Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: migolf
Äíåñ: 1
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14144

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 655
ÕóËèòåðè: 8
Âñè÷êî: 663

Îíëàéí ñåãà:
:: LATINKA-ZLATNA
:: pinkmousy
:: diogen
:: kameja
:: migolf
:: pavlinag
:: Albatros
:: rajsun

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàJuly Morning
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: Soemia

Ïîëè îòêðîâåíî íå ÿ ðàçáèðàøå... Ñ Ìàðè ñå îêàçàõà ñúêâàðòèðàíòêè íÿêàê ñëó÷àéíî, äîêàòî ÷àêàõà ðàçïðåäåëåíèåòî ïðåä êàáèíåòà íà äîìàêèíà íà îáùåæèòèåòî. Çàãîâîðèõà ñå è ñå îêàçà, ÷å íèêîÿ íÿìà òî÷íà èäåÿ ñ êîãî èñêà äà áúäå. Ìàðè é ñòàíà èíòåðåñíà ñ äúíêîâèÿ ñè êîìáèíåçîí, ÿðêî ÷åðâåíà êîñà, ïèúðñèíã íà íîñà íà íå îñîáåíî êðàñèâîòî, íî èçêëþ÷èòåëíî íåæíî ëèöå. Áåøå ðàçâèëà ïèåòåò êúì òåçè ëèöà îò öåëóâêèòå íà êàêè÷êèòå ïî óñòíèòå é â êâàðòàëà ïîä ëèïèòå.
Ïîëè íå áåøå ëåçáèéêà â ÷èñòèÿ ñìèñúë íà äóìàòà, ïðîñòî ïñèõèêàòà é òîãàâà áåøå ïî÷òè ìîì÷åøêà êàòî èçòúðñà÷åòî â áàíäàòà íà áàòêî é. Êâàðòàëíèòå îòâàðà÷êè ÿ öåëóâàõà íàðåä ñ ìîì÷åòàòà è òÿ ðàçâè ïîäîáíî íà ìîì÷åøêîòî âëå÷åíèå, íî ñúùî òàêà ïîïè è ïðåçðåíèåòî èì êúì òîçè òèï æåíè. Ìàðè é ñòàíà èíòåðåñíà êàòî äðóãàòà òåíäåíöèÿ íà øàíòàâèòå ïóáåðè, ïî÷òè åäíàêâî èçãëåæäàùèòå ìîì÷åòà è ìîìè÷åòà ñ öâåòíè êîñè, êîèòî ïîäðèòâàõà õåê÷åòà è ëî÷åõà áèðà èç ïàðêîâåòå, à â òúìíèòå âå÷åðè áÿãàõà îò êóáèíêèòå íà “áðèãàäàòà” íà Çìåÿ Ãîøî, íàñëåäèë êàòî òàðòîð áðàò é.  íà÷àëîòî áåøå çàáàâíî. Íÿìàøå íèùî îò ãðóáèÿíùèíèòå íà òàéôàòà é, öÿë íîâ ñâÿò. Âðåìåòî áåøå îöâåòåíî îò åäèí ïî÷òè õèïàðñêè íà÷èí íà æèâîò ñ âñè÷êàòà ìó äîáðîíàìåðåíîñò è ëþáîâ. Íî òðàÿ ñàìî íÿêîëêî ñåäìèöè. Ðàçãîâîðèòå ìíîãî áúðçî ñòàíàõà êóõè, èäåàëúò áåøå íàðêîìàíñêàòà õàîòè÷íà ìèñúë è ÷óäàòîñòèòå, íî òúðñåíè ñúçíàòåëíî êàòî ñàìîöåë. Ñàìàòà ôèëîñîôèÿ, íà òðåâàòà, íà àâòîñòîïîâåòå è íà ãîëåìèòå êîìïàíèè â êîèòî õîðàòà ëåñíî âëèçàõà, íî è ëåñíî è áåç ïîñëåäñòâèÿ èçëèçàõà, íå é äîïàäàøå íèêàê. Ìèëèÿò é áàòêî - êâàðòàëíîòî áàíäèò÷å - îòèäå äà ó÷è íåùî ðåàëíî, çà äà íå ñâúðøè íà ïàð÷åòà â íàéëîíîâ ÷óâàë, êàêòî ñå ñëó÷è íà íÿêîè îò äåòñêèòå èì èäåàëè, à òåçè õîðèöà ñè æèâååõà êàòî áîæèè ïòè÷êè.
