Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 2
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 852
ÕóËèòåðè: 2
Âñè÷êî: 854

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian
:: LioCasablanca

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÍà mighnihtwitch
ðàçäåë: Ïðèêàçêè
àâòîð: bedstvieto

Ñðåäíîùíàòà âåùèöà ëåòåøå ñòðåìãëàâî çäðàâî ñòèñíàëà ìåòëàòà .Ïî íÿêîå âðåìå ñè çàïëèòàøå ïîëàòà ó íÿêîé êëîí , íî ñëåäâàéêè ôóðèéñêèÿ ñè íðàâ íå ñïèðàøå è çà ñåêóíäà . Âúðõîâåòå íà áîðîâåòå íîñåõà íåéíèÿ îòïå÷àòúê . Èâèöè ÷åðíà òàôòà è áÿë ñàòåí ( îò äîëíàòà è ôóñòà ) âèñÿõà êàòî âåñåëà êîëåäíà óêðàñà îò âúðõîâåòå èì .
Ñðåäíîùíàòà âåùèöà áúðçàøå , òÿ èìàøå ìèñèÿ.. Òÿ áåøå ïîâåëèòåëêàòà íà íåæíàòà ðîìàíòèêà , íà âëþáåíèÿ çîâ , òÿ ëåòåøå ñ áúðçèíàòà íà Øóìàõåð íà ïèñòàòà â Ìîíòå Êàðëî , çà äà ïðîøåïíå íåæíèòå äóìè â óøèòå íà ïîðåäíèÿ íåêàäúðíèê,êîèòî äà ñïå÷åëÿò ñúðöåòî íà íåãîâàòà Äóëñèíåÿ . Ñðåäíîùíàòà âåùèöà áåøå Ñèðàíî äüî Áåðæåðàê íà íàøåòî âðåìå . Êîãàòî ïðèñòèãíà íà ïîðåäíàòà ñè ìèñèÿ , ñ ïîðåäíèÿ ãëóïàê ...
-Ùî ìå ãëåäàø òàêà ? – ïîïèòà èçíåðâåíî . Ïîñëå ñå ïîîãëåäà è âèäÿ ñàìî áåçïîìîùíî âèñÿùè æàðòèåðè , ðàçêðèâàùè áåçñðàìíî êðàñèâè êðàêà . Ñðåäíîùíàòà âåùèöà âäèãíà ðàìåíå êîêåòíî ñâè âåæäè ñëåä òÿõ è íàäèãíà âúëøåáíàòà ñè ïðú÷êà . Òúêìî íà âðåìå , çàùîòî âëþáåíèÿ áåøå ïàäíàë â êîëåíåòå è ( áåç äà êàæå è äóìà åñòåñòâåíî ) , à äîñêîðî óõàæâàíàòà Äóëñèíåÿ õâúðëÿøå ñàêñèè ñ ìóøêàòà îò ïðîçîðåöà . Ñðåäíîùíàòà âåùèöà âúçäúõíà òåæêî , îñòàâè ãîðêèÿ äà ñå ðèå â êàëòà è ñå îòïðàâè êúì êúùàòà ñè íà åäèí êîêîøè êðàê . À òàì...
