Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 2
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 846
ÕóËèòåðè: 6
Âñè÷êî: 852

Îíëàéí ñåãà:
:: Albatros
:: LioCasablanca
:: Georgina
:: pinkmousy
:: rhymefan
:: LeoBedrosian

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÄà âàëè...
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: tsveti

- Íÿìà íèùî ïî-õóáàâî îò ëîøîòî âðåìååå! Åé, ìîì÷å, ìíîãî õóáàâî âàëè, à, êâî øà êàéø! Åõåõååååååå!
Âàëè, âàëèèèè... À òàêà! Äà ãúðìè, äà âàëè! Íÿìà íèùî ïî-õóáàâî îò ëîøîòî âðåìååå - îâåõòÿëî ñàêî ñå ìÿòà âåñåëÿøêè îêîëî ìúðøàâîòî òÿëî, íàñòðúõíàëè ñèâî-ñèíêàâè êîñìè îêîëî øèÿòà è äåêîëòåòî ïðåñðåùàò ìúæêè äúæäîâíèòå êàïêè, òâúðäå øèðîêè è äúëãè êðà÷îëè èçâèâàò òðîìàâè íåñúðàçìåðíè ïèðóåòè â ëîêâèòå - Ååõõ, øå ñå êàðà ïàê áóëêàòà, àìà êâî äà ñå ïðàé, çà ìàëêî ñåäíàõ, ïúê ñå ðàçïðèêàçâàõ, à è áèðè÷êà èìàøå... à å ìíîãî ñâÿñòíà, øå çíàéø, òîâà æåíèòå ñà ïî-ìúäðè îò íàñ, ìîì÷å! - ïîäãèçíàë ðúêàâ, ïî êîéòî ìàçíè ïåòúíöà ãðåÿò êàòî ñëúíöà íà ñâåòëèíàòà íà óëè÷íèòå ëàìïè, ñå èçäèãà ïî ïîñîêà ðàìîòî íà ìëàäåæà è äúëãè âúçêðèâè ïðúñòè ïîòóïâàò íåîïðåäåëåíî âúâ âúçäóõà...
"Îùå ùîì òå âèäÿõ òå çàëþáèèèèèèõ..."
- Å ãî å, ãëåé ñåãà, ïî÷íàõ êàò ôóòáîëèñò, çàâúðøèõ êàò ìóçèêàíò, îùå ìå âèêà òðåíüîðà, áåç ìåíå íå ìîæåëè, è ìó âèêàì- çåìè ìëàäè ìîì÷åòà áå ÷îâåê, à òîé - íå íå íå, äóìà äà íå ñòàâà, áåç òåáå íàêúäå!
"Áðàâî, øàìïèîíå!
Áðàâî, øàìïèîíå!
Ðàçáèé ãè!
Ðàçáèé ãè!
Ðàçáèé ãè! - îáåçóìÿëàòà ïóáëèêà ðåâå îò âúçòîðã, à ïîñëå ãî íîñè íà ðúöå è ãî ïîäõâúðëÿ âèñîêî ñëåä òðåòèÿ ïîáåäåí ãîë.
- Óðààààà! ÖÑÊÀ! ÖÑÊÀ! - è ðåñòîðàíòè, è ëúñêàâè ïåâèöè ìó ñÿäàò â ñêóòà è ïúðõàò ëè ïúðõàò òåæêè ìèãëè, à ñúðöåòî ìó - ìåêî îòêúì æåíñêàòà ÷àñò, áëúñêà ëè áëúñêà - äà èçõâðúêíå ãîðêîòî, äà ïîäðàùÿò ìàëêî ïî íåãî àêî ìîæå òèÿ ïóõêàâè ïðîêëåòè ìèãëè, ååååõ ùî ïðåìèè õâúðëè ïî òÿõ, àìà íàëè íå ñè çíàåøå ïàðèòå, ñ øåïè ãè ïèëååøå, è ïðèÿòåëè èìàøå ìíîãî - íàðîä, æåíè - ìðàâóíÿê...
- Ååé! Àç ñúì ñ áîòóøè, áå, óðààààà! Ùå ñè ïëÿêàì ïî ëîêâèòå êîëêîò ñè èñêàì - îãðîìíèòå áîòóøè ñêà÷àò ñìåëî â ëîêâèòå è ïåíåñòè êàëíè åçèöè îïàñâàò ñìåøíîòî ìàëêî ÷îâå÷å ñ òúíè÷êà äåòñêà øèéêà íàäèïëåíà â ìðåæåñòè ïëàñòîâå áðú÷êè.

