Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 430
ХуЛитери: 5
Всичко: 435

Онлайн сега:
:: Mitko19
:: LeoBedrosian
:: malovo3
:: pastirka
:: Markoni55

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаЕдин ден: Сряда
раздел: Други ...
автор: Yaneto

Отворих очи... Всеки път започва така...
Отворих очи... Всеки път започва така... Отварям очи и поглеждам будилника. Този път показва седем без десет. Идеално. Значи най-сетне съм успяла да си отспя... Не бързам да стана, имам време.
Имам толкова време, че тръгвам към университета, чак към единайсет часа. По пътя срещам колегите си. Видях ги отдалече и нещо се сви в мен. Винаги, когато ги видя изпитвам някакво отвращение. А някога не беше така – радвах им се, обичах ги. Сега просто не искам да са край мен. Отново са ме прецакали – за пореден път пропуснали да ми кажат, че са изместили часовете.

Крясъци, обиди, заплахи... Писна ми! И ми стана едно такова криво. Този път не аз започнах кавгата, но какво от това. Те са мнозинство. И наистина няма на кого да се оплача... Оставям ги зад гърба си и продължавам към университета. Бързам да стигна до библиотеката, Светая Светих на душата ми.

Купищата книги не успяват да ме успокоят, за първи път. Но все пак се зарових в тях. Зачотох за хора, които се оказва, че познавам. Лично. За първи път го осъзнавах. Възхитих се от тях. От мечтите, от идеите им, от делата им. И те са хора като мен. Повече като мен, отколкото смея да си представя. А е имало моменти, в които съм ги мразела.

Замислих се за вчера. Скарах се с моето момче. Някъде проблясна мисълта, че е имало моменти, когато и него съм мразела. Засрамих се от себе си...Вчера той не разбра, че понякога просто искам да се оплача, да си поплача. Да бъда съжалявана и жалка. Трудно е все да се бориш и да си силен (не твърдя, че аз съм такава). Понякога имам нужда да се почувствам слаба... А може би аз не разбрах... „То така било в брака! Понякога има сътресения...” Заучени фрази на доброжелатели. Да разбираха поне нещо. Ама не разбират и не ме успокояват. Само ме ядосват още повече.

Знам че аз съм виновната. Той е виновен единствено, че ме обича. Че когато мен ме боли и него го боли. Виждам тази болка в очите му, чувам как се промъква в гласа му. Знам аз, макар да казва, че му минава и забравя. Такава болка не се забравя. В такива моменти все се сещам за историята с вратата и пироните. А мен ме боли. Поне трижди ме боли. Веднъж от начина по който се държа. Дваж от това, че го наранявам. Триж, че аз съм тази, която му е причинила тази болка. А него го боли, задето мен ме боли... Порочен кръг. Не знам как да избягам от него и дали въбоще мога да го разкъсам...

Ровех в книгите, съвсем безцелно и разсеяно... Първите седем... Замислих се над тази фраза. Замислих се дали първите седем години от един брак са също толкова важни колкото първите седем години на едно дете. Защо пък не. Бракът, семейството, те са като дете, което трябва да отгледаш. А аз май съм лоша майка. От това ме е страх. Мина годинка, остават шест. И много и малко. До живот. А мен ме е страх, че съм лоша майка на този брак, макар той все още да е неофициален. Преди годинка си обещах да се справим, двамата, заедно, и не съм се отметнала нито за миг. Оичам го толкова много! Той е моето Всичко. Най-близкия, най-дъбр пирятел. Едниствения на когото не просто мога да кажа всичко, а искам да кажа всичко. И каквото и да стане за в бъдеще, дори и да се появи някой друг мъж в живота ми... тоя другия не бих могла да го обичам толкова, не бих могла да му дам толкова... Така се обича само веднъж... И е завинаги!

Разплаках се. Скрих се зад един рафт с книги, никой да не ме види. Нямах право да плача, но сълзичките сами потекоха по бузите ми. Студено ми беше на душата. Позволих на лошите неща да помрачат хубавите. Отново се засрамхи от себе си. Събрах си нещата и незабелязано си тръгнах. Имах какво още да кажа и да си помисля, но не исках повече да осквернявам святото място с присъствието си.Прибрах се и легнах.

Затворих очи... Винаги свършва така. Затварям очи и стискам телефона в ръка с надежда да ми се обади... Утре... Утре може и да имам сили да се усмихвам... Но днес е сряда...


Публикувано от BlackCat на 25.04.2007 @ 17:11:41 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   Yaneto

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

16.04.2024 год. / 12:50:16 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Един ден: Сряда" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.