Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 2
Вчера: 1
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 490
ХуЛитери: 4
Всичко: 494

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: Nela
:: LioCasablanca
:: Lombardi

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПопитах есента
раздел: Разкази
автор: roza1

Попитах есента:
- Защо си тъжна?
А тя ми отговори:
- Лятото ме натъжи- отиде си и ме остави сама.

- Недей!.... не знаеш ли, всички го обичаме?!
- Така е, но вие му се радвате месеци наред, а аз имах само няколко дни...
Даааа, нищо не можеше да я успокои... Беше неутешима и изливаше порой от сълзи, мокреше хората, наводняваше улици, караше вятъра да огъва клоните на дърветата и да разпилява косите на жените, сякаш всички бяха виновни...
Беше красива и слънчева, когато бяха заедно... усмихната, като влюбена жена.
Винаги идва раздяла, както и при хората тя настъпва дори и когато не я очакваме.
Мислех си, ако тя осъзнае, че е красива и без лятото, дали нямаше да се усмихне отново... Но преди това трябваше да потърся къде да се скрия и да се спася от гнева й. Качих се на влака и отпътувах...
Първото нещо, което исках да бъда по време на пътуването е да стана художник за няколко часа, за да мога да нарисувам всички цветове на есента, цялата й красота. Стада пъплеха по зеленото й още тяло, като ласки на нежен любовник, червените шипки и ябълки горяха като страстни целувки на влюбена жева, а нежния жълт цвят на крушите разливаше мека топлина... А небето нямаше равно на себе си - всички нюанси на синия цвят бяха там и се преливаха толкова естествено един в друг. Само есента може да го постигне, аз нямаше да се справяи се отказах.
Нямаше смисъл да утешавам есента, оставих я да си поплаче.
Да имаше кой мен да утеши. И аз бях тъжна. В един момент се почувствах окаляна от ненужни ласкателства изречени от куртоазия, после като лека жена паднала на колене пред стена, дракаща с нокти... опитвах се с целувки да счупя катинара на вратата, крещях с все сила за да счупя стъклата... опитвах се да вляза в едно сърце. Усилията ми бяха напразни. Стоях и чувах само гласа на мъжа си " Ще умра, без теб!" Тези думи кънтяха в ушите ми и ме караха да се чувствам още по-виновна, още по-жалка.
Исках да спра влака!
Исках да сляза, да застана под дъжда и да помоля есента да измие угризенията, ласките на чуждите мъже, да ме избави от вината... но, нямаше начин, нямаше.
Влака спря сам на гарата. Посрещнаха ме, усетих тръпката от това да бъдеш чакан. Вината си отиде. Дойде ред на радостта, на щастието и на любовта.....
Пътя обратно беше по-кратък. Есента не плачеше. Беше разбрала, че е красива и желана отново. Реши да чака лятото, то щеше да се върне.
Винаги се връща!
А аз, аз бях сигурна, че и ти ще се върнеш.


Публикувано от aurora на 01.06.2004 @ 12:45:27 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   roza1

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4.5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

24.04.2024 год. / 18:08:10 часа

добави твой текст
"Попитах есента" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Попитах есента
от miglena (megira@abv.bg) на 01.06.2004 @ 12:56:03
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
Като сестри... научили сте една друга как... да дочакате лятото... щастливи :)))