Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 838
ÕóËèòåðè: 0
Âñè÷êî: 838

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÈñáîðå
ðàçäåë: Õóìîð è ñàòèðà
àâòîð: Gligor

Òåà äåíîâå ó íàøòî ñåëî ðåøèìå äà ïðàéìå èñáîðå çà ãîðñêè. Ùî ó íåêàêîâ çàêîí ïèøåëî ÷å îòâðåìå íàâðåìå òðåáâàëî äà ñå ïîòìåíÿ ãîðñêèî äà ñå íå îÿæäà åáàñè. È îíî íåëè å ïîäîáðå äà íàïðàéìå èñáîðå îòêîëêî äà ëåæèìå ïî çàòâîðåòå çà íåñïàçâàíå íà çàêîí, òà çàòîâà ñå ôàíàìå.
Êàíäèäàòå ñå íàìåðèà åáàñè. Ñòàðèî ãîðñêè Ãîöåòî íà Ïàðâàí ñå çàïèñà ïðúô, ùî ñèãîðíî ìó ñå å îñëàäèëî ìèñëèì ÿçå. Îíî êàòî ïîãëåäíåø è îí íåìà êîé çíàà êîëêî ðàáîòà äà ðå÷åø. Ñàìî êàäå ðàñäàâà áåëåøêè çà äúðâà äà ñè îòñå÷åø è âàðäè îòâðåìå íàâðåìå ãîðàòà êîãà ñå ñåòè. À ñè çèìà çàïëàòà ðåäîâíî åáàñè. Íåäåëêî Áåáåðîíà è îí ñå çàïèñà àìà íå áàø, ùî ãî èñäèãíà êîìèíòåðí îò îðà è îò Èâàí÷î íà Êîñòà Öúðíèî ñèí ìó. Íà Ìàðêî ïà ñèí ìó Ãîøî êàòî ðàñáðà è àéðå è îí ñå òóðè î ñïèñàêî åáàñè. Ó Äîáðîëåâî ñè èìàìå è íàöèîíàëèñ âèêàìåìó Ñàïîíæèàòà ùî îí ñå ðàñïðàâà ÷å ùåë äà íàïðàé íà ñàïóí êîé ñèãàíèí äîêà÷è, òà è îí ñå ïèñà êàíäèäàòèí çà ñëóæáàòà íà ãîðñêèî. Ìåíå àêî ïèòàø îíî è òåà ñà äîñòàòà÷íè àìà ñå çàïèñàà è äâàìà ïåíñèîíèðâàíè çàïàñíÿöå îò âîéñêàòà è òåòèãî ñïèñàêàò íàãëàñåí åáàñè.
Îñëóøâàìå ñå íèå è ÷åêàìå è êìåòî äà ñå çàïèøå, àìà îí ñè èçëåçíà ãÿâîë êúôòî ñèå òà ñå ÿâè ïî ðàäüîóðåäáàòà è ðå÷å:
- Äðàãè ñàñåÿíè âèêà, ìåíå íåìà äà ìå ÷åêàòå äà ñå çàïèñâàì âèêà, àìè ñå îïðàâàéòå è èñáèðàéòå äðóê, ùî ÿçå äîêàäå íå çàâúðøèì àñôàëòî íà öåëàòà óëèöà âèêà, íåìà äà áåãàì îò ñåãàøíàòà ìè îòãîâîðíîñ. À ðàñïðàâà òåêà çà öåëàòà, ùî çàñåãà å àñôàëòèðàíî ñàìî ïðåä íåãî è ïðåä æèïèòêàòà, à êàòî ñå çàäàäîà òåà èñáîðå è çå òà àñôàëòèðà è ïðåò ãîðñêèî.
Êàòî ðàçáðàìå íèå òàà ðàáîòà ÷å íåìà äà ñå çàïèñâà, è çåìàìå äà ãî ïîòïèòâàìå êîãà óëåçíå ó õîðåìàãî êàòî çà êîé äà ñè ïóùèìå ãëàñàò à îí âèêà äà ñìå áèëå ãëàñîâàëå ñàñ ñúâåñ, àìà îíî êàäåòè ÷å íàìåðèø ñúâåñ èç ñåëî òà íåçíàì êâî ÷å èçëåçíå íàêðàÿò åáàñè.
È òåêà ïóùèà êàíäèäàòåòå ïðîêëàìàöèè íà ëèñòîâå äà íè îáåñíÿâàò êîé çà êâî ñå íàòèñêà äà ñòàâà ãîðñêè è îíèà äåí ðåêîà äà ñè íàïðàâàò ïðèêàñêà åì íàïîìåæäó íèõ ñè åì ñ íàçå. Äîáðå àìà òðåáâàëî äà ãîâîðàò íà ïëàòôîðìå òà ñå íàëîæè äà èçâàäèìå ñ òðàêòîðà åíà ïëàòôîðìà îò ñòàðîòî òåêåçåñå, òóðèìå ÿ íà ìåãäàíî è îíè åäèí ïî åäèí ñå îêà÷èà íà íåà ñáðàõà ñå îòãîðå è çåìàõà äà íè îáåæäàâàò äà ïóùàìå ãëàñ.
Ãîöåòî íà Ïàðâàí ñå íå ïîåâè îáà÷å, çàùîòî ïîíåæå îí ñè ñìåòà ÷å ïà øå å ãîðñêè.
Ñàïîíæèàòà íàáúðæå ðå÷å ÷å íåìà äà ïóùà íè òóðöè íè ñèãàíå î ãîðàòà, çà ñåêè ñëó÷åé ïîòâàðäè ÷å ñå íå å îòêàçàë äà ïðàé ñàïóí è ñëåçíà îò ïëàòôîðìàòà.
Ãîøî íà Ìàðêî çå äà ñå êàðà íà Èâàí÷î íà Êîñòà Öúðíèî ÷å íå áèëî òðåáâàëî äà âàçäèãà Áåáåðîíà ùî îí íå áèë ïîäõîäÿø à òðåáâàëî äà èçäèãíå íåãî. Ãîøî äå. Çà êâî âèêà íèå ñ íåãî ðèïàìå íà îíèà èñáîðå íàåäíî à ñåãà îí ðèïà îäåëíî. Ðèïàëå ñ Èâàí÷î àíå ñ Áåáåðîíà äå.
Áåáåðîíî ïà ñå ôàíà çà çàêîíî è ãî íå ïóùè âàîáùå èçîïùî. Ðå÷å è ÷å ñè áèë èçâàäèë áåëåøêà è ïèòà ùî äðóãèòå íå ñà ñè áèëå èçâàäèëå, òà Ïåòàð÷î Ïúïêàòà ìî îáåñíè ÷å ùî íàïðèìåðíî Ãîöåòî äà ñè âàäè áåëåøêà êàòî îí ñè ãè ðàñäàâà, è ÷å ìîå ñè íàïèøå î íåà êâî ñè ùå òà íèêîé äà íåìîæå äà ìó îïîíèðâà ñàùåñòâåíî.
×åêàìå íèå íåêîé äà îòâîðè äóìà çà êèáàï÷åòà àìà íèêîé íèùî íå ðå÷å.
È ñåãà ñìå ñå çà÷óäèëå ñèëíî êâî ÷å ïðàéìå åáàñè. Ùî ïîðàíî ïî äðóãè èñáîðå áåøå ëåñíî. Êîé äàäå êèáàï÷åòà ïóùàìå çà íåãî à ñåãà êàòî íèêîé íå äàâà äà ñå ÷óäèø çà êîé äà ïóùèø åáàñè. Ñèìî Ñïîêîéíîòî âèêà îíèà äåí ó õîðåìàãî ÷å íåìàëî äà ïóùà âàîïùå èçîáùî. Íåêà âèêà íèêîé äà íå ïóùè ïà äà âèäèìå êâî ÷å ñå ïîëó÷è, êàòî ñà ñå ñòèñíàëå ñè÷êèòå è íå îòâàðàò äóìà çà êèáàï÷åòà åáàñè. Äîáðå àìà Ïåòàð÷î ðàñïðàâà ÷å íåìà êàê ðîäàòà íà êàíäèäàòåòå áàðåì äà íå ïóùàò è ùåëî äà ñå îïîðî÷è òàêîâ âàðèàíò, ùî ñåÿíèòå è äà íå ïóùèìå êàòî ïóùè ðîäàòà è òå òè ãî ãîðñêèî èñáðàí íàâúïðåêè íàðîäî. È çàêîíîâî íà ñè÷êîòî îòãîðå òåêà ñè áèëî íàãëàñåíî. Áðîàò ñå ïóùèëåòå à òèà êàäå íå ïóùàò ãè îòåáàâàò åáàñè.
Òà íàïðàâî ñìå î íåâàçìîæíîñò îò ìèñëåíå äà òè êàæåì.
Áå íå å ëåñíî äà èñáåðåø ãîðñêè.


Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 13.10.2006 @ 20:38:50 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Õóìîð è ñàòèðà

» Ìàòåðèàëè îò
   Gligor

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 5


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 05:51:54 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Èñáîðå" | Âõîä | 5 êîìåíòàðà (5 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Èñáîðå
îò copie íà 13.10.2006 @ 21:19:02
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ãëèãîðå, ðàäîñ çà î÷èòå ìè, êàäå îäèø òîëêî âðåìå? :)))

è êèáàï÷åòà íåìà :( à èñáîðè èìà... åáàñè


Re: Èñáîðå
îò libra íà 13.10.2006 @ 21:24:35
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
àêòóàëíî )
ìåðñè çà íàñòðîåíèåòî )

ëåñíî íåìà íèêúäå ))


Re: Èñáîðå
îò radi_radev19441944 íà 13.10.2006 @ 21:30:49
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://literatron.dir.bg
Òÿ è íà ïðåçèäåíòñêèòå èçáîðè ùå å ñúùàòà .
Òèÿ äÿâîëè è òå íà äàâàò êåáàï÷åòà.


Re: Èñáîðå
îò seso-sms-o íà 13.10.2006 @ 21:34:37
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
ëàçäà íå å ëåñíî - å ,ìåíå ìè ñå èçïðîøíà ïðåæäèëîòî íà äæàïàíêàòà è ñòàíàõ íà áàíàøêî áèáå îò ìèñúë, à çíàåø ñ íà áàáà Ðàäà ïóéêèòå êâî ñòàíà íà áåëîñëàòèíñêîòî äæåäå! Ïîçäðàâ!


Çà êèáàï÷èòàòà
îò AuCO2 (auco2@abv.bg) íà 22.10.2006 @ 22:03:50
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Îñòàé ãè òè êèáàï÷åòàòà, êàòî íåìà áèðà;)
Ñàìî êèáàï÷èòà øà íè ïðèñåäíàò â êðèâîòî ãúðëî.
Òî áàðå ãîðñêèî êàòî ãî èñáåðåòè, äà ïî÷åðïè ïó àäèí áàíáîí ;)