Ïðèâåò, Anonymous » Ðåãèñòðàöèÿ » Âõîä

Ñäðóæåíèå ÕóËèòå

Ïîñåùåíèÿ

Ïðèâåò, Anonymous
ÂÕÎÄ
Ðåãèñòðàöèÿ

ÕóËèòåðè:
Íîâ: StudioSD
Äíåñ: 1
Â÷åðà: 0
Îáùî: 14144

Îíëàéí ñà:
Àíîíèìíè: 466
ÕóËèòåðè: 5
Âñè÷êî: 471

Îíëàéí ñåãà:
:: malovo3
:: LioCasablanca
:: LeoBedrosian
:: Albatros
:: VladKo

Åëåêòðîííè êíèãè

Âçåìè îíëàéí åëåêòðîííà êíèãà!

Êàëåíäàð

«« Àïðèë 2024 »»

Ï Â Ñ × Ï Ñ Í
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ äîáàâè ñúáèòèå ]

Åêèïè íà ÕóËèòå

Ïóáëèêóâàùè àäìèíèñòðàòîðè:
èçïðàòè áåëåæêà íà aurora aurora
èçïðàòè áåëåæêà íà alfa_c alfa_c
èçïðàòè áåëåæêà íà viatarna viatarna
èçïðàòè áåëåæêà íà Valka Valka
èçïðàòè áåëåæêà íà anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Èçäàòåëñòâî ÕóËèòå:
èçïðàòè áåëåæêà íà hixxtam hixxtam
èçïðàòè áåëåæêà íà BlackCat BlackCat
èçïðàòè áåëåæêà íà nikikomedvenska nikikomedvenska
èçïðàòè áåëåæêà íà kamik kamik
èçïðàòè áåëåæêà íà Raya_Hristova Raya_Hristova

Êîîðäèíàòîð åêèïè è òåõíè÷åñêà ïîääðúæêà:
èçïðàòè áåëåæêà íà Administrator Administrator


Ñ áëàãîäàðíîñò êúì íàøèòå áèâøè êîëåãè:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
íàìàëè øðèôòàíîðìàëåí øðèôòóâåëè÷è øðèôòàHamericaaaaaa, my endless loveeee...
ðàçäåë: Õóìîð è ñàòèðà
àâòîð: desiteneva

My first impressions from the land of unlimited opportunityes... (àìà íÿêîé äðóã ïúò)

