Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 1019
ХуЛитери: 4
Всичко: 1023

Онлайн сега:
:: ivliter
:: rady
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаНякои завръщания са възможни...
раздел: Поезия
автор: miglena

С пепел от тъмната страна на върбата,
коленичила с разнищена шамия
пред отлитащото ...
Деметра би посипала разораните стърнища,
стенещи за късно засяване -
за да се върнат
в шепата от пера и тръни
белочерните дългоклюни скитници ...

От бледнеещата гръд на утрините,
зъзнещи нелъчопогалени
сред голотата на ...
мляко от мъгла биха сукали Сирени-сирачета,
отрекли се от гласовете си -
за да се върне
смехът по горестните стрехи и
сред кършещите пръсти лозници на Итака ...

От волни воали и шлейфове на Свободата,
рееща се на звезден кентавър
по елисейски ...
Самодива би наплела с косите си люлка за
своята рожба неродена -
за да се върне
в образа си на кръшна невеста,
любена-недолюбена, белонедопристанала ...

... някои завръщания са възможни ...


Публикувано от BlackCat на 17.10.2006 @ 20:25:00 



Сродни връзки

» Повече за
   Поезия

» Материали от
   miglena

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 22:59:32 часа

добави твой текст
"Някои завръщания са възможни..." | Вход | 14 коментара (59 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Някои завръщания са възможни...
от sradev (sradev за пощите go.com go2.pl wp.pl) на 17.10.2006 @ 20:37:03
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
винаги се връща
не там
не на този
и не тогава


Re: Някои завръщания са възможни...
от miglena на 17.10.2006 @ 20:48:13
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
ще ми се да кажа: c'est la vie ...
ще ми се да преобрърна пясъчния/сезонния/емоционалния часовник ...
ще ми се да не се питам ако можех да върна времето, какво щях да избера ...

]


Re: Някои завръщания са възможни...
от miglena на 18.10.2006 @ 13:31:14
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:) ... а междувременно и посреднощно ми се обаждат по телефона на конферентна връзка двете ми приятелки от детинство - едната от Лос Анжелис, другата от Франкфурт ... има-няма две десетилетия не сме се чували и виждали, и като се запопревивахме от смях на случки от детинството ... което си продължава за и във трите ни - Мариана в Щатите е инструктор по йога и встъпителните думи на сайта й са - открий детето в себе си, Нина в Германия рисува анимации ... сладурани отвсякъде ... и като започна да чете Марианчето словотворенията ми от сайта ... Феичка прозвуча и от другата страна на земното кълбо ... :)))))

]


Re: Някои завръщания са възможни...
от sradev (sradev за пощите go.com go2.pl wp.pl) на 18.10.2006 @ 14:28:04
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
с приятелите човек се връща в себе си.
А светът се изчиства и проблясква.

]


Re: Някои завръщания са възможни...
от miglena на 18.10.2006 @ 14:32:53
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:) те носят България в себе си по света,
аз съм прорасла в България и нося света в себе си ....
всички възможни и въобразими светове .......
затова, струва ми се, си останах тук,
и всъщност ми е все едно къде съм :)))))

]


Re: Някои завръщания са възможни...
от miglena на 18.10.2006 @ 15:08:48
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
.... и след този среднощен разговор на "трите грации", дошъл като своеобразен отговор ... сякаш няма какво да се питам ... избрала съм каквото си ми е орисия, по душа, по мярка, изобщо - "тамън" съм си ... но както обикновено и винаги, не ми стига, и искам наглед невъзможното :)))))))))

]


Re: Някои завръщания са възможни...
от sradev (sradev за пощите go.com go2.pl wp.pl) на 19.10.2006 @ 14:42:57
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
не е невъзможно,
ти искаш това, което е в тебе.
Хайде, че ми омръзна да повтарям (станах си скучен) - Знам, че знаеш.

]


Re: Някои завръщания са възможни...
от miglena на 19.10.2006 @ 14:59:00
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
искам да ВИЗУАЛИЗИРАМ това, което е в мен, абсолютно вярно
да дам ОБРАЗ на безсмъртната душа в мен от смъртното си тяло

може би това би трябвало да ми е достатъчно
но не е .....

живот и здраве, някъде към другото лято ще видим ... хайде, почна се вече пътя занатам!!!!! ;)))))))))))

]


Re: Някои завръщания са възможни...
от radi_radev19441944 на 17.10.2006 @ 21:39:00
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Някои - да.
Но най- желаните - не.
Във войната на боговете , победител е времето.
Поздрав.