"Îùå ùîì òå âèäÿõ òå çàëþáèèèèèèõ
Ìàðèÿ, Ìàðèÿ, Ìàðèèèèèèÿààààààà...
(… íà âñè÷êè ìúæå...)"

- Ìàðèÿàààààà! Ìàðèÿààààààà!
- Æèâîòåöà ìè èçïè, ìðúñíà êó÷êî... -êîñìàòèòå ïðúñòè òðåïåðëèâî íàñî÷âàò øèøå îò ìèíåðàëíà âîäà ñ íåîïðåäåëåíî ñúäúðæàíèå êúì èçäúëæåíè â òðúáè÷êà òúíè÷êè ïîñèíåëè óñòíè, êîèòî øóìíî ñðúáâàò è ïðèìëÿñêâàò.
„Õåé, êàêâî, çàùî ëåæèø òóêà, áå ìîìè÷å, åõîîî, ëåëåee, ñåãà âå÷å ñãàçèõ ëóêà, ñòàíà òÿ êàêâàòî ñòàíà, ìàé íå äèøà, ïðåáèëè ñà ÿ, ìðúñíèöèòå, ëåëååå! Å õóáàâà ðàáîòà, òîâà ëè ìè áåøå ãóðáåòà - äà ñå çàìåñÿ ñåãà ïúê â ñúäåáíè èñòîðèè... íà Äåâà Ìàðèÿ ïðèëè÷à, êðàñèâî äåòå, ñïàñè ÿ, Áîãîðîäèöå... àìà ÿ àç äà ñå îìèòàì ïî-äîáðå äà íå ìå íàäóøàò ÷åíãåòàòà...àéäå, à äà òå çàâèÿ ïîíå… ìàììà ìèà! Ñúâúðøåíî ãîëî äåòå! Õà! Òè ãëåäàø, ïèëåíöå! Õà! Æèâà ñè çíà÷è, õóáàâèöå! àìà íå ìå ãëåäàé òàêà, íå ñúì òå ïîäðåäèë àç, íå ãëåäàé òàêà, îõõõ, áîæååå, ÿâíî è òóêà ñè îïëåñêàë íåùàòà, ùî òàêà íè ïîäðåæäàø, áå Ãîñïîäè, àéäå, äîáðå, áåëÿòà ñè íàâëè÷àì ñ òîâà ìîìè÷å, àìà êàêâî äà ñå ïðàâè, íÿêîé ùå òðÿáâà âñå ïàê äà òè ñâúðøè ìðúñíàòà ðàáîòà, êàòîëèê ëè, ïðàâîñëàâåí ëè, ñå òàêèâà ãè âúðøèø, íàëè òîÿ Ìàòåî ñ èìåòî íà àïîñòîëà óæ, ìå èçðèòà òà â æèâ òðóï ìå ïðåâúðíà ãàäèíàòà, à âñåêè äåí ñâåùè òè ïàëè, åõ, ïîãëåäíè ÿ, Ãîñïîäè, òðåïåðè, äóøèöà, áîðè ñå, ñïàñÿâàì ÿ, ìðàçè ìå, ùå ìå óðî÷àñà ñ òèÿ äÿâîëñêè î÷èùà, è ïëà÷å ëè ïëà÷å, ãîðêîòî, óäàâÿì ñå â òèÿ ñúëçè, åé! Ãëóïà÷å, ïîñïðè ìàëêî áå, íå äðàñêàé òàêà, î÷èòå ìè ùå èçäåðåø, ìàõàìå ñå îòòóêà, íà åäíî ìíîãî õóáàâî ìÿñòî îòèâàìå, ÷óé, ÷óé, ïðèêàçêà ùå òè ðàçêàæà, õàéäå, ïîåìè äúõ, à òàêà...
Òàêàààà, ñåãà äà ñå èçêúïåì, àìà ñà òå ïîäðåäèëè, öÿëàòà ñèíÿ... Åõ, è äðåõè íÿìàø, îñâåí ñòàðàòà ìè ðèçà çà ïèæàìà, íà, ïèéíè ÷àé÷å ñåãà, âñè÷êî å íàðåä, âñè÷êî å íàðåä, íà ñèãóðíî ìÿñòî ñè, íå áîé ñå... Ñåãà ïúê êàêâî, íå ñå èçëàãàé, ìîëÿ òå, íå ñúì ìàçåí ïîï äà ìè öåëóâàø ðúöåòå... ñòèãà äå, è ñòèãà âå÷å ñ òèÿ ñúëçè... àéäå, ñïèíêàé ìîìè÷åíöå, ñïèíêàé, âñè÷êî å íàðåä..."
