Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Perunika
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14143

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 757
ÕóËèòåðè: 3
Âñè÷êî: 760

Îíëàéí ñåãà:
:: mitkoeapostolov
:: LATINKA-ZLATNA
:: pinkmousy

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàStar craft-live
ðàçäåë: Ðîìàíè
àâòîð: Andrey358

2-ãëàâà-ïðåä ëèöåòî íà ñìúðòòà

Ìàéêúë ñòàíà îò ëåãëîòî è òðåñêàâî ñå ðàçõîæäàøå èç ñòàÿòà ñè. Íå òîâà áåøå íÿêàêúâ íåëåï êîøìàð-ìèñëåøå ñè òîé è áàâíî ïî÷íà äà èäâà íà ñåáå ñè.Ñêîðî ñå ñïðÿ è ïðèñåäíà íà ëåãëîòî . Äà ÿâíî ïðåêàðâàøå òâúðäå ìíîãî âðåìå ïðåä ìîíèòîðà è òîâà ñå îòðàçÿâàøå íà ïñèõèêàòà ìó. Ñêîðî ïóëñúò ìó ñå íîðìàëèçèðà è òîé îòíîâî ñè ëåãíà.

-Âå÷å ñè ãîëÿì ìúæ, íå ìîæå äà ñå ñòðàõóâàø îò òàêèâà ãëóïîñòè-êàçà òîé íà ãëàñ è ñå çàâè êàíåéêè ñå îòíîâî äà çàòâîðè î÷è, êîãàòî ÷ó ñèãíàëúò çà òðåâîãà íà ñòàíöèÿòà.
Êàêâî áåøå òîâà?
-Ñèãóðíî ïàê íÿêîå òúïî ó÷åíèå ïîñðåä íîù-ïîìèñëè ñè Ìàéêúë è ñå çàîáëè÷à íåðâíî. Íî òîçè ïúò òîé ãðåøåøå-òîâà íå áåøå ó÷åíèå!

* * * * * *

Ïåò ìèíóòè ïðåäè òîâà â êîìàíäíàòà çàëà êàïèòàíúò, Ìàðê è öåëèÿò âèñø ïåðñîíàë ÷àêàõà â íàïðåãíàòî î÷àêâàíå çàâðúùàíåòî íà íàó÷íîèçñëåäîâàòåëñêèÿò êîðàá "Ìàãåëàí". Òå âñå îùå ïîäúðæàõà ïîðòàëúò îòâîðåí ñ öåë åêèïúò äà óñïåå äà íàìåðè âåðíèÿò ïúò è äà ñå çàâúðíå. Èçâåäíúæ åíåðãèéíèòå ïðúñòåíè ñå ðàçäâèæèõà.
-Ìèñëÿ, ÷å Ìàãåëàí ñå çàâðúùà!- èçâèêà âúçòîðæåíî Ìàðê, íî ñå ëúæåøå. Îò ïîðòàëà èçïëóâàõà òðè íåâèæäàíè äî òîçè ìîìåíò ñúùåñòâà. Òå ïðèòåæàâàõà öèïåñòè êðèëå è òÿëî èçâèòî ïîäîáíî ìà ãèãàíòñêà ãúñåíèöà.
-Êàêâî ïî äÿâîëèòå ñà òîâà!?!- óäèâåíî ïîïèòà êàïèòàí Òàêúð.
-Ñúð òîâà ñà ñúçäàíèÿ îò äðóãî èçìåðåíèå, êîèòî ïîïàäíàõà ïðè íàñ ïðåç ïîðòàëà.
-Íåâåðîÿòíî!!!-âúçêëèêíà Ìàðê ïî÷òè çàáðàâèë çà ìîìåíò çà ñúäáàòà íà åêèïàæà îò èçñëåäîâàòåëñêèÿò êîðàá.
-Äàëè ñà ðàçóìíè, èëè ñà ïðîñòî êîñìè÷åñêà ôîðìà íà íåñúçíàòåëåí æèâîò?- ïî÷óäè ñå êàïèòàíúò.
 òîçè ìîìåíò òðèòå ñúùåñòâà ñå ïðèáëèæèõà êúì ñòàíöèÿòà è çàïî÷íàõà äà ñòðåëÿò ïî êîðïóñúò è ñ íÿêàêâè îñîáåíè êðèñòàëè.
-Íî òå íè íàïàäàò!?!-èçâèêà êàïèòàíúò.
-Íàíàñÿò ùåòè íà åíåðãèéíèÿ íè ùèò ñúð ñêîðî ùå óñïåÿò äà ïîâðåäÿò è êîðïóñúò!
-Ñòðåëÿéòå ñ ðàêåòíèòå óñòàíîâêè!!!-çàïîâÿäà êàïèòàíúò.
Ïî ïîâúðõíîñòòà íà ñòàíöèÿòà áÿõà èíñòàëèðàíè ìíîæåñòâî ðàêåòíè óñòàíîâêè ,êîèòî ïî çàïîâåä íà êàïèòàíà áÿõà àêòèâèðàíè è àâòîìàòè÷íî çàïî÷íàõà äà îáñèïâàò ñúùåñòâàòà ñ ðàêåòè.


