Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 767
ХуЛитери: 5
Всичко: 772

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: Elling
:: Boryana
:: LATINKA-ZLATNA
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаТелата (нощ втора)
раздел: Еротика
автор: dara33

Обичаната жена спи доволно, задоволена и докосната от нежността на едно сърце. После идва утрото, тя е като всички други жени, но очите и светят като полюлеи...от неземната наслада изпитала първата нощ. Чака втората.
Тя тръпнеше в очакване на вечерта. Приличаше на чакаща Ефигения, но без тъга в очите си. Тя го чакаше да се прибере от работа. Нареди масата. Бяла покривка. Свещи. Имаше магия във въздуха. Облече бяло. Той я харесваше в бяло. Нощницата леко прозрачна разкриваше тялото на жената, и гърдите и като гълъбици, набъбнали и тръпнещи, очакващи целувката на нежното му езиче върху себе си, сякаш най-вълшебно усещане. Запали свещите. Всеки миг той щеше да влезе. Ръцете напомнящи бели лиани, отразяваха пламъка на свеща. Тя приличаше на пеперуда, нежна и красива, дори зърната под нощницата издаваха желанието и за любов. Тази нощ!
Той влетя, като буря. Очите му носеха светлината на обичта към тази жена. Беше бързал. Личеше си. Нетърпеливо захвърли връхната си дреха върху един от столовете.
"Пеперудена жена" помисли си той. Седна. Запали цигара. Искаше я. Не вечеря му беше нужна. Искаше нея! Впи очи в бялата пеперудена жена. Наблюдаваше тялото на жената. Извивките и гънките на фигурата, която беше превърнал в своя светиня. Сякаш наблюдател, но не можеше да устои на това същество в тяло на жена.
"Кой може да остане безчувствен към толкова красота" си мислеше той.
Очите на влюбения човек, са слепи за недостатъците, те виждат само прекрасното в другия. Така беше и с него. Тялото на жената беше притегателна за него сила. Бермудски триъгълник, в който изчезваше, стопяваше се с най-върховното удоволствие на света. На целият свят.
Тя се наведе да вземе пепелника, и гръдта и изкочи, съблазнителна и подканяща за ласка. Той не се въздържа. Спря действието на ръката на пеперудената жена. Нейната ръка, взе я, и облиза пръстче по пръстче, всяка част от нея лианата, която го влудяваше. Жената седна върху него. Послушно-покорна, но тръпнеща от напираща страст. Той изключи мислите си. Остави се на усещаннето. Обичаше да я усеща. Цялата. Мека, копринена, жадна за него...и ръцете му. Дори начина по който му отговаряше на целувките значеше само едно: любов!
Целувката беше страстна и необикновенна. Експлозивна и неописуема.
Той бавно свлече презрамките на бялата нощница. Тя просто пречеше. Плътта и беше топла. Гореща. Отговаряща. Гърдите на жената се разпиляха в шепите му. Зацелува ги, облиза ги, пак ги целуна, а тя от състояние на покорна послушност преминаваше към настъпление. Разкопча ризата му. Облиза гърдите му. Постепенно се свелече в нозете му. Изхлузи панталоните му, и доволна седна върху му. Той опипа с език вратлето на жената. Харесваше и. Определено, и при това много. Гола, огряна от светлината на свещите, приличаше на амазонка горда, чувствена и красива. Отдаваше му се, както никоя друга жена някога. "
Медено- опасна и сладка!"
Тя се поклащаше върху него, сякаш танцува танц на любовта. Стегнатото му дупе я влудяваше. Намести се отгоре му. И той нахлу в нея. Или тя го пое в себе си...
Голата пеперуда се заизвива в ръцете му. Вълните от удоволствие преминаваха към ураганни спазми родени от огнената страст на телата. Усетиха се, сляти в единство, и той изля в нея своята семенна течност. Изля се, като лава от вулкан. Изстена от удоволствие. А тя притихна с коси разпилени на мъжкото му рамо. Той погали гръбнакът, а тя изстена от удоволствие. Обичаше тази проява на нежност. Чувстваше се като цигулка в ръцете на Паганини. Две тела в едно. Слети и нечуващи бурята отвън. Само чуваха бурята на сърцата си. Телата светеха огряни не само от езиците на пламъка на свещите, но и огряни от акта на любовта!


б.а.следва Телата/нощ трета/

автор: Лили Спасова


Публикувано от aurora на 08.06.2004 @ 20:40:00 



Сродни връзки

» Повече за
   Еротика

» Материали от
   dara33

Рейтинг за текст

Средна оценка: 2.87
Оценки: 8


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 12:05:49 часа

добави твой текст
"Телата (нощ втора)" | Вход | 5 коментара (18 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Телата/нощ втора/
от Dimi на 08.06.2004 @ 20:49:27
(Профил | Изпрати бележка)
Много опит и познаване изисква описването на такава сцена, а в сто различни варианта е доста. Пожелавам ти да успееш да разкриеш тайните на секса, на нас, недоучилите се.


Re: Телата/нощ втора/
от sapfir (fir@.abv.bg) на 08.06.2004 @ 21:11:31
(Профил | Изпрати бележка)
Дари, какви са тези чудеса!
Продължаваш да ни радваш,
страхотна си!


Re: Телата (нощ втора)
от Min4o (min4o@all.bg) на 08.06.2004 @ 21:50:44
(Профил | Изпрати бележка)
mdaaaa... no6tite dobre se razvivat- ot hubava po- hubava...
tva s cigarata hi4 ne mi haresa nito puk mi se vurza s tekstta ma tva si e moe mnenie...:)


Re: Телата (нощ втора)
от mg42 (ggt@mail.bg) на 08.06.2004 @ 22:45:30
(Профил | Изпрати бележка)
хм:::::)))))))))))))
това с връщането на мъжа прозвуча като във вица....: никакво ядене, е** и лягам!!!
Колко е малък светаааа:)
хехе:)


Re: Телата (нощ втора)
от ANG на 08.06.2004 @ 22:53:34
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
ми - нещо не мисе връзва
Главната героиня Лили ли е
или пък дара 34
или пък некаква фантазийка.
и... кой ли е оня, на кой то се казва, за да се порюшква...