Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 2
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 967
ÕóËèòåðè: 0
Âñè÷êî: 967

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàSziget festival 2003,
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: eli

돈오

Budapest, Hungary

Rock&roll è rock my soul

돈오


Òîâà å áóäèñòêà äóìà îò êîðåéñêè , îçíà÷àâàùà Âíåçàïíî ïðîñâåòëåíèå .
Ïðè Âíåçàïíîòî ïðîñâåòëåíèå â åäèí ìèã öåëèÿò ñâÿò òè ìèíàâàë êàòî íà ëåíòà è â ñúùèÿ ìèã ñâåòúò çà òåá èç÷åçâà. Ðàçáèðàø âñè÷êî òóê è ñåãà è åäíîâðåìåííî ñ òîâà çàáðàâÿø è ñïèðàø äà ðàçáèðàø , êàêâîòî è äà å . Áóäèñòèòå êàçâàò , ÷å Âíåçàïíîòî ïðîñâåòëåíèå ñå ïîëó÷àâà ìåæäó äâàìà . Ìîæå äà å ñ åäíà öåëóâêà , äîêîñâàíå èëè ðàçìÿíà íà ïîãëåäè , à ìîæå è äà íå å ñ õèëÿäè .
Áóäèñòèòå íÿìàò òî÷íà äóìà çà òîâà êàê ñå ÷óâñòâàø â ñâåòëèÿ ìèã , êàçâàò ñàìî , ÷å ñå ÷óâñòâàø ðàçëè÷íî .
Ñõåìàòè÷íî îáÿñíåíèå íà Âíåçàïíîòî ïðîñâåòëåíèå å :
ïðàâèëíî æåëàíèå - ïðàâèëíî ðåøåíèå - ïðàâèëíî äåéñòâèå - ïðàâèëåí ðåçóëòàò , áåç ïðåäâàðèòåëíî äà çíàåø êàêâî å ïðàâèëíî . Ïðîñòî äà ãî óñåòèø .
Èëè ïðîñòî äà ïîñëóøàø ìóçèêà .

Sziget ôåñòèâàëúò ñå ïðîâåæäà âå÷å îò íÿêîëêî ãîäèíè, âñÿêî ëÿòî, íà÷àëîòî íà àâãóñò, â Áóäàïåùà, Óíãàðèÿ. Ïî òðàäèöèÿ ìóçèêàòà íà ôåñòà îáåäèíÿâà íàé - ðàçëè÷íè ñòèëîâå , èçâåñòíè è ïî -ìàëêî èçâåñòíè àðòèñòè , êîìåðñèàëíè è ïî -ìàëêî êîìåðñèàëíè íåùà, õîðà . Àç ïðèñúñòâàõ íà ïîñëåäíîòî èçäàíèå íà ôåñòèâàëà - Sziget festival 2003 ,
à èäåÿòà äà îòèäà ìè äîéäå âíåçàïíî , êîãàòî ñå ïðåìåñòèõ .Ñìåíèõ æèëèùàòà è íà íîâîòî ñè ìÿñòî ñå ñïðèÿòåëèõ ñ åäíà ìëàäà äâîéêà ìåòàëè ( metal music ) , ìîèòå íîâè ñúñåäè . Åäèí äåí ñ þíîøåñêè ïëàì â î÷èòå è â ëåêî íàïóøåí ãîòèê óíåñ , òå ìè ÿ ñïîäåëèõà : "Å-åëè , õàéäå íà ôåñòèâàë â Óíãàðèÿ " . Ðåøèõ çàùî íå . Çà ïúðâè ïúò ðåøàâàõ òàêà .
Ðåøåíèåòî .

Äâà äåíà ïî- êúñíî áÿõìå íà Öåíòðàëíà ãàðà , êúäåòî çàåäíî ñ õîðà , ñ ïîä÷åðòàíî ðåøåí â ÷åðíî dresscode , ñè êóïèõìå áèëåòèòå. Öåëòà íà ïúòóâàíåòî çà òÿõ áå äà îòèäàò íà êîíöåðòà íà ëþáèìàòà ñâîÿ doom metal áàíäà - My dying bride . Âñúùíîñò ïîâå÷åòî ìè áÿõà âðúñòíèöè ( age 23) è îòäàâíà íå ñ ÷àê òîëêîâà ÷åðåí dresscode , òàêà ÷å îñâåí êîíöåðòà èìàõà çà öåë äà ñè ïî÷èíàò îò áà÷êàíå , çàäúëæåíèÿ âñÿêàêâè è ò.í .
Èñêðàòà . Èñêðàòà áå , êîãàòî òå âèäÿõ .
Ñëåä áèëåòèòå è ñëåä åäíî ëóäî íàäáÿãâàíå íà åäèí îò êîìïàíèÿòà ( ÿçäåù êîëåëî , à íå Harley Davidson , ñïîðåä àëòåðíàòèâíèòå çàêîíè çà ïúòíî äâèæåíèå version 2003 ), ñ àâòîáóñ 66 ( òðåòîòî 6 ñè ãî èçìèñëè ñàì ), ñòèãíàõìå Rock&roll äî ñáîðèùåòî íà ìåòàë áðàòñòâîòî â Áîðèñîâàòà ãðàäèíêà . Òî ñè å êðúñòîñêà îò ëåêî ïðîãíèëè ïåéêè , ïðàçíî åçåðî , ÷àêúë è ñîôèéñêè ôåíîâå , êîè îò òÿõ ëåêî musicians , êîè èíæåíåðè âúâ ôèðìè çà ëàçåðíî ïðîèçâîäñòâî , êîè äà ãî êàæåì ïî -ñåìïëî , îõðàíèòåëè â " Åãèäà " , à ñúùî è áåçäåëíèöè è âúîáùå êîé , êàêâîòî íàìåðè . Íàìåðèõ ñè íåùî è àç .Íåùî êàòî ÒÅÁ.
Âíåçàïíî trip -úò çàïî÷íà ñ òðúïêàòà íà "ïî ïúòÿ "…

