Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 814
ХуЛитери: 2
Всичко: 816

Онлайн сега:
:: diogen
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПринцеса-жаба
раздел: Хумор и сатира
автор: ToZero

- Добър ден. Госпожо, тук ли продавате жаби?
- О, да! Имаме най-различни – крастави, водни, дървесни… И евтино ги даваме.
- Да бе, евтино – трийсет лева. Вчера на сина ми сте му продали една, трябвала му за дисекция в училище…
- А-а, господине, рекламации не приемаме. Не можем да ви върнем парите.
- Но аз няма да правя рекламация. Само искам да ми покажете кои са тези девствените жаби.
- Съжалявам господине, но нещо сте се объркали. Тук ние не проверяваме кои животни са девствени. Затова най-учтиво ще Ви помоля да напуснете магазина, иначе ще викам полицията.
- Чуйте, госпожо! Моля Ви да ме изслушате! Не знам откъде да започна…
Всичко започна когато сина ми една вечер се върна от училище и каза, че утре трябва да отнесе жива жаба в училище. Аз имах 50 лева и му ги дадох и го изпратих във вашия зоомагазин.
Той отиде и като се върна ми донесе останалите пари – 20 лева. Казах му, че не може една нищо и никаква жаба да струва 30 лева – и принцесата-жаба не струва толкова. А той ми каза: “Тази беше най-хубавата, а дали е принцеса – не знам, още не съм я целунал.” След това той отиде в стаята си, а аз, ядосан, изпих набързо 2-3 бири за успокоение.
Днес хубостника се върна от училище и какво мислите, с него дойде едно девойче със зелена блузка, с къса жълто-лайнена поличка, със зелени кичури в косата и дори и устните и ноктите й бяха зелени. Изквака ми нещо то, преди синковеца да я натика в стаята си.
След това синчето дойде и ми казва: “Татко, това е принцесата-жаба. Няма къде да живее и я доведох у дома..”
Аз само гледах, премигвах и лапах мухи с отворена уста, а той продължи: “В училище боцнах жабата и от нея изскочи това момиче, а учителката каза, че жабата е била девствена и затова сега да се готвя за сватба.”
- Ама наистина ли в училище учат такива неща? Значи боцнал я. Па знае къде да боцка. И какво – със зелена блузка и жълта поличка?
- Да, и с едно топче на носа, от тия металните де, но ако е била крастава жаба, кой знае още колко топчета има по нея.
- Значи ще се женят… Тогава малко пари сте дали…
- Госпожо, нали казахте, че не приемате рекламации. Аз обаче искам да купя още една такава принцеса-жаба. Ще ви платя и повече, стига да е девствена. Нали разбирате, откакто се разделихме с жената…
- Но господине. Сигурно сте попрекалили с бирата. Сигурно и когато синът Ви е говорил, сте бил вече пиян.
- Госпожо, защо заключвате? Сега остава да извикате и полиция. Аз съвсем законно искам да си купя една жаба. Моля ви, какво правите? Къде ме водите?
- Тихо! Във вътрешната стаичка е прохладно, има легло и бира. Щом ще ставаме роднини трябва да проверя дали вашия род е достатъчно мъжествен. Тя се казва Жана, не жаба, и е моята принцеса. Освен нея си нямам други деца, а и с мъжа ми сме разделени от десет години, но като ме гледаш така и мен си ме бива, нали хубавецо!


Публикувано от BlackCat на 25.07.2007 @ 09:59:30 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   ToZero

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

Лопата218
автор: nickyqouo
384 четения | оценка 5

показвания 4093
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Принцеса-жаба" | Вход | 3 коментара (6 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Принцеса-жаба
от Hemu (guug@abv.bg) на 25.07.2007 @ 12:31:39
(Профил | Изпрати бележка)
Срещнали се ...
:)
Интересно е, като приказка, ала не съвсем.

Поздрав и усмивка.


Re: Принцеса-жаба
от bedstvieto (bedstvieto@abv.bg) на 31.07.2007 @ 13:25:18
(Профил | Изпрати бележка)
Хи хи хи , накара ме и да се смея и да се замисля ... Какво ли прави мъжа ми с жабите , които тътри сина ми ?:)


Re: Принцеса-жаба
от LATINKA-ZLATNA на 17.08.2007 @ 10:37:06
(Профил | Изпрати бележка)
Ох,ТоZero,доста се посмях.
Девстена жаба? Къде е?
Това младите нямат свян!
Наскоро по телевизията един 12-годишен заявява, че приятелката му
не знаела да прави в леглото любов. А тя била само на 10 г.
Вече ми светна - има ги, ама до 10 годишни.
Дали моят син няма право, като ми казва:"Ти живееш още в 18 век!"
От там написах: "Поддържам розовият цвят на каменната ера!"
Такава съм - захлупена!

А разказът ти е прекрасен!
Поздравления!