Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Anyth1978
Днес: 1
Вчера: 1
Общо: 14145

Онлайн са:
Анонимни: 519
ХуЛитери: 5
Всичко: 524

Онлайн сега:
:: LioCasablanca
:: pinkmousy
:: Mitko19
:: VladKo
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПриказки Недетски :)
раздел: Хумор и сатира
автор: mg42

с герои от един известен сайт..

Приказка 1

Въртял се Новаков край Албата като обран евреин и се чудел кво да прави =))) Немал чукане от Великден насам... зарязал поредната досадна фитка, другите не му пускали и яйцата му са издули нечукнати - като на новородено...
Гледа той откъм градинката на Общината се задава Потребителя... Ама Потребителя се изкъпал, избръснал брадата и под мишниците, коло-маска на целите крака и гърдите, лъскал на слънцето като плешиво теме.
Потребителя си падал, голем зевзек и него ден бил навлякъл прашките на Смайли, късата пола на Уфи и червената жилетчица на Кейт... Новаков му се одървил като го видял да излиза босичък от фонтачето с гимнастичката. Поличката на Уфи се била отворила като розичката на Варненското Оченце и Новаков се давил в представите на дивото си въображение.
Потребителя се приближил с походката на Чеширската котка, на която и един истински котарак би завидял, с надменния поглед на Фермера... Потребителя бил достигнал върха (и дори го задминал) в имиджа си на травестит. Новаков бил готов да се обзаложи, че пред него стояла 128%-ова жена (от онези, които пъшкали, охкали, хапели страстно, драскали с дългите си нокти, но, за Бога, никога не говорили по време на секс). Потребителя приковавал с поглед жертвата си към сенчестата алея. Хипнотизиран от варненските Очи, Новаков успял да промълви.
- Тссс, как върви тарифата?
Потребителя изстрелял заученият отговор.
- 30 лв. за един час - пълна програма, 20 лв. тека и 10 лв. свирката.
На Новаков му прилошало. Той имал само 3 лв. в джоба, ако не се брояло надигащото се на талази мъжко самочувствие.
Поличката на Уфи едва отваряла ръбчетата на цепката, като срамежлива ученичка от девическа гимназия.
- Много са ви високи тарифите тука на фитките! - разочаровано смотолевил Новаков.
- Колко даваш? - изтракал Потребителя, като пияната клавиатурка на Огледална.
- Имам 3 лв. - обнадеждено повдигнал гъсти вежди Новаков.
- 3 лв. за пингвин - отсякъл Потребителя.
Новаков току що се бил нажмулил в Албата с Фабетя, обърнал няколко бирички и 5-6 крем-карамела, изглеждал надут като прасенце - се съгласил:
- а'де води ма...
Потребителя свърнал в първата тясна уличка, където си личало, че са паркирали жени и Новаков след него. Застанал между перфектно отвесно паркираните автомобили на Джодо и Рейчъл, Потребителя казал:
- дай да видя парите.
Новаков вече си представял, как под огромния силиконов бюст на Потребителя се крият два пингвина, които изгарят от нетърпение да скочат във ледените води на Антарктида.
Дал той парите. Потребителя ги сгънал на две, стиснала ги в ръката и му казал:
- Свяляй сега панталоните
Новаков свалил панталоните и Потребителя за малко дa се издаде, като познал боксерките с мечетата на АК47. Със едва сдържана ревност той наредил на Новаков да ги свали. След като боксерките паднали върху свалените до глезените панталон, Потребителя триумфално свалил перуката си и подвикнал на разярения Новаков:
- Aре фани ме сега за фитката, пингвин такъв!!! :)))