Àìè, êàêâî äà êàæà - ãîëÿìî ñåëî å Àìåðèêàòà. Âñåêè ñå áúõòè çà íÿêîëêî äîëàðà ïîâå÷å. Ñòðàíàòà íà íåîãðàíè÷åíèòå âúçìîæíîñòè íå å çà õîðà ñ îãðàíè÷åíè òàêèâà, ñèðå÷ çà íàñ. Ìúæúò ìè ïîñòàâÿ êëèìàòè÷íè èíñòàëàöèè ïî êúùèòå è ñå ïðèáèðà ñëåä 12 ÷àñà ðàáîòà íà 55 ãðàäóñà òåìïåðàòóðà è öåëèÿò ïîëåïíàë ñúñ ñòúêëåíà âàòà îò ïîêðèâíèòå èçîëàöèè, à àç ïî 12 ÷àñà áúðøà íàñðàíè áàáåøêè äóïåòà. È âñè÷êî òîâà çà 2300$ ìåñå÷íî, îò êîèòî íè îñòàâàò ïî 500$ çà öèãàðè (åäèíñòâåíîòî íè ðàçâëå÷åíèå) è çà êàøèðàíå çà ëÿòîòî â ÁÃ. Òóê áåç êîëà ñè çàãèíàë - âñè÷êî å íà ïî 20 êì. ìèíèìóì ðàçñòîÿíèå. Æåãà ñòðàøíà, ïðàøíî, íÿìà çåëåíèíà - ïóñòèíÿ.
Ïðåñëåäâàìå àìåðèêàíñêàòà ìå÷òà - äà æèâååì íà ñåëî â äúðâåíà êúùà òèï áóíãàëî çà 250 000 $, ñ 2- 10 ãîäèøíè êîëè è ôîéåðâåðêè ñ òåëåøêè ïúðæîëè çà 4 þëè. Òàêà ïîíå ãî ïðàâÿò àìåðèêàíöèòå.
Òóê íå å ìîåòî ìÿñòî, íî ïîíåæå ñúì áåçóìíî âèðîãëàâà è óïîðèòà, ñìÿòàì äà èì ïîêàæà êîÿ ñúì è çà êàêâî ñå áîðÿ (Âúâ âñåêè ñëó÷àé íå çà äåìîêðàòè÷åí Èðàê). Òà òàêà îáùî âçåòî.
Ïîíå äîáðè õîðà ñå ñìèëèõà íàä íàñ è íè ïîäàðèõà ëåãëî - king size, òà äà ñè ïóôòèì è äà ñå âúðòèì íà âîëÿ îò æåãèòå íîùåì. :-)
Çà ïúðâè ïúò ñè êóïèõìå è êîëà, êîÿòî å íà 7, à íå íà 17 ãîäèíè, àìà êëèìàòèêúò è ïî-ñêîðî äóõà òîïëî, îòêîëêîòî äà íè îõëàæäà. Âèêàì ñè - ùå âçåìà äà ñå ñòîïÿ îò æåãèòå òóêà, àìà íåéñå - 3 Ñíèêåðñà ñòðóâàò 1$, êàê äà íå ñè ãè õàïíåø.
Ìåêñèêàíöè òóêà äàë ãîñïîä, ïî÷òè 1 000 000 ñà. Ùå âçåìà äà ñå êðúñòÿ Åñìåðàëäà, òà äà ìå âçåìàò ïî-ëåñíî íà ðàáîòà.
Òóêà ìè âèêàò ÄåÇè, íå ìîæåëè äà ãî êàæàò ñúñ Ñ, àìà êî äà ãè ïðàéø, àìåðèêàíñêà èì ðàáîòà.
Åäèíñòâåíèÿò ñâåñòåí ñëàäêèø å ëåãåíäàðíàòà, åìáëåìàòè÷íà òîðòà ñ ìîðêîâè îò âèöà çà çàåêà è ìå÷êàòà, à ïîä òàáåëàòà: Êèòàéñêè ñòîêè çàáðàíåíè çà âíîñ è ïðîäàæáà â ÑÀÙ - ðàôò ñ ìàðàòîíêè Øàíã ëè çà 20 $ ÷èôòà.
 êðàåí ñëó÷àé, àêî íå ñòèãàò çà äðóãî ïàðèòå è, àêî òè òåæè, îñâåí äà ñè êóïóâàø äæàïàíêè çà ïî 99 Öåíòà, íÿìà êàêâî äðóãî. Àëêîõîëà òóê å ïî 20 $ áóòèëêàòà.
Âñè÷êè âèêàò ñðåùó Ìåêñèêàíî, à ñå òúï÷àò ñ ÒÀÊÎ è ÔÀÕÈÒÀÑ, êàêâîòî è äà îçíà÷àâà òîâà. Òóê ðàçáðàõ, ÷å èìà ÷èïñ îò öàðåâè÷íî áðàøíî, à íå ñàìî îò êàðòîôè, à ñúùî ðàçáðàõ è, ÷å ìè ñå ïîâðúùà îò íåãî.
È íà ôîíà íà òàçè áåçóìíà åêçîòèêà, çà äà å ïúëíà êàðòèíàòà, åæåäíåâíî ïúòóâàì ïî óëèöè ñ åêçîòè÷íèòå èìåíà: Øàãðè ëà, Ìåñêàë, Èíäèàíà, ×îëà, Îëèâå è ñ.í.ì., êàêòî êàçâà åäíà ìîÿ ïðèÿòåëêà (íå çíàì êàêâî çíà÷è, àìà ìè çâó÷è ïîäõîäÿùî).
È Áàé Ãàíüî (íå íà ïîñëåäíî ìÿñòî) ðàçáðàõ, ÷å áèë êîðåíÿê àìåðèêàíåö. Àìà íèùî áúëãàðñêî íÿìà â íåãî, ïîâÿðâàéòå ìè.
Ïðèâúðøâàì çà ñåãà, ñêîðî ïàê ùå âè ïèøà.
Ïîçäðàâè:
ÄåÇè Òåíåâà


Ïóáëèêóâàíî îò BlackCat íà 06.07.2006 @ 02:36:15 



Ñðîäíè âðúçêè

» Ïîâå÷å çà
   Õóìîð è ñàòèðà

» Ìàòåðèàëè îò
   desiteneva

Ðåéòèíã çà òåêñò

Ñðåäíà îöåíêà: 5
Îöåíêè: 2


Îòäåëè âðåìå è ãëàñóâàé çà òåêñòà.

Òè ñè Àíîíèìåí.
Ðåãèñòðèðàé ñå
è ãëàñóâàé.

Ð å ê ë à ì à

23.04.2024 ãîä. / 19:31:01 ÷àñà

äîáàâè òâîé òåêñò
"Hamericaaaaaa, my endless loveeee..." | Âõîä | 7 êîìåíòàðà (7 ìíåíèÿ) | Òúðñåíå â äèñêóñèÿ
Êîìåíòàðèòå ñà íà ïóáëèêóâàùèÿ ãè. Íèå íå ñìå îòãîâîðíè çà òÿõíîòî ñúäúðæàíèå.

