Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 873
ХуЛитери: 1
Всичко: 874

Онлайн сега:
:: Boryana

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаТайните на гладуването и още... (глава осма)
раздел: Романи
автор: ANG

(който издържи докрая на този маратон, до десетата глава на книгата, ще получи за награда печено агне)

8. Гладуването приключва след трудно и продължително захранване (митологема)
ГЛАДУВАНЕТО Е БЕЗКРАЕН ПРОЦЕС - "ЗАХРАНВАНЕ" НЕ СЪЩЕСТВУВА (АНГ)
"Човек, дори и добре да живее, умира…" е издълбал някой върху скалите преди хилядолетия. "Човек дори и дори и дълго да гладува, прекъсва…", парафразирам с моя чук и длето върху екрана на компютъра.

@ АНГ, бих искал преди да продължим по тази тема, да направим още една блиц-анкета: аз да задавам въпросите, а ти да отговаряш с въпрос!

Чакаш ли отговор? Имам ли право на избор?

@ Нямаш. Започвам:

1. Кога ще се откажеш? Кога ще ти писне да гладуваш?
Ти отказваш ли се от удоволствията или ги повтаряш?

2. До 101 ли ще гладуваш?
Мислиш, че на 101 ще прекъсна? Ами ако на 102 е по-голям кеф? Ами ако на 103 натисна "космическия спусък"?

3. Различава ли се мъжкото гладуване от женското?
Да си виждал гладуване с пенис и гладуване без пенис?

4. Какво лекуваш с гладуването?
Не трябва ли да оставим лекуването на имащите интерес от болести?

5. Какво означава "ортодоксален колапс"?
Не можеш ли по-просто да се изразяваш за "виенето на свят"? Искаш ли да виждаш звезди посред бял гладуван ден когато ставаш рязко от леглото?

6. "Закуска", "обяд", "вечеря" какви асоциации възбуждат в теб?
Какво беше това? Не бяха ли предразсъдъци от пуритански времена? Приличам ли Ти на примат с уседнал начин на живот? Нима не се храниш само когато изпитваш апетит?

7. Магическо число ли е 40 за гладуването?
За Мойсей ли намекваш, или за Христос? Има ли "немагически" числа?

8. Какво значи "Човешки апетит" за вълците?
Виждал ли си умрели от смях вълци? А ти не умираш ли от смях, когато те убеждават да чакаш усещането за "Вълчи апетит", за да ти разрешат да прекъснеш гладуването си?

9. На 40 дни гладуване, 40 дни захранване ли се полага?
Дали папагаленето не е заразна болест? Харесваш ли се с козирка и капаци?

10. "Захранваш" ли се или се "възстановяваш" след гладуването?
Виждал ли си сияещ дух с желание да се връща към материалното?

Доволен ли си?

@ Доволен съм!! !! !! !! !!

Виждаш, че поставените въпроси повдигат още повече въпроси, повечето от които привидно нямат пряко отношение към гладуването. Ти обаче знаеш, че всяко нещо е свързано със всяко друго нещо - всичко е Едно.
Опитвам се да запълня един пъзел, който непрекъснато се променя и развива. Променяме го Аз, Ти и всеки един от видимите и невидими братя и сестри по всяко време.
Поне два момента са важни към края на всяко едно гладуване: първо, кога да прекъснеш, и второ, как да се храниш след това. Поне три дебели "руладинки" масово се разпространяват низ обществото като марокански скакалци.
Въпросът за така наречения "вълчи апетит" наистина може да предизвика смях и само смях. Идеята, че трябва търпеливо да изчакаш кога адски много, ама наистина адски много ще ти се прияде, като гладен вълк, просто не издържа на критика. Повтарящите като папагали тази идея сами не я спазват, защото или назначават предварително като директива подходящия за даден пациент период, което обикновено е кръгло число - 20 или 30 (Николаев), или предпазливо добавят още един ден, и още един ден, и още един ден, според състоянието си или това на пациента (Малахов).
Директивното назначаване на Николаев по принцип ми харесва и точно това правя - но само върху себе си. Същото прави и ДУЧЕ-то, но само върху себе си. Става дума за разумна "програма минимум" и още по-разумна "програма-максимум". Предварителната настройка на Твоята психика за определен период наистина Ти върши работа. Командваш Себе Си: "Ще скоча метър и двайсет" и наистина скачаш метър и двайсет. На следващата пролет си казваш: "Време е за метър и двайсет и пет" и наистина го правиш.
Методата на Малахов "още, и още, и още" ми е непонятна, но защо пък да няма право на съществуване.