* * * * * *

Ìàéêúë íàïóñíà ñòàÿòà ñè è òðúãíà ïî êîðèäîðà êúì îñíîâíèÿ äîê êúäåòî åâåíòóàëíî ùåøå äà ñå îñúùåñòâè åâàêóàöèÿòà. Èçâåäíúæ ïîäúò ïîä êðàêàòà ìó ñå ðàçòðåñå è òîé çà ìèã çàãóáè ðàâíîâåñèå. Â òîçè ìîìåíò âèäÿ ïðèÿòåëÿ ñè Äàíè.
-Óñåòè ëè òîâà?-ïîïèòà Ìàéêúë.
-Äà åñòåñòâåíî. Ìèñëåõ, ÷å å ó÷åíèå, íî ìîæå íàèñòèíà äà èìà íÿêàêâà ïîâðåäà!
-Èëè ïúê êàïèòàíúò íàðî÷íî ðàçäðóñâà ñòàíöèÿòà çà äà ïðèäàäå äîñòîâåðíîñò. Íåêà íå ñå ïàíèêüîñâàìå!
-Äîáðå å äà íàìåðèì Áåí!-ïðåäëîæè Äàíè.
-Ïðàâ ñè, íî êúäå äà ãî òúðñèì òîçè êðåòåí. Äà âúðâèì êúì äîêúò è ìîæå äà ãî âèäèì òàì.
Èçâåäíúæ ïîãëåäúò íà Äàíè ñå çàêîâà íà ïðîçîðåöà.
-Êàêâî òîëêîâà...-îïèòà ñå äà ïîïèòà Ìàéêúë, íî â ìîìåíòúò â êîéòî íàñî÷è ïîãëåäà ñè êúì ïðîçîðåöà, ãëåäêàòà ãî íàêàðà äà îíåìåå.
-Ìàéêúë íà ìåí ëè òàêà ìè ñå ñòðóâà èëè òîêó ùî âèäÿõ òðè ìóòàëèñòêè äà ïðåëèòàò ïîêðàé ñòàíöèÿòà?
-Ùîì è òè ñè ãè âèäÿë çíà÷è íå ñúíóâàì.-îòãîâîðè ïîòðåñåíî Ìàéêúë, ñëåä êîåòî äîáàâè:
-Äà ñå çàïúòâàìå ïî-áúðçî êúì äîêúò çà åâàêóàöèÿ , àêî òîâà íàèñòèíà ñà Çåðãè çíà÷è íÿìàìå ìíîãî âðåìå!!!