….. íà ïúðâè àâãóñò ñ åäíà ðàíèöà íà ãðúá è òðåñêàâî ÷åðíî â çåíèöèòå , ñå êà÷èõìå , âúëíóâàùè ñå , íà àâòîáóñà . Èçïðàùàõà íè ðîäèòåëè ñúñ ñúëçè â î÷èòå ñè è óêàçàíèÿ íà êîÿ òî÷íî ãàðà â Budapest äà ñëåçåì . Èçãëåæäà ìèë ñïîìåí îò ÷óæäåñòðàííèòå èì êîìàíäèðîâêè ïî âðåìåòî íà ñîöà , çà êîåòî àç ëè÷íî íÿìàì ïî÷òè íèêàêâè ñïîìåíè .

Àç èìàì ñïîìåíè îò Sziget ôåñòèâàëà â Áóäàïåùà è ñå êîíöåíòðèðàì âúðõó òÿõ . Ïúòóâàíåòî çàïî÷íà òèïè÷íî rock&roll .Ïúðâî ñå îêóïèðà åäèíñòâåíàòà ìàñè÷êà â àâòîáóñà , íà êîÿòî íåóñåòíî ñå ìàòåðèàëèçèðàõà ìàëêè áåëè ÷àøêè ñ âîäêà . Çàäíèòå ñåäàëêè áÿõà çàïúëíåíè îò öèãàíè , à íà ïðåäíàòà ñåäåøå åäèí ïîäðàñòâàù ñêèíàð . Øîôüîðúò áå íàäóë ÷àëãà äî äóïêà è áúëâàøå â "ìåæäó÷àñèÿòà" âñÿêàêúâ êàðóöàðñêè ñëåíã … Òàêà ÷å íå ñëåä äúëãî îêîëî ìàñè÷êàòà áÿõà íàñÿäàëè åäèí ñêèíàð , ìåòàë- ôåíîâå è åäèí ïúòåøåñòâàù ñòóäåíò , ïîëóôðàíöóçèí-ïîëóáúëãàðèí ñ dreadloñkz íà ãëàâàòà . Õîðà íà ïúò , õîðà íà Ïúòÿ , îáåäèíåíè ìîæå áè îò íåóëîâèìèÿ spirit íà ìíîãî íåùà .
Ïóñíàõ íÿêîÿ ñúëçà - åé òàêà çà ïúòÿ , ïúòÿ íàïðåä , íÿêàêâà âðúçêà , êîÿòî áÿõ ïðåêúñíàëà îò ðàç ïðåäè îòïúòóâàíåòî , ïðåêúñâàíåòî íà ìíîæåñòâî âðúçêè ñ ìíîæåñòâî íåùà , îíîâà íàçàä … æèâîòúò ìè äîñåãà ..

…..Æèâîòúò ïîñëå .

