Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 483
ХуЛитери: 2
Всичко: 485

Онлайн сега:
:: AlexanderKoz
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаРокля за защита
раздел: Есета, пътеписи
автор: sradev

Роклята е оръжието на жената, а деколтето - острието.
Абу Али Маймун

Всяка дисертация е щит за научност. Магьосниците сами си коват щита няколко години.Пласт след пласт публикации, на по-важните места поставят каляваните по филанделфийски, полират я буква по буква, за дръжка избират добре отлежал пън - научен ръководител...

А идва момента, когато Комисията от Гилдата на Магите с боздугани, остросечени мисли и ловки въпроси изпробват щита. Приемат ли го, после дълги години можеш да си дрънкаш с вилици и лъжици зад него.
И тя реши да си ушие Най-най-защитената рокля: интелегентна, знаеща, мислеща, дискретно подчертаваща предните и задните подутини на мисълта. Плата беше избиран специално издръжлив на 705 гледни точки, шивачката беше инструктирана подходящо, конците бяха предени ръчно. И ето, седмица преди защитата роклята беше готова.

О. боже! Единият ръкав е по-дълъг!

Мъжа й се опита да я успокои по стария виц "Ами ще се изкривиш на една страна и ще се изравнят... Та да кажат хората - Я виж на тая сакатата каква хубава рокля са ушили". Номера, обаче не мина - роклята изискваше специални огъвания, а коланчето беше съшито от две части, които се разминаваха с около 3 см. Както и да се кривиш - това разминаване си остава.

За един миг тя прескочи 4 нива и достигна до петото ниво на Отчаянието: сухи очи, сух глас, сухо сърце. Но нуждат си е нужда и тя си купи готово скроена рокля.

Защитата мина успешно. Роклята, с която беше на защитата се изтърка и прокъса. Забравена е вече.

А какво стана с онази? Тя беше насъбрала в мига на отчаянето всички чернилки и никога повече не беше обличана. Стоеше в гардероба като "Роклята за защита" и всеки лош момент попиваше докато не й дойде реда... да бъде изгорена.


Публикувано от aurora на 29.05.2007 @ 11:27:00 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   sradev

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

23.04.2024 год. / 10:48:42 часа

добави твой текст
"Рокля за защита" | Вход | 9 коментара (21 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Рокля за защита
от radi_radev19441944 на 29.05.2007 @ 23:36:42
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Много специална рокля. Повечето се иползуват еднократно или не се използуват хич.


Re: Рокля за защита
от copie на 30.05.2007 @ 09:39:09
(Профил | Изпрати бележка)
хм... ще трябва да си ушия една такава, дето да попива чернилките :)
подутините на мисълта ме разбиха! :))))))


Re: Рокля за защита
от Marta на 30.05.2007 @ 09:42:07
(Профил | Изпрати бележка) http://doragspd.wordpress.com/
Мъжа й се опита да я успокои по стария виц "Ами ще се изкривиш на една страна и ще се изравнят... Та да кажат хората - Я виж на тая сакатата каква хубава рокля са ушили".

:))))))))))

имаме нужда поне от по-една такава рокля за защита, не отишла на защита ;)


Re: Рокля за защита
от regina (radost6@bluebottle.com) на 31.05.2007 @ 14:18:04
(Профил | Изпрати бележка)
Имам такива рокли...висят като наказани в гардероба...Неминали под венчило невести...Но аз съм аз и без тях!:))


Re: Рокля за защита
от Usmiv4ica (willy_willy@abv.bg) на 06.06.2007 @ 05:38:45
(Профил | Изпрати бележка) http://www.slovo.bg/usmiv4ica
тъй, де.... ще се мори да мисли (т.е. шие)... я колко конфекция има на разположение ;-)))) може и по интернет да си я поръчаш даже ;-))))


Re: Рокля за защита
от miglena на 09.06.2007 @ 09:46:25
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
Ехооо, ето ме! Почвам да превъртам времето назад :)))

Рокля-талисман, всеки е добре да има една такава в гардероба. А острието ... при таралежите сякаш най-добре се е погрижила природата - така че от мен - една брошка във формата на златисто таралежче :)


Re: Рокля за защита
от Dimi на 09.06.2007 @ 21:51:23
(Профил | Изпрати бележка)
Вече ще зная да не си шия рокли, а само готови да си вземам!))
Интересен!


Re: Рокля за защита
от kamik на 10.06.2007 @ 13:22:42
(Профил | Изпрати бележка)
Имам си нарочена блуза - за месене на питки. Веднъж я забравих,та в някакво друго облекло блъсках тестото - ами не стана питата.И никой не може да ме убеди, че не е от блузата...
Но от "твоята" рокля имам спешна нужда - за да не изгори покрай сухото и мокрото:))


Re: Рокля за защита
от Jiva на 10.06.2007 @ 13:38:23
(Профил | Изпрати бележка)
ей, че си хитрец:) - туй женското много ви иде като оправдание (като "момиченца"-та на сашо кьосев)...ама да ти призная за моята рокля:

ших я не много дълго, ама след дълго време на наканване и тя взе че стана една такава дълга, разкроена - бе все едно на пепеляшкин бал ще ходя с нея, само дето принцът не се беше заявил...та ми вика по едно време рецензентката (туй ОТК-то) - ти за кво я шиеш тая сега - да се защитаваш или като последната рокля в живота си? - я отрежи малко и остави за по-нататък - модите ще се сменят, а и още една рокля ще си имаш...къде я послушах, къде не - поизчистих силуета, без много финтифлюшки (класическото уж все е на мода, я) - после я продадох като конфекция...и сега се ужасявам на колко народ не стои добре (ама от мерките ще е, се успокоявам) - оттогава се зарекох, ако ще шия нещо пак, поне да е с универсални размери (китайците се правят, че го могат, ама аз никак не приличам на китайка:(...)

и няма да горя - да ми е за урок!
а за твоя - поздрави!:))