Ïîëè ïîñòåïåííî ñå ñáëèæè ñ åäèí îò ïàðòíüîðèòå íà áðàò ñè â “÷åðòîæíàòà ìàôèÿ” - Àëåêñåé ó÷åøå â äðóã óíèâåðñèòåò, íî ìîì÷åòàòà ñ ïî åäèí ÷èôò äúíêè â ãàðäåðîáà è ÷åðâåíè âðúçêè íà êóáèíêèòå ñå ïîääúðæàõà, çà äà çàåìàò ñëåä âðåìå ìÿñòîòî íà ðîäèòåëèòå íà Ìàðè. Ñàìî èäèîò ìîæåøå äà ñè ïîìèñëè, ÷å áåçêðàéíèòå ôåñòèâàëè, ïúòóâàíèÿ, òðåâàòà, êîêàòà, ñíîáñêèòå “ðåéâúðñêè” çàâåäåíèÿ è öåëèÿ ëàéôñòàéë íà ñúêâàðòèðàíòêàòà é ñà ïî äæîáà íà ñðåäíèÿ ðîäèòåë. Ñ Ëåî áåøå ñòðàõîòíî è Ïîëè ÷åñòè÷êî ïðåñïèâàøå â ñòàÿòà ìó, íî ïðåäïî÷èòàøå äà îñòàíå ñúêâàðòèðàíòêà íà Ìàðè, îò÷àñòè çàùîòî è òÿ áåøå äîâîëíà îò ÷åñòàòà é ëèïñà, îò÷àñòè çàùîòî îò áëàãîïðèëè÷èå íå ìîæåøå äà ñå íàíåñå ïðè ïðèÿòåëÿ ñè, ìàêàð ÷å ñúêâàðòèðàíòúò ìó ðåäîâíî “õúðêàøå” äúëáîêî ïðè “ñòóäåíòñêèòå òðîéêè”. ×åñòíî êàçàíî é áåøå çàáàâíî è ëþáîïèòíî äà íàáëþäàâà òåçè âñúùíîñò èíòåðåñíè õîðà, êîèòî Çìåÿò ìðàçåøå ñ ïîäîçðèòåëíîñòòà íà áúëãàðèí è çàâèñòòà íà ìîì÷å îò êðàéíèòå êâàðòàëè.
Âñúùíîñò äàëå÷ íå âñè÷êè áÿõà áîãàòàøêè äå÷èöà, ïúê è áîãàòàø â Áúëãàðèÿ ñè áåøå îòíîñèòåëíî ïîíÿòèå. Ìàðè è ïîäîáíèòå é ñè ñúáèðàõà ïðèäâîðíè, êîèòî ñå ñòàðàåõà äà íàïîäîáÿò ñòèëà èì, íî ïðèíöåñèòå âèíàãè äúðæàõà êîçîâåòå êîå å âúðâåæíî â ìîìåíòà. Ïîëè ñàìà ïî ñåáå ñè ñúùî áåøå ïðèíöåñà, íî îò äðóã òèï. Ïîñëåäíèÿò ïúò, êîãàòî õîäè íÿêúäå ñ òàéôàòà íà Ìàðè, áåøå íà Èâàéëîâãðàäñêàòà ñòåíà. Ñòóäåíòèòå ñ ãðúìêî çâó÷àùè ñïåöèàëíîñòè â ïðåñòèæíè óíèâåðñèòåòè ñ ó÷óäâàíå è ñíèçõîæäåíèå ãëåäàõà êàê êðàñèâîòî, íî ñïîðåä òÿõ áåç ñòèë, ìîìè÷å ïðàâè ñíèìêè íà ñúîðúæåíèÿòà çà õîðàòà íà áðàò ñè, êîèòî íå ìîæåõà äà ñè ïîçâîëÿò åêñêóðçèÿ ñ ïîçíàâàòåëíà öåë. Âå÷åðòà çàïî÷íà íåùî êàòî îðãèÿ, Ìàðè îïðåäåëåíî íå áåøå ìîíîãàìíà, íî íàèñòèíà ïîäîáíî áåçðåäèå âúîáùå