Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 654
ХуЛитери: 0
Всичко: 654

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаТунелът
раздел: Разкази
автор: devita

Тунел.. дълъг път пред теб, път до недрата на земята. Няма светлина, но се усеща топлина. Мълчание, гробна тишина..
Убива капка по капка надеждата, която бавно намалява. Тя е просто кълбо..като Слънцето голямо и живее там, дълбоко в теб. Живее, но умира.. пак като теб. Ден след ден, кълбото се смалява. Сърцето обич познава, но болката и разочарованието го съпътстват. Познанието прави силата на опита, но слабостта на сърцето. То е обвито в калбо от надежди. Забавя своя ритъм.. губи го. Топлината е временна и нейния край се усеща.

Тунел.. дълъг път пред теб, а кой всъщност ти прави компания? Изсъхнали листа..клон от маслиново дърво, някога символизиращи сладостта.. на мирните човешки души. На хората, които продължаваш да обичаш, а те дали някога са осъзнавали това.. Дори сянката не се вижда, няма я, изоставила е самотника. Тръгнала е и отлетяла с душата, когато някога била е цяла с човека.. когато изгаряля е в огъня на любовта.

Тунел.. дълъг път пред теб. Нямаш връзка със света, той не съществува. Изчезнал е в мига, когато отворили са се очите. Мечтата си остава само мечта.. Не я достигаш, макар живота си да даваш за това. Реалност и илюзия, образи бързо сменящи своя вид.. докосваш се, миг тъй-крехък, за да е истина. Време, което не смяташ за пропиляно.. Мечтата ти е дала живот.. мечтата е поддържала този живот. Но мечтата се сринала.. както сринва се скала. Купчина пясък и камъни.. живота.

Тунел.. дълъг път пред теб. Път, превърнал се в страдание. Какво пък..поредното наказание - за помощта.. за отдадеността.. за доброто. Път без думи.. тих и спокоен, убийствена тишина. Разяжда тялото, с него и сърцето. Път, пробиващ с всяка стъпка надеждата. Режещ я на парчета.. малки късчета. Просто ненужни стъкла. Едно цяло била е някога.. а сега..сега просто образ няма.. развалина.

Тунел.. дълъг път пред теб. Къде е нежността..къде е усмивката. Ледът - новата дреха, пълзящ из цялото същество. Промушва се и измества топлината. Прогонва я далеч.. далеч от теб. Новият дом те очаква.. Там, където надеждата е загубено време, а хората в нея - красива приказка. Тъмнината те очаква.. радост няма. Но защо ти е.. не е нужна тя, когато няма с кого да се сподели. Когато далеч е останала твоята сродна душа.

Тунел.. дълъг път пред теб. Очите ти са замъглени. Усещаш как капките почти са изтекли.. а тъмнината е пронизала твоето сърце. Студено е, но не можеш да почувстваш.. Мокро.. задава се река. Реката от твоите сълзи на надежда.. реката, която понася те напред в тунела.. с гальовност те носи. А ти се унасяш в сън дълбок. Знаеш, че тя е част от теб.. не се страхуваш. Страха изчезнал е отдавна. Сливаш се с нея.. кръвта от сърцето ти обагря я в червено.

Тунел.. дълъг път пред теб. Не чувстваш болката, нито тъгата. Не усещаш студа, нито тъмнината. Никога отново няма да видиш зората.. сега пред теб остава само пътят, който от самото начало си определи. А тунела - край няма, но твоят наближава. Последен дъх.. и една-едничка дума, за която сили събираш през целия път.. Затваряш очи и капката надежда с теб умира.. Умираш там, в морето от надежди.. със заледена на лицето сълза и устни отронили последния си зов.. Устни, изкрещяли в гробната тишина “Прости”…


Публикувано от aurora на 29.05.2007 @ 09:43:20 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   devita

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 01:20:12 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Тунелът" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Тунелът
от rimoza на 29.05.2007 @ 10:24:55
(Профил | Изпрати бележка)
Много тъжна равносметка за живота ...
Няма добро ненаказано...
И обяснението за този тъжен факт е в несъвършенството
на човешката ни природа ...
(може би...)
Поздрави !


Re: Тунелът
от devita на 29.05.2007 @ 11:43:24
(Профил | Изпрати бележка) http://babymuse.wordpress.com
Истината понякога е тъжна...
Благодаря, че си прочела :)

]