Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 535
ÕóËèòåðè: 4
Âñè÷êî: 539

Îíëàéí ñåãà:
:: Icy
:: VladKo
:: pc_indi
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÊàòè
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: niko-niko

- Äîáðå ñåãà, êàêâî èñêàø äà êàæåø?
- Òîâà, êîåòî êàçàõ - ÷å íå ìîãà ïîâå÷å òàêà! Àç èìàì äîñòîéíñòâî è íå èñêàì ïîâå÷å äà áúäà ìú÷åíà. Íå ìîãà, íå èñêàì, êðàé!
- Îáåùàâàì äà ñå ïðîìåíÿ! Îùå ñëåä êàòî çàòâîðÿ òåëåôîíà, ñòàâàì íîâ ÷îâåê.Âñúùíîñò îùå ñåãà - ñåãà âå÷å ãîâîðèø ñ íîâ ÷îâåê! - âåñåëî îòãîâîðè ìîì÷åòî.
- Àç ñúì ñåðèîçíà, ìèëè÷úê!
- È àç ñúì ñåðèîçåí. Åäèí ñåðèîçåí íîâ ÷îâåê! - ïðîäúëæè òîé â ñúùèÿ äóõ.
- Òîçè íîâ ÷îâåê - ñìåíè çà ìîìåíò òîíà ñè ìîìè÷åòî, - íåùî ìè ñå ñòðóâà, ÷å èìà ñúùèÿ ãëàñ êàòî íà ñòàðèÿ. Ñàìî êúäåòî ñå ñòàðàå äà çâó÷è ïî-íåæíî çà ìîìåíòà. Äàëè è ñ îñòàíàëîòî íÿìà äà å òàêà: ìîìåíòíî ñòàðàíèå? - ïîïèòà òÿ, êàòî â ãëàñà é ñå äîëîâè íàñìåøêà.
- Íå, ìîëÿ òå - íîâ ÷îâåê! - îòâúðíà óáåäèòåëíî ìîì÷åòî.
- Ìèøî, ðàçáåðè ìå, âå÷å ñúì ðåøèëà! - ãëàñúò é îòíîâî ñòàíà ñåðèîçåí.
- È íÿìà íèêàêâà âúçìîæíîñò äà ïðîìåíèø ðåøåíèåòî ñè?
- Íå ìèñëÿ. Ìàêàð ÷å ïîíÿêîãà ÷îâåê ñàì ñúçäàâà âúçìîæíîñòèòå ñè.
- Íå êàçâàé íèùî ïîâå÷å! Ùå ñå âèäèì óòðå. Ñóòðèíòà?
- Çíàåõ ñè, ÷å ùå ãî êàæåø! Òè âèíàãè ÷óâàø ñàìî òîâà, êîåòî íà òåá òè ñå èñêà è íèùî äðóãî! Êàçàõ êðàé!
- Íî íàëè ñëåä êðàÿ èäâà íîâî íà÷àëî?! - ñòàðàåøå ñå äà çàïàçè îïòèìèçìà ñè Ìèøî.
- Îáà÷å ðàçëè÷íî îò ñòàðîòî!
- Íèìà íîâ ÷îâåê íå ñòîè îò äðóãàòà ñòðàíà íà ëèíèÿòà?
- Ìèõàèëå, ìîëÿ òå...
- È àç òå ìîëÿ, Êàòÿ. Óòðå, íà êàôå?
Ïîñëåäâà êðàòêî ìúë÷àíèå.
- Ñàìî íå èäâàé ïðåêàëåíî ðàíî! È ïàê òè êàçâàì, ÷å òîâà íèùî íÿìà äà ïðîìåíè.
- Òîãàâà íÿìà çà êàêâî äà ñå òðåâîæèø, íàëè? Ëåêà íîù!
