Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 957
ХуЛитери: 4
Всичко: 961

Онлайн сега:
:: p12a28n
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: Marisiema

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаТайното оръжие
раздел: Разкази
автор: qwer_1

„Ако всички китайчета изведнъж подскочат едновременно,
на земята ще настъпят ужасяващи катаклизми“
Популярен бъзик
В началото на века, 2001-ва година, месец Октомври, САЩ нападна Афганистан. Година след края на конфликтът там (2002г.), нападна и Ирак. Войната там продължи дълго, въпреки нарастналото обществено недоволство и приключи през 2008-ма. Още преди да свърши иракската война, беше планирана и следващата - с КНДР.
Отношенията между Народно-демократическата република и САЩ бяха обтегнати от много години. Отправени бяха няколко предупреждения по отношение на корейската ядрена програма, и след поредната криза нервите на американската администрация не издържаха и войната започна. Европа(в по-голямата си част) беше възмутена. Останалия свят беше изплашен. Дори Русия не можа да помири двете враждуващи страни.
Старите партньори на Америка отказваха да се намесват, под страх от последващ ядрен удар. Както винаги, след време се оказа, че(цитирам): "Korea is not capable of performing a nuclear strike." Но това не спря бойните действия - целта беше да се унищожи цялата инфраструктура (това разбира се не беше оповестено - разкри се по-късно, когато бе намерен секретния план на Пентагона).
Беше най-ужасната война, съчетала целия ужас на предишните на световни войни единствено върху територията на Южна Корея. Това продължи пет години. Милион корейци загинаха още през пътвите десет месеца. Жертвите на световния полицай също не бяха малко, но поради цензурираните данни имаше само догадки - около 350 хиляди убити и около 400 хиляди ранени - цифрите бяха подадени от специална комисия на европейския съюз и червения кръст, но и те бяха подвеждащи, тъй като в последния монент Съединените щати отказаха достъп.
Като че ли войната нямаше край. Но когато САЩ нарушиха Женевския протокол и използваха химическо оръжие, Китай реши да се намеси. Конкретния повод бе бомбардирането с VX (смъртоносен газ, едно от най-опасните оръжия за масово поразяване - бел.авт.) на столицата Пхенян - една от последните крепости на комунистическата сила, където отпорът срещу окупаторите бе най-голям. За два дни загинаха повече от половин милион души.
Китайската държава изпрати ултиматум до командващия американските въоръжени сили. В него се казваше, че ако САЩ не прекратят незабавно военните действия, Великата Китайска Народна Република ще предприеме контрамерки.
Естествено, бяха проведени срещи между американския президент и китайския държавен глава, но янките не отстъпиха, само обещаха да прекратят временно настъплението, докато се изяснят отношенията между двете страни. Азиатците увериха, че няма да използват оръжие за масово поразяване каквото и да се случи.
Появиха се слухове, че Китай приготвя някакво суперсъоръжение което ще реши съдбата на всички. Американската администрация остана безразлична. "Ние, а не те сме суперсила!" - това беше позицията им. И отново продължиха настъплението. След седмица министър-председателя на комунистическата република заяви пред ООН, че ще се случи нещо важно, може би най-великото и страшно нещо в историята на света, като добави, че то ще бъде предавано по всички възможни медии. Обяви датата и часът - 13.3.2013г. 13:13 - точно 47 часа от това предупреждение.
Американците не бяха особено разтревожени - те наблюдаваха всички ракетни силози на територията на Китай, освен това - според тях - противоракетния щит им осигурява абсолютна безопасност.
...
Заветния ден дойде. Ние в България слушахме сутрешното радио, когато прекъснаха програмата с извънредна емисия. Съобщиха, че КНР ще извършат "важното дело" след 13 минути.
При нас беше 7:00 часа. Изтекоха 12 минути. Когато последните 13 секунди останаха започна броене (на английски език, впрочем, но със силен акцент).
...Three...Two...One...!!!
Разнесе се тропот, сякаш стотицихиляди, даже милиони и милиарди неща се удариха едно в друго! Последва трус, силен трус, от който книгите изпадаха по земята, а стъклата на прозорците се изпочупиха!
Земетресение! Ужасно разместване на тектоничните пластове! Изглеждаше, че китайчетата бяха успели да сътворят земетръс!
За почти три часа комуникациите бяха прекъснати. Ние се уплашихме - мислехме, че Китай са взривили водородна бомба, въпреки обещанието си.
Тогава съобщиха, че огромно цунами, резултат от земетресението бе заляло повече от половината територия на Съединените Американски Щати. Загиналите са огромен брой. Разрушенията са парично неизмерими. Предупредиха ни за последващ трус до няколко часа - да бъдем готови. Отново се включи китайската емисия. Обявяваха на всички официални езици, че планът е успешен - "не се плашете" - казваха - "Всичко е изчислено. Великата Китайска Народна Република ще поеме щетите. Без паника. Ще последва нов трус. Всяко действие си има еднакво по сила и противоположно по посока противодействие. Планетата трябва да си дойде на мястото. Земетресението ще е не повече от 4 по скалата на Рихтер."
...

Петнадесет години след онзи съдбовен ден Земята е неузнаваема. Зелената планета отново е зелена. Вредното въздействие от парниковия ефект бе сведено дo обичайните размери. Спряхме глобалното затопляне. Елиминирахме употребата на нефт като внедрихме новите горивни клетки. Засадихме нови гори. Създадохме нови екосистеми.
Раят, както казваха, е на Земята. Сега е точно така. Само онзи непотребен континент, по-точно частта от него, гдето бе държавата „съединени щати“ е пустиня.


Публикувано от BlackCat на 07.07.2007 @ 07:43:40 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   qwer_1

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 10:23:16 часа

добави твой текст
"Тайното оръжие" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Тайното оръжие
от mandir на 07.07.2007 @ 09:45:05
(Профил | Изпрати бележка)
Интересна прогноза:)))))))Трябва обаче да добавиш, че по тази логика през 2028г. в земния рай знамето на поредното ООН ще е червено с китайски йероглифи по него, а белите и черните хора ще засаждат нови гори в екосистемите, обявени за техни резервати, докато малките китайчета пишат расистки книги за превъзходството и цивилизаторската мисия на жълтия човек:))))))))Тъжното е,че май и без предполаганите от теб ужасни войни светът е тръгнал натам...


Re: Тайното оръжие
от qwer_1 (bladezone@lex.bg) на 07.07.2007 @ 10:23:48
(Профил | Изпрати бележка)
е, ако е така както казваш, то ООН въобще няма да има:) но да, и на китайците не им е чиста работата:))

]