Åäíî áåäñòâèå ñòîåøå êðîòêî íà ìàñàòà , ïàðâåøå òîðíàäî â ÷àøà ìàðòèíè è ñå çàáàâëÿâàøå äà ëèòêà ìàñëèíêèòå ïðàâî â óñòàòà ñè . Áåøå ìó ñêó÷íî . Àõà äà èçëåçå äà ïîðàçêúðøè ãîðàòà è âëåçå âåùèöàòà .
- Äîáúð âå÷åð , ñåñòðî – ïîçäðàâè òî ïðèâåòëèâî
- Îîîîîîîîî , ÿ âèæ òè !? Åäíî áåäñòâèå â äîáðî íàñòðîåíèå . Êîëêî èçïè ?
- Íèêîëêî , ÷àêàì òå . Ñêó÷íî ìè å . Êîëêî ïîïàäíàõà â êàïàíèòå íà Êóïèäîí òàçè âå÷åð ?
- Íèêîëêî – êàçà ñðåäíîùíàòà âåùèöà è ñå ñòîâàðè òåæêî íà ñòîëà
Áåäñòâèåòî èçãëåäà êúðâàâî÷åðâåíèòå æàðòèåðè , ñïðÿ òîðíàäîòî , èçïè ÷àøàòà è âàæíî êàçà :
- Ðàçáèðàì çàùî .
Âåùèöàòà êðèâî ñå óñìèõíà è íàïúëíè ÷àøèòå . Ñòðàííî áåøå ïðèÿòåëñòâîòî ìåæäó òåçè äâå ñòèõèè . Íå ñå çíàåøå è äàëè å òî÷íî ïðèÿòåëñòâî . Òå ïðîñòî ñå õàðåñâàõà . Áåäñòâèåòî ïðàâåøå áåëè , à âåùèöàòà çàìàçâàøå ïîëîæåíèåòî ñëåä íåãî . Áÿõà ðàçíîðîäíè . Òÿ èìàøå íåæíàòà äóøà íà ïîåò , áåäñòâèåòî ùóðàâèÿ íðàâ íà áóðÿ â ÷àøà âîäà . Âåùèöàòà ïèåøå âèíîòî íà ëþáîâòà , áåäñòâèåòî ãî ðàçëèâàøå , ïîêàïâàøå ïî ðåâåðèòå íà ðàçãîíåíèòå ëèãëüîâöè. Âåùèöàòà ïîìàãàøå íà âëþáåíèòå äóøè äà óñïåÿò äà ñè êàæàò òîâà , êîåòî òðÿáâà ïðåäè äà å ñòàíàëî êúñíî , à áåäñòâèåòî êàòî åäíà îòÿâëåíà ôåìèíèñòêà , ïîñòîÿííî ïîäñòðåêàâàøå æåíèòå äà íå ñå äîâåðÿâàò íà ïðèíöîâå ñúñ ñúìíèòåëíà äîñòîâåðíîñò . Âðàòà íà êúùè÷êàòà ñå îòâîðè ñúñ ñêúðöàíå . Êîêîøèÿ êðàê ñå íàêëîíè çàïëàøèòåëíî , ãóáåéêè ðàâíîâåñèå .  ñòàÿòà âëåçå æàäíàòà Íèíà . Æàäíàòà Íèíà áåøå ïðèÿòåëêà ñ äâåòå áåëàäæèéêè îò äúëãî âðåìå . Òÿ áåøå ìíîãî æàäíà è çà ïèåíå è çà ìúæå è çà ïðèêëþ÷åíèÿ .Òÿ èìàøå íóæäà îò ñâîèòå ïðèÿòåëêè , êàêòî îò âúçäóõ è âîäà .
- Õåé , ìîìè÷åòà êàê ñìå äíåñ ? – óõèëåíà øèðîêî ñå òðúøíà íà ìàñàòà , à êîêîøèÿ êðàê êëåêíà ïðåäàë ñå íà òåæåñòòà .