Ñëåä êàòî çàòâîðè òåëåôîíà, Ìèøî ïîòúíà â ìèñëè. Öÿëàòà íîù íå áåøå ñïîêîéíà çà íåãî. Ñóòðèíòà ùåøå äà ìó äîíåñå âñè÷êè îòãîâîðè, íî òúðïåíèåòî íå áåøå â ñïèñúêà íà ñèëíèòå ìó êà÷åñòâà. Òàêèâà áÿõà òîâà äà áúäå çàáàâåí, äà ñúçäàâà íàñòðîåíèå, ñìÿõ - ñ òÿõ ÿ áåøå è ñïå÷åëèë ïðåäè åäíà ãîäèíà; íî ùÿõà ëè äà ìó ïîìîãíàò ñåãà? À ìîæå áè ñåãà íå òðÿáâàøå äà áúäå çàáàâåí, à ñåðèîçåí? Ìîæå áè.
Ñóòðèíòà äîéäå. Òîé âúçëàãàøå ìíîãî íàäåæäè íà íåÿ. Ïðåäñòàâÿøå ñè ÿ ñëúí÷åâà, òîïëà è íåæíà. Íèùî ïîäîáíî îáà÷å íÿìàøå - íåáåòî áåøå ìðà÷íî è âàëåøå äúæä. À àêî èìàøå íåùî, êîåòî ìîæåøå äà óáèå íàñòðîåíèåòî ìó ïðîñòî åé òàêà, òîâà áåøå äúæäúò. Îáà÷å çíàåøå, ÷å çàãóáè ëè íàñòðîåíèåòî ñè, îòèäå ëè ïðè íåÿ âêèñíàò, ãóáè âñè÷êî.
"Àìè, àìè - âðåìåòî ñè å ìíîãî õóáàâî! Äúæäúò îçíà÷àâà ïðå÷èñòâàíå... íîâî íà÷àëî!" - ãîâîðåøå ñè òîé, òúðñåéêè íà÷èí äà îïðàâäàå âðåìåòî è äà çàïàçè íàñòðîåíèåòî ñè.
Èçëåçå ìàëêî ñëåä äåâåò, êîåòî ñïîðåä íåãî îòãîâàðÿøå íà èçèñêâàíåòî äà íå å ïðåêàëåíî ðàíî. Îùå ñëåä ïúðâèòå êðà÷êè íàâúí ìó ñå ñòîðè, ÷å äúæäúò âàëè ñàìî âúðõó íåãî. Òîâà ãî ïîäðàçíè, íî â ñëåäâàùèÿ ìîìåíò ñå ñåòè çà íàñòðîåíèåòî è òîé çàïî÷íà äà ñå óñïîêîÿâà: "Êàêâî òîëêîâà - åäèí äúæä! Ùå âçåìà òàêñè è òîâà å!" Îñåí òîâà ðåøè, ÷å íå å äîáðå äà îòèâà ñ ïðàçíè ðúöå. Íà îòñðåùíàòà ñòðàíà íà óëèöàòà èìàøå öâåòàðñêè ìàãàçèí, à äî íåãî âèäåîòåêà. Òîé âëåçå è â äâåòå, ñëåä êîåòî íàèñòèíà ñå êà÷è â åäíî òàêñè è çàìèíà.
Ðàçáèðà ñå, ñêîðî áåøå ïðåä òÿõ è, ðàçáèðà ñå, áåøå ðàçâúëíóâàí. Âúëíåíèåòî ñòàíà ïî-ñèëíî, êîãàòî âëåçå âúâ âõîäà, îùå ïî-ñèëíî, êîãàòî ïîçâúíè íà âðàòàòà, çà äà èç÷åçíå â ìèãà, êîãàòî òÿ îòâîðè.  òîçè ìèã íà óñòíèòå ìó ñå ïîÿâè óñìèâêà. Òàêàâà îáà÷å íà íåéíèòå íÿìàøå.
- Êàêâî òè êàçàõ - çàïî÷íà òÿ, - äà íå èäâàø ïðåêàëåíî ðàíî!
- Òàêà äå, íå ïðåêàëåíî! - áîäðî îòãîâîðè òîé.
