Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 789
ÕóËèòåðè: 2
Âñè÷êî: 791

Îíëàéí ñåãà:
:: LATINKA-ZLATNA
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàExtraordinary
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: Bonnka

Äî ðàçäåëÿíåòî íà æèâîòà ìè íà ïðåäè è ñëåä - ìèñëåõ, ÷å íèùî íå ìîæå äà ìå èçíåíàäà âå÷å. Áÿõ àíòèñîöèàëåí îò ãîäèíè è íå ìè ïóêàøå çà íèùî, ñàìî âåãåòèðàõ. Ñïÿõ äî îáÿä, êúïåõ ñå è èçëèçàõ äà ïèÿ ñ ïîäîáåí ñîöèîïàò êàòî ìåí, äðóñàõ ñå è ÷óêàõ ðàçíè ìàëêè ìúðëè.
Æèâîò êàòî â Êëèøè, â íà÷àëîòî íà ìèíàëèÿ âåê.
Òÿ – âëåçå â ñúðöåòî ìè – íåíàäåéíî è áîëåçíåíî. Âëåçå â ëåãëîòî ìè êàòî âèê çà ïîìîù, âëåçå â ìèñëèòå ìè ëàòåðàëíî è ëåíèâî, òàêà âñå åäíî – òîâà êîåòî ïðàâè íå å íèùî îñîáåíî, ñ îíàçè îòåã÷åíîñò, êîÿòî ìíîãî äðóãè èãðàåõà, íî ôàëøèâî. Òÿ áåøå íåùî êàòî ïúðâè÷íî ïðàçíî ïðîñòðàíñòâî, êîåòî â îïðåäåëåíî âðåìå ñå èçïúëâà ñ ìàòåðèÿ, à îò äðóãà ñòðàíà å íåùî ñàìî ïî ñåáå ñè æèâî è ïîðàæäàùî æèâîò.
Àáñîëþòåí êîíñóìàòîð, ìàíèïóëàòîð è åãîöåíòðèê. Íî íàé – óæàñíîòî áåøå, ÷å òÿ àôèøèðàøå ñ âñè÷êè îòðèöàòåëíè êà÷åñòâà, êîèòî èìàøå, à òå íå áÿõà ìàëêî. À âñè÷êî ïîëîæèòåëíî îñòàâÿøå äúëáîêî â ñåáå ñè – âñå åäíî åäèíñòâåíàòà öåë â æèâîòà é å äà ïîêàæå, êîëêî å ëîøà.
Ïîçíàâàõìå ñå îò ãîäèíè, áå ïî – ãîëÿìà, ãëåäàøå íà ìåí êàòî íà íÿêàêâî ñîïîëèâî õëàïå, êîåòî ÿ èçïèâàøå ñ î÷è âñåêè ïúò, êîãàòî ÿ âèäåøå. Ñëåä îêîëî äåñåò ãîäèíè íà áåçóìèÿ îò ìîÿ ñòðàíà, è êàòî ïîñëåäèöà - êðàåí ñðèâ íà îòíîøåíèÿòà ñ ðîäèòåëèòå ìè, àç ÿ ñðåùíàõ îòíîâî, áå îùå ïî – õàîòè÷íà, îùå ïî – åêñöåíòðè÷íà äà íå êàçâàì ëóäà. Âèíàãè ñúì õàðåñâàë íåñòàíäàðòíè õîðà – çàâëàäÿ ìå îòíîâî.
Äî ëóäîñò, äî áÿñ, äî ñòðàõ, äî âúçõèòà – äèàáîëè÷íî.
È æèâîòà ìè îò áåçöåëåí, áåçðàçëè÷åí è áåç÷óâñòâåí – ïîëóäÿ âíåçàïíî, êàòî âîäîïàä, êîéòî òðúãâà äà òå÷å íàçàä. Áÿõ ñ íåÿ.
Ðèñóâàõ ÿ â ñúçíàíèåòî ñè, ìå÷òàåõ, áÿõ â åäèí ïîñòîÿíåí äåëèðèóì òðåìåíñ. ×àêàõ, ÷àêàõ è ïàê ÷àêàõ äà ìè ñå îáàäè è òîâà áå åäèíñòâåíîòî ïî âàæíîñò ñúáèòèå â íàñòîÿùåòî ìè. Ñëåä êàòî ñè òðúãâàõ îò äîìà é, îùå ñ ïúðâèòå êðà÷êè – ÷àêàõ, ÷àêàõ ñëåäâàùèÿ ïúò, êîéòî ùåøå äà áúäå êîãà – never or ever. Íèêîãà íå çíàåõ, êúäå å è äî êîãà ùå áúäå òàì, êîãà ùå ÿ âèäÿ. Âîäåøå ñòðàííè ðàçãîâîðè ïî ìîáèëíèÿ â íàé – äîáðèÿ ñëó÷àé, ïîëó÷àâàøå ñúîáùåíèÿ íà àðàáñêè è àíãëèéñêè. Äî êàêâà ñòåïåí áÿõ â æèâîòà é íå çíàåõ, íå áèõ ñè ïîçâîëèë è äà ïèòàì – çíàåõ ñàìî, ÷å åäèí åäèíñòâåí âúïðîñ ùå óíèùîæè âñè÷êî åäèíñòâåíî – à òîâà êîåòî èñêàõ áå - äà áúäà ñ íåÿ. Àéñáåðã. Ëåäåíè êúñ÷åòà – ñúçäàäåíè îò çàìðúçíàëè ñúëçè.
Ïðåäè – áÿõ ùàñòëèâ, íåçàâèñèìî áåçõàðàêòåðíîñòòà íà äíèòå ìè, íî áÿõà ìîèòå äíè, ñåãà ìîèòå äíè ñòàíàõà íåéíè. Òÿëîòî ìè ñòàíà íåéíà óïîòðåáà, ìå÷òèòå ìè áÿõà íåéíà ðåæèñóðà, ñúùíîñòòà ìè ñòàíà íåéíà ñúùíîñò. Ðåãèñòðèðàí ïðîèçâîë.
Ñëåä òîâà – îñòàâèõ ñëåäè â ïåïåë îò óãàñíàëè ìå÷òè. Èçïðàçíåí ñúâñåì, à òÿ å íà ìÿñòîòî íà ñúðöåòî ìè è âìåñòî äóøàòà ìè. Íÿìàì ïðèÿòåëè – íå ìå çàäîâîëÿâà íèêîé – íèòî ñ ïðèñúñòâèå íèòî ñ ìèñúë. Èñêàì ñàìî äà ñúì ñ íåÿ. Íå èñêàì äà ìèñëÿ çà òîâà ÷å íÿìà äà ìè ñå îáàäè èëè, ÷å âñè÷êî ùå ñâúðøè. Çàùîòî êîãàòî òÿ ñè òðúãíå îò æèâîòà ìè – æèâîòà ìè ùå òðúãíå ñ íåÿ. È ùå ìè îñòàíå åäíî íèùî – êîåòî âñåêè ïî ðàçëè÷åí íà÷èí ðàçáèðà, êàêâî å. Âñåêè âèæäà ðàçëè÷íî åäíè è ñúùè íåùà. Åäèíñòâåíîòî, êîåòî çíàì å, ÷å òÿ îòðÿçà åäèí ãîëÿì êúñ îò ñúðöåòî ìè, à êîãàòî ñè òðúãíå ùå âçåìå è îñòàíàëîòî ïàð÷å.
Áåçêîìïðîìèñíî è óìåëî.


