Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 2
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 885
ÕóËèòåðè: 5
Âñè÷êî: 890

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: Icy
:: nina_nina
:: LioCasablanca

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÄà âàëè...(2)
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: tsveti

„Ùå ÿ èçíåíàäàì, îò òîëêîâà âðåìå çà ïðúâ ïúò äà ñâúðøà ïî-ðàíî, åååõ, íå å ëè òîÿ ñàêàò êðàê ñàìî, çà òåáå ëèòâàì, äóøêå ... åäíà óñìèâêà òâîÿ íè äåëè, ëþáîâ...
Åéé, ùå âçåìà íà íÿêîé äà ìó ÿ èçïåÿ òàÿ ïåñíè÷êà, ìîæå è íÿêîé ëåâ äà èçêàðàì, ìè êàêâî, íå å ÷àê òîëêîâà ëîøà, âåðíî, íå ñúì ×åëåíòàíî, àìà êâî çíàÿò òèÿ çà áúëãàðñêèÿ ëúâ, åõåå, âúâ ôóòáîëà íå ìè ïðîâúðâÿ, ìà ìîæå ïúê ìàìà çà ïåâåö äà ìå å ðîäèëà...
Åäíà óñìèâêà òâîÿ íè äåëè, ëþáîâ!
Åäíà óñìèâêà ñàààààààìî
- Åé, Ìèòå, êàê ñè áå, ïðèÿòåëþ? Êàê òàêà ñè ïîäðàíèë äíåñêà, à? ß åëà äà ïèéíåì ïî íåùî, à?
- Àéäå íÿêîé äðóã ïúò ñ óäîâîëñòâèå... àìà... ÷àêàò ìå ñåãà, ðàçáèðàø ëè, îò òîëêîâà âðåìå çà ïðúâ ïúò äà ñâúðøà ïî-ðàíî... àáå, èñêàì äà èçíåíàäàì ìîéòî ìîìè÷å...
„Äà áå äà, ðàç÷åêíà ñå ïðîñòî îò ÷àêàíå òâîéòî ìîìè÷å, àìà ìíîãî êîôòè ñåãà òî÷íî äà ñå ïðèáåðåø, âñå ïàê - òî÷åí ïè÷ ñè…"
- Àéäå áå, ñàìî ïî åäíî ìàëêî äà ïèéíåì, îòêîãà íå ñìå ñå âèæäàëè... Àáå, êàê çàáðàâèõ, òè ðàçáðà ëè ñ Ìàòåî êàêâî ñòàíà, à?
- Íå èñêàì è äà ðàçáèðàì çà òîÿ ãàä, èçâèíÿâàé, Ëóêà, òåá òå óâàæàâàì, àìà íàëè çíàåø, ïðèÿòåëþ, ... „ÀÀÀÀÀ, ìàìè÷êî, ïîìîù, áîëèèèèè, ìíîãî áîëè, ìàìè÷êî - îñâèðåïÿë äâóðîã øèø êðúñòîñâà îò êðúñòà äî ìîçúêà, äî íàé-ìàëêîòî ïðúñò÷å íà êðàêà è îáðàòíî, à â î÷èòå - ôîéåðâåðêè - ñâåòëèíè, çíàìåíà, õîðà - ÷åðâåíî, çëàòíî... èçáóõâà ... îòíîâî è... îòíîâî íàæåæåíî - çëàòèñòî äî... áÿëî... è ... „Õóáàâàòà íîâèíà å, ÷å ùå ìîæåòå îòíîâî äà õîäèòå - æèâîòúò å ïðåä âàñ, îùå ñòå ìëàä, ìîæå ïúê è äðóãî ïîïðèùå îñâåí ôóòáîëà äà îòêðèåòå, íàëè çíàåòå, ïîíÿêîãà... òàêà å â æèâîòà...". „Êàêâî çíàåø òè, ìëàäî, íàõèëåíî äîêòîð÷å çà æèâîòà è êîãà ñè ñå êüîðàâèë äà ñè ïèøåø äîìàøíèòå íà ñâåù ùîò ìàéêà òè å íÿìàëà ïàðè äà ïëàòè òîêà, ÷å íà òðåòèÿ äåí ñëåä çàïëàòà å íàåáàíà, ïðåáèòà è áåç ïàðè, äà ìîæå áàùèöàòà äà ÷åðïè ïðèÿòåëèòå ñè â êðú÷ìàòà... ×å òâîéòà ìàéêà íàäàëè å èìàëà ïî-ãîëÿìî ïðèòåñíåíèå îò æèëàâèòå ñïàãåòè íà âå÷åðÿ, åõ, ïðàâî ñè, äîêòîð÷å, íåùàòà îò æèâîòà...
- Àáå, êàê äà òè êàæà, êîôòè å òàêà äà ñå ãîâîðè, è íèêîé ìíîãî ìíîãî íå ãî îáè÷àøå, ãàäíî êîïåëåíöå áåøå, àìà, èìà íåùî, èìà íÿêîé îòãîðå - êîëà ãî áëúñíà, çàìàëêî äà çàãèíå íàìÿñòî, å, îòúðâà êîæàòà, àìà ïàðàëèçèðàí å ñåãà, â êîëè÷êà å, å òîâà ñè å, êàçâàì òè, èìà ÿâíî ñïðàâåäëèâîñò...
- Êâà ñïðàâåäëèâîñò áå, íà 25 ãîäèíè â êîëè÷êà... ìàìêà ìó è ñïðàâåäëèâîñò!
- À òåáå êàê òå èçðèòà, à? Å ãî, èìà íÿêîé îòãîðå è ìèñëè!
- Àáå... îñòàâè òèÿ ðàáîòè, âåðíî, êîôòè áåøå, àìà... áå, êâî äà òè êàæà, ÿ âåðíî äà ïèéíåì ïî åäíî, à? Àìà íÿìà äà ñå áàâèì ìíîãî, ñòàâà ëè?
- Ñïîêîéíî, ïðèÿòåë, çíàì êâî å ìëàäà æåíà âêúùè…
"Çàêëþ÷åíî îòâúòðå, êàêâî ñòàâà..."
- Ìàðèÿ, àç ñúì, ïèëåíöå - àìà êàêâî ñòàâà, ùå ðàçáèÿ ïðîêëåòàòà âðàòà, êàêâî...
- Àõ, çàêëþ÷èëà ëè ñúì, àõ, èçâèíÿâàé, ñêúïè...ïî íàâèê, íàëè çíàåø êàòî ñúì ñàìè÷êà...
„Ñêúïè ...? Àìà...êàêâî... íèêîãà íå ñè ìå íàðè÷àëà òàêà... è ... òîâà õàëàò÷å â 7 ÷àñà, ìàìêà ìó, êàêâî ñòàâà, ïî äÿâîëèòå..."
- Ïðèáèðàø ñå ïî-ðàíî äíåñ, èìà ëè íåùî... à, êîëêî òúæåí èçãëåæäàø, êàêâî èìà?
- Ìè, è àç òîâà ñå ÷óäÿ, ìèëà, êàêâî èìà, ... áúðçàì äà ñå ïðèáåðà ïî-ðàíî, òè - ïîëóãîëà, âðàòàòà çàêëþ÷åíà, ñòðàííà ìèðèçìà... ïàðôþì ëè å òîâà íÿêàêúâ...
- Àìà çàùî òàêà ãîâîðèø, îáèæäàø ëè ìå...? Öÿë äåí òå ÷àêàì, çà òåá ãî êóïèõ òîâà õàëàò÷å, íèùî, àààààààà, íèùè÷êî íå ðàçáèðàø...
- Îõ, äîáðå, äîáðå äå, íå ïëà÷è, èçâèíÿâàé, àìà ÷å ñúì ãëóïàê, åëà, ìèëè÷êî, äà òå ãóøíà, íå ìè ñå ñúðäè äå, ìîëÿ òå, åëà òóê, åëà äà òè êàæà íåùî çà õàëàò÷åòî...
„Âèæ òè, è ëåãëîòî - ðàçõâúðëÿíî..."
- À! ×ó ëè òîâà - âðàòàòà - ÷ó ëè?
- Êàêâî ãîâîðèø, åëà òóê, ñêúïè, ïðåãúðíè ìå, èëè... íå ìå èñêàø...

