Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: Nela
Äíåñ: 0
Â÷åðà: 2
Îáùî: 14146

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 891
ÕóËèòåðè: 5
Âñè÷êî: 896

Îíëàéí ñåãà:
:: LeoBedrosian
:: pinkmousy
:: Icy
:: nina_nina
:: LioCasablanca

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàÒàíö
ðàçäåë: Ðàçêàçè
àâòîð: SaD

"Åäíî, äâå, òðè è ñå çàâúðòè!" Òîâà äî÷óõ, ðàçõîæäàéêè ñå íàòúæåíà è óíèëà ïî åäíà òúìíà óëè÷êà, áëèçî äî ñèíüîòî íåîáÿòíî ìîðå.
Çàñëóøàõ ñå è ñïðÿõ. Íå ñå ÷óâàøå íèùî äðóãî îñâåí ñèëíî òðîïàíå è ïëÿñêàíå â ðàâíîìåðåí òàêò, àêî ñïîìåíèòå ìè íå ìå ëúæåõà òîâà áå 7/8. Ïðåäè äîñòà ãîäèíè ñå çàíèìàâàõ ñ íàðîäíè òàíöè... àëà òîâà ñåãà áå ìèíàëî.
Íàïðàâèõ äâå ìàëêè êðà÷êè, íî åäíî äîñàäíî è ëþáîïèòíî ÷óâñòâî â ìåí ìå íàêàðà äà íàäçúðíà ïðåç ìàëêîòî ïðîçîð÷å. Òî ñå íàìèðàøå â åäíà îãðîìíà òúìíà ñãðàäà, áëèçî äî ìîðåòî. Áå ðàâíî ñúñ çåìÿòà è ëåñíî ìîæåøå äà íàäíèêíåø â íåãî. Òàêà íàïðàâèõ è àç. Ïîãëåäíàõ, ëåêî ïðèòåñíåíà, è âèäÿõ íåùî... êðàñèâî.
Ñòàÿòà áå îãðîìíà, ïðàøíà, ñèâà è òúæíà.  ñðåäàòà èìàøå åäíà ãîëÿìà ìàñà. Íà òàâàíà, ñÿêàø ñ ïîñëåäíèòå ñè îñòàíàëè ñèëè, áëåñòåøå åäíà êðóøêà. Ìàëêî ïî-âñòðàíè îò íåÿ åäèí îãðîìåí, ÷åðåí ïàÿê ñè áå íàïðàâèë óäîáíî æèëèùå.  îíçè íàé-ìðà÷åí úãúë áÿõà ñåäíàëè íà ïîäà åäíî ìîìè÷å è åäíî ìîì÷å. Óñìèõíàòè, òîëêîâà êðàñèâî è çàäðóæíî, ñÿêàø åíåðãèÿòà, êîÿòî ïðîèçâåæäàõà ñ òåçè óñìèâêè, áå ïî-ñèëíà îò åäâàì ñâåòåùàòà êðóøêà.
Çàìèñëèõ ñå, ó÷óäåíà äàëè íàèñòèíà ÷óõ ïîçíàò ðèòúì èëè áÿõà ïîðåäíèòå ñòðàííè ïðèùÿâêè íà èçìîðåíîòî ìè ñúçíàíèå.  òîçè ìèã ìîìè÷åòî è ìîì÷åòî ñòàíàõà.
"Äà îïèòàìå îòíîâî? Õàéäå!" - åäâà-åäâà äî÷óõ àç òèõèÿ ãëàñ íà ìîì÷åòî.
Òå çàñòàíàõà åäèí äî äðóã, ñïîãëåäàõà ñå è çàïî÷íàõà äà òàíöóâàò â äî áîëêà ïîçíàòèÿ ìè ðèòúì íÿêàêâà òðóäíà íà ïðúâ ïîãëåä êîìáèíàöèÿ.
Î, Áîæå, âúçìîæíî ëè áå òîâà! Òå òàíöóâàõà òîëêîâà êðàñèâî... äóìèòå ñà íåïîñèëíè äà îïèøàò òîâà! Òîâà ñúâúðøåíñòâî íà òåëà. Âúðíàõ ñå íàçàä â ìèíàëîòî. Òîâå ìè áå ñòðàííî ïîçíàòî. Ìíîãî ïúòè áÿõ ãëåäàëà ðàáîòíèÿ ïðîöåñ íà íàðîäíèòå òàíöüîðè, òà àç äîðè ó÷àñòâàõ â íåãî! Òîâà çàâúðòàíå ãî ïîìíÿ... äà, ÿâíî íå å áèëî òîëêîâà îòäàâíà. Ñúðöåòî ìè ñå íàïúëíè ñ òúãà. Äîòóê ëè ñå ñòèãà? Òúìíà ñòàÿ, äâàìà äóøè... òîâà ëè îñòàâà îò áúëãàðùèíàòà? Íî ñåãà òîâà íå ñà âúïðîñè, êîèòî òðÿáâà äà ñè çàäàâàì.Áèõ ïðåäïî÷åëà ïðîñòî äà ñå íàñëàäÿ...
Âèæäàëè ëè ñòå êàê ëèñòàòà íà äúðâåòàò ñå ïîêëàùàò ïî åäèí è ñúù íà÷èí, êîãàòî äóõà âÿòúð; âèæäàëè ëè ñòå êàê äâå ðåêè ñå ñëèâàò â åäíî îãðîìíî ìîðå; âèæäàëè ëè ñòå êàê îáëàöèòå ñå äâèæàò òîëêîâà ïëàâíî è ðàâíîìåðíî? Äà! Òîâà áÿõà òå - åäèí ñúâúðøåí ñâÿò. Äîïúëâàùè ñå â åäíà îãðîìíà ìå÷òà... à äàëè áå ìå÷òà èëè áîëêà?
