Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 1034
ХуЛитери: 4
Всичко: 1038

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: Mitko19
:: Heel
:: pastirka

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаПазете се!
раздел: Разкази
автор: sasso

По истинска история...

Беше много добър в това, което правеше. Правеше го с усет, печелеше добре и нямаше време да види опастностите на ежедневието. Работата му обикновена, нищо особено - шофьор. Както обаче казах бе от най-добрите. Сменяше скоростите с лекотата на приятелките си. Караше бързо, както колите, така и жените. Не се задържа много с никоя, а беше уж добра партия.
Всеки курс беше пари, те свобода, а свободата не знаеше какво да прави и уви превръщаше я в робство. Робуваше на печалбата, робуваше на липсата си на принципи - важно бе да е на път и нищо друго. Пътник и в любовта, не осъзнаваше, че ще се окаже пътник и в живота. Не във вулгарния смисъл на думата, жив е още. Отношенията му с хората се измерваха с литри - за този приятел отиват 100л. нафта, за онзи 200л. Обиколи света и близки му бяха всички, които се търкалят на минимум четери колелета. Мислеше че знае всичко, че има всичко, че може всичко - това всичко бе колата и вярно, нея познаваше идеално.
Романтика не съществуваше. Както тези, които няма сетива за допир и не знаят какво е да докоснеш нещо, така и той нямаше как да разбере що е романтика, камо ли любов!
Натрупа доста пари, вложи ги в банка, реши да ги инвестира и го направи. Купи няколко камиона, започна работа. Откраднаха ги. Остатъците от парите му също откраднаха. Всичкият път, който измина, преносно и буквално, отиде на вятъра. Ей така, за дни. Всичко, което знаеше, имаше и можеше изчезна. Нямаше жена до него, всички бяха за кратко и не от обич, не от нужда даже - сякаш за да провери дали е физически способен беше с тях. Нямаше кой да му помогне, нямаше гориво да продължи.
Дойде алкохола, първо еднократно. Истински професионалист, той не си позволяваше нито капка. Зажадня за него, за забрава. Съществуваше за капката, продаде имота си. За негово нещастие, пиенето също се измерваше с любимите му литри, само че този път колкото повече, толкова по-дорбе. Продаде се. Да бяха живи родителите му и тях би продал. Приятелите продаде отдавна, още когато тръгна да пътува. Ръцете му покаваха издайнически раните от алкохолните натравяния из зад мръсните ръкави.
Все още е жив, сякаш Бог го наказа. Страшна гледка, тръпки те полазват като го видиш. Все едно дявола се е вселил в него. Като да се е родил стар и да не е видял младост - сбръчкан, смачкан, смазан дори! Боли го, не че остана какво да го боли вече, но душата му плаче - тече през раните.
Ако го срещнете пазете се от него! Не от човека, от алкохола...


Публикувано от aurora на 27.02.2007 @ 11:42:06 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   sasso

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
318 четения | оценка няма

показвания 20953
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Пазете се!" | Вход | 2 коментара (4 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Пазете се!
от ESEN (esen_zm@abv.bg) на 27.02.2007 @ 11:57:52
(Профил | Изпрати бележка) http://esen.blog.bg/
Тъжна тема.
Но прекрасно написано! Чета с удоволствие!


Re: Пазете се!
от DamaKupa на 27.02.2007 @ 12:40:17
(Профил | Изпрати бележка)
Харесва ми темата.Дано творбата ти се радва на повече читатели! Успех!