íå áè ñå ñúáðàëî â íîðìàëåí óì. Âñúùíîñò áàíäèòñêàòà ëþáèìêà äîñòà áúðçî ñè íàïðàâè çàêëþ÷åíèåòî, ÷å “ðåéâúðêè” ñòàâàò ìîìè÷åòà ñ íÿêàêúâ äúëáîê ïðîáëåì èëè êîìïëåêñ. Çà ñúêâàðòèðàíòêàòà áåøå òðóäíî ðàçáèðàåìî, íî çà îñòàíàëèòå ìîìè÷åòà áåøå ÿñíî – âèîëåòîâèòå êîñè ïðîñòî ïðèêðèâàõà íåâçðà÷íîñòòà èì, êîÿòî ðàçïóñíàòèÿò æèâîò òðàíñôîðìèðàøå äàæå â íÿêàêâà àïîêàëèïòè÷íà óðîäëèâîñò. Ñëåä êàòî ñè íà÷åñàõà íàãîíà, ôàâîðèòúò íà Ìàðè ðåøè äà îòâîðè ñìîòëàòà, íåùî îòêàçâàíî èëè íåâúçìîæíî çà íàé-ãîëåìèòå áàáàòèòè â êâàðòàëà é. Áÿõà íà åäíà ëèâàäêà êðàé ãðàäà è Ïîëè ïîáÿãíà êúì ïîùàòà â öåíòúðà. Ìîì÷åòî áåøå è ïèÿíî è äðóñàíî ïúê è çàäîâîëåíî è åäâà ëè áè îïèòàëî äà ÿ èçíàñèëè, íî ïàíèêüîñàíàòà Ïîëè áÿãàøå áúðçî, çàòâîðè ñå â åäíà òåëåôîííà êàáèíêà è ïî íàâèê ñ êàðòàòà çà ñïåøíè ñëó÷àè íàáðà ìîáèôîíà íà Çìåÿ. Èñêàøå òåæêèÿò ìó ãëàñ äà ñòðåñíå íÿêîãî â çàñïàëèÿ ãðàä, íî ïîñëåäâàëîòî íàäìèíà î÷àêâàíèÿòà é. Ïî-óìíèÿò îò ìíîãî ïîäîáíè Çìåé ñå îêàçà äîñòà íàáëèçî, òúðãóâàøå íåùî ïðèëè÷íî íà Ñâèëåíãðàä, êàçà é äà íå ìúðäà îò êàáèíêàòà, à ñëåä ìàëêî ïîâå÷å îò ïîëîâèí ÷àñ òåæúê äæèï ñïðÿ ïðåä áåçìúëâíàòà ïîùà. Òðåïåðåùàòà Ïîëè ñàìî ìó ïîñî÷è è áåç òîâà ëåñíèÿ çà çàáåëÿçâàíå îãúí íà ëèâàäêàòà. Ãîøî è îõðàíàòà ìó äîáðå ñå ïîçàáàâëÿâàõà, ñêúïèòå îáóâêè îñòàâÿõà íå ïî-ëîøè ñëåäè ïî ðåáðàòà îò ñêèíàðñêèòå êóáèíêè. Çà ÷åñò íà äîáè÷åòàòà ìó ñ÷åòîõà, ÷å èì å ïîä äîñòîéíñòâîòî äà ñè ìúðñÿò ïàòêèòå ñ äðîãèðàíè êó÷êè, òå ñè ïàäàõà ïî òðåòèÿ òèï ïðèíöåñè – ãëóïàâêè ñåëñêè ìîìè÷åòà ñ âèä íà ïîï-ôîëê çâåçäè. Ñëåä òîçè ñëó÷àé Ìàðè îöåíè, ÷å íà ñâåòà äåéñòâàò è äðóãè çàêîíè îñâåí ïàðèòå è âðúçêèòå íà áàùà é è ÿ ïðèçíà çà ðàâíà, à Ëåî ñòàíà àêî íå æåëàí, òî ðåñïåêòèðàù ãîñò íà êóïîíèòå â ñòàÿòà èì.
