Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 815
ХуЛитери: 3
Всичко: 818

Онлайн сега:
:: Marisiema
:: LeoBedrosian
:: ivliter

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаДа обичаш Присила
раздел: Разкази
автор: ombra

Осми януари или всички обичат Елвис
/подзаглавие/
Да живееш с Елвис и той да не се самоубие преди теб си е лош късмет.
Когато ненадейно на гости ти дойде Присила Пресли и започне да ти разказва, нямаш друг избор, освен да я изслушаш. Слух било, че Елвис се е самоубил. Колебаех се дали да и повярвам. Не вярвам на слухове, но все пак ги допускам. Слушах я докато разказваше монотонно.
Така и не знаела защо живее с него. Привикнала била сигурно. Примирено приготвяла вечеря с чаша водка в ръка, не знам коя подред, ама си била адекватна, тогава носела и на пиене. Пиела за да забрави. Не го забравила, но поне се притъпявало. Косата и се прошарила за една нощ. Красивата и руса коса. Елвис бил проиграл всичко и бил направил дългове. Бил неадекватен, когато и го съобщил. Като изключим секса, Животът е рокендрол и наркотици. Рокендрола за Елвис, наркотиците за нея. Почтенно е да си поделят тoвa велико изречение. На нея се паднала втората половина. Късмет. Наркотик е всяко нещо към което привикваш. Всички обичат Елвис. Присила е онази, която му купува цигарите и му глади сценичните дрешки. Тя е онази, която го лекува когато се прибира пребит край някоя стена. Тя е онази, която въздъхва след всяко обещание, че повече няма да играе. Така било в онези години. Млада била, издържала на всичко. Знаела, че е диагноза всеки път когато обещавал, че този път е за последен път. Обаче понеже и се паднала втората част от изречението. Светът е рокендрол и наркотици. Без секс. Штт, тихо за секса, няма да го споменаваме тук. Всички обичат Елвис. Неотразим е. Това няма нищо общо със секса. Пет сутринта, душ, тичане с мокра коса без значение сезона, лицеви опори, гири и пружини, по двайсет, поне в пет серии, пак душ, обличане, лек грим, работа, грижи, сметки, утешение. Милосърдие за всички. За всички, без нея. Милосърдие. М и л о с ъ р д и е. Елвис трудно преживял факта, че не е безсмъртен. След онези ампули от групата на химиотерапевтиците. Не искал да остава в болница, качвал се на колата всяка вечер за да отиде в клиниката, после лежал половин, един час, докато се вземе в ръце, за да може да стане, викал я да ходи с него, шофирал трудно след тях, не знам за какво му била нужна, но била до него. Ще живееш казвала и той оживял. От тогава я намразил още повече. Eлвис няма да се самоубие. Поне не докато не я убие. Някоя нощ. "Едва тогава ще съм свободна" - тук Присила въздъхна мелодраматично и се опита да се усмихне. Опитът беше неуспешен. Поне за мен, който твърдя че познавам жените. Тя просто имаше нужда от любов. Не само от секс. Кой да и я даде? Не знам как да и отговоря. За мен единственото, което и оставаше бе да се опита да се съхрани с чувство за хумор. Черен и бе хумора наистина, но все си е нещо. Ти как мислиш? Ти, който четеш това. Струва ли си да обичаш бедната Присила без да искаш да ти купува цигарите и да ти глади дрехите? Без да искаш каквото и да било от нея. Да я обичаш заради самата нея. Ако си струва, тогава я направи обичана.


Публикувано от BlackCat на 04.01.2007 @ 11:43:15 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   ombra

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4.66
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 07:16:08 часа

