Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 2
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 812
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 816

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian
:: Marisiema
:: pinkmousy
:: LioCasablanca

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÈñêàøå...
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: NeLy

À êàêâî ñòàíà, êîãàòî òîé âëåçå â ãîðàòà? Äàëè ÿ íàìåðè? È äàëè óñïÿ äà ÿ ñïàñè?
Òîé áåøå åñòåò. Áëàãîðîäíèê âúâ âñåêè ñìèñúë íà äóìàòà. Áåøå ðîäåí â åäíî îò íàé-êðàñèâèòå èìåíèÿ â öÿëàòà îáëàñò. Óìååøå äà ñòðåëÿ ïî-òî÷íî îò âñåêè äðóã êîãîòî ïîçíàâàøå. À êàòî ñå ìåòíåøå íà êîíÿ... àõ, êàêâà ñòîéêà èìàøå ñàìî. Êàòî Ïîñåéäîí, â ñâîÿòà êîëåñíèöà, èçëèçàù îò ìîðñêèòå âúëíè. Ñúçíàâàøå êîëêî å êðàñèâ è òîâà ìó äîñòàâÿøå óäîâîëñòâèå. Îáè÷àøå êðàñèâèòå è èçÿùíè íåùà. À ñåáå ñè òîé ñìÿòàøå çà íàé-êðàñèâîòî è èçÿùíî íåùî, êîåòî áåøå âèæäàë íÿêîãà. Çà òîâà è îáùóâàøå ñàìî ñ êðàñèâè æåíè. Ñìÿòàøå, ÷å òàêà òå ïîä÷åðòàâàò íåãîâîòî ñúâúðøåíñòâî. Òðÿáâàøå äà áúäå èçÿùíà, îáëå÷åíà ñ âêóñ è åëåãàíòíà. Õàðåñâàøå ìó äà áúäå íåæíà è óïëàøåíà, çà äà ìîæå äà ÿ ïîêîðè èçöÿëî. Äà çíàå, ÷å ìó å ïðåäàííà. Âëàäååøå äî ñúâúðøåíñòâî óìåíèåòî äà ïîêîðÿâà æåíñêèòå ñúðöà. Áåøå ñå ïîñòàðàë äà èçó÷è âñè÷êè íåîáõîäèìè ìó çà òàçè öåë ôðàçè è èçðàçè. È íå ïî-ìàëêî âàæíî áåøå âñè÷êè çà çíàÿò, ÷å òàçè æåíà å íåãîâà. Ïî ñúùàòà ïðè÷èíà òîé îáè÷àøå òîëêîâà ìíîãî è èìåíèåòî ñè. Òî áåøå ïðåêðàñíî è íàïúëíî îòãîâàðÿøå íà ïðåäñòàâàòà ìó çà ïîäõîäÿùîòî èìåíèå. Èìàøå íàé-êðàñèâàòà ãîðà, êîÿòî íÿêîãà áå âèæäàë. È òîé ìíîãî îáè÷àøå äà ñå ðàçõîæäà òàì. Îñîáåííî â ãîðåùèòå ëåòíè äíè, êîãàòî ïðîõëàäàòà íà ñåíêèòå ãî êàðàøå äà ñå ÷óâñòâà äîâîëåí, à àðîìàòà íà ãîðàòà ãî ïðàâåøå ùàñòëèâ. Òî÷íî â åäèí òàêúâ ãîðåù äåí òîé âèäÿ åäíî ìàëêî ìîìè÷å. Èçãëåæäàøå óæàñíî. Ñ ìðúñíà ñèíÿ ðîêëÿ è ñ ðàçðîøåíè, è ñïëåòåíè ðóñè êîñè. Ñêèòàøå ñå ñàìî è ñÿêàø íå áåøå íà ñåáå ñè. Òîâà íàèñòèíà áåøå íàé-ãðîçíîòî ìîìè÷å, êîåòî áåøå âèæäàë. “Òðÿáâà äà íàêðàì äà ÿ èçõâúðëÿò îò òóê” ïîìèñëè ñè òîé è ïðîäúëæè íàòàòúê. Ðàçõîæäàøå ñå îò ìíîãî âðåìå è óñåòè, ÷å çàïî÷íà äà ñå çàõëàæäà. Çà òîâà ðåøè äà ñå ïðèáèðà. Áåøå çàáðàâèë çà ìîìè÷åòî. Çà òîâà ìàëêî ñå èçíåíàäà êîãàòî âèäÿ íåùî ñèíüî ïîä åäíî äúðâî. Òðÿáâàõà ìó íÿêîëêî ñåêóíäè çà äà ÿ ïîçíàå. Íî ñåãà íå èçãëåæäàøå òîëêîâà óæàñíî. Áåøå ïàäíàëà ïî î÷è, à ðîêëÿòà é ëåêî ñå èçäóâàøå îò âÿòúðà. Êîñàòà é áåøå ðàçïèëÿíà, à íà ñëåïîî÷èåòî è áåøå êàöíàëà åäíà ñèíÿ ïåïåðóäêà. Ðåøè äà ïðèáëèæè, çàùîòî òÿ áåøå ñòðàííî íåïîäâèæíà. Èçâèêà é íÿêîëêî ïúòè, íî åäèíñòâåíîòî êîåòî óñïÿ äà íàïðàâè áåøå äà óïëàøè ïåïåðóäêàòà, êîÿòî ëèòíà íà íÿêúäå. Òîãàâà òîé ÿ ïîâäèãíà. Áåøå ëåêà, ìíîãî ëåêà. Âñå åäíî áåøå îò ïóõ. Êîæàòà è áåøå ñòðàííî áÿëà, à íà áóçèòå è ãîðÿõà äâå ÿðêî ÷åðâåíè ïåòíà. Òîãàâà òÿ ëåêî îòâîðè î÷è. Áÿõà ñèíè, íåâåðîÿòíî ñèíè. Òî÷íî êàòî ðîêëÿòà è. Íèêîãà íå áåøå âèæäàë òàêèâà î÷è. Íèòî íÿêîé ãî áåøå ãëåäàë ñ òàêúâ ïîãëåä. Âñå åäíî èçîáùî íå ãî âèæäàøå. Âñå åäíî ãî íÿìàøå òàì. Ñÿêàø î÷èòå âèæäàõà íåùî äîñòúïíî ñàìî çà òÿõ è ñúçäàäåíî ñàìî çà òÿõ. Òîé íå áåø â òîçè ïîãëåä. À ìó ñå ïðèèñêà äà áúäå òàì. Äà âèäè òîâà, êîåòî òåçè î÷è âèæäàò. Äà óñåòè òîâà êîåòî òå óñåùàò. Èñêàøå äà óñåòè è ñàìèòå î÷è. Èñêàøå òåçè òèõè åçåðà äà ïîãëåäíàò è íåãî òàêà, êàòî ãëåäàò ñåãà. Òîãàâà òîé óñåòè, ÷å ñå âëþáâà çà ïúðâè ïúò â æèâîòà ñè.


Ïóáëèêóâàíî îò aurora íà 21.05.2007 @ 11:22:54 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   NeLy

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ñòðåëêàòà
àâòîð: nickyqouo
319 ÷åòåíèÿ | îöåíêà íÿìà

ïîêàçâàíèÿ 27483
îò 125000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]
"Èñêàøå..." | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.