Òàçè âå÷åð êóïîíúò áåøå â ÷èòàëíÿ.  îáùåæèòèÿòà ÷èòàëíèòå îòäàâíà íå ñå èçïîëçâàõà çà ÷åòåíå, êàêòî êóõíèòå çà ãîòâåíå èëè ñóøèëíèòå çà ïðàíå.  ïðàçíàòà ñòàÿ, âìèðèñàíà íà ïëàñòîâå îìåñåíà ñ âîäêà è ðàêèÿ öèãàðåíà ïåïåë, áÿõà äîìúêíàòè îò íÿêúäå òðè ó÷åíè÷åñêè ÷èíà, âúðõó êîèòî íàåòèÿò îò Ìàðè “äæåäàé” ñè áåøå ðàçïúíàë òåõíèêàòà. Ïèåíå âñåêè ñè íîñåøå, íî Ìàðè áåøå è íàêóïèëà, çàùîòî ïðèäâîðíèòå é îñâåí íåÿ, áîãîòâîðÿõà è ìóôòàòà. Ëåî êàòî èñòèíñêè ìúæêàð ïîæåðòâà ñåäìè÷íàòà ñè èçäðúæêà çà ëèòúð âîäêà, êóòèÿ ïðàñêîâåí ñîê è äâå êóòèè îò ëþáèìèòå é íà ìèðèñ “Âèêòîðè Ëàéòñ.” Ïîñêà÷àõà ìàëêî íà ïîðåäíèÿ êðÿñúê â åëåêòðîííàòà ìóçèêà. Ìàêàð ÷å íîñåøå íà ïèåíå êàòî ÷îâåê ñ ðóñêè ïðîèçõîä è ìîæåøå ñïîêîéíî äà ñè âúðíå øèøåòî â ñåáå ñè, Àëåêñåé íå ïè ìíîãî. Óòðå áåøå âåëèêèÿò ìó äåí, ùåøå äà çàùèòàâà äèïëîìàòà ñè. Ïîëè íå ñå ñúìíÿâàøå â ðåçóëòàòà, íî çíàåøå è ïðîäúëæåíèåòî. Ëåî áåøå áåäåí, ìíîãî áåäåí, à áåøå è ðåàëèñò è çíàåøå, ÷å â áåäíîñòòà ëþáîâòà èì íÿìà äà èçäúðæè. Áÿõà ñå ðàçáðàëè òàçè âå÷åð äà å ïðîùàëíàòà, ñëåä ñåäìèöà òîé çàìèíàâàøå íàíÿêúäå ïî êàíàëèòå íà áàùà ñè è çà äà ñè ñïåñòÿò óæàñíàòà áîëêà, ðàçáðàõà ñå äà ñè çàáðàâÿò è êîîðäèíàòèòå.
Âèñîê è òúíúê êàòî âúðáîâà ôèäàíêà, ëþáèìèÿò é ïóøåøå îïðÿë ãëàâà íà ïðîçîðåöà è çàãëåäàí â ðîçîâååùàòà Âèòîøà ñ äâå ÷àøêè ïðåä ñåáå ñè – íå ïèåøå îòâåðòêà. Ïîëè ñå ïðîìúêíà ìåæäó ñêà÷àùèòå èäèîò÷åòà, êîèòî ÿ çàãëåäàõà ìàçíî, ïðåãúðíà ãî ïðåç êðúñòà è îïðÿ ãëàâèöà íà øèðîêèòå ìó ðàìåíå. Èçãëåæäàøå é êàòî ïîàíòà, ïðåêðàñíà âúçëîâà òî÷êà â äåêîð çà ôèëì íà óæàñèòå. Ìíîãî êðàñèâ, ìíîãî óìåí, ìíîãî áëàãîðîäåí ñðåä åäèí íàïúëíî îñêîòÿâàù ñâÿò, ïúðâàòà é ëþáîâ, ïúðâèÿò é ìúæ, à ñëåä íÿêîëêî ÷àñà ùåøå äà ãî çàãóáè. Íÿìàøå äà îòèäå íà çàùèòàòà ìó, çà äà íå ãî ðàçñåéâà è ùåøå äà ðàçáåðå çà âåëèêèÿ ìó ìîìåíò îò ñíèìêèòå, íàïðàâåíè îò áðàò é. Âíåçàïíî Ëåî ñå äðúïíà, ñìà÷êà ôàñà íà ïîäà, ãàâðúòíà íà åêñ öÿëàòà ÷àøêà è âäúõíà ìèðèñà íà åäíà ñîëåíêà.
“Þëñêî óòðî, äà ïîãëåäàìå ñëúí÷èöåòî” – ïîâåäå ÿ êúì ïîêðèâà íà áëîêà.
