Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 2
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 823
ÕóËèòåðè: 5
Âñè÷êî: 828

Îíëàéí ñåãà:
:: LioCasablanca
:: pinkmousy
:: Georgina
:: AlexanderKoz
:: malovo3

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàLux Aeterna
ðàçäåë: Åñåòà, ïúòåïèñè
àâòîð: Marcel

Íåùî òúæíî...Äîñòà òúæíî...Çàùîòî íà Êîëåäà ñòàâàò íå ñàìî ÷óäåñà, íî è óæàñíè òðàãåäèè...Äàëè òîâà, êîåòî íàïèñàõ, ùå ñïàñè æèâîò?

“ Lux æterna “


“Ïðèåìè ìå â îáÿòèÿòà ñè, Âå÷íà ñâåòëèíà!
Èñêàì äà ñå âúðíà ó äîìà!!!”


Äà. Çíàì ãî. Àç íå ñúì îò òîçè ñâÿò…
È öâåòÿòà ãî çíàåõà. Òå ëåæàò ïî ïúòÿ ìè. Ïðåä ìåí, È çàä ìåí. Òå ñå ñèïÿò íàîêîëî. Óäàâÿò ìå? Íå, íå…Íå áèâà äà ãè òúï÷à. Äîðè è âå÷å äà íå ñà æèâè. Èëè íå- æèâè ñà, íî ìè èçãëåæäàò ìúðòâè. Óâåõíàëè ñà çàâèíàãè.  åäèí ìèã. Çàùî ñòðúê÷åòàòà ñî÷àò íàãîðå? Çàùî ëèñòàòà ìå ãëåäàò îòãîðå? Êàêâà å ïðè÷èíàòà?!
Íåáåòî å ñâåòëî è ÿñíî.
Íÿêîãà àç áÿõ Ñòàòóÿ. Ñòîÿõ íà áðåãà íà ìîðåòî.È âèæäàõ îòðàæåíèåòî ñè. Àç áÿõ âêàìåíåí. È ñàìî ñ î÷è…èçó÷àâàõ ìîðåòî…Äúëáîêî çà ìåí…
Îáåùàõ ñè íèêîãà äà íå ïðàâÿ Îãëåäàëà…ïîâå÷å…
È åäíî î÷àêâàíå…Èìàøå ãî…Àðîìàò íà ïëîä. Åäíî óõàíèå. È ñòúïêèòå, êîèòî ÷óâàõ…äà, àç ñè ôàíòàçèðàõ- òå ùÿõà äà ìè êàæàò “îáè÷àì òå”. Íî øóìúò íà êîëà îòâúí ãè óïëàøè. Òå èçáÿãàõà. Çà äà íå ñå âúðíàò âå÷å.
È ñúðöåòî ìè ñå ñòîïè. Òî ñòàíà â ñâåòëèíà. Èçãðÿõ. Ïîëåòÿõ. Âèæäàõ ñâåòà ïîä ìåí. Òîé áåøå áåçðàçëè÷åí. Íå ìå ãëåäàøå. Äàëå÷åí…È ÷óæä…Íå, â äåéñòâèòåëíîñò àç áÿõ ÷óæä…êàòî ÷óæäåíåö…
Äà. Àç ñúì îò äðóã ñâÿò. Çíàì ãî.
Äîëîâèõ è òðîïîò îò êîíå. Ïðåñêà÷àùè ïðç ïëàìúöèòå, òå ñå íîñåõà êúì ìåí. Íå ìå ïîïèòàõà êîé ñúì. Êà÷èõ ñå è ïîëåòÿõ ñ åçäà÷èòå êúì áåçêðàÿ. Àç èçãàñèõ ïîæàðà, êîéòî ñ ïèïàëàòà ñè óíèùîæàâàøå ×îâåøêàòà ïðèðîäà, Èäåÿòà çà ×îâåê. Èçãàñèõ ãî. È îñòàâèõ â ñâåòà áîëêàòà…Òîçè ïîæàð ìîæåøå äà ÿ çàëè÷è, à àç ÿ îñòàâèõ….

Ñèÿíèå!!!
Èçãðÿ åäíî ñèÿíèå ïðåä ìåí! Áåøå áëèçî! Ïîòîïèõ ñå â íåãî. Íåæíîñòòà ìå çàâëàäÿ. Ñâåòúò íèêîãà ïîâå÷å íÿìàøå äà áúäå â ïîæàðè. Àç íÿìàøå äà ãî îñòàâÿ òàêà.
Ñèÿíèåòî ñå âúçäèãíà. Èçãðÿ â ñâåòëèíà. Òî íèêîãà íå å áèëî òàêîâà. Òî íèêîãà íå ìå áå îãðÿâàëî òàêà…
È âúðâÿõ èç Áåçíàäåæäíàòà ãîðà. Ñòèãíàõ äî Èçâîðà íà Ìúë÷àíèåòî. Òàì çàìúë÷àõ. Âñëóøâàõ ñå â øåïîòà íà ñíåæèíêèòå. Òå äîéäîõà îò Ìîÿ ñâÿò. Çíàåõ ãè.
Íî òå ñè îòèäîõà. Òå ìè êàçàõà ñàìî:
-Åëà ñè! Âúðíè ñå ! Âúðíè ñå ïðè íàñ!…