Áåäñòâèåòî è ñðåäíîùíàòà âåùèöà ñå ñïîãëåäàõà è ïðèõíàõà äà ñå ñìåÿò . Íàïúëíèõà ÷àøèòå è ïèõà ... Äî äúíî .
- Ìîìè÷åòà , êàçà æàäíàòà Íèíà , àêî âè îñòàâÿò íà ñàìîòåí îñòðîâ êàêâî áèõòå ñè âçåëè ?
- Õèìèêàëêà è áåëåæíèê , êàçà âåùèöàòà
- Ìè äà ñè õàðåñàìå íÿêîÿ êúùà è äà ÿ âçåìàìå
- Àç ùå ñè âçåìà , áóðå ðàêèÿ , ÿê áàëêàíäæèÿ è åäèí ìþôòèÿ çà ðàçâëå÷åíèå , õà õà õà õà !
Ðàáîòàòà áåøå ÿñíà , æàäíàòà Íèíà áåøå ïèéíàëà äâå , òðè çà îòñêîê ïðåäè äà òðúãíå . Âå÷åðòà ìèíàâàøå èçêëþ÷èòåëíî çàáàâíî . Áåäñòâèåòî ìúðìîðåøå , ÷å å êðàéíî íåïðèëè÷íî îò ñòðàíà íà ñðåäíîùíàòà âåùèöà äà ëåå â ïîåìèòå ñè àëêîõîëà , êîéòî áèõà ìîãëè äà èçïèÿò , æàäíàòà Íèíà ïååøå ôðåíñêè øàíñîíè è ëèãàâåøå ñíèìêà íà Àëåí Äåëîí .Íà âðàòàòà ñå ïî÷óêà ... Îòíîâî !
Áåäñòâèåòî , êàòî íàé-òðåçâà â êîìïàíèÿòà ñå íàäèãíà , îòâîðè è .. Ìúæ ! Íà âðàòàòà ñòîåøå èñòèíñêè ìúæ ! Ëàíñåëîò , ïðåêðàñåí ! Ôåá ïðèêàçåí ! Æàäíàòà Íèíà ãî ïðþòè âåäíàãà êúì ìîùíàòà ñè ãðúä , äîêàòî áåäñòâèåòî ñå ïðåâèâàøå îò ñìÿõ .
- Êàê ñå êàçâàø ,ñòðàííèêî , êàêâî òå âîäè íàñàì ? – ïîïèòà äåëîâî ñðåäíîùíàòà âåùèöà , äîêàòî áúðêàøå êîêòåéë îò êîéòî õâúðêàõà èñêðè÷êè, ïåïðóäè , öâåòîâå . Íèêîé íå çàáåëÿçà îïàøêàòà îò ñêîðïèîí , êîÿòî äîïúëíè åëåêñèðà . Áåäñòâèåòî ñå ðàçâåñåëè îùå ïîâå÷å . Ïîäãîíè âÿòúðà , êîéòî äóõíà ñâåùèòå .  ñòàÿòà îñòàíà ñàìî îãíèùåòî , êîåòî òîïëî ìúæäóêàøå â îðàíæåâî.
- Àç ñúì Íèêîñ , Íèêîñ îò Ãúðöèÿ , èçãóáèõìå ñå â ãîðàòà ïðèÿòåëèòå ìè èäâàò íàñàì .
Òîâà óñïÿ äà ãî ñìîòîëåâè äîêàòî æàäíàòà Íèíà ãî ïîâàëÿøå âúðõó êîæèòå ïðåä êàìèíàòà . Ñðåäíîùíàòà âåùèöà âäèãíà î÷è êúì òàâàíà áåçïîìîùíî è ìó âðú÷è ÷àøàòà . Òîé ÿ èçïè íà åêñ . Ïîëóçàäóøåí áåøå . Íèíà ïðîäúëæàâàøå äà ãî áîðè íà çåìÿòà .
