Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 2
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 843
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 846

Îíëàéí ñåãà:
:: LioCasablanca
:: Georgina
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÌåíòàò
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: skicnik

Àç ñúì ìåíòàò*. Ïîäãîòâåí ñúì äà èçâëè÷àì âñÿêà ïîëåçíà èíôîðìàöèÿ, äà ÿ ïîäðåæäàì â ðåäè÷êè, êîëîíêè è êóï÷èíêè, è äà ãëåäàì, íàêúäå òå÷å âîäàòà. Ïî íåêîè êðàèùà âèêàò „õàâàòà”. Íàêúäå äóõà âÿòúðúò.
Çà ìåí åìîöèèòå ñà ïðîñòî ñãúñòÿâàíèÿ, êîèòî êàðàò õîðàòà äà ìúðäàò íàëÿâî èëè íàäÿñíî, äà ñêà÷àò èëè äà ñòîÿò, äà ãëåäàò â åäíà òî÷êà èëè ïúê íàé-áðóòàëíî äà ñè ïðè÷èíÿâàò ôèçè÷åñêè è ïñèõè÷åñêè ïðîìåíè. Äà ðåâàò èëè äà ñå ñìåÿò. À ïîíÿêîãà äàæå - äà æèâåÿò èëè äà óìèðàò. Îùå êîãàòî äàäåíà ìèñúë ñå çàðàæäà êàòî åëåêòðè÷åñêè èìïóëñ â íåêàêâè ñè íåâðîíè íà âåãåòàòèâíàòà íåðâíà ñèñòåìà, îïàñâàùà âúòðåøíèòå îðãàíè, çà äà ïî÷íå äà òå÷å êúì åäíè ïî-ìîäåðíè äÿëîâå íà ãðúáíà÷íèÿ è ñúùèíñêèÿ ìîçúê, àç çíàì äîêúäå âúïðîñíàòà ìèñúë áè ìîãëà äà äîâåäå âúïðîñíèÿ èíäèâèä, êàòî ñå èìà ïðåäâèä ñèëèöàòà íà èñêðàòà, äàäåíà ìó îò æèâîòà, è îáõâàòà íà êîìóíèêàöèîííèòå ìó âúçìîæíîñòè. Êàêâî èçðå÷åíèå, à? Òàçè èíôîðìàöèÿ íå ìîæå äà áúäå ñêðèòà, ïèøå ÿ íà ÷åëîòî íà âñåêè ... È íàäïèñúò ñâåòâà, ùîì ìó äàäåø âúçìîæíîñò äà ñå ïîêàæå ìàëêî â îáùóâàíåòî. Çàáðàâèõ ëè íåùî? ... À äà. Òðåáâà äà ìîæåø è äà ÷åòåø.

Ïúðâè çàêîí íà ìåíòàòà: „Åäèí ïðîöåñ íå ìîæå äà ñå îïîçíàå, êàòî áúäå ïðåóñòàíîâåí. Îïîçíàâàíåòî òðÿáâà äà ñå äâèæè óñïîðåäíî ñ ïðîòè÷àíåòî íà ïðîöåñà, òðÿáâà äà ñå ñëåå ñ íåãî è äà ïîòå÷å çàåäíî ñ íåãî."

Ìåíòàòúò íå å ìàíèïóëàòîð. Òîé ñå íàìåñâà ñàìî, çà äà ïîëó÷è òàêà íåîáõîäèìàòà ìó èíôîðìàöèÿ. Ëåêî, ôèíî, åäâà äîëîâèìî. Òÿ ìó îòâàðÿ õîðèçîíòà íà áúäåùåòî è ÷åñòî òîé ðèñêóâà çà íåÿ, ðèñêóâà, çà äà æèâåå, çà äà óñåùà æèâîòà. Çà äà âèäè îñúùåñòâåíî âèäåíèåòî ñè.

