Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 708
ХуЛитери: 3
Всичко: 711

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: pc_indi
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаДали рибите са по-просто устроени от човека?
раздел: Хумор и сатира
автор: red_sonya_zaan

Какъв е човека? Кое е божественото в това странно същество, че гледа на света с гордия поглед на гладиатор? С какво се отличава той от останалите живи твари по земята?
Някой учен или философ ще каже: „Човекът е най-сложно устроения организъм на планетата Земя, защото се отличава от останалите със своя разум, присъщ само на мислещите същества.” Глупости! Какво е това? Някакви безпочвени твърдения на създания, говорещи общ език. Възможно ли е животни, променяли се през годините да бъдат най-мъдрите на земята? Това е въпрос, по който може да се поспори, макар че в спора ще участват само човеци. Ако попитаме някое дете на кое животно му приличат хората (и особено мъжете), то веднага ще отговори, дори без да се замисли: „На маймуна.” А ако питаме:” А могат ли да мислят маймуните?”, то ще извика: „Неее”. Тогава? Какъв е извода, който можем да направим? Хората са мутирали маймуни, променили стария си начин на живот, но запазили нагоните си. Разбира се има и други теории, но те са маловажни и не се отнасят за този въпрос.
Какви са рибите? Кое е примитивното в тях? Кое ги прави по-нисшестоящи от хората? Те винаги са си били такива. И в миналото са обитавали водните басейни. И за разлика от хората не са променяли начина си на живот, което доказва стабилността на техния разумен свят. Те не са се научили да се разхождат по сушата, за разлика от хората, които поради сивия си скучен начин на пребиваване са навлезли в рибешката територия - научили са се да плуват. Това обаче не ги прави по-умни или силни от водните жители, а само доказва нахалството им. Вярно е, че лесно може да се улови рибата от лодка в средата на язовир или море и да се опържи или изпече. Да обаче човекът често забравя, че водата е рибешкото царство. И ако се подхлъзне във водата лесно може да стане закуска за някоя акула. Дори няма да има нужда от чистене и печене. Рибите са помислили и за това. Хапват и бягат. Възможно е да се намери „умно” човешко месо и на плиткото до бреговете на моретата, които се включват в пределите на подводния свят. Така че нека някой да каже, че е по-умен от една цаца например. Е, рибите не можели да говорят. Глупости! Това че никой не разбира езика им не значи че са неми и недоразвити. Рибите обаче разбират! Когато риба плува под водата рибарят не може да я чуе. Обаче, когато рибар говори и се движи по брега рибата веднага изчезва. Какво е това? Някаква случайност? Стига бе! Има и още едно доказателство, че рибите са по-развити от човека. Една уважаваща себе си риба може да изкара седмицата без човешко месо. Докато един уважаващ себе си човек не може да изкара без рибешко. Рибата може да изкара седмици без храна, а човека ще умре и пак ще стане храна за рибите, ако е моряк например. Рибите са господари! Дори, когато се отглеждат в домашни условия. Все ще се намери някой, който ще й пусне нещо за ядене в аквариума. Рибата ще живее. А когато господаря се превива от глад заради проиграните пари за алкохол и покер рибата няма да излезе и да се опържи сама за да нахрани човека. Това не я прави жалка. Напротив. Тя е оцеляваща. И дори, когато след някой скорошен потоп човек изчезне от лицето на земята, рибата ще оцелее. А дори да настъпи засушаване тя пак ще е тук, защото немислещите хора са създали изкуствени водни басейни и развъдници, които непрекъснато зареждат с вода и риба, която хранят. И така кръгът се върти винаги. Рибата става храна за човека. Често обаче живота си го връща и хората стават обяд за рибата. И ако съдбата е по-благосклонна към водния живот ще прати на морските си приятели два пъти по толкоз кораби като Титаник в дебрите на бездънния живот. За да станат най-мъдрите създания на земята, господари на света.


Публикувано от BlackCat на 04.01.2007 @ 11:34:21 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   red_sonya_zaan

Рейтинг за текст

Средна оценка: 3.66
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Рими с ..ив
автор: LeoBedrosian
542 четения | оценка 5

показвания 31575
от 50000 заявени

[ виж текста ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Дали рибите са по-просто устроени от човека?" | Вход | 2 коментара (2 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Дали рибите са по-просто устроени от човека?
от KBoianov (MartyBoianov@abv.bg) на 04.01.2007 @ 15:19:59
(Профил | Изпрати бележка)
Древните амфибии от късния девон имали отвор на черепа и пинеалната жлеза била директно изложена на светлината. Така че биха могли да медитират....


Re: Дали рибите са по-просто устроени от човека?
от regulus на 04.01.2007 @ 23:25:10
(Профил | Изпрати бележка)
Напоследък, и основателно според мен, вещите в тази област се обединяват постепенно върху мнението, че не може чрез мутации да се осъвършенства един вид!!! Камо ли от него да произлезе друг! (Мутациите само влошават наличния генетичен материал!..) Вследствие на което отново свеждат Еволюцията на видовете само до ранга на теория! Една от теориите!..
И човекът не е "мутирал", не е еволюирал! Доказват го откриваните многократно и дълги години прикривани от официалната археология човешки останки в пластове от милиони (буквално) години! Останки със... съвременна анатомия!!! И пр...
Разбира се, че рибите са по-висши! Нямат амбицията да са нещо повече, нямат комплекси!..