Îùå íà ñðúáñêàòà ãðàíèöà ñâàëèõà òðèìà îò íàøèòå çà ïðîâåðêà íà áàãàæà , à è outlook-úò èì áå çàðàçèòåëíî ïîäîçðèòåëåí .Êóáèíêè , êîìáàòè è íàé-âå÷å öâåòíè òåíèñêè , à è ôðàíöóçèíúò ñ íåãîâèòå dreadloñkz . Âúïðîñèòå íà ìèòíè÷àðèòå âàðèðàëè îò : " Íàêúäå ñ òåçè âîåííè äðåõè , íà âîéíà ëè ? " --"Íå , íà ôåñòèâàë, ìóçèêà . Ðîê , ðîê , ðîêåíäðîë. " -- "??! " .
Ñëåäâà ïðåáúðêâàíå íà ðàíèöèòå , èçñèïâàíå íà ñúäúðæàíèåòî , äúëãî è íàñòîÿòåëíî òúðøóâàíå âúâ âúòðåøíîñòòà èì .Íàêðàÿ ìúæêî ðúêîñòèñêàíå , åé òàêà ïî rockandrollski ." Åõ , åõ , ìëàäîñò- èçöåïâà ñå åäèí îò ìèòíè÷àðèòå - õàéäå õâàùàéòå ïúòÿ. Êâî ùå èì òúðøóâàìå íà ìëàäèòå â ñúðöàòà ,îñîáåíî íà òàêèâà, òðúãíàëè äà áèÿò ïúò , ïúò çàðàäè åäíàòà ìóçèêà . "
Rock& roll . Íàêðàÿ áëàãîïîëó÷íî , åäèí ïî åäèí è ñ ïîãëåä òèï "îáè÷àéíèòå çàïîäîçðåíè " , ñâàëåíèòå çà ïðîâåðêà êðà÷àò áîäðî è ãîðäî êúì àâòîáóñà . Ñòàâà ìè ãîòèíî , êàòî ãè ãëåäàì è íå ìè ñå ïëà÷å ïîâå÷å . Çàåäíî ñìå . Çà ïúðâè ïúò ñÿêàø çàåäíî ñ íÿêîãî , íÿêúäå ïî ñðåäàòà íà ïúòÿ . Çàåäíî ñ Òåá .
Øîôüîð's ðåïëèêà êúì òðèìàòà :
«- Êâî èñêàõà òèÿ îò âàñ ?
- Äà ãî äóõàò .»
Õèëèì ñå , õèëè ñå è òîé .Âñåêè ñè ñå õèëè íåùî .
Ok,ok .Let's go , go . Ñëåä øåñò ÷àñà ëóòàíå ïî ñðúáñêè àâòîñòðàäè , ìèíàâàíå íà ãðàíèöè , ïðîáëåìè , áåç ïðîáëåìè è òåì ïîäîáíè ïðîöåäóðè , ïðèñòèãíàõìå â Óíãàðèÿ . Íà ãàðà Êèëåòè .
Áåøå òúìíî è âàëåøå ëåê äúæä . Ñêèíàð÷åòî , êîåòî èçãëåæäà ñå áå ïðèâúðçàëî êúì íàñ, íè èçïðàòè ñúðäå÷íî ñ äóìèòå : "È íåêà áÿëàòà ñèëà äà å ñ âàñ . Åõ, êàê ìè ñå èñêà è íà ìåí äà äîéäà , åáàñè "
åáàñè íàèñòèíà
Åõ , åõ Ñèíüî ëÿòî , íåçàáðàâèìî .

Íàïðåä ïî óëèöèòå íà Áóäàïåùà . ×àñúò íàáëèæàâà 4 // 4 . 30 ñóòðèíòà . Äúæäúò ïðîäúëæàâà äà âàëè . Àç ïðîäúëæàâàì äà ñå âëþáâàì . Òîé ìè å çàãàäú÷åí. Ñòàâà ìè âñå ïî- çàãàäú÷åí è ïî -çàãàäú÷åí .Îáúðêâàì ñå . Âñÿêà íåãîâà ðåïëèêà , âñÿêî íåãîâî äâèæåíèå ìå îòñè÷à . Ïîòàïÿ ìå , çà äà ìè äàäå îùå åäíà ïîñëåäíà ãëúòêà âúçäóõ , the last one . Õîäÿ ïî óëèöèòå íà Áóäàïåùà è íå çíàì êúäå ñúì . Äóíàâúò ñå ëåå òàêîâà åäíî îãðîìíî è ìàëêî ïðåñúõíàëî è âñåêè ïúò êàòî óñåùàì , ÷å Ãî ãóáÿ ïî íÿêàêúâ íà÷èí , çàïî÷âàì äà ãî òúðñÿ îòíîâî è îòíîâî êàòî " óäàâíèê ñëàìêà" .
Âñÿêî íåãîâî äèõàíèå , âñÿêî äâèæåíèå , ïîãëåä , äóìè , ñ êîèòî ìè îòêëèêâà , ìè îòðåàãèðà , ìå çîâå , âúçñòàíîâÿâàò íîðìàëíîòî ìè äèøàíå , çðåíèå , îáîíÿíèå , çà äà äîæèâåÿ äî ñëåäâàùàòà óëèöà , äî ñëåäâàùèÿ ìîñò ...Ëåòÿ .
Ëåòåíå íàä äúæäîâíà Áóäàïåùà å íîâî óñåùàíå . Íàé- ìàëêîòî íÿìàø êîíòðîë íàä ñèòóàöèÿòà , íàä ñåáå ñè è íàä âîäàòà íàïðèìåð , êàêòî â íèêîÿ äðóãà òî÷êà íà ñâåòà . Ïëúçãàø ñè êàòî ðèáà ïî âúçäóõà , ìîæå è êàòî ðèáàòà îò Àðèçîíñêà ìå÷òà_ , âäèøâàø , ïîåìàø ìå÷òàòà ñ øèðîêè îòâîðåíè î÷è , à ðàìîòî Ìó îòïðåä , ðàìîòî , èçâèêèòå íà ãúðáà Ìó , âðàòà , â êîéòî òè ñå èñêà äà âäúõíåø òîïëî , íàé-òîïëî , ðúöåòå , â êîèòî äà ñå çàïëåòåø êàòî âúâ âîäîðàñëè è äà íå ñå îòïëåòåø íèêîãà, êîñàòà , êðàêàòà è ….. "âñè÷êî îñòàíàëî òîé " ñà òóê è ñåãà åäèíñòâåíèÿò îêåàí , êúì êîéòî ñå ñòðåìèø . Ðèáà íà õëúçãàâèÿ ðúá ìåæäó ëþáîâòà è ìóçèêàòà , äúæäà è ñëúíöåòî.
Âðåìåòî â Áóäàïåùà áåøå íàèñòèíà èçêëþ÷èòåëíî ïðîìåíëèâî è âñè÷êè ãî óñåòèõìå êàòî ëåêà äåñèñòåìàòèçàöèÿ íà íåðâíèòå íè ñèñòåìè , êàòî âëþáâàíå â íàòåæàëèÿ êðàé íà äåòñòâîòî , êàòî ëóäîñòòà äà ñè èçáèðàø âðåìå , ñòèãà Òîé äà òè äàäå çíàê. … Íåùî back îò 60 - òå , ñâîáîäàòà íà ïúòóâàùèòå õèïèòà on the road , íåùî è îò ìåòàë - àíòèêóëòóðàòà è ïàíåëíàòà äåéñòâèòåëíîñò íà êúñíèÿ ñîö , íåùî òåæêî êàòî âåðèãà , êàòî ñïîìåí , ñúïðîòèâà ñðåùó åäè êîãî ñè è êàêâî ñè ... È ñúùåâðåìåííî íåùî íàñòîÿùî è fresh êàòî "Óåëêîì to Ñèãåéò .Ãðåéò ! ", êàêòî íè ïîñðåùíà îùå ñ èäâàíåòî , åäèí õîìîñåêñóàëèñò , èìàù âèä íà çàøåìåòåíî îò , èçïèòàòàòà â êëóá÷å , áåçàëêîõîëíà áèðà , äåòå íà 90-òå , ñëåä êàòî âå÷å áÿõà over .Rock&roll , baby , roll.
Ìóçèêàòà íà ôåñòèâàëà ñúùî áå èçêëþ÷èòåëíî ðàçíîîáðàçíà .È òóê îáúðêâàíå , êàòî äà ñè âëþáåí , êàòî ôëóèäíîòî âðåìå , â êîåòî æèâååì âñè÷êè ñåãà .
Hollywoodo , Trabant , Laibach , Slayer ,Asian Dub Foundation , Napalm Death , Morcheeba , My dying bride , Goldie , Massive Attack , Neo , Zero train , Zero ...áÿõà ñàìî ÷àñò îò ðàçíîîáðàçèåòî .Ìóçèêàòà íà ôåñòèâàëà áåøå Òè .


