Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 744
ХуЛитери: 3
Всичко: 747

Онлайн сега:
:: mitkoeapostolov
:: LATINKA-ZLATNA
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаВиктория - 6 част
раздел: Разкази
автор: Celena

След няколко дни Яна и Владо се върнаха в Проглед. Това, което завариха им се стори странно.
Алекс и Виктория си говореха необичайно много и просто светеха от щастие. На Владо това сякаш не му направи голямо впечатление. Той предпочете да се върне в Смолян, където се беше запознал с няколко доста привлекателни момичета и да се откаже без бой от скорошното си тукашно „завоевание”, но за Яна близостта между тях никак не бе така безобидна. Тя наистина обичаше Алекс... или поне така си мислеше. За нея той бе единственият и още от малка си представяше сватбата си с него. Беше убедена, че той е съвършеният и нямаше никакво намерение да го отстъпва на новодошлата.
Веднага, щом успя да остане насаме с него, тя реши да му припомни, че не е свободен. Опита се да го целуне, но той незнайно защо се дръпна. Тя изтъръпна. Погледна го в очите, но там не виждаше нищо. Нямаше любов, нямаше дори симпатия, имаше само една огромно безразличие, което я накара да забрави за възпитанието си, което всъщност й се случваше често. Беше избухлива от малка и не можеше да търпи някой да не я поставя на първо място. От цялото село с явно пренебрежение към нея се държеше само Ваня, но двете с нея не си говореха от години и някак си положението беше поносимо.
- Какво е станало, докато ме нямаше ? – погледна го изпитателно тя.
- Нищо особено. Какво може да стане тук ? – опита се той да разведри обстановката
- Какво има между теб и нея ? – не сваляше очи от неговите
- Между мен и коя „нея” ? – засмя се Алекс
- Много добре знаеш за кого говоря ! Какво изпитваш към тази... Виктория – опита се да изимитира странния й акцент Яна
- Нищо. Не я познавам.
- Не съм глупачка, Алекс ! Не ме прави на такава ! Знам, че се е случило нещо. Видях как я гледаш.
- Ами... виждахме се един-два пъти за малко... Симпатично момиче е.
- Така значи ! Използваш, че ме няма и веднага щом замина се нахвърляш на някоя ... - тя се замисли в опита си да намери подходящата дума, но той я прекъсна безцеремонно:
- Виж какво, Яна, много добре знаеш, че никога не съм те обичал и съм с теб само, защото ти настояваше. Нямаш никакво право да ми държиш сметка за това, с кого говоря и на кого се нахвърлям ! – ядоса се той
- Дори не отричаш ! Как можа да постъпиш така с мен ? Аз толкова много те обичам. Винаги съм те обичала... – тя тежко се отпусна на една пейка, закри лицето си с ръце и се разтресе от ридания. Той се поколеба за миг какво да направи, но седна до нея, прегърна я и помълча, докато спря да плаче. Яна се сгуши в него и стояха така цяла вечер, въпреки студа и мразовития вятър. Тя наистина не можеше, а и не искаше да го пусне да си отиде.
За Алекс завръщането на Яна в Проглед бе по-скоро досадно. Виктория беше станала единственото, което го интересува истински и дори фактът, че вече беше започнал да мечтае как ще бъдат винаги заедно бе достатъчно показателен, че Яна вече не съществуваше. Поне не и в сърцето му. Тя по-скоро беше пречка за срещите с Вики, а това го ядосваше и го караше да се държи с нея студено и дори грубо.
- Какво ще правим сега ? – отпи от чая си Виктория и го погледна въпросително. За пореден път бяха в къщичката в гората. Тя беше станала тяхно постоянно убежище. Прекарваха там почти всичкото си време и се радваха на новозародилата се любов.
- Е как какво ? Ще продължим да се виждаме. Това, че ТЯ е тук не променя нищо! – Алекс дори не произнасяше името й вече, а когато се заговореше за нея, в гласа му се усещаше презрителна нотка.
- Много добре знаеш, че те обича. Не бива да постъпваш така...
- Аз не я обичам! Никога не съм я обичал. Ти си единствена за мен, Виктория! Нима моите чувства нямат значение ?
- Разбира се, че имат, но ми е жал за това момиче. Съсипана е ...
- Прекалено много се тревожиш за подробностите. Тя не ме интересува. – той придърпа момичето до себе си и нежно я обгърна с ръце. – Не мога да се откажа от теб, заради нейните глупости. Ще се откаже, ще видиш.
Виктория въздъхна тежко и се отпусна в прегръдките му.


Публикувано от hixxtam на 26.07.2007 @ 12:21:11 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   Celena

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 11:19:54 часа

добави твой текст
"Виктория - 6 част" | Вход | 0 коментара (1 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.