Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: StudioSD
Днес: 1
Вчера: 0
Общо: 14144

Онлайн са:
Анонимни: 568
ХуЛитери: 3
Всичко: 571

Онлайн сега:
:: VladKo
:: LioCasablanca
:: pinkmousy

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаКогато си отиват портокалите...
раздел: Други ...
автор: Gergana_Yancheva

Дори не съм разбрала кога си си тръгнал.Дали съм нямала очи да видя или уши да чуя,все едно,теб май отдавна те няма.Когато усетих липсата ти,попитах някого къде си,но той дори не те познаваше,все едно.Къде съм била?
Отишъл си си толкова тихо,колкото тихо отшумя страстта ми към теб.Съвсем безболезнено ,ти знаеш,една сутрин чувството просто го нямаше.Тогава ли си тръгна?Опитахме ли изобщо да оправим нещата?Да аз знам,че ти не обичаш да кърпиш душевни пробойни.Сега като се замисля не съм те чула да казваш „Сбогом",да аз знам,че ти никога не би го казал.
За теб знам повече ,отколкото за себе си.Вторачвала съм се в лицето ти безброй пъти и съм заспивала повтаряйки си някоя твоя дума...Тогава защо не се получи?Защо дори не ме боли?Някъде по пътя престанах да се обръщам,за да те видя и сега дори не знам дали много зад мен си изостанал или си някъде твърде напред...Все едно,не си до мен ,сега това е сигурно.
Отивам в банята и там е тихо както никога,все едно в банята шумът е оглушителен...Май ставам глупава.Да,виждам ,че четката ти за зъби я няма...много показателен жест от твоя страна,трябва да призная.Не виждам пръски в огледалото и си мисля,че или не си измил лицето си на тръгване или си тръгнал още вчера...
Не ме боли,разбираш ли,че няма какпка съжаление в сърцето ми и няма нотка на съмнение,че именно така е трябвало да стане.Защо тогава сънена стоя сред банята и сякаш се страхувам да изляза ,и сякаш нямам сили ,за да включа кафеварката?Дори не съм опитвала да го направя,не зная как се прави единична доза кафе и не зная дали изобщо има смисъл от кафе сега?Да,знам ,че най-много от всичко обичаш кафе,макар да е вредно ...Така си обичал и мене-на пук,макар да съм вредна ...А аз не разбрах ,кога си заминал.
Нелепо,досущ като двама ни,от друга страна едва ли е можело да бъде по-добре.Нелепо би било да кажеш „Довиждане",знаейки,че мен повече няма да видиш,нелепо би било аз да отговоря „До скоро",макар да зная ,че в този случай скоро няма да има.
Наистина всичко е свършило,наистина няма да чуя гласа ти довечера и вече е късно така както никога и нямат значение лъжата и истина.
Къде съм била,когато си тръгвал?Нима не съм чула глухо похлопване,нима от спокойствие тихо обзета съм спяла,а ти си отишъл на някъде?Така ли си тръгват вързоп скъпи спомени или пък точно така се създават,защото на пук на милиони агонии ,аз все още нямам какво да ти кажа.Не съжалявам,не чуствам и болка,копнеж да те върна разбираш,че няма,а някак си странно е ,някак си тихо и някак си няма причина за драма.
От утре просто ще изхвърля портокалите,защото знаеш,че не ги обичам,ще си почистя и пренаредя сандалите,ще се науча да работя с кафеварката,ще се науча да не пуша на балкона и ще вечерям с кофичка китайско на дивана...


Публикувано от aurora на 15.08.2006 @ 16:08:03 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   Gergana_Yancheva

Рейтинг за текст

Средна оценка: 0
Оценки: 0

Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

23.04.2024 год. / 22:13:02 часа

добави твой текст
"Когато си отиват портокалите..." | Вход | 0 коментара (0 мнения)
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.