Ïóáëèêóâàíî îò aurora íà 05.07.2007 @ 16:56:10 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   Bonnka

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 1


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 17:49:08 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Extraordinary" | Âõîä | 2 êîìåíòàðà (6 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Extraordinary
îò Pord íà 05.07.2007 @ 19:17:33
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.slovo.bg/sgenchev
Áåçêîìïðîìèñíî è óìåëî íàïèñàíî.
Ïîçäðàâ!


Re: Extraordinary
îò Bonnka íà 05.07.2007 @ 19:44:37
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ òè!
È âñå ïàê, ìúæåòå ñà äîñòà êðåõêè ñúçäàíèÿ, íóæäàåùè ñå îò ãðèæè è ëþáîâ!
All you need is love:)))
Thanks again!

]


Re: Extraordinary
îò Sidha íà 05.07.2007 @ 20:03:22
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Àç ÷åðïÿ.


Re: Extraordinary
îò Bonnka íà 05.07.2007 @ 21:42:37
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
ÎÊ, Áëàãîäàðÿ!
Äæèí ñ òîíèê ;)))

]


Re: Extraordinary
îò Sidha íà 05.07.2007 @ 22:17:41
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Äîáðå.

]


Re: Extraordinary
îò Bonnka íà 06.07.2007 @ 08:19:46
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
;)))

]