Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: StudioSD
Днес: 1
Вчера: 0
Общо: 14144

Онлайн са:
Анонимни: 593
ХуЛитери: 3
Всичко: 596

Онлайн сега:
:: ivliter
:: pinkmousy
:: Markoni55

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаИсторията на Земята - Епизод 2
раздел: Романи
автор: Riven

"Началото на края"

Година - 2041; месец - март; ден - 14; 07.25 земно време
Място: Щаб-квартирата на ООН



- Председателю, агент А167 трябва да изнесе доклада си! - каза един от представителите на САЩ. - Той е от огромна важност. Преди месец беше изпратена група от дипломати, която да посрещнат новата раса. Ако ми разрешите, нека разказът да бъде продължен от агента ни, който е бил на мястото на събитията.
- Разрешавам! - Отговори му председателят. - Моля, агент А167, приближете се и ни разкажете какво точно се случи там.
- Няколко часа след като бяхме натоварени с тази дипломатическа мисия, ние се доближихме до група от кораби-разузнавачи, които ни ескортираха до техният кораб-майка, намиращ се на доста голямо разстояние от тук. Те са предвождани от нещо като крал, наречен Blood_Lord (Кървавият Лорд). Най-странното беше, че те владееха телепатия и много бързо успяхме да осъществим контакт с тях. Всяка наша дума беше "попивана" от тях а по-късно и използвана при общуването ни. Разбрахме, че тяхната раса се нарича Воргони. Те се държаха доста странно и прекалено любезно, което ни усъмни до някаква степен. Разказахме им за нас, нашите особености, обществен строй и начин на живот. Бяха изключително любопитни за всичко, свързано с нас, като най-вече се интересуваха от технологичното ни развитие и степента ни на овладяване на бойните технологии. От тях успяхме да разберем много малко - че живеят в доста различни от нашите условия на живот. Тяхната атмосфера се състои главно от метан с примеси на азот и хлор. Blood_Lord е техният "крал", който обаче е един от служителите на главния им повелител. Или, обобщено, общественият им строй се състои от: Повелител, следван от много Зорги, още повече Ксендри, следвани от крале и накрая стълбицата завършва с бойците. Като цяло, расата на Воргоните представлява същества, високи между 2 и 3.5 метра. Те са изключително силни физически, с четири ръце и два крака, имат две очи, но нямат зеници като нас; също така очите им са едноцветни, като на дневна светлина са сини, а на тъмно светят в червено. Хранят се с всякаква храна и не се нуждаят от вода или храна, с изключение на всекидневна доза от хлоро-метан, без който могат да умрат. Техните кораби са защитени от специален щит, който, според нас, не може да бъде преодолян лесно или дори ще бъде невъзможно за нашите оръжия...
Няколко земни часа след срещата ни с краля им пожелахме да се върнем на земята и поканихме техни представители да дойдат, за да бъдат обсъдени взаимоотношенията ни... В общи линии, така протече срещата като техният крал ни поръча да ви предадем, че е съгласен с предложението ни и че скоро ще изпрати група от високопоставените си хора.

Година - 2041; месец - март; ден - 14; 08.45 земно време
Място: Тайната база на отцепниците


- Господа, трябва да решим какво да правим. - Каза един от четиримата хора, седящи в кръг в полутъмно помещение, намиращо се в порутен блок на стария Ню Йорк. Тези извънземни нашественици идват доста навременно. Трябва да ги използваме, за да ни помогнат да унищожим ООН. Съгласни ли сте, господа?
- Да, извикаха в един глас другите двама.
- Вие, господин Goro (Горо)?
- Съгласен съм с вас XBOY (Екс Бой), но само в това, че е необходимо да действаме бързо.


Публикувано от BlackCat на 13.09.2006 @ 16:43:34 



Сродни връзки

» Повече за
   Романи

» Материали от
   Riven

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

23.04.2024 год. / 23:56:55 часа

добави твой текст
"Историята на Земята - Епизод 2" | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.