* * * * * * *

 êîìàíäíàòà çàëà êàïèòàí Òàêúð è íåãîâèòå îôèöåðè ðúêîâîäåõà îòáðàíàòà íà êîñìè÷åñêàòà ñòàíöèÿ îò íåî÷àêâàíàòà çàïëàõà. Òå íÿìàõà íèêàêúâ áîåí îïèò òúé êàòî äî òîçè ìîìåíò íå ñå áÿõà íàòúêâàëè íà ðåàëíà áîéíà ñèëà êàìî ëè ïúê íà èçâúíçåìíà.
-Äîêëàäâàéòå çà ùåòèòå!-çàïîâÿäà êàïèòàíúò.
-Ùèòúò å íà 30%!-èçâèêà ãëàâíèÿò èíæåíåð.
-Ñúð åäíî îò ñúùåñòâàòà å óíèùîæåíî!-îáàäè ñå ïúðâèÿò îôèöåð è â ãëàñà ìó ñå ÷åòåøå íîòêà íà çàäîâîëñòâî. Âñëåäñòâèå íà ìíîãîáðîéíèòå ðàêåòíè ïîïàäåíèÿ Ìóòàëèñòêèòå áÿõà ïîëó÷èëè ñåðèîçíè íàðàíÿâàíèÿ è çäðàâàòà èì êàòî áðîíÿ êîæà çàïî÷íà äà ñå ïðîïóêâà. Ñêîðî ñëåä ïúðâîòî è îñòàíàëèòå äâå ñúùåñòâà áÿõà ðàçôàñîâàíè îò ðàêåòíèòå óñòàíîâêè.  ïðîñòðàíñòâîòî îêîëî ñòàíöèÿòà îñòàíàõà äà ñå ðåÿò ñàìî ìåñåñòèòå îòëîìêè îò òåëàòà èì.
-Äîáðå, óíèùîæèõìå ãè!-èçâèêà òúðæåñòâóâàùî êàïèòàí Òàêúð-Ñåãà áúðçî çàòâîðåòå ïîðòàëà!-íàðåäè òîé.
-Ñúð àìè Ìàãåëàí!?!-ïîïèòà Ìàðê ñ ðàçòðåïåðàí ãëàñ.
-Íå ìîæåì äà ðèñêóâàìå îùå îò òåçè óæàñíè ñúçäàíèÿ äà íàõëóÿò â íàøèÿò ñâÿò! Âåäíàãà çàòâîðåòå ïîðòàëà!
-Äà Ñúð-îòãîâîðè Ìàðê è èçêëþ÷è ïîäàâàíåòî íà åíåðãèÿ êúì ïîðòàëà. Òîçè ïúò îáà÷å íå ñå ïîëó÷è î÷àêâàíèÿò åôåêò. Äóïêàòà âúâ âðåìå-ïðîñòðàíñòâîòî îñòàíà äà çåå ñÿêàø íå ñå íóæäàåøå îò äîïúëíèòåëíà åíåðãèéíà ïîääðúæêà.
-Êàêâî ñòàâà Ìàðê? Êàçàõ äà çàòâîðèø ïîðòàëà!-ÿäîñà ñå êàïèòíúò.
-Èçêëþ÷èõ åíåðãèÿòà ñúð íå çíàì êàêâî ñòàâà!
-Íî íàëè òè ðàçáèðàø íàé-ìíîãî îò ïîðòàëè, íå ìè êàçâàé, ÷å íå çíàåø êàêâî ñòàâà!!!
-Åäèíñòâåíîòî ìè îáÿñíåíèå å, ÷å íÿêîé ïîääúðæà ïîðòàëà îò äðóãàòà ñòðàíà.
-Êîåòî çíà÷è?
-Çíà÷è... ÷å íå ìîæåì äà ãè ñïðåì ñúð!-ïîñëåäíîòî Ìàðê ïðîèçíåñå êàòî ÷îâåê êîéòî ÷åòå ñîáñòâåíàòà ñè ñìúðòíà ïðèñúäà.
Êîíöåíòðè÷íèòå åíåðãèéíè ïðúñòåíè ñå ðàçäâèæèõà çëîêîáíî è ïðåç ïîðòàëà íàõëó ïîñëåäíîòî êîåòî õîðàòà îò "Äæåíåçèñ" èñêàõà äà âèäÿò. Òîâà áÿõà äâàíàäåñåò Ìóòàëèñòêè ïðèäðóæàâàíè îò äðóãè ÷åòèðè ñúçäàíèÿ, êîèòî Ìàéêúë áè îïðèëè÷èë êàòî ïîâåëèòåëè (overlord).