„Ñêúïè, òà ñêúïè, êàêâî ãî å çàïîâòàðÿëà òîâà, è êàê ñå èç÷åðâè êàòî îòêëþ÷è, ÷èñòî ãîëà ïîä õàëàò÷åòî... è âðàòàòà... çàòðúøíà ñå âåäíàãà êàòî îòèäîõìå â ñïàëíÿòà, îõõõõõõõ, è íà íÿêàêúâ ñêúïàðñêè ïàðôþì ñìúðäåøå..."
- Åé, áàðìàí, à ñèïè íà Ìèòåòî îùå åäíî!
- Åõåå! Îòêîãà íå ñìå ñå âèæäàëè, äà ìó ïèéíåì áðàòî! È îò ìåí äà çíàåø - íà êóðâà âÿðà äà íÿìàø, à íàçäðàâå!
- Êâè ãè ãîâîðèø, áå ïè÷? Êâè êóðâè, áå?
- Àáååå, ñè÷êèòå ñà êóðâè, áðàò÷å, ñàìî íå èì êëÿêàé! Ïèé íà åêñ è äà íå òè ïóêà!
- Àìà òè, íåùî ìè íàìåêâàø ëè, êâî ìè ãîâîðèø, áå, ïðîñòàê!
- ß ïî-ñïîêîéíî, áå ìîì÷å, çà åäíà ïà÷àâðà íÿìà äà ìè ñðóòèø áàðà, åé! ß äèãàé âåäíàãà ìàñàòà, ïëàùàé àìáàëàæà èèè - äà òå íÿìà! Àéäå! Æèâî!

