Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 742
ХуЛитери: 2
Всичко: 744

Онлайн сега:
:: LATINKA-ZLATNA
:: Heel

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифта17 мига от есента
раздел: Есета, пътеписи
автор: ANG

1. Знаеш ли, някъде около 17-ти век един от най-важните въпроси, оспорван в Църквата, бил: Колко Дявола могат да минат през иглено ухо?
2. Тук и Сега, питам те: Колко игли могат да минат през ушите на Дявола?
3. Между чии две уши се намира Дявола, когато не мислим за него. И въобще, има ли Дявол за тези, които никога не са отваряли ушите си за него?
4. Дявол било мръсна дума? Защото е човешка измислица? Мисловен конструкт, инструмент за измерване на злото? Конструкт, подобен на Времето, което измерваме с часовник или с епохи? Инструмент на Църквата, служещ за подчинение, така ли мислиш?
5. Ако да, нека да заменим мръсната дума с …Луната, Дървото, Човека - искаш ли? Луната ли избираш за начало?
6. Къде се скрива Луната, когато очи затвориш и не я виждаш. Колко Луни има на небето? Една? Нали можеш да си представиш, с очи затворени, две Луни? Отваряш очите и питам те: Кой открадна едната и коя за тебе бе по-истинската?
7. Издава ли звук падащото Дърво в планината, когато си запушил ушите си? Защо бързаш с отговора Да? Нали от физиката знаеш, че за звука са необходими трептящо тяло, звукопроводяща среда и твоето ухо? Едно от тях ако липсва? Значи всичко еднакво важно е, нали така?
8. Коя форма на съществуване е реалната за Човека - телесната, менталната или душевната?
9. Как позна - и трите разбира се, в триединна система? Познал си случайно, казваш, правилно ли чувам? Какво значи таз дума Случайно?
10. Случайно си се появил на Този свят? "Аз не знам защо на тоз свят съм роден и не зная защо ще умра…?" Предполагам, че се шегуваш?! Я помисли, не знаеш? Че ако самият Ти не знаеш, кой друг? Бог ли те изпратил?
11. Искаш Живота да наречем Бог? Значи и твоето име е Бог, не мислиш ли? Нали и ти си част от Живота? Нали Ти правиш част от Живота, твоя, на любимия човек и на малкото същество, което ще създадете?
12. Така че, Ти си Бог - Ти правиш себе си и Вселената - нещо май не си много съгласен? Нали си чувал за разширяващата се Вселена - кой мислиш я разширява Тук и Сега - във всеки момент?
13. Нима не си Ти - Този?
14. Защо си напуснал за малко/много Световната Душа? Защо си избрал точно в това коремче да влезеш. Точно на тази Земя? Точно в тази Страна? Точно Тук и Сега? Нима мислиш, случайно е?
15. Нима не си чувал от мен, че Всичко от Което Се Нуждаеш Е Любов?
16. Че Живота Прави Се С Любов? Че Ти и Аз Сме Едно - Бог-Живот?
17. Колко пъти ти казвам, повтарям, че Цялото Божие Царство Е В Теб - Ти Си Бога? Май вече започна да ти харесва да правиш Живот? Този който се измерваше Тук и Сега от 17 мига на есента!?

ТИ СИ И ПЪТЯТ-ЖИВОТ, И БОГА.


Публикувано от hixxtam на 16.05.2004 @ 01:33:47 



Сродни връзки

» Повече за
   Есета, пътеписи

» Материали от
   ANG

Рейтинг за текст

Средна оценка: 4.71
Оценки: 7


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

20.04.2024 год. / 14:03:18 часа

добави твой текст
"17 мига от есента" | Вход | 4 коментара (26 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: 17 мига от есента
от libra на 16.05.2004 @ 07:10:45
(Профил | Изпрати бележка)
Трудно ми е да го коментирам, ще се получи доста обширно..но го приемам като 17 мига, защото може да се тълкува различно така както си го написал..от една страна"съществувам само аз и моите собствени усещания", от друга споменаваш за Световната Душа...Тук и Сега едва ли би те разбрал...правилно.


Re: 17 мига от есента
от mg42 (ggt@mail.bg) на 16.05.2004 @ 11:46:33
(Профил | Изпрати бележка)
чадо божие, като не съм пил виждам само иглата, но като ударя три водки виждам една голяяяяма дяволица седи си в ухото на иглата и ми се усмихва:)))))))


Re: 17 мига от есента
от Eilsun (elina_arch@abv.bg) на 17.05.2004 @ 13:26:25
(Профил | Изпрати бележка)
"...Колко Луни има на небето? ... Кой открадна едната и коя за тебе бе по-истинската?..."
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Благодаря ти Боже!

(Пратчет ти духа прахоляка:-)))))))


Re: 17 мига от есента
от miglena (megira@abv.bg) на 28.05.2004 @ 17:49:03
(Профил | Изпрати бележка) http://www.miglena.net/
... нов химн си е това:
MAKE LIFE AND LOVE !!!!
:)))))