Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 816
ХуЛитери: 3
Всичко: 819

Онлайн сега:
:: Marisiema
:: LeoBedrosian
:: ivliter

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаНемият принц
раздел: Приказки
автор: Keri

На 131313, за рожденния му ден!

В едно малко градче преди много, много години живели две сестри. По-голямата била любимка на всички. Тя била много красива. По-малката се казвала Сиси и била обикновено момиче, по-скоро чаровно, отколкото хубаво. Хората дори я мислели за грозничка. Тя много мечтаела за далечни земи с високи планини и необятни морета.
Един ден решила да тръгне по широкия свят да осъществява мечтите си. Вървяла дни и нощи, месеци, години. Видяла какви ли не природни красоти. Накрая стигнала далечно царство и решила да си почине. Започнала работа в двореца като прислужница на принца.
Този принц бил много капризен. Когато искал да остане сам, тропвал с крак и всички трябвало да излязат. Когато искал нещо, звънвал с едно златно звънче и прислужницата му трябвало веднага да се появява. А ако малко се забавела или не направела нещо точно както той иска, я уволнявали.
Принцът освен това не говорел, а комуникирал с бележки. Царят и царицата какво ли не правили, за да го накарат да каже поне една думичка, но нищо не помагало. Идвали всякакви магьосници и знахари, които се опитвали по всякакъв начин да го накарат, дори с хипноза опитали, но той все си мълчал.
Сиси много харесала принца, въпреки многобройните му капризи и решила да го накара да проговори. Решила да се направи на няма. Всяка вечер оставяла малко стихче на шкафчето му и отваряла прозореца. Когато се прибирала в стаята си, излизала на терасата и пеела. Отначало принцът не обръщал внимание на листчетата и песните, но любопитството започнало да го човърка. Една вечер се заслушал в песента и много му харесала. Сетил се за листчетата и прочел стиховете. Оттогава всяка сутрин като се събудел, искал вече да е нощ, за да слуша песните и да чете поредното четиристишие.
Веднъж, когато се прибрал в стаята си, не открил листче на шкафчето си. Претърсил цялата стая, но стихотворение нямало. Дълго чакал на прозореца красивият женски глас да запее, но и това не станало. Легнал си, но не можел да заспи - бил свикнал да заспива четейки листче и слушайки песен. Посегнал към звънчето, но отдръпнал ръката си. Станал и отишъл до стаята на Сиси. Почукал и зачакал. А тя вече си мислела, че той няма да дойде да попита защо няма стихотворение и почти се била отчаяла. Когато чула, че се тропа на вратата скочила от леглото и отворила.
- Защо тази вечер нямах стихотворение? - попитал принцът.
Той дори не усетил как проговорил, толкова много искал да получи своето четиристишие. Сиси била на върха на щастието.
- Но вие говорите! - възкликнала тя.
- Да, - усмихнал се принцът. - вие също. Вие ли пеете толкова хубаво? - за първи път той я погледнал в лицето и начаса се влюбил.
- Старая се за вас. - отвърнала Сиси и се изчервила.
В това време царят и царицата, които дочули този разговор, дошли да видят дали наистина синът им е проговорил. Радостта им била огромна. Благословили младите и Сиси и принцът се оженили. Така момичето от малкото градче, което хората наричали грозно, с упоритост и любов успяло да спечели сърцето на тъй капризния принц.


Публикувано от BlackCat на 01.06.2004 @ 00:12:42 



Сродни връзки

» Повече за
   Приказки

» Материали от
   Keri

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4.2
Оценки: 5


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 07:17:16 часа

добави твой текст
"Немият принц" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.