Re: Някои завръщания са възможни...
от miglena на 17.10.2006 @ 21:52:10
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:) дали защото са най-желани, божествата ни ги отнемат ... или обратно, желаем ги, защото са сякаш невъзможни - поне в линейното време ?!?

... все пак, поне аз вярвам, че съществуват и безвремие, и надвремие, и междувремие ... и там властват закони, различни от ежедневните видимости ... в нещо като пръстенообразност, за разлика от правата линия на човешкото житие ... :)

]


Re: Някои завръщания са възможни...
от kult (kult@abv.bg) на 17.10.2006 @ 21:39:37
(Профил | Изпрати бележка)
във времето... и не сaмо.
(тaкa е)


Re: Някои завръщания са възможни...
от miglena на 17.10.2006 @ 21:54:45
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
от твоите слова - направо в ушите на онези, от които зависи! :)

]


Re: Някои завръщания са възможни...
от regina на 17.10.2006 @ 22:02:24
(Профил | Изпрати бележка)
Направо паднах от тази самодива, плетяща люлка от косите си...и как ме пренесе само в древна Итака...Магьосница!


Re: Някои завръщания са възможни...
от miglena на 17.10.2006 @ 22:09:49
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
дали защото имат свободата, самодивите и пътешествениците се стремят към дом и огнище в сърцето на любим ... :)

]


Re: Някои завръщания са възможни...
от pc_indi (pc_indi@mail.bg) на 17.10.2006 @ 22:03:06
(Профил | Изпрати бележка) http://indi.blog.bg/
Възможни са само желаните завръщания.
Би ли могла самодива да се върне в образа на обикновена жена?И имала ли е изобщо такъв образ?
Поздрави,приказнице!:)


Re: Някои завръщания са възможни...
от miglena на 17.10.2006 @ 22:19:32
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
разбира се, всичко е въпрос на желание и то не на чакащия, а на онзи, когото очакват ... и най-вече, на онези "горе", които предоставят платното, върху което хората извезват със златисти нишки съдбите си ... някои преплитащи се, други - раздалечаващи се ...

а за самодивата - мисля, че също зависи както от нейното желание ... така и от трансформиращата сила на любовта на онзи, когото очаква да се завърне ... в този или в някой друг живот, да, вярвам, че жени и самодиви са взаимнопроникващи и възприемат онзи образ, който са пожелали най-силно ... и са заслужили ... с мисли, чувства и действия ... :)

]


Re: Някои завръщания са възможни...
от pc_indi (pc_indi@mail.bg) на 17.10.2006 @ 22:45:45
(Профил | Изпрати бележка) http://indi.blog.bg/
Мисля си за нишките,че се преплитат ,образувайки определена фигура,след което се раздалечават,за да продължат везбата и да образуват нова и едва когато избродират цялото платно,остават преплетени в последния мотив.
Аз обаче разграничавам обикновените жени от самодивите.Мисля,че обикновената жена има свободната воля да бъде и самодива, докато самодивата носи своята обреченост.
Твоя вариант обаче е по-привлекателен за самодивите:)

]


Re: Някои завръщания са възможни...
от miglena на 17.10.2006 @ 22:52:47
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
погледнато в "голямата картина" и отдалече, всичко е кръговрат и доведено до крайност, всяко нещо се превръща в своята противоположност ... a тези нощи ако се срещна насън със самодиви, ще си побъбрим ;))))))

]


Re: Някои завръщания са възможни...
от pc_indi (pc_indi@mail.bg) на 17.10.2006 @ 23:30:33
(Профил | Изпрати бележка) http://indi.blog.bg/
:)))))Самодиви би могло да е и множественото число на самодив:))))
С тях разговорите биха били още по-интересни .:)))
В приказките нищо не пише за тях,но може и да ги има:)

]


Re: Някои завръщания са възможни...
от miglena на 17.10.2006 @ 23:43:29
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
!!!! Е, сега и да не ми се спи, отивам да си легна :)))))))))
Самодив - чудно, ами да, и колко добре звучи, и как само подхожда на дивите ми фантазии, аааа, млъквам, че ще сменим раздела ;)

цууунки за теб, Приказна, вече /ще/ пия по три-четири чаши минерална вода на ден под формата на чай или кафе с мисълта за теб и твоята фантастична приказка {}{}{}