- Êàê ìèñëèø – ïîïèòà áåäñòâèåòî
- Äàé ìó ñåêóíäà – íàìèãíà âåùèöàòà
Ìîùåí ðåâ ðàçäðà íîùòà . Íèêîñ íàðàìè Íèíà è ÿ ïîâëå÷å êúì áàëäàõèíîâèòå ïîêîè . Ñåêóíäà ñëåä òîâà , êîêîøèÿ êðàê ñúâñåì êëåêíà îìàëîìîùåí .
- Óòðå ùå èìà ìóñêóëíà òðåñêà êàçà âåùèöàòà .
 èíòåðåñ íà èñòèíàòà òÿ áåøå äîñòà ñèìïàòè÷íà âåùèöà , àáå íàïðàâî ñè áåøå êðàñèâà . Íî ! Ðîìàíòè÷íîòî è ñúðöå ÿ çàïðàòè â ãîðèòå òèëèëåéñêè , ñêðèòà îò õîðàòà . Áåäñòâèåòî ïúê ñå êðèåøå ïî ïðèíóäà . Æóðíàëèñòè êàêâî äà ïðàâèø ...
Íà âðàòàòà ñå ïî÷óêà ... Îòíîâî ! Òîçè ïúò íèòî åäíà îò äâåòå íå ñòàíà . Äîëÿõà ñè áóòèëêàòà è îòâîðèõà ñ òðÿñúê è ïîãëåä . Íà âðàòàòà ñòîÿõà äâå ïðåêðàñíè ñúùåñòâà , ïî – ïðåêðàñíè îò ìðàìîðíèòå ñòàòóè íà äðåâíîãðúöêè ñêóëïòîð. Íà âñè÷êîòî îòãîðå è ïî÷òè òîëêîâà ãîëè . Áåäñòâèåòî îò ïðèòåñíåíèå âäèãíà ñìåð÷ . À âåùèöàòà ñå âòóðíà â êóõíÿòà äà ïðàâè ëþáîâíè áèëåòà . Íèòî åäíà îò òÿõ íå çàáåëÿçà õèõèêàùèÿ Êóïèäîí , êîéòî ìÿòàøå ñòðåëèòå ñè ïî òÿõ . Íèòî äóìà , íèòî âîïúë , íèòî ñòîí ... Ñàìî ñâÿòêàùè ïîãëåäè , ìíîãî ìàðòèíè è îùå ïîâå÷å òåêèëà .
Êúùè÷êàòà íà êîêîøè êðàê óñúìíà ïîòúíàëà â áðúøëÿí. Áåãîíâèëà ñå ñòåëåøå ïî ñòåíèòå è îìàéâàøå â öèêëàìåíè åêñïëîçèè . À æàñìèíà áåøå çàñïàë ïðîïóñêàéêè îìàéíàòà ñè ìèðèçìà ìåæäó òåëàòà çàñïàëè îò óìîðàòà íà ëþáîâíàòà íåãà . Òîâà ëè áåøå êðàÿ íà ðîìàíòè÷íàòà âåùèöà è âåñåëîòî ôåìèíèñòè÷íî íàñòðîåíî áåäñòâèå ? Äâà ïðèíöà , íà äâà áåëè êîíÿ è ïî ïîëîâèí öàðñòâî ... Òîâà íå å ëè ìàãèÿ ? Ñìåëèÿ îðúæåíîñåö ñòèñêàøå çäðàâî â ïðåãðúäêèòå ñè æàäíàòà Íèíà . Ëþáîâ ... Êóïèäîí áåøå èçòîùåí , íî äîâîëåí . Äàëè ñêîðî ùÿõà äà ïðîïèøàò ïàê èëè íàé – ïîñëå áÿõà íàìåðèëè òîâà êîåòî òúðñÿò ? Æàäíàòà Íèíà Ïîòúðêà äîâîëíî î÷è .


Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 13.06.2007 @ 22:32:46 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ïðèêàçêè

» Ìàòåðèàëè îò
   bedstvieto

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 4


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ñòðåëêàòà
àâòîð: nickyqouo
318 ÷åòåíèÿ | îöåíêà íÿìà

ïîêàçâàíèÿ 23473
îò 125000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]
"Íà mighnihtwitch" | Âõîä | 9 êîìåíòàðà (32 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Íà mighnihtwitch
îò kaliopa_ina (inaiv@mail.bg) íà 13.06.2007 @ 22:49:01
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ùóðà è áîãàòà íà ñëó÷êè, êàêòî âèíàãè! Ïîçäðàâ, áåäñòâèå!


Re: Íà mighnihtwitch
îò alabam íà 13.06.2007 @ 22:56:45
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ùå ïðîïèøàò, ùå ïðîïèøàò !
Îò òàçè çàðàçà äàæå è ëþáîâòà íåìîæå äà òå èçëåêóâà ! :)))

Ïðèêàçíà ñè ! Ïîçäðàâè !


Re: Íà mighnihtwitch
îò Akhna (irena_peneva@abv.bg) íà 13.06.2007 @ 23:04:17
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïîçäðàâè íà öåëèÿ ïðèêàçåí ñúñòàâ! Âåñåëî èçêàðâàíå ñ ïðèíöîâåòå, êîíåòå è îðúæåíîñöèòå :)) Êóïèäîí å áèë äîñòà áëàãîñêëîíåí êúì âàñ ïî åäèí ïîëóãîë êðàñàâåö è (íåêà áúäåì ìàëêî ìàòåðèàëèñòêè:)) ïî ïîëîâèí öàðñòâî íèêàê íå å çëå:)


Re: Íà mighnihtwitch
îò nig (nig79@abv.bg) íà 13.06.2007 @ 23:47:57
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
áðÿõ, òàÿ êîëèáà ñ êîêîøè êðàê ñè å öÿë áàðäàê:)))
äà îñòàâèòå æåíàòà íà ìèðà, åé... èçïèòè èìà äà âçèìà.

ÏÏ à ÷àøà åëåêñèð çà ìåí?


Re: Íà mighnihtwitch
îò ToZero (7tz@start.bg) íà 14.06.2007 @ 11:14:54
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.tozero.panautotrade.com
Âúâ êúùè÷êàòà íà êîêîøè êðàê
ñå ïðèþòèõà òðè ôóðèè.
Îñòàíàëè íà ñóõî è áåç ñâÿí
òå ïðèíöîâåòå ïðèçîâàâàõà áåçñïèðíî.

Òàéôóíè ñ ìðúñíè èìåíà
çàáúðêâàõà âúâ ÷àøèòå,
èçïèâàõà ãè è òîãàâà
ñúíóâàõà þíàöèòå.


Re: Íà mighnihtwitch
îò Jiva íà 14.06.2007 @ 13:21:02
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
áðåååé, îò åäíî áåäñòâèå î÷àêâàõ äà ðàçïåðäóøèíè âñÿêà õàðìîíèÿ è äà îñòàâè ñàìî õâúð÷àùè îòëîìêè, à òî òàêîâà áëàæåíñòâî îñòàâà íàêðàÿ, ÷å ÷àê ïîòúðêàõ äîâîëíî î÷è:) - àìà òî ñèãóðíî çàðàäè îíàÿ ñðåäíîùíàòà, äåòî âñå îáðúùà ïðèêàçêèòå ñ õàñòàðà íàâúí, à ïúê íåçíàéíî çàùî òè ñå èñêà äà ñè èìåííî â òÿõ...

...è ñè ïðîäúëæàâàì ñ äåíÿ ñúñ ñâÿòêàù ïîãëåä:) - òè ñè âèíîâíà!


Re: Íà mighnihtwitch
îò midnight_witch íà 15.06.2007 @ 00:17:58
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
êàëè ñïåðà áåäñòâèå ëþáèìî.
ïó òàïàìå òîðà?
ñèãíîìè ,íî ñåãà ùà íà òðåáå äà ëåòÿ çà êàâàëà.
àéäå äðóãè äåí ùå òè êàæà êàê å Íèêîñ
à ñåãà öåëóâêè îò ìåí.:)


Re: Íà mighnihtwitch
îò zatra íà 15.06.2007 @ 09:28:32
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òî çà òàçè ïðèêàçêà ìàé òðÿáâà ðîäèòåëñêè êîíòðîë - îò 20 äî 40 ãîäèíè!!!


Re: Íà mighnihtwitch
îò radi_radev19441944 íà 15.06.2007 @ 21:35:27
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://literatron.dir.bg
Îõîîî! Åòî êîé ñúñèïâàë ìîðàëà íà ïîäðàñòâàùîòî ïîêîëåíèå.
À çà äúðòèòå ïåðãèøè íå ìèñëèòå à!