Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 761
ХуЛитери: 6
Всичко: 767

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: Elling
:: Boryana
:: LATINKA-ZLATNA
:: pinkmousy
:: durak

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаИ Бог създаде абстиненцията
раздел: Други ...
автор: batteria

Той засича погледа й, а първата мисъл, простреляла слепоочията й, е „Аматьор”. Той овлажнява с език устните си, а тя, обръщайки зеници встрани, си мисли „Колко е блед”. Той се опитва да овладее дъха си и нервно крие ръце в джобовете, тя пристъпя по-смело, но все така зареяла поглед, но вече нагоре към скелетите на антените.
Един облак протяга ръце към покривите, си съчинява тя, и движенията й стават плавни, като такт на хайку, като Исса и Башо. И сянката й се пречупва през напуканите плочки по пътеката към него. Ако не я спра сега, няма да стане никога, мисли той и тялото му се извива като хорей, една вертикална, грациозна запетая. Ризата й се издува от вятъра и на него му се струва, че тя го пита нещо… Клепачите му откриват бялото поле на склерите, в което тя да изпише думите, които той иска да чуе. Устните й се разтягат, закачат краища по стрехите с гълъби и някакъв повей събужда трепет под кожата му. С черния писец на зеницата тя съблича притеснението му, и той чува плисък, думите й вече облизват адамовата му ябълка. „Жаден съм”, иска да й прошепне, преди да захапе ухото й. Някой в мен изпитва ужас, си повтаря тя и пристъпва назад, за да го привлече.

Той: Зад гърба й се открива хоризонтът и черната му паст вие срещу мен, иска да ме изплаши.
Тя: Светът се отдалечава от мен, заедно със сградите с отворени прозорци и мушкато по балконите, улиците стават по-тесни в далечината, всички коли правят обратен завой, а гумите им дълбаят кожата ми.
Той: Мракът разрошва контурите на тялото й, с вселената ли ще правя любов?
Тя: Какво е любов преди да ме докоснеш?
Той: Кажи ми какво е любов…
Тя: Какво е любов?
Той иска да танцува, а тя да си почине и да диша диафрагмено. Тя иска да срещне стена с гърба си, а той да я придърпа към себе си и търси звездите през разрошената й коса.
Той: Не чувам нищо освен парата над зачервената коричка на току-що изпечен хляб.
Тя: Не виждам нищо освен корема ти, извисен над мен като нож…
Той: Ще съберем тези трохи и ще ги дадем на птиците…
Тя: Защото дори врабците заслужават част от трапезата…
Той: Защото ти се докосна до мен и част от силата ми изтече от мен…
Тя: И кученцата да не забравим, и побеснелите котки през март…
Той: И тялото ми ще стане храна за червеи и когато дървениците напуснат ковчега, ще се извися чак до тревите и вятърът ще ме люлее.
Тя: И тогава ще се появи втора дъга, като обещание…
Той: Като електричество, посипало отровна пепел върху книгата на нощното ти шкафче…
Тя: Върху твоята спринцовка.
Той: Върху помпата, която ще изхвърлиш от балкона.
Тя: Кръвта ти ще опише парабола през деветте етажа…
Той: Ще премине покрай прането на третия етаж…
Тя: И фикуса на втория…
Той: И ще се забие сред захвърлените фасове…
Тя: И ще дойде ден.
Той: И ще бъде нощ…
Тя: И видя Бог, че бе добро и създаде абстиненцията.
Той: Когато ми липсваш…
Тя: И когато не слюда и не бисер тече в кръвта ти, а аз като капка от олово, като дихание, което стига едва до второто ребро.
Той: И ще откажем цигарите…
Тя: И електрическия ток, котлоните, чаените лъжички над тънкия сивкав пламък.
Той: И гумата, която спира дъха във вените ми.
Тя: И притворените клепачи.
Той: И няма да…
Тя: Повече никога…

И той заповяда на ужаса да се разкара от него. С басовия гняв на баща си. И тя заповяда на страха да се отдели от кожата й. С упорството на детето в нея. И думите й се спускат в желязната паст на канала, на ъгъла… На ъгъла, който превръща звуковете в клокотеща мътна вода. Зениците отново осветяват очите му и той се опитва да се фокусира. По тези улици никога не е било толкова ветровито, си казва тя, и вдига качулката, за да открие бялото му като сребро чело. Гръбнакът му трепва и той се смалява, за да я прегърне. Антените изправят снаги, накацани от спомени. „Това е вечерният бюлетин на Българското национално радио…”…


Публикувано от hixxtam на 03.04.2007 @ 15:56:21 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   batteria

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 12:22:14 часа

добави твой текст
"И Бог създаде абстиненцията" | Вход | 2 коментара (2 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: И Бог създаде абстиненцията
от Petrini (petroneze@yahoo.com) на 07.04.2007 @ 17:08:40
(Профил | Изпрати бележка) http://www.sim-on.org/logos.htm
Няма да коментирам достойнствата на текста, просто ми харесва ...
може би заради тезата която ми е близка по някакъв начин.
Дихотомия... това е! ТОЙ - ТЯ или ТИ - АЗ или ......


Re: И Бог създаде абстиненцията
от mariq-desislava на 25.10.2009 @ 00:09:20
(Профил | Изпрати бележка)
Ама какъв психотичен текст само и твърде личен, толкова личен, че се видях да се разхождам из него.;)