@ Кога реално добиваш "вълчи" апетит?

Много просто е! Когато си изчерпал психическите сили, задоволен или не, постигнал заплануваното или не, си казваш: "Стига толкова. Наесен и догодина напролет отново ще опитам".
Ако имаш психическата нагласа за 30 гладувани дни например, нормално е на 30-ия ден да ти се появи "вълчи" апетит, защото Ти това си програмирал, това Ти си заложил в своя биологичен компютър като програма.
Компютри сме. Програмирани сме.
Но най-същественото е, че имаме право да се препрограмираме с метапрограми безпределно. Още ли не си го разбрал?
Дебело Ти препоръчвам: гледай повече от един път първата част на филма МАТРИЦАТА на режисьора и сценарисна Анди Уашовски, а също повече от два пъти неговата втора част. След това по-добре ще разбираш какво искам да ти кажа. Или пък чети книжки. Или пък вслушвай се в гласа на интуицията си…
Ако пък направиш грешката да прекъснеш гладуването без да си овладял предварително "вълчия апетит", горко ти. Унищожава се ефектът на гладуваните дни. Веднъж ми се е случвало след 37 дни гладуване. Нахвърлих се върху храната като отвързано от кол куче, държано десет дни без храна и вода.

@ Може би Е трябвало да ти се случи един път, за да си кажеж: "Никога повече".

Затова и в тази книга въведох ЗАКОНЪТ НА АНГ-ДУЧЕ-то, който гласи: "Никога не прекъсвай гладуването по време на криза!" Казано в откровено заповедна форма, колкото и иначе умишлено да я избягвам.
"Руладинката", наречена "вълчи апетит" има определено вътрешноцехов характер, проблем на гилдията даскали и Учители. Превръща се и в Твой личен проблем, ако сам си лекар на Себе Си, ако не провеждаш гладуването "под лекарски контрол". И ако вярваш прекалено много на експерти, били те и на световно ниво, без да про-веряваш.

@ "Ще гладувам, добре, мотивиран съм, но се плаша от захранването после. Било много трудно и много опасно. Комай се отказвам…" - такива мрънкания чувам на всяка крачка...

Хем сърби, хем боли. Често чувам това "експертно" становище, изговаряно убедително от хора, които нямат и един ден практика на гладуване. Това е една твърде разпространена митологема.
Както и другата, още една поредна руладинка, че видиш ли, "колкото дни гладуваш, толкова време трябва да отделиш за "захранване".

@ Прекрасна руладинка!

Споделям твърдението на Шелтън, че дори само една седмица "захранване" е достатъчна за връщане към обикновения хранителен режим, който си спазвал преди гладуването. Тази седмица е достатъчна дори при гладуване повече от 21 дни. Същото се потвърждава и от моята практика (ДУЧЕ-то е по внимателна в този процес).
Напълно е възможно някои гладуващи да изпитват затруднения за по-дълъг период от време - 15-20 дни, например. Удължаването на този период не може на никого да навреди. При все това, ако по-рано и по-уверено се вслушаш в тиктакането на биологичния Си часовник, вероятно по-рано ще разбереш, че "дяволът не бил чак толкова черен".
Представяш ли си 63 дни да гладуваш и 63 дни да се "захранваш"?

@ Твърдиш, че "захранване" не съществува, както и "възстановителен период".

Това твърдя.
Не може да съществува "захранване", след като процесът на хранене нито за момент не е прекъсван. Просто се сменя качеството на приеманата храна, нейната плътност.

@ Да го наречем тогава преминаване към естествено хранене.

Кое хранене е естественото - това, което си ползвал преди връщането Си на Земята, или това, с което задоволяваш нуждите на тялото. Или първото, към което всички ще се върнем след време, когато отново преминем в състояние на Дух, когато се слеем със Световната душа, със Всевишния.
Най-малкото, самият термин "захранване" не е подходящ.

@ Но и "възстановителен период" не върши работа.

При всеки случай не се възстановяваш от нещо лошо, към нещо по-добро. Добър е примерът с възвръщащия се в тялото след кома дух. Преживялите клинична смърт - кома - единодушно споделят нежеланието на духът да се върне обратно.
Същото е при гладуването. Не си спомням нито един случай, нито от мое гладуване, нито от гладуване на ДУЧЕ-то, да сме преминавали към "захранване" ("възстановителен период") с желание, с охота. Никога, абсолютно никога!
Освен това, последващият период се характеризира като цяло с такава голяма отпадналост - и физическа, и психическа, че просто всеки път сме съжалявали за прекъсването на гладуването и ни се е искало незабавно да го продължим.
Но какво друго може да се направи, след като на този свят сме зависими от други условия на съществуване. "Човек, дори и дълго да гладува, прекъсва…"

@ Имаш ли система на… "захранване", или там, както наричаш периода след прекъсване на гладуването.

