Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 879
ÕóËèòåðè: 2
Âñè÷êî: 881

Îíëàéí ñåãà:
:: AlexanderKoz
:: pinkmousy

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòà07.07.07
ðàçäåë: Åñåòà, ïúòåïèñè
àâòîð: go4o

Êàêâà äàòà, à? Êîëêîòî è äà å ñòðàííî, çà òðåòè äåí ñìå â Ñëúí÷åâ áðÿã. Ñïàõìå â óþòíà êâàðòèðêà. Ñ áàñåéí. Áåçïëàòíî. Ïðèþòè íè åäíî äîáðî ëóäî ìîìè÷å, êîåòî äîðè íå íè ïîçíàâàøå. Èìàøå òåëåâèçîð.
Êàòî ñòàíåõ ñóòðèí íå ìè ñå õîäåøå íèêúäå è îáèêíîâåíî ñè ãîâîðåõìå äî îáÿä ïðåäè äà èçëåçåì. Áåøå ïðîõëàäíî, à íèå ñåäÿõìå íà åäèí ìåê äèâàí. Èìàøå êàáåëíà òåëåâèçèÿ. Íî ñåãà ñìå íà åäíî êëîø ìÿñòî ñ ðàíèöèòå. Ìèòêî õàïâà çåëåí÷óöè. Àç ñëåä ìàëêî ùå ÿì øêåìáå. È ñàì ùå íàïðàâàÿ øêåìáå. Õîðàòà íè ãëåäàò ñòðàííî, àìà òå âèíàãè ñè ãëåäàò êàòî óòðåïàíè. Èìàìå ñðåùà â 16.30. Ïîñëå âåðîÿòíî ùå õîäèì íà Èðàêëè. Ñðåùó íàñ å òðèçâåçäíèÿò õîòåë „Âåðèñ”. Òóê èìà áàÿ õîòåëè. Àêî èìàòå êóðñîâà ðàáîòà çà õîòåëèòå, òóê èìà ìàòåðèàë ïîíå çà íÿêîëêî. Ñòîòèí. Êóðñîâè. Íå õîòåëè. Àìà òå è õîòåëèòå ñà òîëêîç. Àáå íÿìà çíà÷åíèå. Ãàäíî å êàòî çàöèêëèø íà íÿêîÿ òåìà è íå ìîæåø äà ñå èçìúêíåø. Îïà! Íÿìà ìå! AVI MC èìàøå íÿêàêâà ïåñåí – „ êîé å ïëàíà çà èçìúêâàíå”.  êëèïà ó÷àñòâà Äåî. Òàì òàíöóâà ìàëêî ñìåøíî è âñå îùå íå å èçâåñòåí. À Ìèòàêà ÿäå äîìàò. Äðàçíè ñå, ÷å ïèøà êàêâî ïðàâè. Íîðìàëíî. Àìà àç ãî è ñíèìàõ íà êëîø-ìÿñòîòî. Òî å íÿêàêúâ èçîñòàâåí ñåðâèç çà àñàíñüîðè. Íÿêîè õîðà ãè å ñòðàõ îò àñàíñüîðè. À ïðåäè äà òðúãíà íà ïúò ãëåäàõ åäíà ñåðèÿ íà Ìîíê, êúäåòî èìàøå óáèéñòâî â àñàíñüîð. À Ìîíê èãðàåøå õàçàðò è ñå áåøå ïðèñòðàñòèë. Âèíàãè ïå÷åëåøå. Íåùî ñå îòâëÿêîõ îò òåìàòà çà Ñëúí÷åâ áðÿã. Ùå ïîèñêàì îòêóï. Õàõà. Òúïî, êàêòî áè êàçàë Þëè (Êîé Äà Ìó Ãî Òóðè). Ìèòêî ìàé ïðèâúðøè. Ïåå. Ìèòêî ïåå äîáðå. Íàðîäíè ïåñíè. Òóêà èìà ìíîãî ÷óæäåíöè. Áúëãàðñêè åçèê ñå ÷óâà ðÿäêî. Àìà òîâà ñè ãî çíàåòå – Ñëúí÷åâ áðÿã, Áàíñêî – ñåëî ãðàìàäàíñêî! ßêî, íàëè? Ñåãà ãî èçìèñëèõ. Ìèòêî êàçâà, ÷å áàãàæúò ìó å íåñúðàçìåðåí. Òî ìîÿò âèíàãè å íåñúðàçìåðåí. Ñúùî êàòî ìåí. Ëèêà ïðèëèêà. È àñî ïèêà. Çàä äúðâî.
Àéäå ñòèãà ãëóïîñòè. Ïîíÿêîãà, êàòî ãîâîðÿ ñúñ ñåáå ñè, èìàì ÷óâñòâîòî, ÷å ðàçãîâàðÿì ñ ëóä. Àìà íå ïðèÿòíî îòêà÷åí êàòî Âàíÿ (òÿ íè ïðèþòè), à ëóä ëóä. Íåïðèÿòíî ïîáúðêàí. Ïàê ñå îòïëåñíàõ. Ìèòêî ïàê ïåå. Òîé èçÿäå äîñòà çåëåí÷óöè. È åäèí áàíàí. Ñåãà ñå ìèå ñ âîäàòà, êîÿòî ñè íîñÿ îò Ñîôèÿ. Êàçà, ÷å èìà âêóñ íà ñîëåíà âîäà.
     Ñòàâàìå.