===================================================

Приказка 2

Такааааааа..
След дълги и продължителни борби с Линукса, Новаков и Криваков казали майната му и решили да се заемат с нов бизнес... ама какъв??? ..Почти всички пазарни ниши заети...Както си мислели пийвайки Варненско пиво с кучешка радост... изведнъж Новаков Га осенило...
-Криваков!!!!Еврика брато!!!!!!!!
Новаков смъкнал бързо всички дрехи и извъртял един танц като сиукс на две глътки огнена вода... Измииислиииих!!!!!!!
- Какво измисли бе - попитал учудено Криваков.
- Ами ше направим фирма за изкуствено осеменяване на Клубарки бе- казал Новаков...
Речено сторено..Криваков донесъл една бяла кушетка, Новаков извадил от сандъка колби и епруведки откраднати от него по време на дългите часове по химия Снабдили се с посадъчен материал от елитни клубари ...
Изтъкната Уфи им направила Една здрава PR кампания и етооо..настъпил денят на Откриването..Дежурен бил Новаков..
На вратата се почукало. Новаков отворил и кого да видии.. варненската клубарка М*Е* плахо пристъпила през прага и попитала....
-Тука ли осеменявате???
-Разбира се - изпъчил се Новаков - заповядай, седни...Какво да бъде???
- Момче- отвърнла М*Е*
- Отлично, сегинкааа- Новаков отворил шкафа и извадил една синя колба..
- Високо , ниско??
- Високоо...подлъжко да е..
- А очите, какви да са??
- Кафяви..
Новаков изсипал два прашеца в колбичката и с елегантно движение на меката си китка започнал да разбърква.....
- Умно ли да е??
- Да..
Новаков добавил 3 капки от епруветката..
- А на кого да прилича???
- На Леос, с брада :))))))
Новаков се намръщил и започнал да рови в шкафа...
- Баткоо, Мерлиин, Фермъра.., Кико, Кметаа, Фабетя....ааа ето го - и извадил едно шишенце, сипвайки в колбата...
- Готово, ха сега легни и го изпий ...
Клубарката легнала на белата кушетка изпила съдържанието и заспала.
Новаков се надвесил над нея, разкопчал ципа мърморейки...
- Хм, Леос та Леос..че и с брада..квото го направя това ще да е .........
====================================================

Приказка 3

Кратка.
============

Отива Калашника на кръчма, щото вкъщи разбойника му си правел купон, поръчал си питие, огледал се насам-натам и едно Парче му хванало окото, ама много му хванало окото ..то не било краак, то не било бююст, то не било циции....Калашника гаврътнал чашката и гръмовен глас изревал..Гарсооон една Мастикаааааа............
...обачеее при Парчето заседнала неква приятелка..ма кофтииииииииии...
Мамка мууу... как сега да я заговоря...помислил Калашника... да беше сама - лесно, аз кви неща знам да заговоря сама жена, ама тя с приятелка...
Калашника Мислил, Мислил, поръчвал си мастики еднаа, две, три, пак мислил, по едно време, скочил, ударил се по главата и изревал "ей, как можах да не се сетя досега", после се усмихнал доволно, ударил барманката с пет лева по челото да се почерпи и с издути бицепси се приближил към Парчето, което продължавало да разговаря с приятелката си на разни момински темиии...
Калашника ги попогледнал, усмихнал се, извадил пищова, прицелил се и гръмнал приятелката ...
....след това се поизкашлял, загладил перчема и изръмжал с най-гальовния си тембър..НЕЩО СМЕ САМОТНИ ТАЯ ВЕЧЕР МАЙ;)))))))))))
==============================================


Публикувано от BlackCat на 06.06.2004 @ 11:56:17 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   mg42

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4.63
Оценки: 11


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

24.04.2024 год. / 16:29:26 часа

добави твой текст
"Приказки Недетски :)" | Вход | 7 коментара (22 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Приказки Недетски :)
от Lynn на 06.06.2004 @ 12:45:41
(Профил | Изпрати бележка)
Ох, много герои...
много героизъм...
много приказки...
Много страдание...
Геновева до Геновева,
Геновев до Геновев...
Емгето ли, кой ли,
пак бой ще яде...
:))))))))))))


Re: Приказки Недетски :)
от mg42 (ggt@mail.bg) на 06.06.2004 @ 13:16:38
(Профил | Изпрати бележка)
някои приказен герой:)

]


Re: Приказки Недетски :)
от ANG на 06.06.2004 @ 14:00:24
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
тоя път последното ми ареса - честно, майна!


