Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 867
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 870

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: Marisiema

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàI`m just a jigolo
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: Tiranozavar

„Like a song without me.” È ìàðòèíè without me. È âå÷åð without me. È ñìÿõ îò ñîáñòâåíîòî ìè ãúðëî, ïàê áåç ìåí. È çàêðúãëåíè áåêâîêàëèñòêè âúâ âèíåíè ðîêëè, äî ãëåçåíà, ïàê áåç ìåí. Áåç ìåí – íåáåòî ïðåãàðÿùî îò îòìèíàëà æåãà. Áåç ìåí – çâåçäè, ãëàíöèðàëè óñòíè ñ áÿëà, ñîëåíà ïÿíà.
 ÷èíèèòå – ïðàñêîâè, ñ ìåêà êîæà, îòïóñíàëè âåòðèëîîáðàçíî òÿëî, ïîêðèòè íåáðåæíî ñ ôèëèðàíè áàäåìè.  ÷àøèòå, ñ åëåãàíòíî èçòåãëåíî ñïèðàëîâèäíî ñòîë÷å, õëàäíî è ïðîçðà÷íî, ïðåñè÷àùî äúõà, áàêàðäè. Òîé. Ñ èçäúëæåíî, åëèïñîâèäíî, ñâåòëî ëèöå. Ïîòúìíèë êëåïà÷è ñ ÷åðåí òóø, ñòàðàòåëíî îôîðìèë ðúáà íà óñòíèòå ñ ëèëàâèÿ âðúõ íà îñòúð ìîëèâ, èçòåãëèë â êîòåøêà îñàíêà âåæäè êàòî â åãèïåòñêè éåðîãðèô. Êè÷îçíî ïðåòðóïàí, ëóêàâî ïîëóóñìèõíàò, ñ ïîëóîòâîðåíà ïîä êëþ÷èöèòå ðèçà, ðàçêîï÷àíè ðúêàâåëè, ïîä êîèòî ñå èçòÿãà ÷àê äî óõîòî èäåàëíî ãëàäêàòà ìó, ñ äúõ íà ìóñêóñ êîæà.
Åäíî ñúâúðøåíî, çàâúðøåíî äî âúðõà íà ïðúñòèòå, ìåêèòå ìèãëè, âúðõà íà îáóâêèòå, îâàëà íà íîêòèòå, ÷óïêàòà íà êîëÿíîòî, ëèíèÿòà íà óõîòî, æèâîòíî. Ñúâúðøåí, èçëÿçúë ïîäîáíî íà Âåíåðà îò ñòèõèèòå, äðåâåí Áîã.
È äðóãèÿò. Âúçäúëúã. Ñ ðàìåíå, êîèòî îòñè÷àò ãëåäêàòà íà äâå, äîêàòî çàä ãúðáà ìó ìîæå äà ñå ñêðèå öåëèÿò ñâåíëèâ íåáåñåí õîð. Ñ íèñêî ÷åëî, ãúñòà ÷åðíà êîñà, íîñ, êîéòî îïèðà ïî÷òè â áðàäè÷êàòà, ñ ÷óâñòâåíè øèðîêè íîçäðè è óñòíè, êîèòî ìîãàò äà ïîêðèÿò íåæíèÿ ðúá íà íàé-øèðîêàòà ÷àøà çà ÷åðâåíî âèíî. Äëàíèòå ìó ñà òîëêîâà äúëãè, êîëêîòî è øèðîêè. Åäíà, îáëå÷åíà â òîïëà êîæà, ïåòîïðúñòà ïðåãðúäêà. Ïóøè êúñà öèãàðà. À îêîëî åäðàòà ìó ãëàâà äèìúò ÷åðòàå ìåê, ïðèçðà÷åí îðåîë. Òîé íå ïîëçâà ãëàíö çà óñòíè, íèòî ïèíöåòà çà íåïîêîðíè êîñúì÷åòà. Áðàäàòà ìó áîöêà ñ îñòðàòà ëàñêà íà äúëãà è ñòóäåíà êàòî ãèðëÿíä çèìíà íîù. Ïî ðúáà íà óñòàòà ìó áëåñòè ñàìî ñëþíêà, ñ ïðîçðà÷íèÿ ÷àð íà ëóêñîçíà, èãðàåùà ñè íà íåâèííîñò ïðîôåñèîíàëíà êóðâà.