- Àç ñåãà ñòàâàì. À è âèæ âðåìåòî êàêâî å, êúäå ùå õîäèì? Ùÿõ äà òè ñå îáàæäàì äà íå èäâàø.
- Òî÷íî çàòîâà è ïîáúðçàõ äà äîéäà. À çà âðåìåòî íå ñå òðåâîæè, íèêîé íå å êàçàë, ÷å òðÿáâà äà õîäèì íÿêúäå.
Ñåãà òÿ âèäÿ, ÷å â åäíàòà ñè ðúêà òîé äúðæè âèäåîêàñåòà.
- ßñíî, âçåë ñè íÿêîé ëþáîâåí ôèëì, êîéòî òðÿáâà äà ìå íàòúæè èëè äà ìè ïîêàæå íåùî. Êîëêî íàèâíî!
- Âñúùíîñò òîâà å ôèëì íà óæàñèòå.
- Ôèëì íà êàêâî?
- Íà óæàñèòå.
- Íà óæàñèòå? - èñêàøå òÿ äà ñå óáåäè, ÷å å ðàçáðàëà ïðàâèëíî.
- Íàëè òîâà êàçàõ.
Òÿ ãî ïîãëåäíà ó÷óäåíî.
- ×å àç íå ãëåäàì òàêèâà ôèëìè!
- Íèòî ïúê àç. È òî÷íî òóê å èäåÿòà: òîé ùå ñè âúðâè, íèå ùå ñè ïèåì êàôåòî, ùå ñè ãîâîðèì è... òàêà. Òîâà ñúùî å çà òåá.
Èçðè÷àéêè òåçè äóìè, Ìèøî èçâàäè îò ðúêàâà ñè öâåòå.
- Íî ùå òè ãî äàì, ñàìî àêî ìå ïóñíåø äà âëÿçà - äîáàâè òîé è ñå óñìèõíà.
Êàòÿ îòâúðíà ñ íåáðåæíà óñìèâêà, îòìåñòè ñå ëåêî è îòâîðè ïî-øèðîêî âðàòàòà.
- Öåëèÿò ñè ìîêúð! - îòáåëÿçà òÿ, êîãàòî òîé âëåçå.
- Òàêà ñòàâà, êîãàòî âàëè.
- À äà ñè ÷óâàë çà ÷àäúð? Åëåìåíòàðíî ïðèñïîñîáëåíèå, íî âúðøè ðàáîòà.
- Äàæå ñúì âèæäàë, íî àç èñêàõ äà äîéäà òàêà.
- Çàùî? - ó÷óäè ñå òÿ.
- Àìè, çà äà ìå ñúæàëèø, êàòî íå âèäèø, äà ìè ñúáëå÷åø äðåõèòå, ñëåä êîåòî ïúê àç ùÿõ äà çàïî÷íà äà êàøëÿì, òè ùåøå äà ñåäíåø äî ìåí, äà ïîòúðñø íà÷èí äà ìå ñòîïëèø è...
- Èè... ñúíèùà! Òàêà è òàêà ñè äîøúë, ùå èçëåçåì íàâúí.
- Èçëèçàìå íàâúí! - ñúãëàñè ñå âåäíàãà Ìèøî.
- Èç÷àêàé ñàìî äà ñå ïðåîáëåêà.
- Äà òè ïîìîãíà ñ íåùî? - ïîïèòà ìíîãîçíà÷èòåëíî è ñ óñìèâêà òîé.
- Èçìèé ÷èíèèòå è èçõâúðëè êîôàòà, ùîì èìàø æåëàíèå - îòãîâîðè Êàòÿ è ñå çàñìÿ.
- Õà-õà... ìíîãî õèòðî!
- Íàëè? Àç ñúì ñè õèòðî ìîìè÷å!
- È ñêðîìíî - äîïúëíè Ìèøî è ñåäíà íà ôîòüîéëà, äî ìàëêàòà ñòúêëåíà ìàñè÷êà.
Êàòÿ îòèäå â ñòàÿòà ñè, à òîé îñòàíà äà ÿ ÷àêà â õîëà, ïðåâêëþ÷âàéêè êàíàëèòå íà òåëåâèçîðà åäèí ñëåä äðóã.