     Ñåãà ñúì íà Èðàêëè. Ñàì. Ìèòàêà èìàøå ñðåùà ñ ìàöêà â Ñëúí÷åâ áðÿã. Ìàëêî å òúïî ñàì, íî è ñàì âîéíúò å âîéí, êàêòî êàçâàò. Ìàé å âðåìå çà áèðà. Ïî÷íàõà äà èäâàò ðàçíè ïñèõîïàòè. Åäèí öèãàíèí ñ áîìáúð è ïî÷òè áåç çúáè ìå ïîçäðàâè ñ äîáðå äîøúë è ìå ïèòàøå çà íÿêâè õîðà, êîèòî íå ïîçíàâàì. Êàçà, ÷å å íà Èðàêëè îò çèìàòà.
     Íàó÷èõ ñå äà îòâàðÿì áèðèòå åäíà îò äðóãà, ñ êàïà÷êèòå. Íå ìè å ÿñíî îáà÷å êàê ùå ñè îòâîðÿ ïîñëåäíàòà, êîÿòî ùå å ñàìà ñ êàïà÷êà. Àìà èìà âðåìå. Èìà ðàçíè õîðà ïî ãîðàòà. È ìíîãî ìóõè ñúùî. Åäíî ìîìè÷å ìå ãëåäà è ñå ñìåå íà ïðèÿòåëêàòà ñè. Èçëÿçîõà îò ãîðàòà. Äâàìà ìëàäåæè ëîâÿò ðèáà, à òðåòè ñïè íåïðîáóäíî äî òÿõ. Ìóõèòå ñà ìíîãî äîñàäíè. Ñïÿùèÿò ñòàíà. Âñúùíîñò ñàìî ëåæàë. Êúïå ñå. Åäíè õîðà ñ ðàíèöè ñåäíàõà ïðåä ìåí. ßêè ñà. Ìèíà åäèí ìíîãî ïèÿí. Ïèòà: „Èìà ëè ðèáà?”
Ïî-êúñíî. Ïëàæúò ñå èçïðàçíè. Ìíîãî ÿêî òàêà. Íàäÿâàì ñå äà íå ìå èçãîíÿò íÿêâè òúïàöè, ïðåòåíäèðàùè çà ñîáñòâåíèöè. Ïðàòèõ SMS íà Èâàí çà ïðîáëåìà ñ áèðàòà. Îòãîâîðúò áåøå s zubi! Îáàäèõ ñå íà Ìèòêî. Êàçà, ÷å ùå äîéäå. Êúñíî. Õìì. Òî å ïî÷òè êúñíî. Çà ñòîï äå. Íî Ìèòêî èìà Âÿðà è ìîæå áè ùå óñïå. Àç ïúê èìàì îùå 3 áèðè. Èäâàò îùå õîðà ñ ïàëàòêè. Àìà íèêîé íå ñïèðà ïðè ìåí. Âñè÷êè îòèâàò â íàé-äàëå÷íèÿ êðàé íà ïëàæà. Íå âèæäàì ñìèñúë äà õîäÿ òàì, êàòî è áåç òîâà óòðå ùå ñè õîäÿ.
Åäèí ÷îâåê ìå ïîêàíè ïðè òåõíèÿ îãúí â ãîðàòà, èìà è äîáðè õîðà. Òúìíî å è ñúì ïî ñðåäàòà íà íèùîòî. Áóêâàëíî. Ñòðàííî è ÿêî å. Îñòàíà ïðîáëåìúò ñ ïîñëåäíàòà áèðà...Îïúâà ñå. Óñïÿõ! Ñòðàøíî å ñàì, íå çíàåø êàêâî ùå òè ñå ñëó÷è, ïåÿò Leningrad. Áåç êîìåíòàð. Ìèòàêà ãî íÿìà... Àéäå äî óòðå, ÷å å òúìíî.
Ìèòêî äîéäå.  2 ïðåç íîùòà. Ñåãà ñíèìà èçãðåâà. Ñòðàííîòî å, ÷å è àç óñïÿõ äà ñå ñúáóäÿ. Èçãðåâèòå âèíàãè ñúì ãè ïðîñïèâàë. Àç îáè÷àì äà ñè ïîñïèâàì. Ìèòêî å ñåäíàë ïî-íàäàëå÷å è ìîæå áè ìåäèòèðà. Ëåëå, äàé äà çàñïèâàì, ÷å ñåãà ùå ñòàíå ñâåòëî è ùå íàïå÷å. Ïè÷å ëè, ïè÷å, êàêòî áè êàçàë íÿêîé îò ïî-ìàëêî íàñåëåíî ìÿñòî. Ñåãà ùå ñè îïðàâÿì áàãàæà. Òîé åñòåñòâåíî å ðàçïðúñíàò íàâñÿêúäå.
Íå ïèêàé òàì, äåò ñòîïèðàø. Àìà àç ïèêàõ è íà 2-òà ñè ñòîïà äîñåãà. Ñåãà ñúì äî Ñòàðà Çàãîðà è âúçñòàíîâÿâàì ñèëè â åäíî êðàéïúòíî ðåñòîðàíò÷å. Ñåðâèòüîðêàòà å õóáàâà. Èìà è êîòêà, ìíîãî ïðèëè÷à íà ìîÿòà. Ñàìî ÷å å ñëàáè÷êà, äîêàòî ìîÿòà å êàòî áîðåö. ×àêàì êàðòîôêè è âòîðà áèðà. Ïúðâàòà îòèäå çà 4 è ïîëîâèíà ãëúòêè. Ñîôèÿ å äàëå÷å. Âå÷å íÿìà ìÿñòî â òåôòåðà, à è íåùî èçòúïÿâàì, òàêà ÷å ïî-äîáðå äà ñïðà. Stop. Êðàé. Finito. Êîíåö. Âèæòå êîëêî ñúì åçè÷åí.
Èìàì ïðîáëåìè ñúñ ñîëíèöàòà. Òÿ å îò òåçè, äåòî íèùî íå ïàäà, à àêî ÿ ðàçêëàòÿ ÿêî, öÿëàòà ùå ñå èçñèïå. Êàêâî äà ïðàâÿ? Ïðåäàäå ñå ãàäèíàòà.
Âêóñíî å. Ñòàíà ìè õóáàâî. Õè÷ íå ìè ñå õîäè äà ñòîïèðàì. Àìà êàêâî äà ñå ïðàâè. Èñêàì äà íàêàðàì ñåðâèòüîðêàòà äà ìè íàïèøå íåùî, àìà ìå å ñðàì. Òÿ âëåçå âúòðå. Åòî ÿ ïàê! Ïàê âëåçå. Ñåðâèòüîðñêè ïðèðîäåí öèêúë. Êàïèòàí Êóêà å îòñðåùà è åíåðãè÷íî ðàçìàõâà ïàëêàòà ñè çà ñïèðàíå. Îáè÷à ñè ðàáîòàòà. Íå ñå îòäàâà íà âñåêè äà áúäå êàïèòàí. Îùå ïî-ìàëêî Êóêà.
     Íàïðåä è íàãîðå
          Çâåçäåëèíà
Òîâà ãî íàïèñà òÿ! Äàæå ñå óñìèõíà. Àðå òðúãâàì. Ïðåç êåíåôà è â Ñîôèÿ. Òÿ Ñîôèÿ ñè å êåíåô, àìà ñåãà ùå òðÿáâà äà ïîëçâàì íàé-áëèçêèÿ. ×àî è íå ïðåêàëÿâàéòå ñ íàðêîòèöèòå!