- Äà ñëóøàø æåíà ñè, ìîì÷å! Ïî-ìúäðè ñà îò íàñ...Å, ìîéòà áóëêà, áëèçíàöè èìàì! - âñìóêâà èçìîðåíîòî õîáîò÷å ãëúòêà îò ìúòíàòà òå÷íîñò.
- Àìà òè ëè ñè ìàéñòîðà?
- Ååååå, íàäÿâàì ñå...
"Îùå ùîì òå âèäÿõ òå çàëþáèèèèèèõ"
Ìàðèÿ, Ìàðèÿ, Ìàðèèèèèèÿààààààà...
- È õàìàëèí, è ïèêîëî, ðàçíîñâà÷ íà ïèöè, ïåêàð íà ïèöè, öâåòàð, ÷èñòà÷... êàêâî ëè íå ñúì áèë â ïóñòàòà Èòàëèÿ, êàòî ìå îñàêàòè îíàÿ ãàäèíà è ñïðÿõ äà èãðàÿ... è ñå íå ìîæåõ ïóñòî ïàðè çà áèëåò äà ñúáåðà, òà è ìàéêà ÷óæäè ïîãðåáàõà...
"- Ìàðèÿ, ñúáðàõ ïàðèòå, ïèëåíöå, òðúãâàìå óòðå, ìèëè÷êà!
- Ñúæàëÿâàì çà ìàéêà òè, ìíîãî ñúæàëÿâàì - ñãóøâà ñå íà ãúðäèòå ìó, öåëóâà ãî íåæíî.
- Àìà òè, àìà òè, òè ïðîãîâîðè, äóøêå! - áóìòÿò òðåïåðåùèòå ïðúñòè- Äà âúðâèì äà ïðàçíóâàìå, äà ïèðóâàìå...
Ìàéêî íåùàñòíà, â ëîø ÷àñ çà÷åíàëà, íåáëàãîäàðíî êîïåëå êúðìèëà, íå äîéäå î÷èòå òè äà çàòâîðè...
Àìà íåéíèòå ïúê êàê ãðåÿò ñ äèàìàíòåíîòî êîëèå è êîæåíîòî ïàëòî... è òîÿ ãúðëåí ïðîâëå÷åí ãëàñ, ìåä êèïè â íàáúáíàëèòå âåíè..."

***

Ñëåäâà


Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 22.08.2006 @ 20:57:34 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   tsveti

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 1


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ñòðåëêàòà
àâòîð: nickyqouo
323 ÷åòåíèÿ | îöåíêà íÿìà

ïîêàçâàíèÿ 50318
îò 125000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]
"Äà âàëè..." | Âõîä | 1 êîìåíòàð | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Re: Äà âàëè...
îò kristi íà 22.08.2006 @ 21:55:20
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Óìååø äà ðàçêàçâàø, Öâåòè! Ïîäõâúðëÿø íåùî, åé òàêà, ìåæäó äðóãîòî è òîâà ïðîâîêèðà è çàäúðæà âíèìàíèåòî.
Ìèíàâàì íà âòîðàòà ÷àñò.