Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 879
ХуЛитери: 3
Всичко: 882

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: Elling
:: LioCasablanca

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаКонцерт за катеричка, заек и мече - II
раздел: Произведения за деца
автор: jonkata

В който се разказва как Ринпал и Пандал извадиха един трън от задните обли полета на Тунпал

Пандал пръв се свести след бомбения атентат, защото единствен имаше пряка връзка с въздуха. Той изтупа панталонките си от косъмчетата от кожухчета на приятелите си и тъкмо да възрази срещу кокалестите им крайници, Ринпал се търкулна в краката му, и се развика:
- От всичко на света най-много мразя от небето да валят мечки!

- Оооо - простена някой, след кaто пое глътка въздух и не остави и следа от съмнение, че това са стенанията на катеричката Тунпал.
- Тунии, защо лежиш на земята и охкаш? - връхлетяни от внезапна изненада, попитаха Ринпал и Пандал.
- За - що - то - проплакваше на пресекулки катеричката и сочеше елегантната издутина в долната дясна част на гръбчето си - имам нещо там.
- А, оставаше и да нямаш - с не скрит спад на търпимостта към женските капризи, каза Пандал.
- Ама аз и-мам две не-ща - на още по-големи пресекулки, каза Тунпал.
- Така е и при хората, но не се търкалят по земята - търпимостта премина в раздразнение.
Тунпал продължаваше да лежи по корем и да плаче. Тогава Ринпал превъзмогна неестествената за горските обитатели стеснителност, клекна до нея и впери остър поглед в задните й полета.
Ако в този момент можехте да видите очите му, навярно вашите биха изгорели. Те пореха като с бръснач поличката от изкуствена кожа на Тунпал. Така той без да я докосне видя безочливия край на голям, и сърдит трън. Зайчето го погледна още по-безочливо, наведе се, захапа го и с отривисто и бързо движение го измъкна.
- Дай да го видя - ядно извика катеричката.
- Това не е гледка за момичета, по-добре аз - самоотвержено предложи мечето.
- Не! - отсече зайчето. - Това е единственото ни веществено доказателство срещу злодея, дръзнал да убоде Тунпал.
- И като е единствено какво ще правим с него?- попита Пандал.
- Чрез него ще открием собственика му - отсече Ринпал.
- И ще го убодем! - с широка усмивка, каза Тунпал.
Някой друг чу убодем и нададе ухо. Беше Бежóк. Кой е Бежóк? Сега ще ви разкажа и кой е, и къде се е скрил, и какво го свързва с тримата. Въпросният трън беше 325-тата игличка на Бежóк. Той не се беше скрил. Скри го купчинката от дохвърчалите съчки след бомбата на Тунпал. И накрая или това вече е началото, Бежóк е таралежче, което както всички останали горски ученици беше тръгнал на зелено училище. Сега разбирате защо не можа да се влее в редиците на лагерниците. Трябваше му време докато се измъкне изпод съчките и точно когато видя небето в цялата му синина, някой изохка. Бежок се свиваше на кълбо винаги когато някой друг охкаше. Страхуваше се, че охкащият може да го нападне, защото не знае какво го боли? От друга страна, игличките му бяха толкова много и толкова немирни, че когато нещо ги възбудеше те объркваха Бежóк. Таралежчето приемаше тежко сбърканите ситуации, скриваше муцунката си и започваше да мисли. Никой не ви е казвал, че когато таралежчетата са на кълбо, точно тогава мислят, нали? Не! Дори и да се намери някой, той непременно ще го запази в тайна, защото другите като го видят, изпънат като пръчка, ще си помислят, че той не може да мисли. От много мислене една от игличките на Бежóк се разсърди, бутна друга, а тя - трета и така до последната, която бодна него. Той се сепна, извади муцунката си навън и що да види? Някой искаше да го убоде със собствената му игла.
Този някой се беше превил в кръста и с една лупа изследваше изпречилите му се на пътя тревички, елхички, храсталаци и трънаци. Подозираше ги в нездраво чувство за хумор или дори в пълна липса на такова, защото сееха иглите си накъдето им попадне, за да бодат, по най-неприлични места, мирните горски обитатели. И изведнъж, о, радост - пред очите му изникна, не, измъкна се изпод купчината съчки, носителят на обидните игли.
- За вълка говорим, а той в кошарата - извика Ринпал.
- Аз не съм вълк и това не ми е кошарата - запротестира иглоносецът. - Аз съм таралеж и не разбирам, защо моята игла е в теб, и защо сте ме зяпнали така?
- Защото точно тази твоя игла извадихме преди малко от задните части на Тунпал - троснато отговори Ринпал.
- И какво е правила с нея катерицата, да не си е кърпила шортите? - нарочно или наивно, попита Бежóк.
- И от там се започна една препирня…добре, че не бяхте там.
- Видя - не видя, Пандал ги хвана за яките, насади ги около лагерния огън и рязко попита:
- Какво е това?
- Лагерен огън - отвърна Тунпал, чудейки се къде е важността на този въпрос, та мечокът не можа да го запази за след разправията.
- Къде са лагерниците? - попита таралежът.
- Пътуват към нашия лагер - отговори Ринпал и попита сам себе си - ако те пътуват към нашия лагер, ние защо не сме там, а сме се наредили около огъня на чужд лагер?
- Момчета, момчета, - с поутихнала болка и прояснена мисъл, каза Тунпал - да настигнем другите и да си отидем на нашето зелено училище.
Мощно тригласно "да" разтърси гората и подсети съчките, че лагерът свърши и те могат да отидат по местата си. Мечето Пандал, катеричката Тунпал, зайчето Ринпал и таралежчето Бежок прекосиха полето, после реката, след това и гората, и нищо не можеше да ги спре, защото бяха решени да намерят съучениците си, и да се присъединят към тях.