ÍÎÙÒÀ ÍÀ ÊÎÍÖÅÐÒÀ
Êîíöåðòúò íà My dying bride
ÍÎÙÒÀ ÍÀ ÊÎÍÖÅÐÒÀ ìîæåøå äà áúäå ïîñëåäíàòà íîù åver , äú îíëè óàí , äà ñå ïðèåìå êàòî òàêàâà , äà ñå ìå÷òàå êàòî òàêàâà, äà ñå ñúíóâà . Ïîñëåäíàòà ñïèðêà ïî ïúòÿ , ïîñëåäíîòî òå÷åíèå , ïîñëåäíèÿò âîäîâúðòåæ , â êîéòî ñå äàâÿ . "Êàòî çà ïîñëåäíî .
Çàïî÷íà ñ ìàëêî âîäêà , åé òàêà çà îòñêîê , â ìàëêàòà ñòàè÷êà , â êîÿòî æèâååõìå çà ìàëêî â Áóäà - ïîëîâèíàòà íà Áóäàïåùà . Êîãàòî âîäêàòà çàïî÷íà äà îòèâà êúì ïðèâúðøâàíå , âñè÷êè òðúãíàõìå ñ " îòñêîê " .
Òðúãâàìå , âðúùàìå ñå , íåùî ñìå çàáðàâèëè . Òè÷àì ñëåä Íåãî ïî ïúòÿ , îáðàòíî êúì ñòàÿòà , çàáðàâèëà ñúì ñè öèãàðèòå . Âñúùíîñò ïî÷òè íå ïóøà , íî â Óíãàðèÿ ïóøèõ ïîâå÷å îò âñÿêîãà . Îãëåæäàì ñ ìàêñèìàëíà ñêîðîñò ñòàÿòà , âçåìàì áúðçî íÿêàêâè öèãàðè , êîèòî äîðè íå ñà ìîè . Ìîèòå ñà ñå çàãóáèëè íà íÿêúäå è òå êàòî ìåí . Òðúãâàìå ïàê , áÿãàìå ïî÷òè ,çà äà äîãîíèì äðóãèòå , äà ñå äîãîíèì åäèí äðóã , äà íå ñå èçãóáèì , ñåáå ñè äà äîãîíèì, êîåòî â Budapest ñè áåøå áåçíàäåæäíà êàóçà. Ñåáå ñè áå cancelled and lost è ìîæå áè free than ever . ×óäÿ ñå êàêâî äà ìó êàæà , âñúùíîñò ïðåç öÿëîòî âðåìå Ìó ãîâîðÿ íåùî , êàòî ÷å ëè ñúíóâàì èëè âñå åäíî ñúì ïîåëà îïðåäåëåíî êîëè÷åñòâî âîäêà . Âñå òàÿ .Ïèòàì ãî èìà ëè ïëàíîâå çà áúäåùåòî .
Íÿìà .
Âàëè .Âàëè ëåêî , ñÿêàø âñåêè ìîìåíò ùå ñïðå , íî íå ñïèðà .È ïî -äîáðå . Ïàðèì .
Âñè÷êè áúðçàìå êúì êîíöåðòà . Ïëóâàìå êúì êåÿ íà Bride , çàáðàâèëè ñìå âñè÷êî .Íà îïðåäåëåíà äúëáî÷èíà íà åìîöèÿòà ñúçíàíèåòî ñå èç÷èñòâà îò ìèñëè è ñïîìåíè è ñå âëèâà âúâ âîäàòà . Íà ÷èñòî ñìå .
Õîäèëàòà íè äîêîñâàò ìåòàëíèòå òàáëè íà ìîñòîâåòå , ïîâúðõíîñòòà íà ðåêàòà å íàñòðúõíàëà îò äúæä. Íàñòðúõíàëè ñìå , äúæäúò ñå èçëèâà âúðõó íàñ , íîñåéêè íè íàäîëó ïî òå÷åíèåòî êúì îñòðîâà ÑÅÃÅÒ , è íèå ñå èçëèâàìå â äúæä . Êîìóíèêàöèÿ íà âúðõîâíî íèâî .
Ôåñòèâàëíèÿò îñòðîâ . Õîðà , õîðà , ìóçèêà . Âàëè è ñà ñå îáðàçóâàëè , à ìîæå è íàðî÷íî äà ñà òàì , îãðîìíè êàëíè ÿìè .Íÿêàêâè õîðà ñå âúðãàëÿò â êàëòà , çàìåðâàò ñå è ñå êåôÿò íåùî . Ïðîäúëæàâàìå íàòàòúê . Òúðñèì Ãè è Òå ñà òàì . Òàì , êúäåòî å Ìÿñòîòî .Ìÿñòîòî å ìàëêà ïàëàòà ñ áåëè êðèëà è ïîñòåïåíî ðàçðàñòâàùè ñå ôîðìàöèè îò õîðà â ÷åðíî ìåæäó òÿõ . Îòïðåä ñå ïåðäàøàò áèðè , åäíà ñëåä äðóãà , íà øèðîêè äúðâåíè ìàñè , îêîëî êîèòî ñà íàñÿäàëè õîðà â ÷åðíî , ñ ÷åðíè êîñè , îò êîèòî ñå ëåå åäèí òàêúâ äóõ íà óïàäúê , ðåãðåñ è……………÷åðíî , ÷åðíî , ïðîñòî ÷åðåí öâÿò . ×åðíî êàòî î÷èòå òè , êàòî î÷èòå ÌÓ . Îò åäèí ìîìåíò íàòàòúê ñå óñåùàì , ÷å çàáåëÿçâàì åäèíñòâåíî ÷åðíèÿ öâÿò íà î÷èòå ìó . Çà êàêâî ñà ìè î÷è , àêî íå çà äà çàáåëÿçâàì ÷åðíèÿ öâÿò íà î÷èòå ìó .
Åäèí õîëàíäåö èäâà äà ñå çàïîçíàå ñ íàñ , êåôè íè ñå íåùî è íè ÷åðïè ñ áèðè íåïðåêúñíàòî .  Áóäàïåùà ÷îâåê ñå ñïðèÿòåëÿâà ïî -áúðçî îò êîãàòî è äà å . Let's rock .
Êðàòêà info çà My dying bride :
- àíãëè÷àíè
- áàíäàòà å ñôîðìèðàíà ïðåç 1990 è ñëåä äâå òðè ïàð÷åòà ñå óòâúðæäàâà êàòî íàé - äîáðàòà doom metal band åâúð è ñïîðåä ïîâå÷åòî ôåíîâå íà òàçè ìóçèêà
- âîêàëèñòúò èì ñå êàçâà Aaron
- Aaron íå îáè÷à ñöåíàòà è çàòîâà êîíöåðòèòå èì ñà îãðàíè÷åíè íàé- ìíîãî äî øåñò íà ãîäèíà
- ëþáèìàòà ìè ïåñåí å Heroin chik
- ìàëêî êîíöåðòè , ìàëêî èçâåñòíè â Áúëãàðèÿ , âúîáùå ìàëêî òàêà