È íàêðàÿ òå. Ñúùèòå äâàìà ìúæå. Äâåòå ïîëîâèíè íà èäåàëíîòî ñúùåñòâî, ñúçäàäåíî îò Áîã, ïðåäè ôàòàëíèÿ åêñïåðèìåíò ñ èçâàäåíîòî ðåáðî. Ïðåäè âñÿêàêâè Åâè, Ñàððè, Ìàðèè, îáèêíîâåíè íåâðîòè÷êè, çëîâåùè ïðîðî÷èöè, ïîëóäåëè îò çëîáà è ñàìîòà. Ïðåäè âñÿêàêâè Ìàðëåíå è Ëàéçà Ìèíåëè, ðóñè ñëàìåíè êðàñàâèöè, ïîñèâåëè îò íàðêîòèöè è àëêîõîë, ïðåäè âñÿêàêâè èçìèñëåíè, íàòðóôåíè îò áåçäàðíè õóäîæíèöè äåâè, ïðåäè âñÿêà íåâèííîñò, è ïðåäè âñÿêàêúâ ôàëø. Ïðåäè äàæå âñè÷êè Àéñåäîðè è Ôëîðàíñè. Ïðåäè ìàéêà Òåðåçà è ëåéäè Äè. Ïðåäè ïúðâàòà êîðèöà íà „Ïëåéáîé” ñúñ çàõàðîñàíà, ñ äúõ íà ìàñòèëî êðàñàâèöà. Ïðåäè ïúðâèòå àíòèäåïðåñàíòè, ïåðõèäðîë, ñèëèêîí â áåäðàòà, óñòíèòå èëè áþñòà. Ïðåäè ïúðâàòà åïèëàöèÿ, èçáåëâàíå íà êîæàòà, óäúëæàâàíå íà ìèãëèòå è ñêúñÿâàíå íà ïîëèòå. Ïðåäè ïúðâàòà ðåçêà îò ãîëî áåäðî ïî òÿñíàòà ðîêëÿ îò åñòåñòâåíà è ìåêà êîïðèíà. Ïðåäè ïúðâèÿ ìúæêè êîñòþì, ïðèãîäåí çà æåíà. Ñ ïî-êúñî ñàêî, ïî-êúñ ïàíòàëîí, ïî-òåñíè òèðàíòè, ïî-ìåêà èçâèâêà. Ïðåäè äàæå Ìóëåí Ðóæ è äàìàòà ñ êàìåëèèòå. Ïðåäè ñàðêàñòè÷íî ïðå÷óïåíàòà âåæäà íà âñÿêà Ëîëèòêà, îïúíàëà ãúâêàâ ãðúáíàê ïî ñíàãàòà íà ïðåãúðáåíà óëè÷íà ëàìïà. Ïðåäè... Ïðåäè... Ïðåäè...
È ñëåä... âñÿêà ëúæà „I`ll wait for you” è âñÿêî ãîðäî, ïðîèçíåñåíî îò÷åòëèâî è âèñîêî „Love for sale”.
Ôèíèÿò, îíçè ñ ãðèìà, òúíêèòå óñòíè è îñòðî åçè÷å çàä çúáèòå, Èí. È åäðèÿò, ñèëíèÿò, ñ ïëàìúöè ïîä êîæàòà, îãíåí äúõ è ãðàïàâ, êàìøè÷åí åçèê, ßí. Àêî òàçè äâîéêà áå ìåëîäèÿ - ïîä òúíêèòå ñîïðàíîâè ãëàñíè ñòðóíè íà Èí áè ïðîçâó÷àëà ñþèòà çà åñåí è áðúñíåù âÿòúð â êîðîíèòå íà ìëàäè äðúâ÷åòà. À ßí áè áèë äåêîðúò. Àêî äâîéêàòà áå òåàòðàëíà ñöåíà, ßí ùåøå äà å êúðâàâî÷åðâåíèÿò ïëþø ïî êðåñëîòî, ðîêîêî, íà ïúðâèÿ ðåä, â ëîæàòà. Ïúðâî å æåëàíèåòî. Ñëåä òîâà ñòðàñòòà. Ñëåä òîâà ðåâíîñòòà. Ãíåâúò. È ñëåä òîâà äîâåðèåòî ñå ÷óïè ñ ãðàïàâèÿ êðÿñúê íà êðèñòàëíî îãëåäàëî.