- È âñå ïàê - õóáàâè áÿõà, ìàìèöàòà ìó ìðúñíà...!
- Êîè áå, ïèÿíäå? Õåõå! Âèæòå ãî áå, êúâ å íåùàñòåí, íà çåìè åäíà öèãàðà, àéäå, îò ìåí äà ìèíå!
- À òàÿ ðàêèéêà ùå ÿ ïèåòå ëè äåòî îñòàíà îò ìîìè÷åòî?
- Íåìà áå, ñïîêîéíî, ñèïè ñè ÿ â øèøåíöåòî! Ñàìî òàêà, èêîíîìèÿ ìó å ìàéêàòà, èíà÷å êàê - äà ïèëååì êàïêàòà, ìè óòðå êàòî íÿìà...íà, å è ìàëêî áèðè÷êà îñòàíà îò Ïåøî, ñèïè è íåÿ, íå áîé ñå!
- Ååå! Äîáðè õîðà ñòå âèå...

„Õóáàâè áÿõòå - êîñàòà é äî äóïåòî íà ãàäíàòà êóðâà, è ïèùè è ñòåíå, íå êàòî äà å ñ ìåí... è òîé - åäúð, ñèëåí, íå ñàêàòëúê êàòî ìåíå, ñ åäíàòà ðúêà ÿ äúðæè ïîä äóïåòî, à êîñàòà é ñå âåå èç âúçäóõà - êó÷êî ïðîêëåòà! Ñúáàðÿì ãè íà çåìÿòà è áëúñêàì, è ðèòàì, è ìà÷êàì...ñìàçâàì ãè è äâàìàòà íà êàéìà! Òàÿ ïúê êðúâ îòêúäå äîéäå, äåòî ñå áèõ ñ ãàäíèòå ãîâåäà â êðú÷ìàòà, è ïîâðúùàíî, è êðúâ, åãà òè ëàéíàòà!
Îõõ , ìàìèöàòà ìó, êâî ñòå ñå âòðåí÷èëè â ìåí áå, ìðúñíèöè, òîëêîâà áèðà êàòî èçïèå ÷îâåê, íîðìàëíî å äà ñå îðèãíå! À ïî æèâî, ïî çäðàâî!"

"Îùå ùîì òå âèäÿõ òå çàëþáèèèèèèõ"