Re: Приказки Недетски :)
от Sarah на 06.06.2004 @ 14:26:57
(Профил | Изпрати бележка)
Баси тестостерона!
Баси моминскит етеми!
хахахаха


Re: Приказки Недетски :)
от mg42 (ggt@mail.bg) на 06.06.2004 @ 14:43:31
(Профил | Изпрати бележка)
ех, заради едното хаха::)) живеем:)

]


Re: Приказки Недетски :)
от kult (kult@abv.bg) на 07.06.2004 @ 01:08:53
(Профил | Изпрати бележка)
Мaйнa, МG42, Готин... и т.н.
уговорилa съм ти срещa с Чеширскaтa коткa (скоро :))
сaмо дa успея дa я смъкнa от покривa нa светa :)))
По–здрaви! Другото си го знaеш :)))


Re: Приказки Недетски :)
от mg42 (ggt@mail.bg) на 07.06.2004 @ 21:15:39
(Профил | Изпрати бележка)
майна, това да се чува:))))))))))))))))))))))
чакаме ви:)

]


Re: Приказки Недетски :)
от Ufff на 07.06.2004 @ 08:11:18
(Профил | Изпрати бележка)
Много съм впечатлена от доброто сърце на автора: на цели три приказки само един труп общо!В другите приказки има по един на творба минимум/злата мащеха или вълка плюс още някой/:)


Re: Приказки Недетски :)
от mg42 (ggt@mail.bg) на 07.06.2004 @ 21:17:17
(Профил | Изпрати бележка)
такъв си е той:)

]


Re: Приказки Недетски :)
от roza1 на 29.06.2004 @ 22:08:50
(Профил | Изпрати бележка)
Четох и се чудих....
После се смях и пак се чудих....
Как си ги измислил!?!?!
КАК!?!

Суперски са!:)
Поздрави!


Re: Приказки Недетски :)
от mg42 (ggt@mail.bg) на 29.06.2004 @ 22:21:04
(Профил | Изпрати бележка)
нищо измислено няма бе:)
Истина е:)))))))))))))))))))))))))))))))

]


Re: Приказки Недетски :)
от roza1 на 29.06.2004 @ 23:36:52
(Профил | Изпрати бележка)
Истина казваш....:))
И къде да намеря тия герои....за оплождането , да кажем?
Не, че ще раждам...но искам да видя до къде са докарали бизнеса:))

]


Re: Приказки Недетски :)
от mg42 (ggt@mail.bg) на 29.06.2004 @ 23:51:21
(Профил | Изпрати бележка)
адреси и телефони?:))))))))))))))))))))

]


Re: Приказки Недетски :)
от roza1 на 30.06.2004 @ 20:19:56
(Профил | Изпрати бележка)
Да, моля!:))

]


Re: Приказки Недетски :)
от mg42 (ggt@mail.bg) на 01.07.2004 @ 14:04:39
(Профил | Изпрати бележка)
действащите лица са от клуб 40-50 на clubs.dir.bg:)))))))))))))))))))))))))

]


Re: Приказки Недетски :)
от roza1 на 01.07.2004 @ 14:27:26
(Профил | Изпрати бележка)
Не съм влизала там, но имам пропуск от 1963 година...дали ще е валиден!?:))

]


Re: Приказки Недетски :)
от mg42 (ggt@mail.bg) на 01.07.2004 @ 14:28:52
(Профил | Изпрати бележка)
ако трябва ще го подпечатам:)
с връзки.
хехехехе:)

]


Re: Приказки Недетски :)
от roza1 на 01.07.2004 @ 19:09:19
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря!
Много си услужлив!:))
Печата античен ли е!?
Или от по-ново време!?

:))))

]


Re: Приказки Недетски :)
от mg42 (ggt@mail.bg) на 01.07.2004 @ 19:11:32
(Профил | Изпрати бележка)
любопитството убива котката:))))))))))))))))))))))))))))))))))))

]


Re: Приказки Недетски :)
от roza1 на 01.07.2004 @ 20:27:39
(Профил | Изпрати бележка)
Дааааа!
Но аз съм Лъв....и то какъв!!!!:))))

]


Re: Приказки Недетски :)
от glishev (glishev@abv.bg) на 28.08.2004 @ 12:58:26
(Профил | Изпрати бележка) http://mglishev.blog.bg/
Кикотизъм!