Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 485
ХуЛитери: 3
Всичко: 488

Онлайн сега:
:: hunterszone
:: LeoBedrosian
:: ivliter

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифта...За мен...
раздел: Други ...
автор: Elektra_

...За измамените надежди, за огорченията, за неоправданите очаквания, за това дали си или не си, за болките, за мъките, за загиналите любови, за подаръците на съдбата, за ударите под кръста, “за реката под реката”, за разбитите сърца, за скърбите в душата на наранените деца,
за радостите и неволите, за страстите и нежността, за сълзите в очите на убитата сърна, за лудостта в живота ни, за безсмислието в нас, за това ми се говори - за смъртта...


Обградени от лъжи се борим всеки ден със самите себе си, борим се за себе си и за ближния, а той бори ли се за нас? В тази наша битка не сме ли са пореден път сами, като избутани във ъгъла деца., търсещи капчица любов? А може би за пореден път се чудим дали този свят не е достатъчно добър за нас или може би ние не сме достатъчно добри за него? Къде ни е мястото сред всички, и изобщо има ли място за нас. С всяка изминала секунда осъзнаваме, че всъщност това е една утопия, мираж, детски блян...и просто я няма... Лъжем себе си, че всичко е наред, но не е. И когато за момент истината се покаже разбираме колко нищожни сме. Малки прашинки на фона на огромната Вселена... Не съм ли достатъчно добър, за да живея в лъжа, в спокойствие и вътрешен мир? А може би е време да отворя очи, да видя себе си, да видя другите, да разбера защо съм тук, защо съм жив, с какво съм ценен и дали някога ще бъда щастлив... Измамени сме всички, огорчени, опорочени. Изобличени в глупост и наивност за пореден път стоим пред страшния си съд със наведена от срам глава, зяпайки във пода и очаквайки безмилостната си присъда мислим за живота си; за грешките; за стореното и пропуснатото; за това, което сме и това, което е трябвало да бъдем... Но уви Животът ни прецака и стоим тук увързани в оковите на собствените ни лъжи и заблуди, мислим си: “Какво се случи с мен?”, а отговор няма.... Безнадеждна е надеждата и няма плам ни в очите, ни в сърцето, всичко мъртво е и плачем, не за другиго, а за самите себе си. Излъга ни живота и безмилостно ни поруга, и сега...влачейки се по пътя към собствената си Голгота, мъкнейки на гръб тежкия си кръст, умираме малко по малко и няма кой да ни спаси... Дойде часът на нашата смъртта - безмилостната гостенка със черно наметало и бели коси, дойде тя, дойде за мен, за теб, за всички нас. И умираме бавно, парче по парче се откъсва от нас, гасне душата ни, сърцето се пръска и остава...нищо.


...За майката Земя, за тревата, за цветята, за нощта, за птичките в небето, за калинките и за малинките, за пролетния цвят, за приказките, за семействата, за захарните петлета, за сладките, за крилата на птиците, за моите крила, за моите успехи, за моите падения, за липсите и ограниченията, за свободата, за оковите, за затвора на душата, за желанието да полетя, за това, което искам, за това, което мога да направя, за нещата от живота, за това ми се говори - за смъртта...



Публикувано от BlackCat на 29.05.2007 @ 19:54:41 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   Elektra_

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

16.04.2024 год. / 23:00:08 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"...За мен..." | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.