Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 2
Â÷åðà: 1
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 575
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 579

Îíëàéí ñåãà:
:: nickyqouo
:: rosy88
:: LeoBedrosian
:: pastirka

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÄúæä
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: Beethoven

Ïðåäè äà çàïî÷íà ñâîÿ ðàçêàç, èñêàì äà íàïðàâÿ åäíî âàæíî óòî÷íåíèå. Àç ñúì áàíêíîòà, íî íå êàêâà äà å, àìè áàø åóðîáàíêíîòà.
Ïî ïðèóìèöà íà ñúäáàòà ñòàíàõ ïðèòåæàíèå íà ñòàðà ïðîäàâà÷êà íà öâåòÿ â Áúëãàðèÿ. Êàê ñå å ñëó÷èëî òîâà íå å âàæíî.
- Àç ùå òå äàì íà âíó÷åòî... – êàçà ìè òÿ - çíàåø ëè êàê ùå òè ñå çàðàäâà... Ñàìî êàòî ñè ïðåäñòàâÿ êàê ùå ìó ñâåòíàò î÷è÷êèòå, êàòî òå âèäè. Êîãàòî ìó äàâàì ïàðè, äîðè äà ñà ïîâå÷å, êàçâà ,,áëàãîäàðÿ”, ïîñëå ãè ïðèáèðà, èçõàð÷âà ãè âåäíàãà è çàáðàâÿ. À òåá ùå òå ãëåäà ÷åñòî, ùå òè ñå ðàäâà è ùå ñå ñåùà çà ìåí.
Ïîñëå òÿ çàãîâîðè íåùî çà ìîëîâå è ÷å Áúëãàðèÿ ñå ïðîìåíÿëà ìíîãî áúðçî. Èçãóáèõ èíòåðåñ.
Ðàçáèðà ñå, áàáàòà èçïúëíè çàêàíàòà ñè – ïîäàðè ìå íà ìîì÷åòî çàåäíî ñ åäíà âàôëà. Òîçè âèä òúðãîâèÿ ìè å ëþáèìèÿò – åäíàòà ñòðàíà äàâà ïàðè, äðóãàòà – èñêðåíà ëþáîâ è ïðèçíàòåëíîñò. Çà æàëîñò óäîâîëñòâèåòî îò ñäåëêàòà èç÷åçíà âåäíàãà ùîì ñå îçîâàõ â ìîÿ íîâ äîì.
Ìíîãî îò ïoðòìîíåòàòà â Áúëãàðèÿ ñà ñòàðè è åâòèíè – ïîëó÷åíè êàòî ïîäàðúê è äúðæàíè îò èíàò èëè ñàíòèìåíòàëíîñò... õîðàòà ñå ïðàâÿò, ÷å íå çàáåëÿçâàò êðúïêèòå è äóïêèòå, à äà íå ñïîìåíàâàì êàê ãè òúï÷àò ñúñ ñíèìêè è õàðòèéêè – çàáðàâåíè è íåïîãëåæäàíè îò ãîäèíè. Òî÷íî â òàêîâà ïîïàäíàõ.
Âåäíúæ, êàêòî ñè ëåæàõ, â ïðîòìîíåòî âëåçå áàíêíîòà. Áåøå Íîâà. Òÿ ìå çàãîâîðè.
Èçíåíàäa ìå ñ ïåðôåêòíèÿ ñè åóðîïåéñêè, à òÿ îòâúðíà, ÷å âñè÷êè íîâè ëåâîâå ãî çíàÿò. Òÿ ïðîäúëæè:
- Ìîæå áè íå çíàåø, íî íèå, íîâèòå, ñìå ïî-ðàçëè÷íè. Èçðàñíàëè ñìå â äðóãî âðåìå. Íèå ñìå ïî-îòâîðåíè êúì ñâåòà, ïî-âúçïðèåì÷èâè, ó÷èì åçèöè, êîìïþòðè…
Ïðîâåäîõìå äúëúã è èíòåðåñåí ðàçãîâîð. Òÿ ìè ðàçêàçà ìíîãî èíòåðåñíè íåùà çà ñâîÿòà âàëóòà. Íàïðèìåð, ÷å ,,ëåâ” èäâà îò ,,ëúâ”.
- Íèìà? - òðóäíî ìè áåøå äà ïîâÿðâàì – êîãàòî âëÿçîõ âúòðå âèæäàõ ñàìî íÿêàêâè èçìà÷êàíè è íåîáùèòåëíè ïàðè. Å… Àç ñúùî íå ñúì îò ðàçãîâîðëèâèòå… Íî òîâà å çàùîòî ñúì åóðî! Ñ òÿõ ëè äà ãîâîðÿ?
- Äà – ïîòâúðäè òÿ. – Áèëè ñìå ãîðäè è ñìåëè â ìèíàëîòî, íî íèêîé âå÷å íå ïîìíè êàêâî è çàùî íè å ïðîìåíèëî.
Ìèíà ìíîãî âðåìå è ñå âëþáèõ â íåÿ. Êîãàòî îïîçíàõ ëåâîâåòå ñå ïðèâúðçàõ è êúì òÿõ. Ïðèâúðçàõ ñå äîðè êúì ñòàðîòî ïîðòìîíå. Æèâÿõ òàì, ñïðèÿòåëÿâàõ ñå, ó÷åõ ñå îò òÿõ è òå ñå ó÷åõà îò ìåí, ñúçäàäîõà ñå ïðèÿòåëñòâà è âðàæäè... Ïî÷òè áÿõ ñâèêíàë ñ äóïêèòå, ñíèìêèòå, âèçèòíèòå êàðòè÷êè è ñúâñåì áÿõ çàáðàâèë ëúñêàâèòå ïîðòôåéëè îò ìèíàëîòî, êîãàòî ÷óõ ãëàñà íà ìàéêàòà:
- Ñëîæè åâðîòî â êóòèÿòà, áàáèíàòà êóòèÿ ñúñ ñòàðèòå ìîíåòè.
- Äîáðå, ìàìî! – áåøå âíó÷åòî. Îòâîðè ïîðòìîíåòî ñè, âçå ìå ñ ðúêà è ìå îòíåñå äî äúðâåíà êóòèÿ. Êàïàêúò õëîïíà. Òîëêîâà áúðçî ñå ñëó÷è, ÷å íÿìàõ âðåìå äà êàæà äîðè ,,ñáîãîì” íà ñâîÿòà ëþáèìà.
Ñòîÿõ â ìðàêà è... íèùî! Ïîáåæäàâàõ ñêóêàòà êàòî ñè ïðåäñòàâÿõ. Ìå÷òèòå ìè áÿõà ãîðå-äîëó òàêèâà: ìîì÷åòî èçêàðâà ïàðè, çà äà ñè êóïè âàôëà, à íîâàòà áàíêíîòà íåçàáåëÿçàíî ïàäà çàä ëåãëîòî. Ãîäèíè ïî-êúñíî ÿ íàìèðàò, íî òÿ âå÷å íÿìà ñòîéíîñò. Íèòî àç. Ïðèáèðàò ÿ ïðè ìåí – â êóòèÿòà. Êóòèÿòà – â øêàô, à øêàôúò – çàáðàâåí. Äâàìàòà ñìå çàåäíî õèëÿäè ãîäèíè, ïðåäè äà ñå ðàçïàäíåì íà ïðàõ.
Ïîñòåïåííî, ñ âðåìåòî, ïðèñòèãíà îò÷àÿíèå, ïàðàíîÿ, áîëêà è îìðàçà. Î, êàê áëåíóâàõ çàáâåíèåòî! Âìåñòî ëþáîâ åäèíñòâåíîòî ìè æåëàíèå áåøå ñìúðòòà. Ìå÷òèòå ìè ñå ïðîìåíèõà - “Äàíî äà ñòàíå ïîæàð! Íåêà èçãîðÿ, íî ïîíå ùå èçãîðè è òàçè äÿâîëñêà êóòèÿ!”
Êîãàòî êàïàêúò ñå îòâîðè, äåòåòî âå÷å áåøå ïîðàñíàëî. Âñå îùå ïîìíÿ èçðàæåíèåòî íà ëèöåòî ìó – ïúðâî - èçíåíàäà, íî ïîñëå ñè ñïîìíè:
- À äà… - âçå ìå â ðúêà è… ïðîñòî ìå ãëåäàøå… íå! Âèæäàøå ìå, íî î÷èòå ìó áÿõà íà äðóãî ìÿñòî è â äðóãî âðåìå. Ñåòíå ïðîøåïíà – Áàáî…
È òîãàâà çàâàëÿ äúæä. Íå çíàåõ, ÷å îò î÷èòå íà õîðàòà âàëè, íî ñå óáåäèõ, êîãàòî äâå êàïêè ïàäíàõà âúðõó ìåí.
Þíîøàòà ñâè ïðúñòè, ñ êîåòî ìå èçìà÷êà, è ïîíå÷è äà ìå âúðíå îáðàòíî, íî ñëåä ìèã ðàçìèñúë ñå îçîâàõ â äæîáà ìó. Ïî-êúñíî ñè êóïè ñ ìåí âàôëà.
À â äæîáà íÿìàøå ëåâîâå – âñè÷êè áàíêíîòè áÿõà íåïîçíàòè… âñúùíîñò áÿõà ìè ïîçíàòè… ïðèëè÷àõà íà ìåí. Îêàçà ñå, ÷å íèêîé íå áåøå ÷óâàë çà ìîÿòà ëþáèìà. Íèêîé íå áåøå ÷óâàë çà ëåâîâåòå èçîáùî. Èñêà ìè ñå äà ìîæåõ äà ïðàâÿ äúæä, íî ñúì íàé-îáèêíîâåíî åâðî.