Àç âñúùíîñò íå çíàåõ è íå ïîìíåõ îòêúäå ñúì. Êúäå áÿõ ðîäåí? Çàùî òðÿáâàøå äà ñúì òóê? Ñíåæèíêèòå íå ìè îòãîâîðèõà.
Áåøå ñòàíàëà Ìàãèÿ. Îãíåíà ìàãèÿ. Êðàé åäíà ðåêà. Íàé-êðàñèâàòà ðåêà. Òàì ñåäåøå åäíî äåòå. Òî ñè èãðàåøå íåïîõâàòíî ñ ðèáàðñêà ìðåæà.
Òî ìå ïîãëåäíà çà ìèã. Ïîñëå ñâúðíà ïîãëåä.
Àç ãî âèäÿõ. Ãëåäàõ ãî. Òî ñå îáúðíà ñ ãðúá.
Ïðîäúëæèõ ïî ïúòÿ ñè. Âèäÿõ çàðÿ îò öâåòÿ â íåáåòî. Êîëåíè÷èõ. Òå ñå ïîñèïàõà îòãîðå ìè…
Îòòîãàâà êîëåíè÷à è ñå ìîëÿ. Ñìÿòàõ íÿêîãà, ÷å òîâà å ñðàìíî, ÷å íèêîãà íÿìà äà ñòèãíà äîòàì…Î, êàêâà ãëóïîñò…Íî ìîæåøå ëè âñå ïàê äà ñè ñïîìíÿ íåùî? Íèìà ìîæåõ???
Çàòâàðÿì î÷è. Íåëîâêî å. Îùå ÷óâàì ïòèöèòå. Î, òå ñà òàêà æèâè!
Åäíà áðåçà ñòîè äî ìåí. Òàçè áðåçà, êîÿòî íèêîãà íå óñïÿõ äà ðàçáåðà. È íåéíîòî ïòè÷å, çàòúíàëî â áåçâðåìèå, ñúùî. Êîè ëè áÿõà òå. È êîè ñà ñåãà. Çàùîòî âñå îùå ÑÀ…


Ïðèåìè ìå, Âå÷íà ñâåòëèíà! Óñåùàì Òå! Èçâèñÿâàø ñå. Ñòàâàø âñå ïî-ñïëîòåíà. Çàìúãëÿâàø ìå. Íå ñå âèæäàì. À áðåçàòà ñå îòäðúïâà. Òÿ ïàäà!!! Ïàäà â ðåêàòà! Íå! Íåäåé! Ñâåòëèíà, ñïðè ÿ! Èëè íå- ñïðè ðåêàòà!!!
Ðåêàòà èçñúõâà. Áðåçàòà å ñïàñåíà. Îòäúõâàì ñè. Áëàãîäàðÿ òè, Áîæå!!!

Õóáàâî å. Óþòíî. Óñåùàì áëàãîâîëåíèåòî. Âå÷å çíàì çàùî ñúì îò äðóã ñâÿò. Çà äà ðàçáåðà êîëêî å õóáàâî ó äîìà.
Äîì, ìîé äîì! Äîáðå äîøúë!!!
Ñáîãîì, öâåòÿ, áðåçè÷êå, è òè, Èçâîð íà Áåçìúëâèåòî! Àç ùå áúäà âàøàòà äúãà. Âå÷íà äúãà. Äîðè è íîùåì. Àç ùå ñâåòÿ è ùå çàêðèëÿì âñè÷êî ìàëêî â òîçè ñâÿò. Âñè÷êî, êîåòî íå ãîâîðè.




Lux æterna!!!!!!!
Ïðèåìè ìå!

Íå ïëà÷åòå, öâåòÿ. Àç íàìåðèõ äîìà ñè…Âèæäàì, ÷å îæèâÿõòå. Äà, òîâà, ÷å ñòå ìúðòâè, å áèëî ñàìî èëþçèÿ. È ùå áúäå èëþçèÿ…
È âèå ñòå îò Ìîÿ ñâÿò. È âñè÷êî å ðîäåíî â íåãî.
Àç âè ñúòâîðèõ.
Àç ùå âè ïðèåìà.  ìîÿòà âå÷íà ñâåòëèíà.


Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 28.12.2006 @ 09:04:08 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Åñåòà, ïúòåïèñè

» Ìàòåðèàëè îò
   Marcel

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 1


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ñòðåëêàòà
àâòîð: nickyqouo
323 ÷åòåíèÿ | îöåíêà íÿìà

ïîêàçâàíèÿ 48476
îò 125000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]
"Lux Aeterna" | Âõîä | 2 êîìåíòàðà (2 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Lux Aeterna
îò Marcel íà 28.12.2006 @ 09:07:26
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://freewebs.com/nikolay-ivanov
ìàëêî å ñþððåàëèñòè÷íî...Òóê ñúì èçïîëçâàì ìîòèâè îò ñâîè ðàçêàçè è ñòèõîâå..Ïðàâÿ íÿêàêâà ðàâíîñìåòêà...


Re: Lux Aeterna
îò mariq-desislava íà 09.06.2010 @ 10:20:03
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
ìäààà, ïðîäúëæàâàì äà ñè ïîääúðæàì òåçàòà, ÷å ñþð-à å ñàìî çà ïîåçèÿ, íî íå è çà ïðîçà