Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 757
ХуЛитери: 5
Всичко: 762

Онлайн сега:
:: Elling
:: Boryana
:: mitkoeapostolov
:: LATINKA-ZLATNA
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаИзчезваше...
раздел: Разкази
Изчезваше... Всичко изчезваше! Всичко! Всички онези чувства бяха измама, поредната заблуда ,която те кара да се чувстваш сигурен, сякаш живота няма край... сякаш...всичко е вечно!
Изчезна и ти... Хах... Все още усещам миризмата на страх. Изпълва стаята, пропивайки се във всеки мебел... Пропила се е дори и в килима под мен. Може би , за това я усещам в този момент толкова силно!
Седях на земята, сгушила се в себе си и плачех! Сълзите размазваха черния ми грим и се стичаха по бузите като малки поточета. И те се губеха - така - със същата бързина... Както всичко , около мен!
Помниш ли онази плаха усмивка , която ти отправих докато седяхме на хълма. А ти какво ми каза? „ Спокойно... аз съм до теб”. Целуна ме по челото и нежничко се приведе към ухото ми прибавяйки „ Ще бъда тук завинаги!” Хах... Не предполагах, че под "тук" имаш в предвид мислите и сърцето ми, защото повярвай ми – Не можеш да излезеш от там! Слънцето залезе, а ние останахме там гушнати ... Чувствах се толкова сигурна в обятията ти! Никога не съм мислила, че любовта ти може да залезе, както огненото кълбо в онзи ден!
Колко сме глупави ние хората, мисейки си че може да имаме Вечното! Нещо , което да ни пази живи! Ти беше живота ми.Сега живота ми... пропадаше като пясък между пръстите ми!
Не усещах как се поклащам леко в агония. Знаех само едно! Нямах сили за нищо.Нищо друго, освен...
Погалих дланта си с бръснарското ножче. Лека усмивка се прокрадна през напоеното със сълзи лице. Утеха! Колко нежност можеше да ти донесе този предмет, стига да не използваш острието. Просто не тярбаваше да мисля! Не трябваше да мисля, защото бързо щях да се откажа... Ами ако? НЕ! Всичко свърши! Всичко Изчезва! Леко плъзнах ножчето по ръката си. Бавноооо... Метала се разминаваше с нежната ми кожа, докато не достигна целта си. Забих , леко може би дори нежно... Усмивката ми се разшири. Беше примесена с болката, но можех ли аз да понеса повече... можеше ли да ми навреди... Хах вече нищо не ме интересуваше. Алено червена кръв бликна. Продължих да забивам острието плъзгайки го надолу по вената.Стилно... с усмивка! Притворих очи с облекчение,а тялото ми започна да се отпуска назад. Чувствах се като перце.Вече нямаше нищо. Леката светлина отслабваше.Губеше се някъде в безкрая ... Отстъпваше пред мрака... Оставаше само тъмнина и ... нищо! Просто едно примирение! „Ще бъда тук завинаги!” – Тези думи останах в стаята... Както и всичките ми спомени! Всичко просто ... Изчезна!!!
Безжиненото й ,сега ,телце падаше сякаш с часове. Стичащата се кръв напои килима за части от секундата. Щеше да остане там, на земята, до сутринта, с тази налудничево сладка усмивка на лицето, и нямаше да се събуди повече.Беше получила така жадувания вечен сън.. А после... Всичко изчезна... Сякаш стаята започна да се отдалечава...а тъмнината обгръщаше нежния й силует бавно... всичко се загуби в бекзрайността !


Публикувано от BlackCat на 14.04.2007 @ 08:12:42 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   TheBloodThirstyBunny

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 11:34:50 часа

добави твой текст
"Изчезваше..." | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.