Äîéäîõà ïðè íàñ äà ñè ïîãîâîðèì çà ìàëêî ïðåäè íà÷àëîòî íà êîíöåðòà ( æåñò îò õîëàíäåöà ). Ïèòàì Andy , êîéòî èì å áàñèñò :
- Çàùî ïðàâèòå (òàêàâà ) ìóçèêà ?
- Çàùîòî ìå ïðàâè ùàñòëèâ .
Äçúí ( äçåí ) è àç ñúì ùàñòëèâà , …çàùîòî Òîé å áëèçî äî ìåí , ìóçèêà çà óøèòå ìè , òîé å âñè÷êî çà âñè÷êî îò ìåí . Òîëêîâà âñè÷êî , ÷å ñàìî óñåùàì , íå ìèñëÿ , íå ãîâîðÿ , óñåùàì . Èçïúëíåíà ñúì öÿëàòà îò íåãî è ñå îòäàâàì íà óñåùàíåòî áåçàïåëàöèîííî . Òîé å âñè÷êèòå ìè àëòåðíàòèâè , íàäÿâàì ñå è àç . Íàäÿâàì ñå , íî òîé ïîãëúùà è íàäåæäàòà ìè , âëèâàì ñå áåçíàäåæäíî â íåãî .
Âíåçàïíîòî ïðîñâåòëåíèå
Åäíî ïîòðåïâàíå íà î÷èòå Ìó ñàìî ìå ïðîðÿçâà êàòî ñâåòêàâèöàòà , âðåìå è ðàçñòîÿíèå , êàðà ìå äà èìàì âñè÷êî , äà âèæäàì , ÷óâàì âñè÷êî . s Ïðèñâèâàíå íà î÷èòå ,åäèí ìàëúê æåñò , ïîòðåïâàíå íà óñòíàòà ìó, ïðåäè äà ïðîèçíåñå êàêâîòî è äà å , è äà çàìëúêíe ,àç âå÷å ëåòÿ ñ íàïèðàùàòà äóìà , èçäúõâàì â äèõàíèåòî ìó , âäèøâàì âúâ âúçäèøêàòà , ïîòðåïâàì â ðèòúìà íà ãëàñíèòå ì ñòðóíè . Âàëè .
Ïðàâèì ñè ñíèìêè , ìîòàåì ñå íàîêîëî , ðàçãëåæäàìå . Îòñêà÷àìå ñ åäèí îò êîìïàíèÿòà äà âèäèì êúäå ùå å êîíöåðòúò íà Áüîðê ñúùàòà òàçè âå÷åð . Ïî ñðåäàòà íà ïúòÿ ñå îòêàçàõ … è áúðçàì îáðàòíî . Âúëíóâàì ñå ., à òè ..
….íåêà ñúì òâîåòî âúëíåíèå , òðåïåòà â ãúðëîòî òè , êîãàòî äóìèòå íàïèðàò , íî íå ìîãàò äà èçëÿçàò ..
…. äà ñúì ñúëçà â îêîòî òè , ïðåäè äà å ñúëçà , à ìàëêà òî÷èöà âëàãà, ïðåäè äà å ïîòåêëà ïî áóçàòà òè

