Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 777
ХуЛитери: 0
Всичко: 777

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаМомичето в черно
раздел: Разкази
автор: close_to_sadistic

От начало не я виждах често, но с течение на обстоятелствата в един съдбовен ден се озовахме лице в лице, макар и в приятелска компания. Беше облечена в черно, с черен грим и черен лак. Въпреки преобладаващото черно тя имаше очарователна усмивка, в която мигновенно се влюбих.
Бях леко притеснен - всичко, което правех ми се струваше прекалено, поради натрапчивото притеснение. Тя стоеше на метър и половина разстояние от моето разтуптяно сърце и се дръжеше съвсем нормално, дори беше в приповдигнато настроение. От дума на дума се стигна до там, че седнахме един срещу друг. Започнахме един разговор, който ми се стори доста дълъг (може би поради факта, че пътувахме) и приятен.
Момичето в черно имаше весел характер, говорише на висок глас, на моменти с нотки на ирония. До тук бях много очарован. Всичко вървеше прекрасно.
На следващия ден обаче се появи още едно момиче. Тъй като момичето, с което се бях запознал преди това беше при един от най-добрите ми приятели, аз останах с нея. Не го желаех, но нямах избор - щеше да я обидя, а се познавахме от сравнително доста време. Беше ми мъчно, че не бях с любимото ми момиче в черно, но реших да я забравя ( оказа се временно ), заради моя приятел.
Нещата не се развиха както очаквах, но бързо се приспособих - приятелят ми си имаше вече приятелка и аз отново бях при момичето в черно. Глупаво нали?
Каквото и да кажа сега, няма да изглежда така, както е всъщност. Но на мен не ми дреме (ще разберете по-надолу защо).
Беше вечер. Преди няколко часа бяхме направили страхотен запой и вече бяхме по леглата. Не бяхме сами - момичето в черно беше при мен. Въпреки прекумерната употреба на алкохол преди това умът ми беше бистър. Тази нощ бе незабравима.
На сутринта се събудих по начинът, по който винаги съм искал да се събудя - слънчевите лъчи бяха пробили през щорите и в прегрътките ми беше момичето в черно. Бризът, който мина през полузаспалото ми тяло бе едно от най-приятните неща, които бях изпитвал през живота си.
През следващите 7 часа от нашето пробуждане бяхме почти постоянно заедно. Вече не бях така притеснен, както предишния ден. Тя беше с мен и нищо друго на света не можеше да ме накра да се чувствам по-добре. Усетих, че и тя изпитва същото и това ме направи още по-щастлив.
В един момент бяхме се събрали малобройната компания и разговаряхме. Когато чух момичето в черно да изрича едно , макар и накъсано изречение, аз се вцепених - погледът ми замръзна и всеки един мускул от тялото ми се стегна. Момичето в черно си имаше друг приятел.
Първоначално се опитах да отреагирам весело, но след като изминах няколко десетки метъра с моя приятел някъде надалеч от нея просто избухнах.
Бях целият червен и очите ми трескаво се въртяха във всички посоки. Как можа да го направи? Защо не ми каза? Щеше ли да има значение кой е срещнала, ако ли не мен? Бях бесен. Идваше ми да се върна във времето и да й зашлевя шамар. Когато се върнахме тя ме погледна с усмивка и ми предложи да седна до нея, но аз бях толкова съкрушен, че й обърнах гръб ( само като се сетя как го направих очите ми се насълзяват) и отидох при моя приятел.
Гневът се превърна в тъга. Вече не й бях ядосан, а само исках да разбера, дали иска да сме заедно и дали има чувства към въпросното момче. Поговорих с нея по - късно и се разбрахме да говорим отново.
Прибрах се вкъщи, оставих си багажа и си взех един дълъг и топъл душ. Седнах на компютъра си и видях, че момичето в черно ми пише. Поговорихме за това, което се случи и разбрах, че тя не е очаквала да ме срещне и че вскичко е било съвсем естествено и непринудено. Попитах я за другото момче и какво ще стане с него. Получих отговор, който за мен беше достатъчен и беше причина за следващия ми въпрос. Дали иска да сме заедно? Тя ми отвърна да. Почувствах голямо облекчение.
Тя в момента сигурно чете това, точно както вие го четете, защото историята е истинска и става дума за мен и едно момиче в черно. В момента неща вървят добре, но не искам да й казвам толкова рано, че съм влюбен в нея, защото ще си помисли, че прибързваме. Не искам да я стряскам, но ако тя чете това искам да знае, че съм влюбен в нея и че е страхотен човек.

Това беше историята за моето момиче в черно.


Публикувано от aurora на 28.05.2007 @ 12:54:34 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   close_to_sadistic

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 05:29:51 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Момичето в черно" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.