Ïóáëèêóâàíî îò Administrator íà 13.07.2007 @ 18:49:53 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Åñåòà, ïúòåïèñè

» Ìàòåðèàëè îò
   go4o

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 22:08:15 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"07.07.07" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: 07.07.07
îò Yo-Yo íà 14.07.2007 @ 15:07:12
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Zdrasti,dobre de, tova li e za mom4etata idealnata po4ivka - matski i biri4ka? Inache dobre si go napisal, ima duh, ama , kaji mi 4estno, tova li e nai-qkoto - da ima neprestanen p-potok i ne6to za piivane!


Re: 07.07.07
îò go4o íà 14.07.2007 @ 17:28:16
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Âñúùíîñò àç èñêàõ äà õîäèì íà Èðàêëè, êúäåòî å èñòèíñêî ðàéñêî ìÿñòî è ìîæåø äîáðå äà ñè ïî÷èíåø îò ãðàäà è õîðàòà. Âúïðåêè ÷å â ìîìåíòà èìà ðàçïðàâèè ñ ðàçíè êîíöåñèîíåðè, âñå îùå ìîæå äà ñå ñïè ñ ïàëàòêà è ÷óâàë íà ïëàæà. Ïîíå àç ñïàõ òàì. Áÿõìå íà Ñëúí÷åâ áðÿã, çàùîòî Ìèòêî èñêàøå äà âèäè ñâîÿ ïîçíàòà, àç ïðîñòî ÿ íàðåêîõ "ìàöêà", çà äà ñå âúðæå ïî-äîáðå ñ äóìàòà "ñðåùà" â òåêñòà. À áèðàòà å íåèçìåííà ÷àñò îò ìîÿòà ïî÷èâêà, êúäåòî è äà ñúì. Êîëêîòî äî èäåàëíàòà ïî÷èâêà, ïðîñòî èñêàõ äà èäà íà ìîðå. Îñòàíàëîòî å âòîðîñòåïåííî.

]