]


Re: Някои завръщания са възможни...
от persa на 17.10.2006 @ 22:39:29
(Профил | Изпрати бележка)
...е,
мисията-възможна!!!
понякога...
Поздрав:))


Re: Някои завръщания са възможни...
от miglena на 17.10.2006 @ 22:57:36
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
остава да перефразираме популярната молитва в:

Божества, дайте ми сила да понеса завръщането, което си пожелах,
дайте ми смирение да приема кръста на незавръщането,
и ми дайте живот и здраве да разбера кое кое ще се окаже, че е ... :)

]


Re: Някои завръщания са възможни...
от butterfly на 18.10.2006 @ 00:20:09
(Профил | Изпрати бележка)
От волни воали и шлейфове на Свободата...

Иска ми се да се оплета вътре:)))


Re: Някои завръщания са възможни...
от miglena на 18.10.2006 @ 10:53:12
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:) оплетена в аксесоари на свободата - плен ли е?!?! :)))))

]


Re: Някои завръщания са възможни...
от I_naistina на 18.10.2006 @ 15:57:21
(Профил | Изпрати бележка) http://inaistina.tripod.com/
.. особено по- невъзможните :)

и си избирам кентавъра на Свободата! ))

много красив стих, Мег!
поздрави!


Re: Някои завръщания са възможни...
от miglena на 18.10.2006 @ 17:31:43
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:) кентавър е, защото символизира както възможностите - необятни като устрема на въображението - да се твори, да се създават светове и да се посещават измерения, така и всичко човешко, пропуснато да бъде изживяно ... по пътя сред звездния прах ... ;)

... и не между другото, и ти си една от лир.героини на завръщането ...

]


Re: Някои завръщания са възможни...
от I_naistina на 18.10.2006 @ 17:42:30
(Профил | Изпрати бележка) http://inaistina.tripod.com/
:))) а тук ме хвана малко неподготвена .. ))

има две положения нататък: или започвам яко да си противореча относно "завръщането", или
без да му мисля много, направо да ти повярвам:))
предпочитам второто )

обаче пак да си кажа де, завръщането е един вид отиване, т.е. даже назад има напред (това стрък от твоя хъс)) )

]


Re: Някои завръщания са възможни...
от miglena на 18.10.2006 @ 18:23:16
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:) точно така, аксиома е, че в даден момент /от спиралата/ завръщането е най-прекия път напред

а ти си в сюжета именно с поливариантността на възможностите ... и много гушШШШш anyway :))))))




]


Re: Някои завръщания са възможни...
от ANG на 18.10.2006 @ 22:54:05
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
би


Re: Някои завръщания са възможни...
от miglena на 19.10.2006 @ 11:26:48
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:) а ти какво би .... за да ....
примерно
от какво ценно за теб би се отрекъл, за да си ...
какво би си спестил, ако можеше да се изживееш наново
и какво, ако се окаже, че всяка "грешка" е била правилна

изобщо, обичаш ли си въртележката и каква е твоята саможертва
и
как би ...... ако всичко което пожелаеш, бе възможно

]


Re: Някои завръщания са възможни...
от ANG на 19.10.2006 @ 12:01:04
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
Във всекидневието си човек се намира във властта на обстоятелствата и не е способен значително да повлияе върху хода на събитията. Животът „се случва", както става в неосъзнатото сънува¬не. Събитията се редуват, без да обръщат внимание на ва¬шите „искам" или „не искам". Струва ви се, че не е възмож¬но да се преодолее тази фатална неизбежност. А всъщност от това положение има абсолютно неочакван изход.

