Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 824
ХуЛитери: 5
Всичко: 829

Онлайн сега:
:: LioCasablanca
:: pinkmousy
:: Georgina
:: AlexanderKoz
:: malovo3

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаДо всички онези, които не ме смятат за луда!
раздел: Други ...
автор: brijita

2007 година. България.

Позволете ми да Ви върна години назад във времето, когато не е имало електричество, телефони и дори – мечти за компютри. Във времето, когато човекът е бил човек, независимо от материалното.
Тогава, когато хората са държали на думата си, но и тогава са били обременени от мнението на другите. Искам да ви върна в годините, когато българският народ е бил под робство и е бил унижаван, измъчван и погубван.
Понякога си мисля, че би било хубаво отново да сме поробени {колкото и странно да Ви звучи}, защото тогава бихме били единни. Бихме предпочитали доброто на всички над доброто на отделния индивид. Днес, като във всяка свободна, демократична страна, никой не мисли за другия. Той е обсебен над собственото си оцеляване и никак не е заинтересуван с това, което се случва с другите, извън неговия обсег.
А младото поколение прогресивно деградира. Няма морал, няма никакви ценности, нищо от истински важното не е важно. Светът ни сам се погубва в стремежа си да прилича на някой друг свят. Но миналото трябва да се помни, за да заживеем по-добре, дори – за да оцелеем. И поради тази забрава, народът бива наказван. Наказван, защото не помни. Наказван, защото не иска да знае за миналото. А миналото е славно и с него трябва да живеем, за да можем да продължим пълноценно напред. Миналото е това нещо, което хората са ни дали, за да бъдем свободна нация днес. И ние никога не трябва да забравяме, че хората, нашите прадеди, са умирали, за да си мислим, че днес живеем щастливи(свободни).

НАРОДЪТ Е ОПИЯНЕН!!!

Опиянен от собствената си рутина и стремеж към по-добър живот, а не вижда, че по-доброто е до (зад) него. Просто трябва да го потърси. Защо човек трябва да изгуби всичко, което има, за да оцени, че малкото, което е притежавал го е праевело достатъчно щастлив, за да живее пълноценно?
Ето Ви една фраза:
„Животът е жесток,
но нии ще победим,
защото нии сме много,
а животът е един!”
Но тя губи всякакъв смисъл, когато сме разединени. Разединени от самите себи си и от страхът – някой да не ни предаде! Аз се боря със себе си и се мъча, моля, да повярвам, че има хора като мен, на които им пука, че все още не сме загубени, че все още не сме се затрили по пътя да бъдем някои други. То е във вените ни, в душите ни. Просто трябва да го потърсим някъде там и да се оставим да бъдем щастливи.


Публикувано от BlackCat на 06.07.2007 @ 06:04:27 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   brijita

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Лопата218
автор: nickyqouo
392 четения | оценка 5

показвания 47647
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"До всички онези, които не ме смятат за луда!" | Вход | 2 коментара (4 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: До всички онези, които не ме смятат за луда!
от ma_gi на 06.07.2007 @ 08:52:57
(Профил | Изпрати бележка)
Не си сама!Има и други,които мислят като теб.
Не си луда-това,което мислиш,е мисленето на истинските хора.
Не се обезверявай-познавам млади хора(и те стават все повече),които не мога да нарека деградирали.
Радвай се на живота,макар че това понякога е много трудно,защото неведоми са пътищата Божии и ние не знаем защо всичко това се случва,може би смисълът му ще узнаем по-късно...
Усмихни се-навън е лято!


Re: До всички онези, които не ме смятат за луда!
от Ida (cwetiata_na_ida@mail.bg) на 06.07.2007 @ 17:33:04
(Профил | Изпрати бележка)
"А младото поколение прогресивно деградира. Няма морал, няма никакви ценности, нищо от истински важното не е важно."
Не съм съгласна с това.
Напротив, смятам, че на днешните деца им е много по-трудно, отколкото ни е било на нас, защото нашият живот беше по-спокоен, подреден, защитен, но и ограничен.
Мисля, че за това е семейството, затова са родителите - от нас зависи какви ще израстнат децата ни!
За съжаление, смятам, че в много случаи децата са оставени да се самовъзпитават....
Вие имате ли деца?