„- Åé, êâî ñòàâà, áå, êâî ñè ñå ðàçöèâðèëà?
- Ïðåáèõà ìå, ÷è÷êî, ïðåáèõà ìåååååååå... åäíà êîðè÷êà õëåáåö íå òè ëè ñå íàìèðà, ãëàäíà ñúì êàòî êó÷å, ÷è÷îîîîîî...
- Êúâ ÷è÷î ñúì òè àç, ìà? È êâî ñå îïëàêâàø, òîâà ñè çàñëóæèëà êàòî ëÿãàø ñ âñè÷êè, à ìúæà òè çàìèíàë ïàðè äà èçêàðà, ååååååå, òîâà ñòå âñè÷êèòå, äî åäíà ñòå òàêèâà, êó÷êè ïðîêëåòè!
- Ïðîñòàê! Òè ëè ùå ìå ó÷èø, áå! Íàëè ñúì òå âèäÿëà êàê ìå çÿïàø è êàê ñå ïèïàø àêî èçîáùî íåùî äèãàø ñ òîëêîâà ïèåíå!
- Àáå êâî òå çàñÿãà òåáå äèãàì ëè íå äèãàì ëè, âúðâè ïðè ìúæà ñè, èçâèíè ìó ñå, åé! Àìà êâî òè ñòàâà, áå, íå òàêà, ÷àêàé, äúðæà òå, íå ïàäàé, êàæè ñåãà, êâî ñòàâà?
- Íàëè òè êàçâàì, áå, ïèÿíäå, óìèðàì îò ãëàä, èçãîíè ìå, ìðúñíèêà, íà óëèöàòà ìå èçãîíè, æåíà ìó ñå ïðèáðà, çà êâî ìó å áðåìåííà öèãàíêà âêúùè... êó÷êè ñìå íèå, à? Àìà êàòî ãî íàäúðâèòå ñå êó÷êèòå äóøèòå, ãàäîâå ìðúñíè! Îõ, óìèðàì...
- ×àêàé, ÷àêàé ñåãà, êúäå ùå óìèðàø, íå ìîæå òàêà... òè ñåãà ìëÿêî òðÿáâà äà ïèåø, ìåñî, òè ìàéêà ùå ñòàâàø, åé! ß ñå ñòåãíè!
- Êâà ìàéêà îò ìåíå, áå, äàé ìàëêî õëåáåö ñàìî, ïúê ùå õîäÿ ïðè áàáàòà äà ìè ãî ìàõíå óòðå, òî... äàæå è áàùàòà íå çíàì êîé å...
- Âèæ êàêâî, ìîìè÷å, ñåãà ùå òå íàõðàíÿ, ùå òå ñëîæà äà ñè ëåãíåø, âñè÷êî ùå íàïðàâÿ, àìà ïîâå÷å òàêèâà ïðèêàçêè äà íå ñúì ÷óë, ðàçáðà ëè? ßñíî?
- Ëåñíî òè å íà òåáå, ñàìî ìàëêî ïèåíå äà íàìåðèø - ìîðåòî òè å äî êîëåíå, ìè àç êàê áåç ìúæ äà ðàæäàì, áå, ÷è÷î?
- À ñòèãà âå÷å ñ òîÿ ÷è÷î äå, àéäå ÿæ ñåãà, íå ïðèêàçâàé, ùå ãî èçìèñëèì íÿêàêñè, íå áîé ñå!"

-Ååååååå, ìíîãî ìè å äîáðà áóëêàòà, áëèçíà÷åòà ìè ðîäè, àìà ïóñòî ïèåíå, êàòî ìè ãî èñêà äóøàòà...
- À õóáàâî å êàò ñå ïðèáåðà è ñè ñïèíêàò ÷èñòè÷êè â ëåãúëöàòà, è ìèðèøå íà ìëåêöå, òîïëè÷êî, åååõ!
- Àìà òÿ å ìíîãî ìúäðà òè êàçâàì! Çàáåëåæêè íå ïðàâè, à ìè ñâàëÿ âîíÿùèòå äðåõè, íàòèêâà ìå â áàíÿòà, íàõðàíâà ìå... àìà ñ òèÿ òúæíè î÷è êàòî ìå ãëåäà... à çà ïîñëåäíî, äàé åäíà öèãàðà, ìîì÷å, àç îò óòðå è ïèåíå, è ïóøåíå, ñè÷êî ñïèðàì, à íåêà âàëè, íåêà òðåùè, àç øå ñè ïëÿêàì â ëîêâèòå, åõåååååå!
- Áàùà ñúì âå÷å, åõååå!
- Íÿìà íèùî ïî-õóáàâî îò ëîøîòî âðåìååååååå!


Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 22.08.2006 @ 20:58:03 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   tsveti

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 1


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ëîïàòà218
àâòîð: nickyqouo
389 ÷åòåíèÿ | îöåíêà 5

ïîêàçâàíèÿ 32823
îò 125000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]
"Äà âàëè...(2)" | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Äà âàëè...(2)
îò kristi íà 22.08.2006 @ 22:07:02
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ïðàâà áÿõ. òîâà, êîåòî áåøå ñàìî "ïîäõâúðëåíî" â ïúðâàòà ÷àñò ñè å ÂÈÖÀ íà ðàçêàçà.

Ïîçäðàâëåíèÿ, Öâåòè, è ïèøè!!!!