Êàòÿ - òÿ áåøå óíèêàëíî ìîìè÷å: íåæíî, óìíî è ÷óâñòâèòåëíî... äèâî, ñâîåíðàâíî è íåêîíòðîëèðóåìî. Òðóäíî å ÷îâåê äà ñðåùíå òàêîâà ìîìè÷å, à îùå ïî-òðóäíî - äà ãî çàäúðæè çà ñåáå ñè. Íà Ìèøî îáà÷å òîâà ìó ñå óäàäå. Òÿ äîðè ãî îáè÷àøå. Íî òî÷íî òîãàâà, êîãàòî òÿ ìó äàâàøå ëþáîâòà ñè, òîé íå ÿ ïðèå. Ñåãà, êîãàòî ÿ èñêàøå ïîâå÷å îò âñè÷êî íà ñâåòà, òÿ ðåøè äà ñè òðúãíå îò íåãî.
Íå ñëåä äúëãî, äâàìàòà èçëÿçîõà íàâúí. Ïðîäúëæàâàøå äà âàëè.
- Îùå âàëè! - êàçà íàìðúùåíî Ìèøî.
- ß âèæ - ïîêàçà ìó òÿ ÷àäúðà, êîéòî äúðæåøå â ðúêàòà ñè, - íàòèñêàìå òóê è... âå÷å íå âàëèè!
- Ààà... ñòðàøíî! Åäâà ãî äîêîñíà è ãëåäàé êàêâî ñòàíà!... Îïàñÿâàì ñå îáà÷å, ÷å àêî ãî äúðæèø ïî-äúëãî, îòíîâî ùå ñå ñâèå!
Òÿ ãî ïîãëåäíà óêîðèòåëíî, íî ñ ëåêà óñìèâêà. Ìèøî ñå çàñìÿ.
- Ìíîãî ðîìàíòè÷íî! - îòáåëÿçà òÿ.
- Àç ñúì ðîìàíòè÷íî ìîì÷å! - ñúãëàñè ñå òîé.
- Íàé-âå÷å! È ñêðîìíî, íàëè?
Íå âúðâÿõà ìíîãî. Ñúâñåì íàáëèçî èìàøå õóáàâî çàâåäåíèå è äâàìàòà ðåøèõà äà îòèäàò òàì. Âúïðåêè äúæäà, ïî óëèöàòà, äî òðîòîàðà, ñå ðàçõîæäàõà ñáèðùèíà êó÷åòà.
- ß ãëåäàé - ó÷óäè ñå Ìèøî, - äà íå áè äà ñà çàòâîðèëè êèòàéñêèÿ ðåñòîðàíò?
Êàòÿ ñàìî èçöúêà ñ åçèê è ñå îáúðíà íà äðóãàòà ñòðàíà, çà äà ïðèêðèå óñìèâêàòà ñè.
Êîãàòî âëÿçîõà â çàâåäåíèåòî, ïîñïîðèõà ìàëêî íà êîÿ ìàñà äà ñåäíàò è ñåäíàõà íà òðåòà, íåâëèçàùà â ñïîðà èì. Äîéäå âðåìå Ìèøî äà ïîêàæå óìåíèÿòà ñè.
- Êàòè, àç...
- Íÿìà äà ìè âèêàø Êàòè! Çíàåø, ÷å ìðàçÿ!
- Íî êàê äà ñå îáðúùàì êúì òåá íåæíî?
- Ñ ìîåòî ñè èìå è íåæåí ãëàñ!
Ìèøî ñå èçïúíà íà ñòîëà è êîçèðóâà ñ óñìèâêà.
- Íåùî äðóãî, ãîñïîæèöå?
- Êàôå è íàòóðàëåí ñîê.
Ìîì÷åòî ñå îáúðíà è âèäÿ èäâàùèÿ êúì òÿõ ñåðâèòüîð. Ïîñëåäíèÿò äîéäå äî ìàñàòà è çàïî÷íà ñ îáè÷àéíîòî:
- Äîáúð äåí...
