Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 750
ХуЛитери: 0
Всичко: 750

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифта(без заглавие)
раздел: Други ...
автор: adara_2211

Странни същества сме ние хората. Където минем всичко разрушаваме, не оставяме нищо цяло след себе си.
Вървим през живота и рушим, рушим и вървим. И после, в един прекрасен, не всъщност ужасен миг се осъзнаваме. Разбираме, че след нас има само руини и парчета живот. Нищо цяло, нищо съществено- само парчета, само някакви остатъци. И какво правим ние тогава? Тогава ние, разбира се, се обръщаме назад и се опитваме да се върнем там от където сме тръгнали. Въоражаваме се с кофа лепило за разбити сърца и конци за разкъсани души и започваме да се ровим в собственото си смрадливо минало. Грижливо събираме разпиляните парчета и тъпо и упорито се опитваме да ги наредим и залепим. Разбира се някои парчета липсват, други са повредени непоправимо, а и е невъзможно дори това което имаме да подредим както е било. Това не е пъзел. Не може просто да напаснем парчетата и да ни излезе картинката. Ако беше пъзел картината която бихме получили никак нямаше да ни хареса. Защото нямаше да представлява нищо.Естествено дори когато се опитваме да сглобим живота си, ние правим грешки. Залепяме някои парчета и чак тогава виждаме, че не пасват в картинката. И съвсем по човешки, за да оправим грешката отново чупим току що залепеното. Разбиваме го на още по-ситни парченца, губим някои от частиците, но си мислим, че сме прави и, че така е редно. И още по-далече стигаме в стремежа си да подредим живота си. Когато някоя част ни се стори лоша ние веднага преценяваме, че тя е ненужна и бум- в кофата за боклук. Въобще не се замисляме наистина дали е нужна или не тази част, смятаме, че щом не ни харесва на нас значи не ни трябва и следователно е за хвърляне. Нищо, че може точно тази малка грозна частичка да е преобърнала живота ни, нищо, че може точно тази частичка всъщност да не е лоша, нищо - щом не ни харесва махаме я! Не, че можем наистина да я махнем. В краина сметка накрая така оплитаме конците, че когато с полузалепеното, придобило изродски образ сърце започнем да шием разкъсаната си душа, на всеки бод има възел и трябва да късаме конеца. И така зашиваме душата си с огромни бодове, разкъсани конци и с толкова големи дупки между възлите, че не може да се разбере шили ли сме или сме разпорвали всъщност.
Чак когато минем през всичко това, чак когато безвъзвратно сме съсипали живота си и когато вече нищо не ни е останало - ни сърце за лепене, ни душа за шиене ние осъзнаваме, че е можело и много по-просто. Че е можело просто да се обърнем назад, да разгледаме внимателно парчетата и парцалите, добре да ги запомним, да излезем, да заклИУчим вратата и да тръгнем на някъде. Без шиене, без лепене, само трябва да помним и да вървим напред, не за друго, а защото бъдещето не го интересува нашето минало, дори и настоящето ни не го грее. Бъдещето иска само смело и с твърда крачка да вървим напред, а парчетата от миналото ни нека си седят там- в миналото. Колкото и да сме рушили и губили, ако погледнем в себе си ще открием по едно малко, но здраво сърчице готово да събере цялата ни лиубов и едно малко парче душа в което са вплетени нишките на съдбата ни, а това стига за малкото щастие за което толкова сме се борили.


Публикувано от BlackCat на 08.10.2006 @ 10:14:30 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   adara_2211

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 04:17:52 часа

добави твой текст

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"(без заглавие)" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.