Îòíîâî çàïî÷âà äà âàëè , êîíöåðòúò çàïî÷âà . Çàïî÷âà îùå åäíî ñëèâàíå , âëèâàíå . Ùå ìîãà ëè äà çàäúðæà íåùî îò ×óäîòî ,îò íåãî , ïðåäè òúëïàòà äà ìå å îòíåñëà â íÿêîÿ áåçèíòåðåñíà ïîñîêà , â íÿêîÿ ïîñîêà áåç íåãî .
Íà ñöåíàòà èçëèçàò ïîäãðÿâàùèòå ãðóïè . Íÿêàêâè óíãàðñêè ïñåâäîìåòàëè , ëåêî old fashion , ëåêî æàëêà êàðòèíêà , ïðè êîåòî öÿëàòà êîìïàíèÿ , èçòèïîñàíà íàé - îòïðåä äî ìåòàëíèòå îãðàäè ïðåä îõðàíàòà , èçïàäà âúâ âúçãëàñè "ïåååäåðàñè " , áóðåí õèëåæ è ðúêîïëÿñêàíèÿ . Ñåãà íå íè å äî æàëêè êàðòèíêè , íå íè å æàë äîðè , íå ñúæàëÿâàìå çà íèùî , íèùî íÿìàìå ïðåäâèä . Ïðîñòî âàëè . Èçëèçàò Bride .
Ïåñåí , ñëåä ïåñåí âîêàëèñòúò ïîòúâà ,……….. ñÿêàø ïîòúâà . Ïåñíèòå ñà ïîêúðòèòåëíè , ðàçòàïÿùè . Òúðñÿ òå . Ñàìîòíî ìè å áåç òåá , ñòîïÿâàì ñå . Çàä ãúðáà ìè , âèæäàì ðúêàòà òè , õâàíàëà ñå çà ìåòàëíàòà îãðàäà äî ìîÿòà . Òúëïàòà å èçïàäíàëà â åóôîðèÿ . Îáè÷àì ðúöåòå òè , îáè÷àì äà òå óñåùàì çàä ãúðáà ìè , óñåùàì äúõà òè , åäèíñòâåíî òâîÿ äúõ â òúëïàòà . Îáè÷àì äà ñå îïèðàì â òåá , êîãàòî òúëïàòà , èçïàäíàëà â åóôîðèÿ ïðåä Bride , ìå áëúñêà è áåç íèêîé äà ìå áëúñíå è áåç äà ñå íàëàãà , îáè÷àì . Äîñåãà íà ðúêàòà òè , íà äëàíòà òè áëèçî äî ìîÿòà , ïðåäè òúëïàòà äà íè áëúñíå , äà èçáëúñêà ðúöåòå åäíà îò äðóãà , îáè÷àì .
Êîãàòî òúëïàòà ìå áëúñíå è çàëèòàì , è ìå ñúáàðÿ , îáè÷àì äà çàëèòíà êúì òåá , äà ñå õâàíà çà äëàíòà òè , êîãàòî ìîÿòà ñå îòñêóáíå îò ìåòàëíàòà îãðàäà îòïðåä , äà óñåòÿ òîïëàòà ñèëà íà òÿëîòî òè è äà ïðèòèõâàì â òåá , êîãàòî ðúöåòå íè ñà îòñêóáíàòè è ïàäàì íàäîëó . Ïîçäðàâÿâàì òå ñúñ ñëåäâàùàòà ïåñåí.. Ñàìî äèøàíåòî òè äà óñåùàì , äèøàé ìå .
Ñëåäâàùà âúëíà íà åóôîðèÿ îò ïóáëèêàòà , ïîëèòàì íàïðåä . Aaron ïàäà íà ñöåíàòà , ïåå , ïëà÷å , ïðîòÿãà ðúêà , ïëà÷åéêè . Ïðîòÿãàì ðúêà êúì íåãî , îòêëèêâàì íà âñåêè íåãîâ çîâ , ñòîí , ïðåäñòàâÿéêè ñè , ÷å îòêëèêâàì íà òåá . À òè êàêâî ëè ïðàâèø ñåãà , à êàê èñêàì äà òå ÷óâàì , äà òå âèæäàì .Çàùî íå ìîãà äà òå âèæäàì ,ëèöåòî òè , î÷èòå òè …
Îùå åäíà âúëíà íà åóôîðèÿòà . Òàíöóâàì êàòî ëóäà , òàíöóâàì çà òåá , ïðåä òåá è òå óäðÿì ñ òÿëîòî ñè , òàêà êàêòî ñè
Áîëêà ëè òè ïðè÷èíÿâàì ?.. Áîëè ëè òå îò òàíöà ìè , îò ìåí áîëè ëè òå .. Çàáîëÿâà ìå , ÷å íå âèæäàì ëèöåòî òè . Òðÿáâà ñ äóìè ëè äà òè ãî êàæà , äà òå èçêàæà . Êîëêî äóìè äà êàæà , çà äà ñòèãíà äî òåá . Áîëè ìå è óñåùàì áîëêàòà êàòî íåùî îòäåëíî îò ìåí , îò òÿëîòî ìè , êàòî äóìà , êàòî íåùî , êîåòî ìîãà äà òè ïîäàðÿ ñ ëåêîòà . Áîëè ìå òàêà , ÷å çàëèòàì , ïîëèòàì ……… åëà ñ ìåí òàì, êúäåòî áîëêàòà å êðàéíîñò è íè èçðèòâà ñëåä êðàÿ , Íèðâàíà å ðàé , Ðàÿò å Íèðâàíà , êúäåòî áèëî âèñîêî (à èñêàì äà ñúì ñàìî áëèçêî äî òåá) è bittersweet symphony e ñëàäêî-ãîð÷èâà , êúäåòî ÷óäîòî å ×óäî , à ëþáîâòà å îò ïðúâ ïîãëåä , êúäåòî ñìå òè è àç , à äðóãèòå ñà ïðîñòî äúðâåòà .
Íàøå ìÿñòî . Èìàìå ëè ìÿñòî ?
……..äà ãè ñâúðøà âñè÷êèòå äóìè , äà ãè ñâúðøèì , äà ñâúðøèì