 ìîìåíòà, â êîéòî ðåòîðè÷íè âúïðîñè ïî÷óêàõà â ìîåòî ñúçíàíèå, ïî óëèöàòà ïðîôó÷à ñ áÿñíà ñêîðîñò åäíà êîëà è ñïðÿ áëèçî äî ìåí. Îòâúòðå èçêî÷è è ñå çàòè÷à ðàçïëàêàíî ìîìè÷å, à íå ñëåä äúëãî ÿ ïîñëåäâà åäèí ìëàäåæ ñ ðàçðîøåíè êîñè.  êîëàòà êúíòåøå íÿêàêâà ìíîãî ñëèíà ìóçèêà. Êàêâà áå òÿ ëè?Àêî íå ñå ëúæà òîâà áå îíçè íîâ æàíð íàðå÷åí "ïîï-ôîëê".
Ìîìè÷åòî è ìîì÷åòî â ñòàÿòà ñïðÿõà äà òàíöóâàò. Âñè÷êî ñòàíà êàêòî ïðåäè. Çà õîðàòà çàíèìàâàùè ñå ñ áúëãàðñêè ôîëêëîð òàçè ìóçèêà áå îòðîâà çà óøèòå. Îò÷àÿíè, òå çàïî÷íàõà äà ïðèáèðàò íåùàòà ñè è äà ñå íàñî÷âàò êúì âðàòàòà, êîÿòî ñ ïîãëåä ñå îòâàðÿøå è íå áå ÿñíî äàëè ìîæå äà ñå çàòâîðè.
 òîçè òîëêîâà òúæåí çà ìåí ìèã îò êîëàòà çàçâó÷à åäèí íåæåí áëóñ. Ïî ëèöåòî íà òúêìî èçëèçàùîòî îò ïðàøíàòà ñòàÿ ìîì÷å ïðîáåãíà áåãëà óñìèâêà. Òîé çíàåøå òàçè ïåñåí, òîé ÿ ïîìíåøå. Òÿ - óëèñàíà â êàïåùèÿ òàâàí, çàìèñëåíà çà áúäåùåòî, çà òðóäíèÿ ïúò, êîéòî áå èçáðàëà, íå çàáåëÿçâàøå êàê òîé áàâíî ñå ïðèáëèæàâàøå êúì íåÿ. Òîé ñå óñìèõíà, êîåòî ïðèâëå÷å âíèìàíèåòî é (ÿâíî îòäàâíà íå áå âèæäàëà òàçè óñìèâêà) è ñ ìèë ïîãëåä ÿ ïîêàíè íà òàíö. Òÿ ïîäàäå òðåïåðåùàòà ñè ðúêà, èçìú÷åíà îò õèëÿäèòå ðåïåòèöèè.
Òîâà áå êóëìèíàöèîííèÿò ìîìåíò íà âå÷åðòà. Òå ñå ïðåãúðíàõà, à òåëàòà èì ñå ñëÿõà â åäíî. Î÷èòå èì áëåñòÿõà â åäíà òàéíà ìàãèÿ. Óñìèâêèòå èì áÿõà ñêðèòè çàä áàâíîòî òóïòåíå íà ñúðöàòà. À òåëàòà, òåëàòà èì áÿõà åäíà ïîäâèæíà ôååðèÿ, äâèæåùà ñå îò ïîëúõà íà ëþáîâòà, âúðòÿùà ñå îò ðèòúìà íà ïåñåíòà è îöâåòåíà ñ áàãðè îò êðàñîòà. Óñòíèòå èì ñå ñëÿõà. Òå áÿõà íàé-ñèëíîòî îðúæèå íà ñâåòà. Íèêîÿ àòîìíà áîìáà èëè ÿäðåíà ðàêåòà íå áè ðàçðóøèëà òîâà èäåàëíîòî ñúùåñòâóâàíå.
Äàëè òîâà áå òàíöà? Åäèí èñêóñèòåëíî êðàñèâ ñâÿò.
È òå òàíöóâàõà ëè, òàíöóâàõà, ñÿêàø òàçè ïðåãðúäêà ìîæåøå äà áúäå îáåçïîêîåíà ñàìî è åäèíñòâåíî îò êðàÿ íà ñâåòà! À òîé âñå îùå íå å äîøúë.
Àêî íÿêîãà âè ñå ïðèèñêà äà âèäèòå òàçè êàðòèíà, íàäíèêíåòå òàì - êðàé ìîðåòî, ïðåç ìàëêîòî ïðîçîð÷å, ïîãëåäíåòå èçìîðåíèòå èì ëèöà, òðåïåðåùèòå íîçå, òàíöóâàùè, ñÿêàø íå äîêîñâàò çåìÿòà. À àêî âè ñå ïðèèñêà äà èçïèòàòå òàçè ñúâúðøåíà ôååðèÿ, ïðîñòî çàòâîðåòå î÷è, íàìåðåòå âàøàòà ïðàøíà ñòàÿ è çàòàíöóâàéòå ñ âàøèÿ ïðèíö ïîä ðèòúìà íà òèõèÿ âÿòúð, îñâåòåíè îò áëÿñúêà íà íåçàëÿçâàùàòà ìåñå÷èíà â ñèíèÿ íåáîñâîä.


Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 18.07.2006 @ 23:11:08 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Ðàçêàçè

» Ìàòåðèàëè îò
   SaD

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 1


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

Ëîïàòà218
àâòîð: nickyqouo
389 ÷åòåíèÿ | îöåíêà 5

ïîêàçâàíèÿ 32346
îò 125000 çàÿâåíè

[ âèæ òåêñòà ]
"Òàíö" | Âõîä | 0 êîìåíòàðà (0 ìíåíèÿ)
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.