добави твой текст
"Да обичаш Присила" | Вход | 4 коментара (10 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Да обичаш Присила
от pc_indi (pc_indi@mail.bg) на 04.01.2007 @ 23:28:28
(Профил | Изпрати бележка) http://indi.blog.bg/
Бива си те и тебе. В уж кратко и непретенциозно разказче, толкова философия...
Всеки изпитва необходимостта да знае, а и трябва да бъде обичан. Както и всеки изпитва необходимостта( по- голяма), да обича. Да знаеш, че купувайки цигари и гладейки ризите на някой го правиш щастлив, че вярата ти ,че ще оживее, се оправдава... Това е наркотик. Това е любов. Може би е заложено в човешката природа да обича хора, които чрез него да утвърждават себе си. Може би и така трябва. И в интерес на истината, когато обичаш някого толкова силно, не го правиш от милосърдие. Обичаш го заради това, което е, заради това, което знаеш, че би могъл да е в повече и през ум не ти минава, че би могло да изглежда и като милосърдие. Как да обикнеш някой, който е силен и на когото не си необходим? Разбира се, чисточовешки, може да го обичаш, да го уважаваш, да изпитваш респект... Но любовта си като че ли сме склонни да даваме на тези, които знаеме, че наистина се нуждаят от нея. Елвис положително също по свой начин обича Присила. Но няма как да е по нейния начин. Дори наистина би могъл да я намрази, защото подсъзнателно изпитва необходимостта да обича като нея. Всичко е любов, но са различни видове. Може би, всеки носи в себе си и Елвис и Присила. Ние обичаме някой, нас ни обича някой. Може да се случи и така, че Годо да завързва обувките ти, за да гониш по- бързо Михаля. А някъде, понякога, може би се случват и съвпадения. Та, според мен, Присила може и неминуемо ще бъде обичана именно заради това, което е. Просто, добре би било да има съвпадение на чувствата и необходимостта. Така мисля...
Поздрави!:)


Re: Да обичаш Присила
от ombra на 07.01.2007 @ 18:10:44
(Профил | Изпрати бележка)
Обширен анализ. Благодаря ти. Пропуснала си да споменеш, че всяко живо същество си има граница, която след като я премине вече не е живо. Такава ми се видя Присила, поне докато разказваше.
- Как мислиш, има ли любов която убива? - ме попита Присила на тръгване.
- Няма, след като е любов, как би могла да убие - успокоих я аз, а на ум си казах - "Има и още как има"..
Такива ми ти работи с Присила.
Поздрави!:))

]


Re: Да обичаш Присила
от pc_indi (pc_indi@mail.bg) на 07.01.2007 @ 22:34:19
(Профил | Изпрати бележка) http://indi.blog.bg/
" Има ли любов която убива?"
Имаш предвид в която отдаваш и изразходваш себе си? Ами то нещо друго от това едва ли би било Любов. Незнам...
Поздрави! И честит имен ден!!!:))

]


Re: Да обичаш Присила
от ombra на 07.01.2007 @ 22:43:02
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря! Да съм жив и здрав:))

Имам предвид, такава любов, която тежи до степен да те убие. Имам предвид да се чувстваш длъжен да правиш нещо за някого само защото те обсебва задължаващо с любовта си. Накратко казано това имам предвид.

]


Re: Да обичаш Присила
от pc_indi (pc_indi@mail.bg) на 07.01.2007 @ 22:59:33
(Профил | Изпрати бележка) http://indi.blog.bg/
Накратко казано, това не е любов. Започне ли да ти тежи нещо и да се чувстваш " задължен", значи е време да си тръгнеш. Защото и задължаващият по този начин не получава това, което истински му е необходимо. Това е лоша услуга и излишна саможертва. Много неща можеш да направиш за някой и да му дадеш. Но любов по задължение и по милост... не се дава.
Така мисля.
Разбира се, да си жив и здрав!:)) Пожелавам ти моята представа за формула на щастието - вяра, здраве, късмет и любов!:)

]


Re: Да обичаш Присила
от vavilon на 07.01.2007 @ 21:31:26
(Профил | Изпрати бележка)
Смятам, че в един момент на всеки му омръзва идеята да бъде обичан. И спира да го иска, защото го приема за даденост. Както знаем, че ще се нахраним и ще отидем утре на работа... Понякога си мисля, че сме по-съвършени от Господ...


Re: Да обичаш Присила
от ombra на 07.01.2007 @ 22:24:29
(Профил | Изпрати бележка)
Не сме по-съвършени. Не искам да се разпростирам да обяснявам защото няма смисъл. Просто една човешка история и нищо повече. Използвах тези имена, защото съвпадението в двете истории беше поразително.
Поздрави vavilon!

]


Re: Да обичаш Присила
от vavilon на 07.01.2007 @ 21:35:10
(Профил | Изпрати бележка)
Ама откъде ти идват тези идеи?!


Re: Да обичаш Присила
от ombra на 07.01.2007 @ 22:18:34
(Профил | Изпрати бележка)
Професия бейби, като кошче за боклук съм. Историята е истинска до датата на рождения ден. Поразително съвпадение има в историите на хората, не мислиш ли?

]


Re: Да обичаш Присила
от 0805 на 07.01.2007 @ 23:21:41
(Профил | Изпрати бележка)
Хм, зададеш ли (си) въпроса "Струва ли си?" във връзка с обич, вече не става дума за обич. Иначе, фактът, че не виждаш себе си в огледалото, не винаги означава, че си станал неотразим...;))