Êîíöåðòúò ñòèãà ñâîÿ êðàé , åóôîðèÿòà íà òúëïàòà å ñòèãíàëà äî êðàéíîñò è íè ñòÿãà êàòî îáðú÷ , à èñêàõ äà å êàòî …òè . Çàäóøàâàì ñå .Ñïàñè ìå , çàäóøè ìå ñ Òâîÿòà áëèçîñò , ïðè òåáå , êàæè ìè , ÷å òúëïàòà íÿìà äà íè ñìà÷êà , çàäðúæ ìå , ïàçè ìå , óñïîêîÿâàé ìå , îáåùàé ìè , îáåùàâàé ìè , ÷óâñòâàì ñå äåòñêà ñ òåá. Çàäóøàâàì ñå.
Òîâà íå ñà ïðîñòî Bride , òîâà íå å êîíöåðò Bride ,èëè Òîâà ñà Bride , òîâà å êîíöåðò íà Bride è òî ïîâå÷å îò âñÿêîãà . .
Ìàéíàòà òè . Íèùî íå èñêàì îò òåá . Íèùî íå ìîæåø äà ìè äàäåø , íèòî àç íà òåá . Ïðîñòî áúäè , à áúäè äî ìåí å äðóã âúïðîñ , à ìîæå è äà ñà ñâúðçàíè . Íå çíàì.
..Çàäóøàâàì ñå . Âúçäóõ ìîæåø ëè äà ìè äàäåø ? Íåêà íÿìà âúçäóõ ìåæäó íàñ , ðåâíóâàì òå îò íåãî , íåêà íÿìà íèùî ìåæäó íàñ, äà ñìå âàêóóì , äà äèøàìå âúòðåøíî .