Äâàìàòà è äúëãîòî î÷àêâàíå íà çäðà÷à. Ïîñëå ïúðâèòå òúìíè è õëàäíè òðúïêè íà íîùòà. Ïîñëå ïúðâàòà äàìà, ïëúçíàëà ïîãëåä ïî äâîéêàòà, çà äà èçáåðå åäèíèÿ îò òÿõ. Ïúðâîòî ïðèìèãâàíå íà çåíèöèòå é, ïðåäè äà ãî ïîñî÷è. Åäèíèÿò îò òÿõ. Ïîñëå ÷óïêàòà íà êóòðåòî íà äÿñíàòà ðúêà. Åõèäíèÿò áëÿñúê íà çëàòîòî âúðõó áåçèìåííèÿ é ïðúñò. Òúìíàòà îõðà, êîÿòî èçâèðà îò ïðîñòðàíñòâîòî ìåæäó áåäðàòà. Èçâèâêàòà íà øèÿòà, êîÿòî èñêà äà îòêðèå ïîêðèòîòî ñ ìúõ, æàäíî çà ñòðàñò è òàéíè, óõî. Ñëåä òîâà âèøíåâàòà óñìèâêà, êîÿòî îòêðèâà ïîæúëòåëè îò öèãàðåí äèì çúáè. Äúõ, êîéòî ìèðèøå íà óìîðà è îò÷àÿíèå. Ïðåãðúäêà, êîÿòî ñå ðàçñòèëà êàòî ñîëåíà ëàñêà ïî êîæàòà ìó. Ïúðâèòå ñúëçè, êîèòî ïðîáèâàò êëåïà÷èòå è ðàçìàçâàò èíà÷å ïåðôåêòíèÿ ãðèì. Äóøàòà, êîÿòî ñå íàäèãà íàä ñîáñòâåíîòî ñè òÿëî êàòî çúë Êàðàáàñ Áàðàáàñ, íàä êóêëà íà êîíöè. È âèêîâåòå, ñðåä íàêúñàíèÿ êàòî ïåðóøèíà äúõ. Íÿêàêâà ìåëîäèÿ, êîÿòî íàïîìíÿ „All you need is love”, à ïîñëå ïðåëèâà â „Strangers in the night”. È ïîñëå íåãîâîòî òÿëî, êîåòî ñå íàäèãà íàä íåéíîòî, êàòî òúìíà ïàíòåðà, ñ ìúðçåëèâè è óâåðåíè äâèæåíèÿ. Åäèí ïóëñ, èçòðúãíàò îò íåáåòî, è ïîäàðåí íà æåíàòà äî íåãî êàòî îñòðèå îò êàìà, òî÷íà è ïðåöèçíà, áîëêàòà îò êîÿòî ñå ðàçòåãëÿ êàòî åõî ïîä òåæêèòå óäàðè íà âîäàòà ïîä äóøà. „Where have all the flowers gone”, ñè ìèñëè òÿ, äîêàòî íîêòèòå é äðàñêàò ïî çà÷åðâåíàòà êîæà. Äîêúäå, ïî äÿâîëèòå, ñòèãíà, øåïòÿò óñòíèòå é â õëàäíèÿ ìðàê.
Ïîñëå òîé è òÿ ïëúçãàò ñåíêè ïî èçâèòàòà ñòúëáà. Äîðè è äà íÿìà òàêàâà. Òîé íàìÿòà íà ðàìåíåòå é äúëúã áÿë øàë. Äîðè è äà íÿìà òàêúâ. À òÿ ñå óñìèõâà â òúìíîòî. Âúïðåêè ìèæàâàòà ìðúñíà ñòàÿ.
ßí äèñêðåòíî ïîìèðèñâà âúðõà íà ïðúñòèòå ñè. Òÿ äèñêðåòíî ïðèáèðà èçìà÷êàíà ñàëôåòêà â ÷àíòàòà ñè.
Ïîñëå òîé ñå èçïëúçâà çàä úãúëà, à òÿ ñå îãëåæäà çà òàêñè. Íÿêúäå çàä ãúðáà é Èí è ßí îòíîâî ñïëèòàò ïðúñòè åäèí â äðóã. ×åðíîòî åãèïåòñêî îêî íà Èí ïîòðåïâà â ðåâíîñò. À ßí ïðîòÿãà àíãåëñêèòå ñè êðèëå, à ðàçìàõúò èì ïîñèïâà ïåïåë â çäðà÷à.