Човек не подозира за онова, което се намира в плен на огледалната илюзия.
Реалността има две форми: физическа, която можем да пипнем с ръка, и метафизична, намираща се извън пре¬делите на възприятията, която обаче е не по-малко обек¬тивна. В известен смисъл светът представлява безкрайно дуално огледало, от едната страна на което се намира ма¬териалната Вселена, а от другата се простира метафизич¬ното пространство на варианти - информационна струк¬тура, където се съхраняват сценариите на всички възмож¬ни събития.
Броят на вариантите е безкраен, както са безкрайни множеството допустими положения на точката върху координатната плоскост. Там е записано всичко, което е било, е и ще бъде, пак оттам идват сънищата ни, интуитивните знания, озарението.
Омагьосан от огледалото, човек предполага, че отражението в него е именно настоящата реалност. Огледалният ефект поражда илюзията, че външният свят съществува сам по себе си и не се поддава на управление. Вследствие на това животът заприличва на игра, в която правилата не се определят от вас. Естествено, позволено ви е да правите някакви опити, за да окажете въздействие върху ставащото. Но сте лишени от главното - не са ви обяснили как от обикновено зарче да се превърнете в онзи, който хвърля заровете.
В книгата се разказва защо управляването на реалността е възможно. Вие сте в състояние да се освободите от илюзията на отражението и да се събудите в своя огледален сън наяве.
Като се събудите, сякаш се изтръгвате от събитийния поток и се оказвате в центъра на гигантски калейдоскоп, който бавно се върти, просветвайки със страните на реал¬ността. Вие сте част от тази реалност и същевременно съществувате отделно, независимо. По същия начин осъзнавате своята „отделност", когато, опомнили се в съня си, разберете, че сега сънят зависи от вас, а не вие от него.
Колкото и да е странно, тук няма никаква мистика - всичко е реално. Ето защо, проверявайки прочетеното на практика, се дръжте здраво на земята, за да не паднете в небето от смайване и възторг.

УПРАВЛЯВАНЕ НА РЕАЛНОСТТА ИЛИ ТАНЦИ СЪС СЕНКИТЕ
Аз и моят свят отиваме на разходка.

]


Re: Някои завръщания са възможни...
от miglena на 19.10.2006 @ 12:14:43
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:)))))) събуждане, което е всъщност заспиване за илюзорността на физическите феномени и проглеждане във отвъдното на огледалността ?!?

зар или хвърляч на зарове - това е изборът!

хората около теб, както и висшите сили над теб, както и низшите сили дълбоко в теб, се опитват да те държат в ролята на зар ... само волята ти, магическата воля, със своята сила, може да те превърне в хвърляч ... но това е и отговорност, която детето не осъзнава, затова и му се прощава, а на съзнаващите не им се прощава ... леко ... ;)))))

Усмивки на теб и твоя свят, от най-сллънчевотоплите :))))))))

]


Re: Някои завръщания са възможни...
от ANG на 19.10.2006 @ 13:06:27
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
прочети по-внимателно предишния ми коментар
там чрез Зеланд отговарям на твоите въпроси от по-предишния коментар
:))

]


Re: Някои завръщания са възможни...
от miglena на 19.10.2006 @ 14:09:10
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
http://www.hulite.net/modules.php?name=News&file=article&sid=43330

http://www.hulite.net/modules.php?name=News&file=article&sid=12870&mode=thread&order=0&thold=0

а аз интерпретирах Зеланд така, както го разбирам, и го поставих в контекста на моите усещания ;)))))))

това, което Зеланд представя, поне съдейки по откъса, е продължение на схемите, съществуващи примерно в древноскандинавските представи за бялото платно, което си съществува, и златното везмо, което правим .... на розенкройцерския определящ свят на идеите и материалния свят като негово отражение, проектирано на бял екран като на кино .... на кастанедския тонал и нагуал най-вече и как чрез магическата си воля човек може да въздейства върху съдбата ... какво ново казва Зеланд, според теб?!?!? опитай да ми го формулираш, каква е неговата рецепта, и ако съдържа нещо което не съм чела или усетила, обещавам ти, че това ще е първата книга, която ще си купя от десетилетие поне насам ;))))))))))

]


Re: Някои завръщания са възможни...
от ANG на 19.10.2006 @ 14:51:57
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
в последното десетелетие нещата са се развили стократно, ако не и повече
просто защото всеки човек и човечеството като цяло се е самоподготвило за следващи дози познание


]


Re: Някои завръщания са възможни...
от miglena на 19.10.2006 @ 15:14:58
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
когато някой от съвременните небостъргачи издържи поне една десета от времето на пирамидите, може и да повярвам на това което ти възприемаш като "развитие"

лично на мен не ми се нравят каквито и да било съвременни писания, "отварящи вратите" към контрола, властта и въздействието върху съзнанието, съдбата и т.н. просто защото в преобладаващите случаи са с меркантилна насоченост, целят материално облагодетелстване, навлизат в досадни дребни детайли и подробности и го смятам за губене на време да ги чета ... не ме грабват, не ми говорят на език, който да ме привлича, отблъскват ме с жаргона си ... и така ...

