Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 962
ÕóËèòåðè: 0
Âñè÷êî: 962

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÙàñòèå
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: whitetomcat

Íå ìîæåøå äà ñå êàæå, ÷å äâàìàòà áÿõà "ñòèñíàòè"; íå, ïðîñòî îò ìàëêè áÿõà ïðèó÷åíè íà ñïåñòîâíîñò; áÿõà îò õîðàòà, êîèòî íèêîãà íå õâúðëÿò õëÿá, äîðè è òðîõèòå ñúáèðàõà çà êîêîøêèòå: â ìàëêà íàéëîíîâà êåñèéêà, è ïîíåæå íÿìàõà êîêîøêè, äàâàõà ÿ íà äúùåðÿ ñè äà ÿ çàíåñå íà ñúñåäèòå.
Íå îòèâàõà ñàìè, çàùîòî âå÷å âúðâÿõà òðóäíî è íèêúäå íå èçëèçàõà, ñ ïîêóïêèòå ñå çàíèìàâàøå ìîìè÷åòî. Ðàäâàõà ñå, ÷å æèâîòúò å ñïîêîåí è åâòèí, ÷å ïåíñèéêèòå ñòèãàõà çà âñè÷êî, êàêòî ïðåäè äåñåòèíà ãîäèíè. Âå÷åð ïèéâàõà ïðîêèñíàëî âèíî è ìàøèíàëíî ãëåäàõà òåëåâèçèÿ, íî ðÿäêî äî÷àêâàõà êðàÿ íà ôèëìà; çà äúùåðÿ ñè îùå íå ñå áåçïîêîÿõà, ÷å íÿìà äà ñå îìúæè. Êîãàòî ìîæàõà äà ñè ÿ ðîäÿò, òâúðäå êúñíî, çà ñúæàëåíèå, òâúðäå êúñíî, âå÷å ñå áÿõà ïðèìèðèëè ñ ìèñúëòà, ÷å åäâà ëè ùå äî÷àêàò âíóöè; òÿ èì áåøå äîñòàòú÷íà, ïðîäúëæàâàõà äà ãëåäàò íà íåÿ êàòî íà äåòå. Ïîèçó÷èëè ÿ áÿõà, å, íå êîé çíàå äîêúäå, íî ïðè òîçè ñïîêîåí è åâòèí æèâîò åäíà ãèìíàçèÿ ñòèãàøå çà æåíà. Âå÷åð ÿ ÷àêàõà ñ íåòúðïåíèå, çàùîòî, îñâåí íåÿ, íå âèæäàõà íèêîãî. È ïðåäè íÿìàõà ìíîãî ïðèÿòåëè, à ñåãà îò ïîçíàòèòå èì ïîâå÷åòî íå áÿõà æèâè. Òÿ áåøå åäèíñòâåíàòà èì âðúçêà ñúñ ñâåòà; íîâèíèòå ïî òåëåâèçîðà èì áÿõà ñêó÷íè, çàùîòî íå ãè ðàçáèðàõà è íå çíàåõà íèùî çà ñòðàíèòå, êúäåòî õîðàòà ïðîäúëæàâàõà äà ñå èçáèâàò. Íî òîâà íå ãè èíòåðåñóâàøå, îñúçíàâàõà, ÷å âèíàãè å áèëî òàêà è òàêà ùå áúäå; ïî-âàæíî áåøå, ÷å ùåðêà èì íàñëåäè òÿõíàòà ñêðîìíîñò è ïåñòåëèâîñò; ÷åñòî èì ãîòâåøå ïîñòíè÷êî, îáëè÷àøå ñå ñúâñåì ïðèëè÷íî è äâàìàòà íå ìîæåõà äà ñå íà÷óäÿò êàê íàãëåä íàé-îáèêíîâåíè, äðåõèòå é âñúùíîñò áÿõà ìíîãî êðàñèâè. Ñúùî è äðåáíèòå ïîäàðúöè, êîèòî íàâðåìåíè èì ïðàâåøå, â òÿõ íÿìàùå íèùî êðåùÿùî è ñêúïî, à áÿõà õóáàâè; íàé-äðàãî èì áåøå, ÷å òÿ, ñúùî êàòî òÿõ, ãîäèíè íàðåä ñëåä âå÷åðÿ âçåìàøå ìîëèâà è ïðåñìÿòàøå çà êàêâî êîëêî å äàëà, êàêâî îùå òðÿáâà äà ñå êóïè ÿ çà çèìàòà, ÿ çà ïðîëåòòà, è íàëè ñè áåøå ñêðîìíà, ïàðèòå âèíàãè ñòèãàõà è äîðè îñòàâàøå ïî íåùè÷êî äà ñáèðà ÷åèç. Áÿõà ùàñòëèâè äà ÿ ãëåäàò êàê ñëàãà ñëåä âñÿêî ÿäåíå òðîõèòå â íàéëîíîâàòà êåñèéêà, êàòî òðúãíå ñóòðèíòà çà ðàáîòà, äà ãè äàäå íà ñúñåäèòå çà êîêîøêèòå ( à òÿ âñúùíîñò ãè õâúðëÿøå, ùîì ñå ïîîòäàëå÷åøå îò êúùè ); çà òÿõ çåìÿòà áåøå ðàé.
Äúùåðÿ èì îò äåñåò ãîäèíè ãè ëúæåøå, ÷å âñè÷êî å ïîíå äâà ïúòè ïî-åâòèíî, îòêîëêîòî íàèñòèíà áåøå.