Наричам го "период на адаптация, период на приспособяване".
Имам система от принципи и правила. Систематизирах в мислите си начина на моето приспособяване към новата-стара жестока действителност, за да установя, че това са правила, които по-често… нарушавам.
Принципите обаче са важни. Първата Човешка храна, направена от човешка ръка, която приемаме с ДУЧЕ-то след обикновено 40-60 дни гладуване, е жива, растителна храна. Независимо от сезона и съобразена с възможностите на сезона. Това често е плод или зеленчук - ябълка, банан, пъпеш, домат - каквото душа иска. Може същото под формата на прясно изцеден сок. Количеството, 100-200 грама или милилитра, се приема вечерта на последния гладуван ден. Бавно и внимателно, стремейки се да преодолееш неудовлетворението от прекъсването (негативните мисли винаги пречат). Продължението на същия вид хранене е на следващия ден в 11-12 часа с прясно нарязана салата (зеленчукова, плодова) и/или 2-3 сварени картофа. Тъй като водния баланс трябва да продължава да се поддържа, добре е да се пие топъл зеленчуков бульон или зеленчукова супа.

@ Имаш ли схема на хранителния режим, който спазваш?

Имам примерна схема на хранителния режим, която се стремя да (не)спазвам:

Храна 1 ден 2 ден 3 ден 4 ден 5 ден 6 ден 7 ден
Салата плодове 200 400 500 600
Салата зеленчук 600 600 700
Сокове 200 400 400 500 500
Бульон 400 500
Супа зеленчук 600 400
Картофи 200 400 400
Мед 40 60 80 100
Орехи, ядки 50 50 50 50
Мляко, квасено 100 200 200
Сирене, кашк. 50 100
Краве масло 30
Макарони 300

Това е моята хранителна схема след прекъсване на гладуването - Твоята може да е подобна или различна. Моята е примерен режим на здрав човек, който не лекува болести чрез гладуване и по какъвто и да е друг начин. При наличие на болест приемането на храна в периода на приспособяване трябва да бъде съобразена с болестта.
С пушенето на цигари вероятно Си се справил още в началото на самото гладуване, защото не си заслужава да пушиш и да гладуваш едновременно: от едната страна да пъхаш отрови, от другата - да се мъчиш да ги изхвърлиш.
Приетата храна допълнително съобразявай с изискванията на разделното хранене. Ако не Си вегетарианец, а искаш да бъдеш, сега е момента, по тази схема, да направиш прехода към млечно-растително хранене (вариант на вегетарианството). Сега е и момента да се откажеш от кафето и алкохола.

@ Какво ти дава основание да си толкова убеден, че от начало трябва да се приема жива растителна храна?

Това е най-естествената храна, акумулирала най-голямо количество слънчева енергия. В класификацията на Бурхер-Бенер е поставена начело като акумулатор от първа степен.
Освен това, лабораторното изследване на урината след гладуване дава допълнителни аргументи. Твоят организъм по инерция известно време продължава да разгражда мазнините в ненаситени мастни киселини. Последните са заместител на мазнините, което показва, че организмът на прекъсналия гладуването все още не се нуждае от каквито и да е външно приети чрез храна мазнини, включително от растителен произход. Това позволява мазнините да се включат в храненето след третия ден на адаптационния период и дори по-късно (вж. и се възхищавай още веднъж на моята перфектна таблица-схема, която често (не) спазвам).
Реакцията на организма към живата храна в първите дни на адаптационния период също е показателна - процесът на приемане и изхвърляне бързо се нормализира, без запек, разстройство и други подобни. Интересно е, че процесът на слабеене също продължава по инерция още няколко дни - коментирам прекъсвания след 40 и повече дни гладуване.

@ Колко бързо се възвръщат килограмите?

Когато преминавам към новия хранителен режим обикновено съм достигнал 70-73 килограма, при начално тегло 85-90 килограма. Ако не се грижиш срещу тяхното възстановяване, то старото състояние след два-три месеца ще бъде стар-нов факт.

@ Има ли проблеми по принцип?

