Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 801
ХуЛитери: 4
Всичко: 805

Онлайн сега:
:: pinkmousy
:: Albatros
:: LeoBedrosian
:: rajsun

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаТумор
раздел: Други ...
автор: oziris

Те всички са в мен.
Нежността, която искам да дам, а никой не ми позволява. Отвращението от този свят и непримиримостта към него. Желанието да променя нещо и ужасното безсилие да го сторя. И чувствата. Творческият импулс ме задушава поради невъзможността ми да го задоволя. Липсата на опит ме спъва, а няма как да живея.
Те всички са в мен. Мислите, идеите, чувствата. Не мога да ги потисна, не мога и да ги излея - един живот не би ми стигнал, дори и да го имах. Просто се натрупват и ме разяждат отвътре. Това не може да се излекува. Не мога и да се примиря, понеже човешкият дух и човешкият разум не могат да проумеят и преглътнат една такава истина. Задавят се.
Заплаквам. Когато мисълта за всичко това, за неизбежността и за безсилието ми да променя каквото и да е било, ме обсеби нощем, аз няма как да се съпротивлявам. Не искам да плача. И сълзите просто се стичат. Опитвам се да ги потисна, да ги спра, но не мога. Те са единствените, които могат да изразят това, което е в мен. Но и да плача не мога. Плачът освобождава, а моите сълзи само засилват болката, защото са безполезни. Като всичко, което правя.
Този тумор се подхранва от отровата на света, която всеки ден се излива в мен. И аз съм вече отровен. Наранявам всичко, до което се докосна, с което наранявам най-много себе си. Причинявам си болка, за да задоволя потребността си от страдание.
Те всички са в мен. И аз ще живея с тях, защото нямам друг избор. И те ще се натрупват и натрупват, докато накрая не ме убият. И колко щастлив ще бъде този миг!

Уплаши ли се? Или се усмихваш? Да, усмихвай се - аз ти казах всичко това, но ти не можеш да го разбереш, защото не можеш да го почувстваш. Проклет да си. Проклети да сте всички.

Е, харесва ли ти да гледаш в душата ми? Забавно ли ти е това, развлича ли те? Или ти стана скучно? Кажи ми, човеколюбецо, кажи, алтруисте - какво ще направиш сега? Няма да спиш довечера? Ще се опиташ да ми помогнеш? Ще си теглиш куршума? И защо? Та това са просто думи. Безстрастни, обикновени думи. Ти използваш всяка от тях всеки ден, слушаш ги по телевизията, четеш ги във вестниците, пишеш ги. Но ти си почувствал? Какво си почувствал? Нищо. В тези думи няма нищо, защото аз просто не мога нищо да вложа. А дори и да можех, все едно - ти пак не би го почувствал.

Ако можех да освободя това, което в момента изпълва душата ми, то щеше да унищожи цялата вселена. Всичко, разбираш ли?

Усмихна ли се? Усмихвай се. То е полезно. И аз се усмихвам.

Мислиш ли, че лъжа? Чудиш се. Не знаеш. Нали всеки лъже? Нали светът е основан и се крепи на лъжата? Бели лъжи, сини лъжи, червени лъжи... Лъжи! Проклет да си. Проклети да сте всички.

Е, какво ще направиш човеколюбецо, себеотрицателю - ще опиташ да помогнеш ли? Ще ми кажеш да се стегна, да видя хубавото в живота, да ОБИЧАМ... Проклет да си. Нищо не си разбрал. Нищо не си почувствал.

Какво можеш да направиш ли? Нищо, разбира се. Ти не си по-малко безсилен от мен. Не се заблуждавай. Ще се замислиш ли?

Колко такива като мен в момента ходят по земята, по която и ти стъпваш? Живи мъртъвци, които ти не виждаш и не разпознаваш, защото си безчувствен. Те мълчат. А какво да правят, да крещят ли? Ако биха крещели, каква полза отново - ти ще ги чуеш ли? Не, разбира се.

Ще се замислиш ли?


Публикувано от railleuse на 13.08.2006 @ 10:29:42 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   oziris

Рейтинг за текст

Авторът не желае да се оценява произведението.

Р е к л а м а

19.04.2024 год. / 08:37:55 часа

добави твой текст
Авторът не желае да се коментира това произведение.