Èçãëåæäà íå ìîæåõà åäèí áåç äðóã, ùîì ñå ïîìèíàõà ïî÷òè åäíîâðåìåííî. Îñåì ãîäèíè ïî-êúñíî äúùåðè÷êàòà é ñòàíà íà ñåäåì è òÿ âå÷å ñå îñìåëÿâàøå äà ÿ ïðàùà ñàìà íà ó÷èëèùå. Ðàäâàøå ÿ ñâîáîäíèÿò ïîëîâèí ÷àñ, ïðåäè äà ñå âúðíå äåòåòî, à ìàëêî ïî-êúñíî è ìúæúò é îò ðàáîòà. Óñïîêîÿâàøå ÿ äîâîëíèÿò ìó ïîãëåä êúì âå÷åðÿòà, ñãîòâåíà ñ íàé-åâòèíîòî îò çåëåí÷óêîâèÿ è áàêàëèÿòà. Õàïâàõà ìúë÷àëèâî è äîäåòî ìîìè÷åíöåòî ñå âúðíåøå îò èãðà, ïî÷èâàõà ñëåä òðóäíèÿ äåí âñå òàêà áåç äà ïðîäóìàò, îòïóñíàòè â ÷åðâîÿäåíèòå ñòîëîâå. Êàáåëíà òåëåâèçèÿ íå èì òðÿáâàøå, à è äðóãàòà ãëåäàõà ñàìî îò äúæä íà âÿòúð. Ïîíÿêîãà, ïðåäè äà ïîñòåëè, íàìèðàõà ïî äâå-òðè óêîðíè äóìè çà íåõðàíèìàéêîâöèòå, äåòî òðîøàõà ëóäè ïàðè ïî êîëè è áåíçèíè. Íàé-äúëãî ðàçãîâàðÿõà ïîä þðãàíà - çà ëîøèÿ êúñìåò äà íå ñà îò ñåëî è äà íå ìîãàò òî÷íî äà ïðåöåíÿò êàêâî å ïî-äîáðå äà çàâúäÿò, ñâèíå èëè òåëåòà. Ðÿäêî ñå ëþáåõà. Êîãàòî òîé çàõúðêâàøå ëåêî, òÿ îáèêíîâåíî íå ñå áåøå îùå óíåñëà.  ïðîñúíèöà ìèñëåøå êîëêî å äîáðå äà æèâåå âñå â òîçè äîì, êúäåòî íèùî íå å ïðîìåíÿíî îò ãîäèíè; âñå ñ òîçè ìúæ, êîéòî íå ñëàãà â óñòàòà ñè êàïêà; è êàòî ñå âúðíå, âñè÷êî äà é å ñïîêîéíî è äîáðå ïîçíàòî. È òàêàâà äúùåðè÷êà äà èìà, êîÿòî ñúáèðà âå÷åð òðîõèòå â íàéëîíîâàòà êåñèéêà - äà ãè îòíåñå íà ñúñåäèòå çà êîêîøêèòå.
Íî äåòåòî ãè õâúðëÿøå, ùîì ñå ïîîòäàëå÷åøå îò êúùè.


Ïóáëèêóâàíî îò aurora íà 23.11.2006 @ 12:45:44 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   whitetomcat

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 4


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

19.04.2024 ãîä. / 06:00:03 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Ùàñòèå" | Âõîä | 4 êîìåíòàðà (9 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Ùàñòèå
îò ina_ivanova íà 23.11.2006 @ 14:21:30
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Çàùî ëè ìè ñòàíà òúæíî îò òîëêîâà ìíîãî ùàñòèå?
Ìàêàð ÷å ïðèêàçêàòà å õóáàâà...


Re: Ùàñòèå
îò kristi íà 23.11.2006 @ 17:08:33
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ñïîêîéíî, ïðåñïîêîéíî íÿêàê...ñàìî äåòî òîðáè÷êàòà ñ òðîõè íå õðàíè...
Ìîæå áè äîñòàòú÷íîñò, íî íå è ùàñòèå...à çíàå ëè íÿêîé ùî å òîâà ùàñòèå? Óñëîâíîñò íÿêàêâà. Ñêðîìíà.

ïîçäðàâè, àâòîðå!


Re: Ùàñòèå
îò Ray (bdoych@abv.bg) íà 23.11.2006 @ 18:53:35
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ðàçêàç çà íåìàùàáíîòî ìèñëåíå è ñèãóðíîñòòà, êîÿòî äàâà ïëóâàíåòî â ïîçíàòèòå áåçðèñêîâè è ðàâíè âîäè íà íàñëåäåíèÿ ðîäèòåëñêè ìîäåë. Ïîíå òîâà ñà àêöåíòèòå çà ìåí. È ìè õàðåñà òåêñòúò.


Re: Ùàñòèå
îò jokeman íà 24.11.2006 @ 08:08:10
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Òðîøè÷êà Ùàñòèå