Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 741
ХуЛитери: 3
Всичко: 744

Онлайн сега:
:: LATINKA-ZLATNA
:: Heel
:: tehnomobi

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаДобро утро
раздел: Други ...
автор: smehuranka

Отваряш очи. Ах, какво прекрасно небе... какви облаци...
Глупости! Пак халюционириш - няма никакво небе, това е тавана на стаята. Усещаш някаква тежест върху себе си. Нищо чудно - нечии крак лежи върху теб. Отместваш го внимателно встрани. Надигаш се леко... май снощи пак е имало купон. Ами да, в главата ти изплува смътен спомен - Иван се прибра снощи и донесе от дядовата ракия... а дали не беше Пешо... или пък Киро... понечваш да станеш и чак сега установяваш, че не си в леглото, а на пода. Полагаш малко повече усилия и ставаш. Изведнъж ти причернява, завива ти се свят... и как те цепи главата... Хмм, май в крайна сметка ракията я е донесъл Киро. Залитайки и препъвайки се в "труповете" по пода, които междувпрочем не се сещаш да познаваш от някъде, с много усилия успяваш да се добереш до тоалетната. А там някакъв прегърнал тоалетната чиния и заспал... Най- накрая успяваш да го избуташ от тясното помещение... След няколко минути вече си пиеш кафето на терасата - единственото свободно място, където не вони на алкохол. Поглеждаш си часовника... О, боже, закъсняваш за лекция... май... Всъщност днес е неделя и нямаш лекции, но това ти няма откъде да го знаеш. Изпиваш си набързо кафето. Избираш си едни обувки от купа, които ти харесват и ти стават... Или по- точно само ти стават, защото в тъмния коридор нищо не можеш да видиш. Излизаш навън. Бъркаш в джоба, за да извадиш ключа и да заключиш... Ами сега, ключа не ще да влезе в тъпата ключалка... След солидно количество псувни и кратък размисъл установяваш, че това въобще не е твоята квартира. Напъваш се да си спомниш къде се намираш, ама безуспешно. Поредната безпаметна нощ... Добре, тогава решаваш, че ще погледнеш адреса долу на входа, като излезеш. Да, ама не. Някой си е прибрал табелката за спомен от някоя такава нощ. Лутайки се между блоковете в търсене поне на една табелка, която да ти подскаже малко къде се намираш, срещаш лелка на средна възраст. Питаш я къде се намираш, а тя те гледа като извънземно и ускорява крачката. Продължаваш нататък... Ах, ето я автобусната спирка Разписанието на автобусите обаче е старателно изтрито от малките квартални хулигани, така че е абсурдно да разбереш кои автобусни линии минават оттук. Е, все някой автобус ще мине... Седиш рано сутринта в неделя на автобусната спирка сам с подпухнало лице, измачкани дрехи и две съвършено различни обувки /в тъмното не си успял да yцелиш две еднакви/... И тази глава как те цепи само... Седиш сам на спирката в непознат квартал, чакаш някакъв автобус, който кой знае кога ще мине и си мислиш: "Къде ли ще е купонът довечера "

06.03.2004.


Публикувано от BlackCat на 20.05.2004 @ 21:29:26 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   smehuranka

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 14:21:48 часа

добави твой текст
"Добро утро" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.