ти нито ми отговори с твое мнение на простичките "лексиконни" въпроси, които ти зададох, нито ми обясни с какво онзи автор, зад чиято анотация се скри, би могъл да ме заинтригува ... познанието, което имаш, би могло да е от полза за някой друг само ако можеш да го интерпретираш според своя светоглед ... :))))))

]


Re: Някои завръщания са възможни...
от ANG на 19.10.2006 @ 15:28:46
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
странно е
че непрекъснато конкректно отговарям на въпросите ти
а ти не го разбираш
така беше и в Пловдив

вероятно очакваш точно определени отговори, а моите не съвпад с очакваното от теб

пак ти повтарям - в последните десетина години познанието скача стократно

всички отговори са в теб

]


Re: Някои завръщания са възможни...
от miglena на 19.10.2006 @ 16:05:56
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:))))))))))))))) да, диалогът ни, по изпитан древногръцки метод, ни доведе точно до там - да открия в себе си своя отговор, който търсех, и отново ти благодаря за съдействието и се наслаждавах на удоволствието :)))))

]


Re: Някои завръщания са възможни...
от ANG на 19.10.2006 @ 14:59:46
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
"а ти какво би .... за да ...."


"би се отрекъл, за да си ..."


"грешка",... "саможертва"...

нищо не "бих" - защото то си го има като реализирани варианти в информационното пространство

"как би ...... ако всичко което пожелаеш, бе възможно"

същия отговор

в "другия свят" съществува и това, реализирано

там и ти си в милиярди (по-точно - бекрайно число варианти), включително реализирала 0, 5 или 10 стихосбирки, омъжвана или не по няколко пъти и прочие - всичко което е БИло, или БИ БИло възможно да стане, както и това, което си сега

]


Re: Някои завръщания са възможни...
от miglena на 19.10.2006 @ 15:56:03
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
какво ме грее в този свят че го има в другия?!?!?!

аз го искам и ТУК и СЕГА - по един или друг начин сътворено в този мой свят, в който съм МИГЛЕНА - и хваната за ръка с човека, с когото искам!

ние сме тук, на тази земя, в човешки облик, за мигновението, което са ни отредили .... идваме и си отиваме без нищо ... и само каквото сме сътворили, това е от значение за ИМЕТО, което сме възприели ... и почти за никой друг ...

и подчертавам словото "сътворено", а не "реализирано" ... иначе би трябвало да се откажа от последните 10 години от линейния си живот, в който творенията бяха почти единствената ми "реалност" и допир до живота ....

"от там", от "отвъдното", "инфо-пространството", "мислоформите" ... все едно как ще наречеш "нагуала" - "вадим" калейдоскопичните парченца и ги слепваме със собствената си жизнена сила, за да се оформи нещо, което сътворяваме като индивиди .... което е "масата" на нашия "тонал", която е като островченцето ни сред безмерния "океан" от били и бъдещи възможности ....

всичко се случва, но не винаги и не на всеки

и аз не мога да изживея чужда съдба, чужд живот
нито някой би могъл да изживее моя

"би", да, би трябвало да съм доволна от това, което имам
когато не съм, значи е нужно да променя нещо, най-вече себе си ....

едва ли наоколо има някой, който да живее повече от мен с УСЕЩАНЕ за съществуването на "информационното пространство" и да твори с повече мисъл за отвъдното и да е все на границата между Там и Тук .... но това не означава да не СЪЗНАВАМ измерението на СЪТВОРЕНОТО, материализирания свят Тук ... има хора, които го възприемат за място на своя "живот" ... така са избрали, тяхната воля е такава ... за мен това е доста мъртъв свят, донякъде, и е не сегашно, а едно минало време на бивши мечти, и е тъжно място по този повод ... лично аз предпочитам да "живея" в измерението на СЪТВОРЕНИЕТО - моментите и миговете, в който от нищото с любов нещо се появява по един или друг начин ... това е подходяща "инфо-структура" за моя живот ... и разбира се, със СПОДЕЛЯНЕТО на сътвореното, което пък го осмисля ....