Обикновено аз нямам никакви проблеми и това ме е направило по-невнимателен, по небрежен към храната, поемана след гладуване. През лятото на 2002 прекъснах гладуването на двайсетия ден на 2600 метра надморска височина. Следващите 5-6 дни останах в планината, където условията за хранителна адаптация не са от най-добрите. Въпреки това, въпреки неспазването на моята или на която и да е друга хранителна схема на адаптиране, процесът премина неусетно, безпроблемно.
Така е при мен. Какво е при Теб - трябва сам да установиш. Предпазливостта никога не е излишна. Бъди внимателен. Въпросът с така нареченото "захранване" е много по сериозен дори от проблемите по време на гладуване. Няма проблеми, с които да не можеш да се справиш - в това бъди много уверен!
Към края на разговора сме и имам един въпрос към теб. Какво запомни от твоята блиц-анкета?

@ Първо, че не си примат с уседнал начин на живот, второ, че гладуването няма полов признак, пенис; трето, че "вълчият апетит" броди сред някои гладуващи, като оня призрак на Маркс и Енгелс.

Това е твоя чук и твоето длето, с които бродираш камъка…
Приключваме за днес. Убеден съм, че моята ПРИКАЗКА ЗА СЛЪНЧОГЛЕДА ще ти хареса. Отново с цел по-качествено възприемане Ти препоръчвам да направиш преди прочитането й една медитация върху красивата и тайнствена фигура, наречена меркаба:

(тук би трябвало да се появе фигура на меркаба - снимка - но нали не я забелязваш, може и да е изтъняма от много... бел. на автора)

@ За първи път виждам такава звезда. Какво означава МЕРКАБА?

Ще направиш ли по добра концентрация върху фигурата, ако предварително знаеш повече неща за нея? Едва ли! Не е ли по добре да поговорим след медитацията и след прочитането на приказката.

@Убеден съм вече. Действам.

###########################################

ПРИКАЗКА ЗА СЛЪНЧОГЛЕДА

Господи, защо си позволил да израсна тук между скалите, високо в планината? Аз съм Слънчоглед и моето място е долу в нивата, при моите събратя! Чувствам се самотно! Едва устоявам на силния вятър! Огън пада от небето около мен! Гръмотевиците ме стряскат денем и нощем!
Ти си саморасляк!
Каква е ползата от саморасляк в планината?
Кажи, каква е ползата от слънцето, което самотно броди по небето?
Изпълва с топлина и любов корените ми, стеблото и цветовете ми!
Каква е ползата от едва църцорещо поточе сред безводната пустош?
Утолява жаждата на ожаднелите!
Ти, Слънчогледе, си повече от слънцето и водата за Човека! Ти си смисъла на неговия живот. Когато Той те зърне между пукнатините на скалите, вижда в теб своя живот и живота на цялата Вселена. Ти си и Детото в него, и Мъжът, и Жената.
Но аз съм сам, един самотен Слънчоглед, който често рони сълзи! Искам другарче!
Знаеш какво искаш, силно го желаеш! Получаваш го. Сам го отгледай и го възпитай. Станете една душа, сродна душа!
Нали всеки саморасляк е различен - те са две силни единици! Как така - една душа - едно и едно прави две!
Събери ги! Техният сбор прави число.
Божествено число?
И да, и не. Събери двете единици!
11 - просветна ми!
Това е Нашето число!
Това е Нашето щастие!



Внезапен гръм
разтърсил планината,
ослепителна светкавица разкъсала облаците,
топъл вятър навел зеления ствол. Целунал земята
и една негова сълза повлякла след себе си узряло семенце.
То се изронило близо до корените на Слънчогледа.
На сутринта той видял пробивът
на един нов
кълн.

###############################################

Приключи, нали? Още си нещо малко занесен - нормално - идваш от други светове.
Вече можем да поговорим за тетраедърната звезда.
Думата Мер означава светлинни полета, които се въртят около себе си в обратна посока, Ка означава дух, а Ба означава тяло или действителност. Следователно, Мер-Ка-Ба е светлинно поле, в което движението става в противоположни посоки и което обгръща едновременно и ума, и тялото, а освен това е и носител, тяло-носител на времето и пространството. Това именно е фигурата, чрез която всичко друго е било създадено, това е единна геометрична съвкупност от линии около нашето тяло", според една космогонна идея за сътворението на Човека, преразказана от Боб Фрисъл.

@ Доколкото виждам и разбирам, звездата се състои от два тетраедъра, вплетени един в друг. Също като Звездата на Давид, но в три измерения.

Добре виждаш. Двата преплетени тетраедъра представляват мъжката енергия и женската енергия в съвършено равновесие. Тетраедърът, обърнат с върха нагоре, е мъжката енергия, а тетраедърът с върха надолу е женската енергия. Около всичко, което съществува, има подобна тетраедърна звезда, не само около нашето тяло.