Ïóáëèêóâàíî îò aurora íà 29.05.2007 @ 09:40:07 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   Beethoven

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 3


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ñòðåëêàòà
àâòîð: nickyqouo
316 ÷åòåíèÿ | îöåíêà íÿìà

ïîêàçâàíèÿ 3159
îò 125000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]
"Äúæä" | Âõîä | 4 êîìåíòàðà (4 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Äúæä
îò rimoza íà 29.05.2007 @ 10:36:42
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Õàðåñà ìè ðàçêàçà òè !
Ïîçäðàâè çà òàëàíòëèâèÿ àâòîð !
ÁÚÄÈ !


Re: Äúæä
îò ToZero (7tz@start.bg) íà 29.05.2007 @ 12:11:25
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.tozero.panautotrade.com
Òàêà ñòàâà ñ öåííèòå íåùà - çàáðàâÿìå ãè, à ñëåä òîâà ïðàâèì äúæä.
Ïîçäðàâè!


Re: Äúæä
îò Vesan íà 29.05.2007 @ 12:24:27
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïðî÷åòîõ ñ óäîâîëñòâèå. Èíòåðåñíà òåìà è ìíîãî äîáðà èíòåðïðåòàöèÿ.


Re: Äúæä
îò delphi íà 03.06.2007 @ 17:03:32
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Çíàåø ìíåíèåòî ìè, ðàçêàç÷åòî ñè ãî áèâà. ×àêàì íîâà èçÿâà íàé-ñêîðî âðåìå. È íàé-âå÷å - ïèøè, ÷å èíà÷å ùå ñè äúðïàìå óøèòå!