Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: StudioSD
Днес: 1
Вчера: 0
Общо: 14144

Онлайн са:
Анонимни: 594
ХуЛитери: 6
Всичко: 600

Онлайн сега:
:: LioCasablanca
:: Oldman
:: idan1
:: ivliter
:: pinkmousy
:: Markoni55

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаАрт инсталация (в няколко дубъла, да го...)
раздел: Разкази
автор: Tiranozavar

Сцена „Кухнята”
Глава „Въведение”
Завеса
Прожектор
Първи дубъл
Мъжът е среден на ръст, леко прегърбен, кльощав. Хърба, го нарича понякога тя. Усойница, й отвръща той. Тя е с тъмна коса, на бретон, кокалеста. Синеоки са. И двамата. Когато не се бръснеш два-три дни си по-секси, лизва го в ухото тя. Аре, стига се лигави, той отблъсквайки я рязко с дясна ръка. Седнали са на пейка. Градинката на църквата, през която минават всеки ден привечер. Преди да се приберат. Тоя таван трябва да го сменяме вече, ебати гълъбарника, тя, докато си събува обувките и пъха тесните си стъпала в старите, скъсани пантофи. Аман от тебе, да ти кажа пък аз, затваряй си плювалника или си намери работа, той, докато смъква лилавото си яке и го мята на закачалката. После млъкват. Дълго. Тя рови в хладилника, а той отваря прозореца. Отсреща градът е сив, през смога прозорците в панелния блок отсреща леко примигват. Ърбан, казва сякаш на себе си той. Пак ли проект?, тя с лека ирония в гласа. Спонтанно го казах, той отпускайки се върху дървения стол.
- Може да се получи. Ще питам Боян за графика на галерията и ще направим серия фотографии „Ърбан”.
- Това е правено.
- То всичко е правено, въпросът е съвсем друг сега!
- Къф е въпросът?
- Не трябва да губиш темпо, трябва да продължаваш, трябва да развиваме проекта „3,14 по Менделеев”, трябва да се шуми, миличък, да се шуми – тя пали цигара.
Той влачи крака до хладилника, отваря го, взима бутилка бира, рови в чекмедже. Чува се изсъскване на пяна. Устните му обгръщат гърлото на бутилката и адамовата му ябълка започва да играе ритмично към брадичката и обратно към торса. Брадичката-торса, брадичката-торса, брадичката-торса. Пие със затворени очи. Като пеленаче. Сукалчето на мама, мисли си тя и ръцете й изтръпват. Устните му по рамото ми, по китката ми, в моите устни, във ва… Правим секс във вагон, пуф-паф, пуф-паф, влакът прави прас. И той свършва. Последните тласъци са мазни. Очите му плътно затворени, между миглите му влага. Това трябва да си го запиша, да си го запиша, да си го запиша. Вътрешен диалог. Субтитри в порно.
- Знаеш ли какво се сетих, миличък?
- Какво се сети? – устните му пускат стъклото и тя вижда как върху гърлото се появява за миг и се пука балонче.
- Може да са говорещи снимки! Музика и снимки, ама не само музика, а и гласове, примерно може и шумове. Пералнята, която стърже, котлонът, който съска, казанчето в кенефа, стъпките на съседа отгоре, гласовете на децата отдолу, ръмжене на двигател, ние с теб правим секс…
Той отново захапва бутилката, но този път с отворени очи. Зениците му са игриви, плъзват се по мръснобялата й тениска, увисват като обеци на зърната на гърдите й, правят полукръг в скута. Тя следва погледа му. Иска й се да изкрещи „Ангард”, да постави ръце между краката си… а той да я снима…. Мммм.
- Това не е лошо – той посяга към купата с фъстъци и хвърля едно зърно в устата си. Белите му зъби скръцват, той преглъща.
- Лакомник.
- Котенце – той, игриво.
- Патеее – тя, закачливо.
Към устата му полита още един фъстък. Хруска между зъбите му.
- И този диалог също може… - той взима купата и изсипва в шепата си ядки.
- Нямаме касетофонче.
- Записвай го някъде, де.
Тя става, пресича стаята, рови върху бюрото, търси химикалка. Връща се обратно и се отпуска на стола.
- Как беше, че забравих…
- Не мога да го повторя, тия фъстъци имат вкус на мухъл.
- Ами, не ги яж тогава, как беше в началото, че забравих!
- Нещо за пералнята.
- А да, може да снимаме една „Перла 05”, и отгоре да сложим малка колонка, който иска да я чуе как дрънчи.
- „Перла 05” не е готино, по-добре някоя немска машина.
- И да крещи на немски – Их либе вашето бельо и мръсните ви гащи их либе и хайл „Ариел”.
- Това е турбо яко. Можем да се обадим да ни спонсорират перилни препарати.
- Ако се обадим няма да ги псуваме.
- Няма да псуваме „Ариел”, да го еба.
Млъкват. Тя оставя тетрадката на пода и тръгва към него. Целува го по бузата и усеща дъха му, горещ, горчив. Слага ръка върху ципа на панталона му.

Следва продължение


Публикувано от BlackCat на 10.05.2007 @ 14:48:59 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   Tiranozavar

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 4


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

23.04.2024 год. / 23:46:48 часа

добави твой текст
"Арт инсталация (в няколко дубъла, да го...)" | Вход | 4 коментара (4 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Арт инсталация (в няколко дубъла, да го...)
от Rhiannon на 10.05.2007 @ 15:30:38
(Профил | Изпрати бележка)
Мда, трябва да се вдига шум и да се ядат фъстъци.
Чакам продължението...


Re: Арт инсталация (в няколко дубъла, да го...)
от _helena на 10.05.2007 @ 16:35:48
(Профил | Изпрати бележка)
Хайл Ариел, их либе ваште мръсни ризи:):) Ултра яко, да го...:)


Re: Арт инсталация (в няколко дубъла, да го...)
от radi_radev19441944 на 10.05.2007 @ 22:17:01
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Е да, обещаващо е. Давай!


Re: Арт инсталация (в няколко дубъла, да го...)
от TheViktorian (theviktorian@abv.bg) на 11.05.2007 @ 19:21:55
(Профил | Изпрати бележка) http://theviktorian.blog.bg/
Аплодисменти!
Това разказче е "турбо яко".
Много ми хареса!
Ще прочета и другите серии :)
Поздрав!