благодаря ти за този разговор, това, което току що написах, е може би моят отговор на въпросите, които зададох и на себе си, преди да ти ги задам на теб .... много цунки на Твоя свят и Теб ;)))))))))))))))

]


Re: Някои завръщания са възможни...
от ANG на 26.10.2006 @ 10:38:22
(Профил | Изпрати бележка) http://angelangelov.wordpress.com/
http://shoseph.vox.com/library/video/6a00c225248fb88e1d00c22528648f8e1d.html

]


Re: Някои завръщания са възможни...
от miglena на 26.10.2006 @ 13:49:05
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
Даааа, нещо подобно на десетина секунди от това би се доближавало до представите ми за анимиране на някои мои словотворения .... :)

]


Re: Някои завръщания са възможни...
от alef на 19.10.2006 @ 11:30:59
(Профил | Изпрати бележка)
"мляко от мъгла биха сукали Сирени-сирачета,
отрекли се от гласовете си-"---Какво ли не биха направили Добрите , за да върнат красотата и хармонията...ти го правиш! Има надежда...само да отворим рецепторите си ...
Благодаря ти и за този стих!


Re: Някои завръщания са възможни...
от miglena на 19.10.2006 @ 11:48:17
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
благодарностите са изцяло мои за този коментар - такива слова осмислят творчеството и окриляват в ежедневието ... и на житейската "везна" възвръщат равновесието по магически начин - от другата страна могат да са тонове тегоби, тъга, невъзможности ... а с цялата им ефирност, но казани от сърце, всичко се хармонизира и дори невъобразимото изглежда възможно ;)

]


Re: Някои завръщания са възможни...
от Marta на 19.10.2006 @ 13:18:20
(Профил | Изпрати бележка) http://doragspd.wordpress.com/
но никога не е съща реката, как беше...

тези дни имат такива зъзнещи утрини, а днешната и непогалена с лъчи беше

звънтят утрата от студа, а ушите замръзват


Re: Някои завръщания са възможни...
от miglena на 19.10.2006 @ 14:13:25
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
да, така е, никога не можеш да се изкъпеш в една и съща река, колкото и същата да изглежда ... всичко тече, всичко се променя ... уж се завръщаш, а всъщност просто следваш своя път ... едно танго с живота :)

]


Re: Някои завръщания са възможни...
от Marta на 19.10.2006 @ 14:25:28
(Профил | Изпрати бележка) http://doragspd.wordpress.com/
но какво танго, а! имам тук една картина, лошото е, че не знам как да ти я покажа

:)

]


Re: Някои завръщания са възможни...
от miglena на 19.10.2006 @ 14:40:00
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:))))))) ако ти е на компютъра, можеш да ми изпратиш на мейл feichka_migli@abv.bg

ако е на стената/в книга, можеш да я опишеш ... в стих ... ;)))))))

]


Re: Някои завръщания са възможни...
от Dimi на 20.10.2006 @ 09:58:41
(Профил | Изпрати бележка)
Възможни са, особено когато никой не ги очаква, а само един.
ХУбав стих, МИгли, ще се уча от теб, вече не бива да се изоставям в това.!


Re: Някои завръщания са възможни...
от miglena на 20.10.2006 @ 11:49:21
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
банално е сякаш, но понякога има много истина в онзи рефрен:
"да искаш да чакаш, да знаеш да чакаш, да можеш да чакаш - това е любов"

твоята орисия е да си добра, и ти я приемаш с достойнство :)))))

]


Re: Някои завръщания са възможни...
от Ufff на 20.10.2006 @ 11:51:38
(Профил | Изпрати бележка)
щом завръщанията са за хубаво: новината е страхотна!
Поздрав, Мег!


Re: Някои завръщания са възможни...
от miglena на 20.10.2006 @ 12:03:00
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
:)))) представи си само какво ще разправя другото лято водата Уфф на тюркоазеното портмоненце :))))))

]


Re: Някои завръщания са възможни...
от Ufff на 20.10.2006 @ 12:22:04
(Профил | Изпрати бележка)
Бедна ми е фантазията!:))))

]


Re: Някои завръщания са възможни...
от miglena на 20.10.2006 @ 12:27:23
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
точно пък твоята ли ... да ти имат повече хора "бедността" ;)))))))))))

]


Re: Някои завръщания са възможни...
от PLACEBO (placebo@abv.bg) на 20.10.2006 @ 12:19:09
(Профил | Изпрати бележка)
В разрез с подписа на PLACEBO, тук бих изкрещала колкото сили имам:
ЗАВРЪЩАЙ СЕ!

Ей, ама ми напълни душичката!!!

:-)


Re: Някои завръщания са възможни...
от miglena на 20.10.2006 @ 12:28:23
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
И ТИ!
И ТИ!!
И ТИ!!!!!!!!

ОБИЧ и :)))))))))))))

]