Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 420
ХуЛитери: 1
Всичко: 421

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЦикълът на моето щастие.
раздел: Разкази
автор: smellnotsogood

Ставам, измивам набързо очите си. Мисля, че ме очаква поредният скучен ден, без да подозирам, че в живота ми ще настъпи хаос, хаос, който ще се повтаря всяка година, по едно и също време, с някаква ужасяваща цикличност, която няма да иска да ми даде покой.
Вечер е, най-обикновена вечер, излизам с приятели. Знам, че се е върнал от някъде, от много далеч. Не знам кой е, дори не знам как изглежда, слушала съм много за него, но не споделям еуфорията им, все пак за мен е само непознат. Още много малко време ще си остане такъв. От мига, в който го погледнах, знаех, че вече съм негова, както и че искам той да е мои. Нямаше смисъл да вървя срещу съдбата си, каквото и да правех, погледът му продължаваше да ме изгаря и сякаш един тих, но настоятелен глас нашепваше в главата ми: всичко е въпрос на време, ако не днес – значи утре, не можеш да се скриеш, да избягаш, няма да ти бъде позволено. И аз признах пред себе си, че го желая и вътрешно знаех, че няма да получа покой, докато не го имам, бях готова на всичко за него, за да ме подържи поне за малко в ръцете си. Отначало нещата не вървяха добре, карахме се. Нито той, нито аз приемахме, че другият също е силен характер, толкова силен, че не може да се остави на течението, не може да позволи да бъде воден от друг. Макар че аз дълбоко в себе си исках да поема изконната женска роля, исках да бъда слаба, просто да се отпусна и да се оставя той да ме води, а после каквото съдбата реши. Не исках да контролирам повече живота си, исках единствено в този малък интервал от време да бъда жена, истинска. Знаех, че на финала ще плача, ще се разкайвам горчиво за мига, в който съм чула името му за първи път, но сякаш нищо нямаше значение, важно бе единствено, че макар и за малко ще видя светлината на безкрайното щастие. И не само, че я видях, нещо много по-важно – изпитах я. Не бе точно светлина, бе по-скоро някакъв контраст с всички други усещания, които са минавали през мен. Направих го. Пожелах го. Имах го. Един от най щастливите моменти в живота ми. После се отдръпнах, страхувах се, че вече съм много навътре, че не мога да контролирам емоциите си и когато всичко свърши ще съм най-нещастната, макар и истинска жена. Той попита веднъж, втори път и се отказа, вероятно и за него беше ясно, че това е най-лесният начин.
Държах очите си отворени, исках да запечатам всяка негова черта в съзнанието си, страх ме беше дори да примигна. Когато го направих бях вече в колата и от очите ми течаха сълзи, тайно се стичаха по бузите ми, докато гледах през прозореца как се отдалечаваме от летището. След това примигване започнах да живея в мъгла, нямаше го повече яркият контраст, всичко бе нюанс, жалък оттенък на всичко случило се, шарената му сянка останала вместо него в живота ми. Дните отминаваха и макар сянката да избледняваше животът си оставаше сив. Тук-там се появяваше цветно петно, но веднага изчезваше, претопено от сивотата на ежедневието.
Сънувах го нощ след нощ и се събуждах с мисълта, че срещата ни е реалност, че животът ми е продължение на съня. Когато се появи отново беше още по-забранен и още по-далечен, а същевременно до мен, на една ръка разстояние. Решението дойде от само себе си, беше по-скоро като вътрешно предупреждение: стой на страна ако не искаш животът ти пак да се превърне в сянка, още по-дебела и плътна. Но аз бях негова. Колкото и да се съпротивлявах, бях негова и ничия друга, още от момента, в които за първи път срещнах погледа му. Беше ми адски трудно да отвръщам очи, да не говоря, да се опитвам да стоя на противоположния край на стаята, да се правя, че не го виждам, само и само, за да не плача пак. Но не можах да устоя, не можах да избягам, не можах да се скрия. Нещо ме дърпаше все натам, все по-силно, все по-яростно, все по-настоятелно. Предадох се и от този момент нито разумът, нито тялото ми имаха право на глас, говореше само сърцето, а то, то имаше нужда единствено и само от своите мигове светлина, от своя контраст на страстите. И го изживях, изживях всяка минута, всяка секунда, всеки удар на развълнуваното си сърце.
Когато отново дойде моментът на раздялата, вече нямаше сълзи, имаше само радост, радост от това, че се възползвах от своя миг светлина. Излъгах, имаше и малко тъга от това, че открих човека, който ме допълва и изпълва изцяло, когото за жалост не можех да задържа за дълго, но само мъничко тъга, защото знаех, че цикълът ще се завърти и ние отново ще бъдем заедно, този път може би завинаги...



Публикувано от aurora на 25.06.2007 @ 15:13:51 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   smellnotsogood

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

16.04.2024 год. / 14:27:07 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Цикълът на моето щастие." | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.