Ïóáëèêóâàíî îò aurora íà 16.02.2007 @ 11:11:04 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   Tiranozavar

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 11


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 10:29:40 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"I`m just a jigolo" | Âõîä | 11 êîìåíòàðà (11 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: I`m just a jigolo
îò My_Joy íà 16.02.2007 @ 12:27:55
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
:)


Re: I`m just a jigolo
îò thebigplucky (plakerov@abv.bg) íà 16.02.2007 @ 12:50:11
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://picasaweb.google.bg/plamen.lakerov
... Äóøàòà, êîÿòî ñå íàäèãà íàä ñîáñòâåíîòî ñè òÿëî ... ____________________________ Ïðåëèâàùà äèñêðåòíîñò... Çàíàÿòà ãî èçèñêâà. Ñòèëúò òè å óáèéñòâåí.


Re: I`m just a jigolo
îò kamik íà 16.02.2007 @ 13:18:32
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
!!!


Re: I`m just a jigolo
îò Rhiannon íà 16.02.2007 @ 15:09:19
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Heart is lonely hunter è ãúëúáè ïî êëîíèòå â ñèâè äíè. Without and before.


Re: I`m just a jigolo
îò Marta íà 16.02.2007 @ 16:17:21
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://doragspd.wordpress.com/
Ñóïåð å! Äîðè è äà íÿìà òàêèâà ;)


Re: I`m just a jigolo
îò libra íà 16.02.2007 @ 17:44:40
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
ìíîãî äîáúð òåêñò! áàâåí...âñå åäíî îáõîæäàø ñ êàìåðà.. äåòàéëíî....ðèñóâàø óñåùàíåòî - óëàâÿø è ðèñóâàø íåóëîâèìîòî....è òîâà å êîåòî íàðè÷àì èçêóñòâî


Re: I`m just a jigolo
îò Silver Wolfess (silver_wolfess@mail.bg) íà 16.02.2007 @ 17:59:23
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://www.slovo.bg/silver
Ôèëèãðàíåí òåêñò. Ïîçäðàâëåíèÿ!


Re: I`m just a jigolo
îò Ufff íà 17.02.2007 @ 03:55:39
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òþõ, öÿëîòî ìè ÷èòàòåëñêî ñúùåñòâî ñå áóíòóâà ïðîòèâ ðàçäåëà! Íà ìåí ìè èäâà êàòî ïîåçèÿ. Ïîíå â 3/4 îò òåêñòà. Îïèòâàì ñå äà äàì îïðåäåëåíèå, íî ìè å òðóäíî. Ìîæå áè äæàçèðàíà ïîåçèÿ (óñëîâíî, ïî-äîáðî íå ìè õðóìâà), äå äà çíàì...


Re: I`m just a jigolo
îò copie íà 17.02.2007 @ 16:12:09
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Perfect! I am respected!


Re: I`m just a jigolo
îò sradev (sradev çà ïîùèòå go.com go2.pl wp.pl) íà 19.02.2007 @ 01:04:27
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
õì, à ìîæå áè ïðåäè Àäàì ñà ïðîáâàëè ñ æèãîëî?


Re: I`m just a jigolo
îò Tiranozavar (s_tomova@mail.bg) íà 19.02.2007 @ 18:02:07
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áëàãîäàðÿ çà äóìèòå íà âñè÷êè.