* * * * * *

Ìàéêúë è Äàíè äîñòèãíàõà äî äîêúò çà åâàêóàöèÿ, êúäåòî ïî ãîëÿìàòà ÷àñò îò æèòåëèòå íà êîñìè÷åñêàòà ñòàíöèÿ ñå êà÷âàõà íà ñïàñèòåëíèòå ñîâàëêè. Ñðåä òúëïàòà Ìàéêúë çàáåëÿçà ìàéêà ñè, êàêòî è ñåìåéñòâàòà íà Äàíè è Áåí ,êîéòî ñúùî áåøå ñðåä áëèçêèòå ñè.
-Ìîì÷åòà íÿìàòå ïðåäñòàâà êàêâî âèäÿõ! Ãîòîâ ñúì äà ñå çàêúëíà, ÷å íè íàïàäíàõà...-çàïî÷íà Áåí ,íî áå ïðåêúñíàò îò ñâîèòå ïðèÿòåëè.
-Äà è íèå ãè âèäÿõìå, Çåðãè!-êàçà Äàíè.  òîçè ìîìåíò òå âå÷å ñå êà÷âàõà íà åäíà îò ñîâàëêèòå. Îòíîâî ñèëíî ðàçäðóñâàíå õâúðëè âñè÷êè â óæàñ.
-Ìîëÿ çàòåãíåòå êîëàíèòå! Èçëèòàìå!-÷ó ñå ãëàñúò íà ïèëîòà ñëåä ,êîåòî ñîâàëêàòà ñå ïîíåñå êúì îòêðèòèÿ êîñìîñ çàåäíî ñ îùå 20 äðóãè.  òîçè ìîìåíò Ìàéêúë ñúçðÿ ìóòàëèñòêèòå îáêðúæèëè ñòàíöèÿòà. Òðè îò òÿõ ñå íàñî÷èõà êúì ñîâàëêèòå, êîèòî ñå îïèòâàõà äà ñå èçìúêíàò âêëþ÷âàéêè äâèãàòåëèòå ñè íà ïúëíà ìîù. Àäñêèòå ñúçäàíèÿ îáà÷å íå ñå îòêàçàõà äà ãè ïðåñëåäâàò îáñèïâàéêè íàé-çàäíàòà ñîâàëêà ñúñ ñâîèòå óáèéñòâåíè êðèñòàëè. Òúé êàòî ñïàñèòåëíèòå êîðàáè íÿìàõà íèêàêâî âúîðúæåíèå òå íå ìîæåõà äà îòâúðíàò íà îãúíÿ. Ñêîðî åíåðãèéíèÿò ùèò íà ñîâàëêàòà íå èçäúðæà è òÿ ñå âçðèâè íà áåçáðîé ÷àñòèöè. Ìàéêúë âèäÿ ñèÿíèåòî îò åêñïëîçèÿòà è êàïêà ñòóäåíà ïîò ñå ñòå÷å îò ÷åëîòî ìó. Çà ïúðâè ïúò ñè ïîìèñëè, ÷å å îáðå÷åí. Çíàåøå ÷å å âúïðîñ íà âðåìå è ñîâàëêàòà â êîÿòî ñå íàìèðà äà áúäå âçðèâåíà. Òîâà îáà÷å íå ñå ñëó÷è. Òðèòå ìóàëèñòêè, êîèòî ñå áÿõà îòêëîíèëè â ïðåñëåäâàíåòî ðåøèõà, ÷å å ïî-âàæíî äà ñå âúðíàò â îñíîâíàòà áèòêà îêîëî ñòàíöèÿòà.

