Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Nela
Днес: 0
Вчера: 2
Общо: 14146

Онлайн са:
Анонимни: 848
ХуЛитери: 2
Всичко: 850

Онлайн сега:
:: LeoBedrosian
:: Heel

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаМалко бяло кученце
раздел: Други ...
автор: klio

Тя е малка грациозна жена на около 38 години с дълга черна коса и черни очи.Тялото и е гъвкаво с движенията на хищник от семейство котки.
Иска и се да е лъвица, но е само сиамка.Израсла е в един от най бойните квартали на столицата и всичките и приятели са мъже, може да се справя с всякакви ситуации, може да се бие, да псува, да спи навън под небето, да не яде, даже да открадне ако е необходимо да преживее.Това вече е в миналото и.Сега е малка грациозна жена.Облича се задължително с къси поли, може да си го позволи защото има красиви крака.Обувките и са с висок ток и звука от токчетата и без да искаш се запечатва в съзнанието ти когато върви с полюшваща се гъвкава походка, а тя знае как да върви.В природата и е.Отмята си косите назад и те гледа с една мекота в очите от която ти идва да я погалиш.Носи злато авторска изработка.В ръката си държи каишка на която води малко бяло кученце.После го взима на ръце и се качва в колата си, която съпругът и е купил.Съпругът дребен на ръст, е дребен и в ранга си на мафиот но е достатъчно богат за може тя да има.Тя има.Защото преди е нямала, а много е искала да има.Сега има.
Когато той каза, ако имам целия свят половината бих го дал за да те купя, аз се усмихнах.Ласкаеше ме.После усмивката ми се стопи като чух продължение - и да те затворя в една стая между четири стени и никой да не те вижда освен мен.А когато излизам навън да си меткам фереджето на лицето и само очите ми да се виждат или и те да не се виждат - смеех се и все още ми беше като на шега.Няма да излизаш навън, аз ще излизам и ще ти нося всичко каквото поискаш.Не се шегуваше.Разговора го започнах аз на шега, питах го каква цена би ми дал, ако трябва да ме купи.Понякога питах хората какво мислят за мен.Той е красив мъж.Аз бях с цената на половината свят.Да ми завидиш на половината.Гледах очите му.Има едно едва забележимо изместване на погледа, като бягство когато аз гледам някой в очите.Хващам го за част от секундата и ми е достатъчно за да знам, какъв човек стои пред мен.Той наистина иска да има всичко.Дано да го има.
Когато искат живота ми винаги съм нащрек.Става дума за моя живот, който си е мой и който мога да го споделя до там до където аз преценя.Не се продавам.Подарявам се.Само ако поискам.Какво е това което кара хората да искат да притежават?Глад?Алчност?Слава богу, нямам малко бяло кученце и не нося обувки на висок ток.Не съм и на 38, на много повече съм.


Публикувано от BlackCat на 20.06.2006 @ 21:25:00 



Сродни връзки

» Повече за
   Други ...

» Материали от
   klio

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 1


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Стрелката
автор: nickyqouo
318 четения | оценка няма

показвания 23262
от 125000 заявени

[ виж текста ]
"Малко бяло кученце" | Вход | 1 коментар | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Малко бяло кученце
от radi_radev19441944 на 21.06.2006 @ 01:07:41
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Има и такива мушмороци . Онези с чалмите. Но сигурно ще му писне да ти принася всичко и накрая ще байгъняса. Само дето малко трудно проумявам проблема с годините.
Знам , че младите ханъми са около 14 -15 годишни и не се занимават с кученца...