Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 858
ХуЛитери: 3
Всичко: 861

Онлайн сега:
:: Mitko19
:: pinkmousy
:: pastirka

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаОбъркана история е този живот
раздел: Разкази
автор: ombra

Карах така, вече повече от половин час в мълчание и тъмнината се редуваше
единствено със случайни светлини от насрещните фарове.Пусто беше на този път, на който тъмното беше повече отколкото светлото и като си знаех, че имаше поне още половин час път, а тя мълчеше реших, че е време. Не знам защо го реших тогава. Виждах профила на жената до мен с периферното си зрение, по скоро не я виждах, усещах я. Седеше мълчалива и гледаше някъде настрани, не бях сигурен виждаше ли нещо в тъмното, но си беше обърнала главата и гледаше през прозореца, в който нямаше какво да види. Знам, че не получи оргазъм и този път и колкото и да умееше да го имитира, (а тази умееше да имитира, владееше и умението да си свива вагината волево), аз бях имал толкова много жени, че можех да различавам оргазмите им. Тогава започнах да и разказвам и до ден днешен съжалявам за това, но вероятно разговора тръгна от там, когато реших, че по подходящо време от това няма да имам, бяхме в кола, тя мълчеше, имах половин час път и ми беше подтиснато и най вече, момичето което задминахме в началото на пътя докато беше още светло. Около тринайсет, четиринайсетгодишно момиче, свежа плът, точно преди да стане жена, точно преди женското у нея да я развали, да я направи кравата за разплод, а после раздърпаната женска, истеричната леля носеща гордо сланините си без да и пука или неестетично хърбавата, костелива, зла, проклета кучка с претенции. Помня, започнах да и разказвам с думите, че се възбуждам от тринайсетгодишни, а тя само ме погледна и тихо каза - „това не е нормално, защо.." и после пак тихо, почти шепнеше, когато повтори."защо, защо". Тогава думите изригнаха в мен, вече говорех яростно, остро, гневно, треперех целия, разказвах и, бяха ми отнели нещо на тази възраст, нещо което си беше мое, толкова ги харесвах, а ме беше страх да се приближа и да ги заговоря, дори и съученичките си не смеех, тогава бях затворено дете на което му липсват думите, а така го исках. Исках си го това време, което ми беше отнел живота, исках си го с всичките тринайсетгодишни, дишах ги с всички сетива и се възбуждах. Тя мълчеше и ме слушаше.Замълчах и аз, целия треперещ и все още под влияние на думите си. Чух я да казва само, „а аз, аз какво правя тук и защо си с мен", мисля, че и отговорих "ти си нещо различно", мисля, така и отговорих и наистина мисля, че беше различна, имаше нещо детско и инфантилно във физиономията и, когато се усмихваше, когато се усмихваше най много и личеше и вагината и беше като на малко момиче, а беше раждала. Чуках си я, като си представях, че чукам тринайсетгодишна, знам че секса с мен не и харесваше, но ме изтърпяваше. Веднъж ме попита, знам ли защо е с мен, знаех разбира се, но не и казах, щеше да я заболи. Не и липсваше секс, беше хубава жена и около нея винаги имаше мъже. Всичко друго, но не и секс. Знам защо идваше с мен, но тогава когато ме попита я съжалих и не и казах, мисля и тя разбра, знам че разбра, не беше глупава, още тогава знаех, че повече няма да я видя, беше горда жена и мразеше да я съжаляват и сега си мисля, че сигурно затова и разказах онези неща за мен. За да има мотив да си тръгне. Преди да излезе от колата ми каза, „знаеш ли мен се опитаха да ме изнасилят на петнайсет години", после допълни съвсем тихо - „мразя мъжете". Тръгна си без да се обръща. Понякога сам си се чудя, защо ми трябваше да и го разказвам, тя нямаше много претенции освен да я прегърне някой, не я бяха прегръщали от години, а как умееше да го прави онова нещо, ей богу съжалявам. На всичкото отгоре, знам, че имам достатъчно ум в главата си, никога да не посегна на малолетна. Това което и разказах си бяха само мои фантазии. Освен това знаех, че се бяха опитали да я изнасилват, когато е била почти дете. Понякога ми липсва. Само тя го умееше това, да се засили с няколко бързи крачки и със скок да се плъзне върху леглото. Правеше го като децата и се заливаше от смях. После ставаше тъжна и мълчалива. Объркана история е този живот. Някой беше объркал историите, нейната и моята. Майната му, който и да е той.


Публикувано от BlackCat на 30.09.2006 @ 14:39:15 



Сродни връзки

» Повече за
   Разкази

» Материали от
   ombra

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 2


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 21:22:55 часа

добави твой текст
"Объркана история е този живот" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Объркана история е този живот
от radi_radev19441944 на 30.09.2006 @ 17:48:14
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Интересна психология.Прекалено много въпроси остават без отговори.Дори Зигмунд Фройд не би се оправил. Сложна личност е авторът.
Поздрави.


Re: Объркана история е този живот
от ombra на 02.10.2006 @ 17:42:31
(Профил | Изпрати бележка)
авторът си е най обикновен човек, но героите му са сложни проблематични характери и обикновено всички проблеми започват в детсвото

]