- Çàâèñè! - îòñå÷å Ìèøî.
Ñåðâèòüîðúò ãî ïîãëåäíà ó÷óäåí, à Êàòÿ ëåêî ñå óñìèõíà. Âèäÿë òàçè óñìèâêà, ÷îâåêúò ðåøè ñúùî äà áúäå çàáàâåí:
- Îò êàêâî, àêî ìîãà äà ïîïèòàì ?
- Îò òîâà êàê ùå ñâúðøè!... Íî òîâà ðàçáèðà ñå íÿìà íèùî îáùî ñ âàñ. Êàêâè íàòóðàëíè ñîêîâå èìàòå?
- Âñÿêàêâè! - òðîñíàòî îòãîâîðè ñåðâèòüîðúò, ðàçäðàçíåí âå÷å îò íà÷èíà, ïî êîéòî ìó ãîâîðè òîçè ìëàä êëèåíò.
- Òàêà ëè? - èçíåíàäà ñå Ìèøî. - Òîãàâà çà ìåí åäèí îò áåëè øèøàðêè è ìóøìóëè, ìîëÿ!
Òîâà èçêàðà ÷îâåêà èçâúí ðåëñè.
- Òè îòâàðÿø ëè ìè ñå, áå?! - êèïíà òîé è ñå íàåæè.
- Êàòî øàíñ â æèâîòà! - ìîìåíòàëî ìó áå îòãîâîðåíî.
Èçíåðâåíèÿò ñåðâèòüîð ãëåäàøå Ìèøî ñ ïîãëåä öåëÿù äà âñåå óæàñ. Íî íå ïîñòèãíà åôåêò. Ìîì÷åòî ãî ãëåäàøå ñïîêîéíî è âúïðîñèòåëíî. Êàòÿ ñå âèäÿ ïðèíóäåíà äà ñå íàìåñè:
- Ìîëÿ äà èçâèíèòå ïðèÿòåëÿ ìè, èìà èçâåñòíè ïðîáëåìè â îáùóâàíåòî ñ õîðàòà. Íåùî êàòî àíòèñîöèàëíà ëè÷íîñò, îò ãîäèíè ñî å òàêúâ. Áèõòå ëè äîíåñëè ïðîñòî äâå êàôåòà è êàêâîòî è äà å áåçàëêîõîëíî, ìîëÿ âè!
Ñåðâèòüîðúò âèäÿ óìîëÿâàùîòî ëèöå íà Êàòÿ è ïîãëåäúò ìó ñå óñïîêîè. Ïîñëå ïîãëåäíà îòíîâî Ìèøî è êàçà:
- Èìàø êúñìåò, ÷å å òÿ, åé!
- Äà, íÿêîé õîðà õîäÿò ñ êúñìåòà ñè.
×îâåêúò, êîéòî ñåðâèðàøå ïîñòîÿ îùå íÿêîëêî ìèãà òàêà, ãëåäàéêè ÷îâåêà, êîéòî ñåäåøå íà ìàñàòà è ÷óäåéêè ñå äàëè òîâà íå å íîâî çàÿæäàíå, ñëåä êîåòî ñå ìàõíà.
Êàòÿ îòíîâî ñå îáàäè:
- Ìèõàèëå... Ìèøî, êàêâî ñå îïèòâàøå äà äîêàæåø?
- ×å íÿìà âñÿêàêâè ñîêîâå, íå å ëè òàêà?
- Íå å â òîâà âúïðîñúò. Òè, êàêâî, íèìà ñå îïèòâàøå äà ìå âïå÷àòëèø ñ âñè÷êî òîâà?
Ñåãà Ìèøî íàñî÷è öÿëîòî ñè âíèìàíèå êúì íåÿ è êàçà:
- Èìà ëè íóæäà äà òå âïå÷àòëÿâàì, Êàòÿ?
- Òàì å ðàáîòàòà èìåííî, ÷å íÿìà.