Íà ïîêðèâà çàâàðèõà îùå íÿêîëêî äâîéêè, íÿêîè ïîíàïðåäíàëè ñ ìàòåðèàëà. Ìàðè áåøå â îáÿòèÿòà íà ïîðåäíèÿ ôàâîðèò, à îêîëî òÿõ ñå âúðòÿõà äâå ïàëåíöà, ïîçàãóáèëè íàäåæäà äà íàìàæàò. Ïîëè ïîòðåïåðà îò ñóòðåøíèÿ õëàä, íî íà âúïðîñèòåëíèÿ ìó ïîãëåä êèìíà óòâúðäèòåëíî. Ëåî ñå îðèåíòèðà â îáñòàíîâêàòà, è ÿ ïîìîëè äà ïî÷àêà, à ñàì ñëåçå äî ñòàÿòà é çà íÿêîÿ äðåøêà è îäåÿëî. Ìåæäóâðåìåííî Ìàðè è êàâàëåðúò é ñå ðàçãîðåùèõà, à è ïàëåòàòà ñå âðåäèõà çà íÿêîÿ ëàñêà. Åäèí íåíàáëþäàòåëåí êèáèê è ïðåäëîæè ôàñ òðåâà è ÿ èçãëåäà ïîäêàíÿùî, íî íå ñå îáèäè íà îòðèöàòåëíîòî êèìâàíå. Ëåî ñå âúðíà ñ äâå îäåÿëà, äåëèêàòåí ïî ïðèðîäà íå ïîñìÿë äà áúðêà â ãàðäåðîáà é. Ïðåäëîæè é ÿêåòî ñè, ñàì ñå íàìåòíà ñ åäíîòî îäåÿëî, à äðóãîòî íàãúíàòî íà âúçãëàâè÷êà ñëîæè íà åäèí êîìèí, âäèãíà ëþáèìàòà, ñëîæè ÿ äà ñåäíå, îáâè òúíêèòå ñè ñèëíè ðúöå îêîëî ðàìåíöàòà é è äâàìàòà ñå çàãëåäàõà â ðàçøèðÿâàùàòà ñå ÷åðâåíà ëåíòà. Çàä òÿõ çàïî÷íàõà äà ñå ÷óâàò ïëÿñúöè è ñëàäîñòðàñòíè ñòåíàíèÿ – þëñêîòî óòðî íå áåøå íà ïëàæ, íî âñè÷êî äðóãî ñè áåøå íà ìÿñòîòî.
“Õàéäå, Ïàîëàààààààà” – ïîãëåäíà êúì Ìàðè, êîÿòî áåøå âúçñåäíàëà åäíîòî ïàëå, ìëÿñêàøå äðóãîòî, à ìúæúò é ÿ “çàâàðÿâàøå”. Áÿõà ñå ðàçáðàëè, ÷å ñåêñúò ìåæäó òÿõ ñâúðøè. Ïîëè ïîãàëè ñ ïàë÷å äëàíòà ìó. Çàä íåÿ ñå ÷ó õúõðåíåòî íà Ìàðè è ãðóõòåíåòî íà çàâàð÷èêà. Ïàëåòàòà ìàé âå÷å áÿõà èçãîðåëè.
“Ùå óìðà óòðå” – ïðîïëàêà Ïîëè – “ùå îñòàíà ñàìè÷êà...”
“Íèå ñìå æèâè ìúðòúâöè â òîçè ñâÿò...”
Ëåî ÿ îáúðíà ñ ëèöå êúì íåãî, à òÿ ãî îáâè ñ êðà÷åòà. Öåëóâàõà ñè ñêúïèòå ëèöà, ãàðâàíîâèòå èì êîñè ñå âååõà îò âåòðåöà è ñå ñïëèòàõà â òåæêè êè÷óðè, çà ïîñëåäíî òÿ óñåòè æèâîòà ìó â ñåáå ñè, áîëåçíåíî ãîëÿì è ãîðåù, òîé ÿ ïîäìÿòàøå êàòî èãðà÷êà, êàòî êóêëà. Òóïòåíå â óøèòå, íàïðàâî â ìîçúêà... Îäåÿëîòî âå÷å íå ïðèêðèâàøå ðàìåíàòà é, íî ìèëèÿò ðåâíèâåö íå èñêàøå íèêîé äà âèäè è ñàíòèìåòúð îò áëàãèíèòå é. Íåáåòî ïî÷åðâåíÿ è ñå âçðèâè, ïúðâè ïúò, âòîðè ïúò, òðåòè... Íå ïîìíåøå âå÷å êîëêî. Òîê ïðîòè÷àøå ïðåç ãðúáíàêà é, èñêàøå é ñå ñåãà ñúðöåòî é äà ñïðå è òÿ ñå ãúð÷åøå çà ïðúâ ïúò â òîâà ñëàäêî óìèðàíå.