Íå ñà ïîçâîëåíè êîìåíòàðè íà Àíîíèìíè, ìîëÿ ðåãèñòðèðàé ñå.

Ïðèâåò íà íîâèòå àìåðèêàíöè !
îò ElToro íà 06.07.2006 @ 02:55:01
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Ðàäâàì ñå , ÷å ñå àäàïòèðàø âñå ïàê ! È ñå óáåæäàâàø - íå áîëè ÷àê òîëêîâà ! È àç áèõ èñêàë äà êàðàì 7-ãîäèøíà êîëà , íî òúðêàëÿì 15-ãîäèøíà ...

Óñïåõúò ùå áúäå ñ òåáå ! Âÿðâàì !

Ïðèâåò !
;-)


Re: Hamericaaaaaa, my endless loveeee...
îò Zen_ (zen_@abv.bg) íà 06.07.2006 @ 02:55:04
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
À äàíî âè ïðîâúðâè òàì ñ ìúæà âè è ñå ñáúäíå (ïîíå ÷àñòè÷íî) çà âàñ àìåðèêàíñêàòà ìå÷òà! :)))

Óñïåõè, Äåñè! :)

Åäâà ëè Õàìåðèêàòà å íàé-äîáðàòà äåñòèíàöèÿ, íî... òè ùå íè ðàçêàæåø, íàäÿâàì ñå....

Äî ñêîðî - ùå ÷àêàì "ðåïîðòàæèòå òè", êîèòî, àêî ñúäèì ïî ïúðâèÿ, íÿìà äà ñå îòëè÷àâàò îò òåçè íà äðóãèòå ìè ïîçíàòè è ïðèÿòåëè...;-)))

Ïîçäðàâè! :)))

_Z_


Re: Hamericaaaaaa, my endless loveeee...
îò desiteneva (desiteneva@hulite.net) íà 06.07.2006 @ 03:15:39
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://osinoviavane.com
Mi hora, az sq pochvam. Ochakvajte: Na interviu za rabota, Pravilnik za dvijenie po pytishtata i t.n. (drugite oshte ne sym gi prejivqla, za da gi opisha), kato vsichki sa adaptirani za bylgarskiqt chitatel mil i drag!
Pozdravi:
DeZi


Re: Hamericaaaaaa, my endless loveeee...
îò Ufff íà 06.07.2006 @ 11:13:47
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Des-Ita--- opys-ditto-diurnal-distinctnctive - Hamericaaaaaa( òîâà òè å èíäèàíñêîòî èìå), äðóãèÿò ïúò äà ìå âçåìåø è àç äà îïèñâàì, êàêâè ìè ãè ñïèéêèø îò ðàçñòîÿíèå, îêî äà âèäè , âèêàì!:)


Re: Hamericaaaaaa, my endless loveeee...
îò thebigplucky (plakerov@abv.bg) íà 08.07.2006 @ 17:48:32
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://picasaweb.google.bg/plamen.lakerov
... Ñòðàíàòà íà íåîãðàíè÷åíèòå âúçìîæíîñòè íå å çà õîðà ñ îãðàíè÷åíè òàêèâà...
____________________________

Hallo, De i Zi!

King size, à? È íå òè õàðåñâà?!
Íîñòàëãèÿ ïî ðîìàíòèêàòà â áóðãàñêàòà ïàíåëêà...

Ïèøè, Äåñ! Îáè÷àì îñîáåíèÿ òè ïîãëåä êúì íåùàòà.


Re: Hamericaaaaaa, my endless loveeee...
îò abc (lini@mail.bg) íà 09.07.2006 @ 18:37:18
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà)
Áðàâî, Äåñè÷êà!
Ðèòà, ðèòà, àìà çàìèíà äà èì ïîêàæåø íà Õàìåðèêàíöèòå êàê ãî ïðàâèì íèå Áúëãàðèòå ;)
Öåëóâêè, ìèëóâêè è èñêðåíî òè ïîæåëàâàì óñïåõ è óñìèâêè!
Îáè÷àì òå!


Re: Hamericaaaaaa, my endless loveeee...
îò sradev (sradev çà ïîùèòå go.com go2.pl wp.pl) íà 08.01.2007 @ 09:29:03
(Ïðîôèë | Èçïðàòè áåëåæêà) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
àáå, íèå â Àìåðèêà...
êàçâàøå áàäæàíàêà,
êîéòî íèêîãà íå áåøå õîäèë òàì,

ïîíåæå è àç íå ñúì õîäèë òàì ùå ñè òðàÿ