Ìåíòàòúò ñå êëàíÿ ñàìî íà èñòèíàòà. Êîéòî æèâåå ïîä ðúêàòà é, æèâåå ñèëíî.

Êðúãîçîðúò ìó îáõâàùà ìíîãî ïîâå÷å îò ÷îâåøêèòå ñòðåìåæè. Çà íåãî òå ñà íåçíà÷èòåëíè, è äîðè æàëêè, íî òîé íèêîãà íå áè èçïîëçâàë ïîñëåäíàòà äóìà, çàùîòî òÿ íîñè ÷îâåøêè îöåíú÷åí õàðàêòåð .... Îñâåí êîãàòî íå ñà íàñî÷åíè êúì æèâîòà, ñâåòà, âñåëåíàòà, êîñìîñà, óíèâåðñóìà, áåçêðàÿ, íåïîçíàòîòî, íåïîçíàâàåìîòî, äóõà, àáñòðàêòíîòî.

Ñáëúñúöèòå ñ õîðàòà ïðåòîâàðâàò íåðâíàòà ìó ñèñòåìà, êàðàò ãî äà ñå ãúð÷è â áîëêè è ðîäèëíè ìúêè, â îïèòè äà ïðåðàáîòè è íàìåðè ïúò íà òàçè øëàêà, áëàòî îò íèêîìó íåíóæíè îòðîâè è ñìðúäíè, êîèòî âñå ïîâå÷å çàïúëâàò è áåç òîâà òÿñíîòî ìåñòî-âðåìå-îáèòàíèå ÷îâåøêî. È êîãàòî áðåìåòî ñòàíå íåïîñèëíî, òîé áÿãà. Äà ñòîèø ïðè ÷îâåøêîòî íÿìà ñìèñúë, êîãàòî òî íå ðåøàâà ïðîáëåìèòå ñè ïî ÷îâåøêè. Ìîæåø ñàìî äà ãî îòñå÷åø èëè äà ãî îñòàâèø ñàìî íà ñìðúäíÿòà ñè. „Äåéñòâèåòî å âðàã íà ìèñëåíåòî.” Êîëêî ïîãðåøíî!!! Ìèñëåíåòî íÿìà âðàãîâå. Ïîíÿêîãà ïðå÷è íà äåéñòâèåòî, íî òîâà å äðóãà òåìà. Òåìàòà çà äåéñòâèåòî.

Ìåíòàòúò å ãîòîâ äà ïîìîãíå íà âñåêè, çàùîòî çíàå – êîãàòî âñè÷êî îêîëî íåãî å äîáðå, òîé ùå ìîæå äà ñåäè íà ñëúíöå è äà ñå ðàäâà íà áåçêðàÿ. Ïðîñòî å.

Ìåíòàòúò íå å àíàëèçàòîð. Òîé çàäíèöè íå áëèæå. Íî àêî òîâà äîïàäà íà íàòþðåëà ìó, ïîíÿêîãà ãè ðèòà. Ìåíòàòè ñåêàêâè.

Ìåíòàòúò ìîæå äà æèâåå îò ñìåòêè, íî ñìåò÷èöè íå ïðàâè. Íî ïúê äà ñëàãà ÷åðòàòà å íàé-äîáðîòî, êîåòî ìîæå. Ïðàâè ãî ñúñ ñòèë. Ïðåìåðåíîñò. È òî÷íîñò.