“Ñëúíöåòî, ìèëè÷êè” – Ìàðè ñå ñïóñíà ïîñëåäíà â ëþêà íà àñàíñüîðíàòà øàõòà.
Ëåî ÿ îáúðíà è îáãðúíà îòâñÿêúäå.
Ëåøíèêîâèòå è ÷åðíèòå î÷è ñå âïåðèõà â ÷åðâåíîòî.
“Áëàãîäàðÿ òè” – ïðîøåïíà èçíåìîùÿëàòà Ïîëè – “Îáè÷àì òå!!!”
“Îáè÷àì òå!!!”
Ëåî óñêîðè ÿ òÿ ñå ïîòîïè â ïóõêàâèÿ ïóðïóð íà ñúçíàíèåòî ñè è ñëúíöåòî â î÷èòå.  åäèí ìèã òîé ïîòðåïåðà è ÿ ïðèòèñíà êúì ñåáå ñè è ñëåä íÿêîëêî ñåêóíäè òÿ óñåòè, åäíî, äâå, òðè ... äåñåò.... Çàãóáè ñúçíàíèå. Íàêúäå íÿêîé ÿ èçäúðïâàøå ïðåç ëþêà, íîñåøå ÿ íà ðàìî ïî æåëÿçíàòà ñòúëáà, ïîñëå íà ðúöå êúì ñòàÿòà, ÷ó òðÿñúê îò ðàçáèòà âðàòà, ïîëîæèõà ÿ â ëåãëîòî é, øóì îò þìðóöè ïî íå÷èè ÷åëþñòè, ðåâëèâè ïðîòåñòè è òúðêàëÿíå ïî ñòúëáèòå, ðèòíèöè è íîâè þìðóöè, èñòåðè÷íèòå êðÿñúöè íà Ìàðè, ïëåñíèê, íèùî.... Öåëóâêà ïî ÷åëîòî... Íèùî...
Ñúáóäè ñå ñ Ìàðè â ëåãëîòî. Ñúêâàðòèðàíòêàòà é áåøå ñ ïîñèíåíî îêî, íî èçãëåæäàøå ñòðàííî ùàñòëèâà. Öåëóíà ÿ ïî óñòíèòå.
“Ùå óìðà, Ìàðè, íÿìà äà ãî ïîíåñà!” – Ìàðè ÿ ïîãàëè ïî ãúðäèòå è ïàê ÿ öåëóíà.
“Çà òàêúâ ñè çàñëóæàâà äà óìðåø, íàïðàâè ìîèòå íà ïþðå, à è ìåí ìå ñâåòíà â ïà÷àòà. Èñêàøå óòðîòî òè äà å þëñêî, ÷èñòî è òâîå” – Ìàðè ñå ïðåñåãíà êúì òîàëåòíîòî øêàô÷å è ïîäàäå áóòèëêà âåðìóò – “ùå îïðàâèì ñåñèÿòà íÿêàê, îáåùàõ ìó äà ñå ãðèæà çà òåá... Àç ùå ñúì òè ìúæ, òè íà ìåí æåíà, ìîæå è ïðåç äåí” – Ìàðè ñå îïèòà äà ñå èçõèëè ïî íåéíèÿ öèíè÷åí íà÷èí, íî íåùî íå ñå ïîëó÷è.
 òîçè äåí Ïîëè çàãóáè ñúðöåòî ñè...


Ïóáëèêóâàíî îò aurora íà 13.04.2007 @ 16:07:01 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   Soemia

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 17:58:36 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"July Morning" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: July Morning
îò mariq-desislava íà 10.04.2010 @ 23:15:30
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
åãàòè ðàçêàçà
èçóìåíà ñúì
â õóáàâèÿ ñìèñúë