- Òîãàâà çàùî ìèñëèø, ÷å àç ñúì ðåøèë îáðàòíîòî? Ñòèãà. Òîâà ñè áåøå ïðîñòî ñëó÷êà è ñâúðøè; çàáðàâè ÿ! Àêî ñúì òå çëåïîñòàâèë, èçâèíÿâàé, íî íåêà íå ãîâîðèì ïîâå÷å çà òîâà.
- Äîáðå - ñúãëàñè ñå Êàòÿ è ñå îáëåãíà íà ñòîëà ñè.
 òîâà âðåìå äîéäå ïîðú÷êàòà, äîíåñåíà ðàçáèðà ñå îò äðóã ñåðâèòüîð. Ñëåä êðàòêî ìúë÷àíèå Ìèøî ñå îáàäè:
- Òè ïðåäè ìàëêî çà ñâîÿ ïðèÿòåë ìå ïðåäñòàâè.
- Òîâà áåøå èçâèêàíî îò íóæäàòà íà ìîìåíòà. È åòî, ÷å îòâîðèõìå òåìàòà, çà êîÿòî èñêàø äà ãîâîðèì, à àç...
- Íå, íå èñêàì! - ïðåêúñíà ÿ òîé. - Èñêàõ, íàèñòèíà, íî âå÷å íå.
- Çàùî? - ïîïèòà ñëåä êðàòêî ìúë÷àíèå Êàòÿ. - Íÿìà êàêâî äà ìè êàæåø ëè?
- Èìà, ðàçáèðà ñå. Íî íÿìà äóìè, êîèòî äà ïîïðàâÿò ãðåøêèòå ìè. À âèæäàì è òâîÿòà ðåøèòåëíîñò îòíîñíî òîâà, êîåòî ñè íàìèñëèëà. Ðàçáèðàì ñúùî, ÷å ñåãà íå å êàòî äà òå óáåäÿ äà îòèäåì íà êèíî è çà äà ãëåäàìå ôèëì, êîéòî íå òè ñå ãëåäà; ñåãà òè ïðîñòî íå èñêàø äà äîéäåø ñ ìåí. Çàòîâà ùå îñòàâÿ íåùàòà òàêà, ñ íàäåæäàòà íÿêîé äåí äà ñå îïðàâÿò. Àêî ëè íå, ùå ñúæàëÿâàì äî äåí ïîñëåäåí, íî âÿðâàì, ÷å íÿêîé äåí ùå äàâàò õóáàâ ôèëì è òè ùå ðåøèø äà îòèäåì íà íåãî çàåäíî.
Êàòÿ ñëóøàøå âñè÷êî òîâà è âúòðå â ñåáå ñè èçãàðÿøå, íî ñèëíàòà é ïðèðîäà ïîáåäè îãúíÿ. Òÿ ïîìúë÷à ìàëêî è êàçà:
- Òè íèêîãà íå ùå ïðåñòàíåø äà ìå ó÷óäâàø.
- È çà òîâà ìå îáè÷àø, íàëè?
- Äà, ñúùî è çà òîâà - êàçà òÿ è ñå óñìèõíà.
Ìèøî ÿ ãëåäàøå. Ïðèèñêà ìó ñå äà ÿ ïîãàëè... è ãî íàïðàâè. Íî íèùî ïîâå÷å. Ñëåä òîâà òå ñè äîïèõà êàôåòî è ñè ãîâîðåõà - òå âèíàãè èìàøå çà êàêâî äà ñè ãîâîðÿò. À ñëåä òîâà ñòàíàõà è çàåäíî èçëÿçîõà îò çàâåäåíèåòî. Ìèøî ñå îãëåäà íàîêîëî. Êó÷åòàòà ãè íÿìàøå.
- ß, ìàé ñà îòâîðèëè êèòàéñêèÿ ðåñòîðàíò! Êàêâî ùå êàæåø, àç è áåç òîâà ìàé îãëàäíÿõ?...
Êàòè ñå óñìèõíà.