Ìåíòàòúò ïîíÿêîãà óñåùà öÿëàòà ìúêà íà ÷îâåêà. Òÿ èäâà îò íèùîòî, êàòî ãîëÿìà âúëíà, çàëèâà ãî è ãî êàðà äà ðàçáåðå êàêâî äâèæè ìàéêàòà, áóòàùà ñâîÿ êàìúê, çà äà ñà äîáðå äåöàòà, õëåáàðÿò, êîéòî õâúðëÿ ÷åòèðèíàéñòà ïåù â 5 ñóòðèíòà, çà äà èìà Äîáðóäæà â 7:30 â ìàãàçèíà, äîêàòî áëàãîïðèñòîéíàòà ìó ñúïðóãà ñïè â îáÿòèÿòà íà äðóã, ïîëèöàÿò, êîãîòî çàñòðåëâàò êàòî êó÷å, çàùîòî âëÿçúë â íåïîäõîäÿùî âðåìå â íÿêàêúâ ìàãàçèí èëè ñèðàöèòå ìó, çà ìàéêàòà, íà êîèòî êàçâàò: „îíàÿ, äåòî íàïðàâèëà òîëêîâà äåöà, õå õå, äà å ìèñëÈëà”. Ñåëÿíèíúò, êîéòî èçõâúðëÿ öÿëàòà ñè ðåêîëòà, çàùîòî å ãàâðà äà ìó äàâàò 10 ñòîòèíêè, çà íåùî, äåòî ïðîäàâàò çà ëåâ è 10, à òîé çèìàòà øå èçêàðà, ñ òÿõ èëè áåç òÿõ ..... È òîãàâà ìó ñå èñêà äà å ñîâà. Èëè ïîíå äà ìîæå äà ëåòè.

*ÌÅÍÒÀÒ - Îíàçè ïðîñëîéêà îò èìïåðñêèòå ãðàæäàíè, ïîäãîòâÿíè çà âúðõîâíè ïîñòèæåíèÿ â îáëàñòòà íà ëîãèêàòà - "×îâåê êîìïþòúð". „Äþí”, Ôðàíê Õúðáúðò


Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 13.02.2007 @ 11:27:23 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   skicnik

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 3


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ëîïàòà218
àâòîð: nickyqouo
392 ÷åòåíèÿ | îöåíêà 5

ïîêàçâàíèÿ 49242
îò 125000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]
"Ìåíòàò" | Âõîä | 3 êîìåíòàðà (9 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Ìåíòàò
îò regina (radost6@bluebottle.com) íà 13.02.2007 @ 11:45:47
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òåæêè ìèñëè ðàíî ñóòðèí. Èìàì âúïðîñè. Ìåíòàò è ìåíòîð åäíî è ñúùî ëè å? Ïîçíàâàø ìè õîðà-êîìïîâå? Áè ëè èñêàë äà ñè? Êúäå òè å ñàáÿòà?


Re: Ìåíòàò
îò Gerlan íà 13.02.2007 @ 14:43:18
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Èíòåðåñíà ïëàòôîðìà ñè èçáðàë çà äà ðàçâèåø òåçàòà ñè, îïðåäåëåíî õàðåñâàì âñè÷êèòå òðàêòîâêè íà Ìåíòàò-âñúùíîñò òîâà å æèâîòà! Ïîçäðàâè Ïðèÿòåë!


Re: Ìåíòàò
îò pafka íà 13.02.2007 @ 17:59:52
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://pafffka.blog.bg/
"Êðúãîçîðúò ìó îáõâàùà ìíîãî ïîâå÷å îò ÷îâåøêèòå ñòðåìåæè. Çà íåãî òå ñà íåçíà÷èòåëíè, è äîðè æàëêè, íî òîé íèêîãà íå áè èçïîëçâàë ïîñëåäíàòà äóìà, çàùîòî òÿ íîñè ÷îâåøêè îöåíú÷åí õàðàêòåð ..." Õàðåñâàì òîçè ìåíòàò* È ïîíåæå ñúì íà âúëíà Áîðèñ Õðèñòîâ òåçè äíè, ïîçäðàâÿâàì òå ñ íåãîâîòî: Ïðèçíàíèå Êúðòèöà ñúì. Êúðòèöà, êîÿòî ðîâè â ñåáå ñè è ïðàâè êóï÷èíêè îò äóìè. ï.ï. Ïðèëè÷à ìè ìàëêî íà òâîÿ ãåðîé:Ð