 Óíãàðèÿ îñòàíàõìå îáùî òðè äåíà . Îñâåí êîíöåðòà , ïîñåùàâàõìå êàòåäðàëè , change áþðà , ðàçõîæäàõìå ñå â ïàðêà , ïèõìå êàôå . Íà òðåòèÿ äåí , êúì 5 ÷àñà ñëåäîáåä , ñè âçåõìå àâòîáóñà è òðúãíàõìå çà Áúëãàðèÿ .

Íàêðàÿ íà êîíöåðòà ïðèïàäíàõ , ïî÷òè ïðèïàäíàõ , ïî÷òè â êðàÿ â êîíöåðòà . Ïðèëîøà ìè è ñå îòïóñíàõ íà ðúêàòà ìó . Òîé ìå èçíåñå íàâúí , äàäå ìè âîäà è ãëúòêà âúçäóõ . Ñïîìíÿì ñè êàê ìå èçíàñÿøå .À â çàëàòà ìóçèêàòà ïðîäúëæàâàøå äà çâó÷è ðîê . È àç ïðîäúëæàâàì . Òàçè ñòàòèÿ å ÷àñò îò ïî ïúòÿ ìè , îò ïúòÿ . Íàäÿâàì , ÷å ñå ñðåùíàõìå ñ Âàñ ïî íåãî , äîðè è äà å âíåçàïíî . Äî ñëåäâàùèÿ ïúò .
's Roll


Ïóáëèêóâàíî îò hixxtam íà 19.05.2004 @ 08:24:04 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   eli

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 4.66
Îöåíêè: 6


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ëîïàòà218
àâòîð: nickyqouo
384 ÷åòåíèÿ | îöåíêà 5

ïîêàçâàíèÿ 7426
îò 125000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]
"Sziget festival 2003," | Âõîä | 5 êîìåíòàðà (8 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Sziget festival 2003,
îò Marta (marta@all.bg) íà 19.05.2004 @ 08:45:30
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://doragspd.wordpress.com/
åëè, òè ñè ñòðàõîòåí ðàçêàçâà÷, â÷åðàøíèÿ òè ðàçêàç ìå âïå÷àòëè, à òîçè çàòâúðäè óáåæäåíèåòà ìè, ÷å ñè ìíîãî äîáðà, äóìèòå òè ñå ïîä÷èíÿâàò, óìååø äà ãè èçïîëçâàø è îáðàçíîñòà, êîÿòî ïîñòèãàø å çàáåëåæèòåëíà.
Èñêðåíè ïîçäðàâè :)))


Re: Sziget festival 2003,
îò bogpan (bogpan@mail.bg) íà 19.05.2004 @ 10:07:52
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://bogpan.wordpress.com/
ìíîãî èíòåðåñíî è ïëàñòè÷íî äèíàìè÷íî
è...îùå..àáå èçîáùî..äå ðàçäâèæèõ..íà ìîéòå ñòàðè ãîäèíè...÷óäåñíî ..÷àêàì ïðîäúëæåíèå!


Re: Sziget festival 2003,
îò eli íà 04.06.2004 @ 17:03:55
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
prodyljenie...?:)

]


Re: Sziget festival 2003,
îò tamara (tedada@abv.bg) íà 19.05.2004 @ 18:50:15
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
haresa mi vsi4ko...kak go pozdraviava6 sys sledva6tata pesen :) i ela s men (a la "Ostava" :) i pe6ta, polvinata sled Buda..


Re: Sziget festival 2003,
îò eli íà 20.05.2004 @ 16:35:06
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
da naistina beshe vylnuvashto pytuvane .Radvam se, 4e go svarzvash s muzika:_

]


Re: Sziget festival 2003,
îò midnight_blue íà 28.05.2004 @ 14:11:31
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
×óäíî, Åëè! Ïèñìåíèÿ âàðèàíò íà îäèñåÿòà Szeget festival íàïðàâî çâó÷è ïîòðåñàâàùî!


Re: Sziget festival 2003,
îò Ufff íà 03.06.2004 @ 09:29:21
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ìíîãî èíòåðåñíî ïèøåø.Ïî÷óâñòâàõ ñå, âñå åäíî ïðèñúñòâàì òàì ïðåç öÿëîòî âðåìå.:)


Re: Sziget festival 2003,
îò eli íà 04.06.2004 @ 17:03:15
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
radvamse, 4e ti e haresalo
mersi za pro4eta

]