* * * * * *

Íà êîñìè÷åñêà ñòàíöèÿ "Äæåíåçèñ 33" áåøå îñòàíàë ñàìî îñêúäíèÿò âîåíåí ïåðñîíàë êîéòî èìàøå íàìåðåíèåòî äà óäúðæè àòàêèòå íà ÷óæäî-ïëàíåòíèòå ñúçäàíèÿ äîêàòî äîéäàò ïîäêðåïëåíèÿ.
-Ñúð, ùèòúò íè å íà 10%!!!-èçâèêà ãëàâíèÿò èíæåíåð.
-Èçêëþ÷åòå âñè÷êè âòîðîñòåïåííè ìîùíîñòè! Íåêà öÿëàòà åíåðãèÿ ñå ïðåíàñî÷è êúì ùèòà!-çàïîâÿäà êàïèòàí Òàêúð. Ñëåä êàòî çàïîâåäòà áå èçïúëíåíà îñâåòëåíèåòî â êîìàíäíàòà çàëà óãàñíà è åäèíñòâåíàòà ñâåòëèíà èäâàøå îò ñâåòåùèòå ìîíèòîðè íà êîìïþòðèòå. Âúïðåêè âñè÷êè óñèëèÿ îáà÷å ñêîðî çåðãèòå óñïÿõà äà ñâàëÿò ùèòà è êðèñòàëèòå ïðè÷èíèõà íÿêîëêî ïðîáîéíè â êîðïóñà íà ñòàíöèÿòà.  òîçè ìîìåíò ïîâåëèòåëèòå ñå ñíèøèõà íàä íåÿ è èçïóñíàõà âúðõó ïîâúðõíîñòòà è íÿêîëêî ñúùåñòâà. Òîâà áÿõà óáèéñòâåíèòå çåðãëèíãè è õèäðàëèñòêè- òå ïðåäñòàâëÿâàõà ëåêàòà ïåõîòà íà çåðãèòå, íî õîðàòà íà "Äæåíåçèñ 33" îùå íå çíàåõà òîâà.
-Ïðîáèõà êîðïóñúò íà íÿêîëêî ìåñòà è ñåãà ñà íà ïîâúðõíîñòòà íà ñòàíöèÿòà ñúð! Ñèãóðíî ùå ñå îïèòàò äà ÿ ïðåâçåìàò!-êðåùåøå ïî÷òè â èñòåðèÿ ãëàâíèÿò èíæåíåð.
-Ïðàòåòå âñè÷êè íàëè÷íè ñèëè íà ìåñòàòà íà ïðîáîéíèòå îòêúäåòî ñèãóðíî ùå ñå îïèòàò äà íè àòàêóâàò!-çàïîâÿäà êàïèòàíúò. Íà ñòàíöèÿòà èìàøå ñàìî 30 ïåõîòèíöè, êîèòî íîðìàëíî ñå ãðèæåõà çà ðåäà, íî ñåãà áÿõà ðàçäåëåíè íà òðè îòðÿäà ïî äåñåò äóøè è èìàõà çàïîâåä äà èçáèÿò ñúùåñòâàòà ïðîíèêâàùè âúòðå.
-Òóê ÷åðâåí åêèï, èìàìå êîíòàêò!!!-÷ó ñå ïî ðàäèîñòàíöèÿòà ñëåä, êîåòî âúâ âèñîêîãîâîðèòåëÿ îòåêíàõà îòêîñèòå íà ãàóñîâèòå ïóøêè íà ïåõîòèíöèòå.
-Äà!Ìèñëÿ ,÷å ùå èì äàäåì äîáúð óðîê- èçâèêà ïúðâèÿò îôèöåð. òîçè ìîìåíò òúòåíúò íà ïóøêèòå áåøå çàãëóøåí îò íàé-óæàñíèòå çâóöè, êîèòî ÷îâåê ìîæåøå äà ñè ïðåäñòàâè, ñëåä êîåòî íàñòúïè òèøèíà. Ïîäîáíà áå ñúäáàòà è íà äðóãèòå äâà åêèïà.
-Ãîñïîäà ïðèãîòâåòå ëè÷íèòå ñè îðúæèÿ!-çàïîâÿäà êàïèòàíúò.-Íÿìà äà ñå äàäåì áåç áîé!
Âðàòèòå íà êîìàíäíàòà çàëà áÿõà ðàçêúñàíè îò çàîñòðåíèòå ïðåäíè êðàéíèöè íà çåðãëèãèòå. Òå íàõëóõà â çàëàòà ,êàòî âúëíà è ïîâàëèõà Ìàðê ïúðâèÿò îôèöåð è ãëàâíèÿò èíæåíåð ïðåäè äà ïðîèçâåäàò è åäèí èçñòðåë. Êàïèòàíúò ,êîéòî ñòîåøå ïî-äàëå÷å îò âðàòàòà óñïÿ äà ñå ïðèöåëè ñúñ ñâîÿò "Desert Eagle" è äà óöåëè åäíî îò ñúùåñòâàòà. Òî ïîòðúïíà è ñå õâúðëè êúì íàïàäàòåëÿ ñè. Òàêúð ïàíè÷åñêè èçñòðåëÿ öåëèÿò ïúëíèòåë â ãëàâàòà íà çåðãëèíãúò, êîéòî ñå ñòðîïîëè íà ïîäà.  òîçè ìîìåíò âñè÷êè îñòàíàëè çåðãè ñå íàõâúðëèõà âúðõó åäèíñòâåíèÿò îñòàíàë æèâ ÷îâåê.


* * * * * *

Ñïàñèòåëíèòå ñîâàëêè ëåòÿõà ñàìîòíî êúì ñèñòåìàòà Ëåêñà êúäåòî ùÿõà äà íàìåðÿò óáåæèùå. Ìàéêúë ãëåäàøå çàìèñëåíî ïðåç ïðîçîðåöà. Äà òîâà íàèñòèíà ñå ñëó÷âàøå. Çà ìèã òîé îñúçíà ,÷å ñêîðî áåçîïàñíîñòòà ùåøå äà áúäå ñàìî ñïîìåí îò ìèíàëîòî..


Ïóáëèêóâàíî îò aurora íà 04.09.2006 @ 16:05:05 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðîìàíè

» Ìàòåðèàëè îò
   Andrey358

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 0
Îöåíêè: 0

Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

20.04.2024 ãîä. / 11:02:15 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Star craft-live" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.