Публикувано от hixxtam на 23.01.2007 @ 19:16:40 



Сродни връзки

» Повече за
   Произведения за деца

» Материали от
   jonkata

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4.2
Оценки: 5


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
321 четения | оценка няма

показвания 37226
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Концерт за катеричка, заек и мече - II" | Вход | 3 коментара (12 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Концерт за катеричка, заек и мече – II
от illusion на 24.01.2007 @ 08:51:13
(Профил | Изпрати бележка)
Да, ама не. Твърдото им решение омекна още при първия сблсък на животните с човешките интереси. Скоро след като тръгнаха Пандал изчезна за миг, после за няколко мига, докато и за самия него, и за приятелите си, той се оказа на дъното на голям капан за мечки.
....
Сега да разпратим тримата от новата конфигурация да търсят помощ, а?
И ако не възразяваш да внесем вместо вълшебен елемент - вертолет. Даже предлагам таралежчето да го доведе, защото зайчето и катеричката ще се заплеснат, но това да оставим за следващия епизод.

Мисля, че събуди някакво, потънало в дълбока дрямка, детско желание за участие в приказка, Джей! :) Удоволствие е за мен! :)


Re: Концерт за катеричка, заек и мече – II
от 0805 на 24.01.2007 @ 11:25:06
(Профил | Изпрати бележка)
Гледай сега. До никое време снощи ме нападаха миниатюрки и заигравки с думички. Тъкмо спадна малко налягането на въздуха в главата ми, нахлуха всевъзможни горски, полски, планински и извънземни обитатели... След този "здрав" сън, дойдох на работа. Не ме питай къде работя, ще се затрудня в първия момент да ти отговоря...
Та. Оставям го Йок тук. Не го знам кой е, какъв е, какво прави и какво иска, но като чу вика на Тунпал по време на операцията - извадимииглатаотзаднитеоблиполета - дойде, почука ме по главата и изтърси - "И аз искам!" Не разбрах какво иска. Оставям ви, оправяйте се, аз изчезвам да работя! :

...Някъде, много някъде, в най-зеления ъгъл на тази кръгла гора, се беше сврял Йок. Е, понякога се казваше Кой, друг път – Ойк, но в дни като днешния, когато всичко му беше безусмихнато, безкъсметско и безнастройско, той се казваше Йок.
Както си седеше, Йок дачу странен възглас и веднага спря да се занимава с любимото си занимание – с нищо да не се занимава. Някой беше извикал „Ой! Ой-ой!”
Това се казваше съвпадък! – досега беше чувал единствено себе си да възкликва „Ой! Ой-ой!” и именно тогава се наричаше Ойк...

п.п. Невъзпитан е малко. И мързелив много. Вижте там, на училище ли ще го водите, в предучилищна ли, идея си нямам, благодаря ви предварително за грижите, изчезвам!

;)))




Re: Концерт за катеричка, заек и мече – II
от kristi на 24.01.2007 @ 12:59:43
(Профил | Изпрати бележка)
Бежок се сви на кълбо, таралежовата му кожа настръхна /защото нали си спомняте, че само в такова състояние можеше да мисли/ и се размисли дълбоко, толкова дълбоко, че стигна до задаването на въпроси .............:)))

за да намери ГМВС бежок трябва дазнае:
1. какво е ГМВС /може би Горски Модератор за Всякакви Спасители/ или нещо друго?
2.Какво да иска ако го намери- вертолет на клечка, въздушен балон, който може да се издига и да се спуска във всякакви капани, хвърчило, което има цяла система усмивки, с които може да вдигне дори и мече....
3. ................до три не стигна, защото мислейки заспа :))))))))