Äúæäúò áåøå ñïðÿë è ñëúíöåòî ãðååøå ñ ÿñíàòà ñè óñìèâêà. Êðàñèâà äúãà áå íàðèñóâàëà âúëøåáíèòå ñè öâåòîâå ïî îòðóïàíîòî ñ ìàëêè îáëà÷åòà ñèíüî íåáå. Òå ñïðÿõà çàïëåíåíè îò òàçè ãëåäêà è ñå öåëóíàõà!
Íèùî òàêîâà íå ñå ñëó÷è! Äúæäúò ïðîäúëæàâàøå íåóìîðíî äà âàëè, íåáåòî ñè áåøå âñå òúé ìðà÷íî, à óëèöèòå ìîêðè. Òîâà êîåòî ñå ñëó÷è, áåøå ÷å òÿ îòâîðè ÷àäúðà ñè, öåëóíà Ìèøî çà ñáîãîì è ñàìà òðúãíà â íÿêàêâà ñâîÿ ïîñîêà. À òîé, îñòàíàë ñàì ïîä äúæäà, äúëãî ãëåäà ñëåä íåÿ. È êîãàòî òÿ èç÷åçíà îò ïîãëåäà ìó, òîé ãî îòïðàâè êúì ñúùîòî òîâà ìðà÷íî è ñèâî íåáå, ñÿêàø èñêàøå äà ðàçáåðå êîãà îòíîâî âðåìåòî ùå áúäå õóáàâî.


* * *

Èñòîðèÿòà íå ñâúðøâà òàêà. È àêî íå íàìèðàòå íèùî ïîâå÷å íàïèñàíî, òî ìîëÿ, íå âèíåòå àâòîðà, ÷å íå çíàå êàê ñå ïèøå êðàé. Çàùîòî, ïîâÿðâàéòå, òîé çíàå. Íî èìà íåùà, êîèòî íå òðÿáâà äà áúäàò çàâúðøâàíè, çà äà ìîæå íÿêîé äåí, òîêó-âèæ, äà áúäàò ïðîäúëæåíè.


Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 20.10.2006 @ 06:43:53 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   niko-niko

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 2


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

23.04.2024 ãîä. / 11:48:35 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Êàòè" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Êàòè
îò babazlata íà 12.04.2007 @ 14:14:39
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Niko- niko, îòâîðèõ òåêñòîâåòå òè, ñàìî, çàùîòî ïðåäè 2 ãîäèíè êðàñòèõ ñèíà ñè Íèêîëàé è ìó âèêàì Íèêî, ñòàíà ìè èíòåðåñíî äà âèäÿ êàêâî ñè ïèñàë. Êîãîòàòî îòâîðèõ òîçè ðàçêàç ìèñëåõ äà ïðî÷åòà ñàìî äâà- òðè ðåäà, çàîòî áàðçàì, êàêòî âèíàãè...Òàì å ðàáîòàòà, ÷å íå ìîæàõ äà ñïðà, à âðåìåòî å ïàðè, êàêòî çíàåø ñåãà ìè äúëæèø åäíà èçâåñíà ñóìà...Ìàéòàïÿ ñå, ïî- ñêîðî àç òè äúëæà çà òîâà, ÷å ïðî÷åòîõ ïðåêðàñíèÿ òè ðàçêàç!Íàèñòèíà èìàø ñòðàøíî ÷óâñòâî çà õóìîð è ñè ïðåêðàñåí ðàçêàçâà÷!Òàêà ÷åñòî ñòàâà â æèâîòà, äà ñå ðàçìèíàâàò õîðàòà, íî íàëè òàêà ñå ó÷èì, óñïåõ â òúðñåíåòî íà Êàòÿ è ïðîäúëæàâàé äà ïèøåø...ùå ÏÐÎÄÚËÆÀÂÀÌ ÄÀ ÏÅÅÅÅÅÅÅÅÅß ÄÎ ÏÎÑËÅÄÍÈß ÑÈ ÒÐÀ ËÀ ËÀÀÀÀÀÀÀ ;-)