@ Около всяко живо същество? Значи и около среднощният твой гостенин - скакалеца?

Примерно по тази причина ти казах: "И той е Човек". Баба ми навремето така наричаше всяка животинка.
Ние имаме физическо тяло, ментално (умствено) тяло и емоционално тяло, които заедно имат формата на тетраедърната звезда. Става въпрос за три еднакви или подобни полета, които са наложени едно върху друго или преплетени едно в друго, като единствената разлика между тях е, че физическото тяло не се върти, то е блокирано.

@ Малко сложничко става…

Концентрирай се още веднъж върху меркабата - важно е. Тези знания са ти необходими, за да разбереш една от основните цели на гладуването - управляването на енергиите в Теб.

Меркабата е съставена от две енергийните полета, които се въртят в противоположна посока една спрямо друга. Менталната тетраедърна звезда, която по същност е електрична и мъжка, се върти наляво. Емоционалната тетраедърна звезда, чиято природа е магнитна и женска, се върти надясно. Именно фактът, че умът, сърцето и физическото тяло са свързани в точно геометрично съотношение, при определена критична скорост създава така наречената меркаба.
Съществува и един тунел, който минава през тялото. Той свързва двете крайни точки на тетраедърното поле. Дишането вътре в този тунел, свързано с ротационното движение на тези полета, създава един носител за издигане, който се нарича Меркаба.

@ Изчакай малко, да се полюбувам на фигурата. То било приказна фантастика…

Цялата рисунка има за начална точка основата на нашия гръбначен стълб, която е толкова мъничка, колкото са малки и осемте клетки, от които е било образувано първоначално това наше физическо тяло. Оттам тя се простира наоколо и има общ диаметър около петнадесетина метра.

@ Петнадесетина метра? Аз вече родих идея, да си конструирам меркаба с размери два на два, а то…

Можеш и два на два да направиш. Ще се получи умален модел. Трябва обаче да се запазят съотношенията между дължините на вълните, ъглите и други детайли.

@ Продължавай!

Да запомним, че светлинните полета с противопосочно въртене на тази меркаба имат и пространствено-времево тяло-носител. Щом съумееш да задвижиш тези полета, Ти ще можеш да използуваш меркабата за да пътешестваш във Вселената.

@ Значи за стотина долара или евро мога да си построя превозно средство, с което да бродя из Вселената?

Би могъл да опиташ. Твърди се, че на нашата планета има около 2000 души, чиято меркаба действа, и около 8000 учители, които са се "издигнали" и вече се намират на друго равнище на съзнание на Земята.

@ Каква е по-конкретно връзката с гладуването? Нали всяко нещо е свързано с което и да е друго нещо.

Например, една от основните цели на гладуването е да те повдигне на такова ниво на съзнанието, че да станеш 10001-ия човек, който задейства меркабата. Или пък, съвместното въздействие на гладуването и на меркабата да те доведат до онова мистично състояние, което в разни традиционни общества се нарича ПОСВЕЩЕНИЕ или ТЪРСЕНЕ НА ВИЗИЯ, САТОРИ - на Изток.
Което изглежда равнозначно на пътуването по вертикала.

@ На различни нива на съзнанието?

ДА/НЕ. В нова матрица на реалността!
Знаеш ли, че "реалността" винаги е множествена и изменчива?



Публикувано от BlackCat на 06.06.2004 @ 20:04:48 



Сродни връзки

» Повече за
   Романи

» Материали от
   ANG

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 5


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 02:11:01 часа

добави твой текст
"Тайните на гладуването и още... (глава осма)" | Вход | 2 коментара (10 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Тайните на гладуването и още... (глава осма)
от Merian на 06.06.2004 @ 20:12:06
(Профил | Изпрати бележка) http://lightfull.hit.bg
не че се боря за обявената награда...:)))...но си го изчетох пак с интерес и ще чакам следващото....


Re: Тайните на гладуването и още... (глава осма)
от dara33 на 06.06.2004 @ 20:24:22
(Профил | Изпрати бележка) http://dara33.blog.bg/
Закон на Дара33:

Прекъсвай гладуването внимателно, но с мерак, защото крие опасности за организма!

По всяко време- внимателно.

Дори в моменти на криза.

Захранване:
ягода
вода
малинка
вода
праскова
вода
ябълка
вода

Мед задължително!!!

Гладуването е ДвУпОлОвО!

Притчата за Слънчогледа, е страхотна...
Силна и истинска приказка. Повярвай ценя приказките по качество и достйнство.

Реалността е относително понятие.
Това се дължи на относителността на относителността. Това е . От мен.