Привет, Anonymous » Регистрация » Вход

Сдружение ХуЛите

Посещения

Привет, Anonymous
ВХОД
Регистрация

ХуЛитери:
Нов: Perunika
Днес: 0
Вчера: 0
Общо: 14143

Онлайн са:
Анонимни: 689
ХуЛитери: 2
Всичко: 691

Онлайн сега:
:: Elling
:: LeoBedrosian

Електронни книги

Вземи онлайн електронна книга!

Календар

«« Април 2024 »»

П В С Ч П С Н
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930         

[ добави събитие ]

Екипи на ХуЛите

Публикуващи администратори:
изпрати бележка на aurora aurora
изпрати бележка на alfa_c alfa_c
изпрати бележка на viatarna viatarna
изпрати бележка на Valka Valka
изпрати бележка на anonimapokrifoff anonimapokrifoff

Издателство ХуЛите:
изпрати бележка на hixxtam hixxtam
изпрати бележка на BlackCat BlackCat
изпрати бележка на nikikomedvenska nikikomedvenska
изпрати бележка на kamik kamik
изпрати бележка на Raya_Hristova Raya_Hristova

Координатор екипи и техническа поддръжка:
изпрати бележка на Administrator Administrator


С благодарност към нашите бивши колеги:
mmm
Angela
railleuse
Amphibia
fikov
nikoi
намали шрифтанормален шрифтувеличи шрифтаГлупавата приказка - обощение на глупостите, видяни, чути и осъзнати
раздел: Хумор и сатира
автор: hekata_5

Нека никой не ми се сърди - свалям картите на масата, който иска нека плаче, който иска нека се тръшка, който иска нека ме мрази - не ми пука вече - истината боли!
Нямам идея какво да напиша, нямам идея защо въобще пиша. Знам, че трябва да си излея яда и гнева, болката и огорчението на някого, но вече ме е страх да го правя пред приятелите си, защото се страхувам да не ги загубя - два пъти на косъм да го направя. Не искам това да продължава! Постоянно правя усилия и вечно се старая да бъда „нормален", но не се получава - винаги провалям нещо! Сигурно защото си личи! А защо си личи - защото хората са това, което са отвътре и ако няма съответствие значи и въпросния няма да се намери скоро.
Аз съм затворен и самотен - винаги съм бил такъв. Никога не съм имал потребност да се виждам. Ако мога да съм незабележим ще е най-добре, защото тогава няма как да ти намерят слабото място и да те наранят по-сериозно, от колкото мога да преживея. Постоянно мисля, че аз съм виновен - че нямам право да съм жив, щом съм пълно разочарование за всички...
Нима тази глупава приказка на стъпканото достойнство е неибежна и трябва да се явява в живота ми като кошмар пред малко дете!? Изпитвам ужас, когато вървя сред хората - те ме плашат и отвращават. Толкова са малки, затворени в своите малки проблеми и грижи и нямат време да се спрат и да гледат свeта през очите на онези, които потъпкват всеки ден.
Сигурно сега много от вас ще си кажат - поредният сдухан параноик със своите комплекси. Да, и аз това бих казал, но не е така - много са хората като мен! И това не можа да се промени като се насажда омраза мажду хетеро и хомосексуални. Аз съм израстнал сред хетеросексуални, най-добрият ми приятел е хетеросексуален, в компанията ми аз съм единственият „обратен", но това е без значение, защото хората не трябва да се определят от това, от какъв пол са партньорите им, а от това от какъв материал е душата им - от злато или от ръждиво тенеке!
Жалко е, че много са заблудените, които мислят грозното си държание спрямо хората като мен за геройство или достойно защитаване на позиции. Веки ден се сблъскавам с такива „герои", които с една псувня и една несполучлива имитация на походка „ала умиращият лебед" мислят, че се показват като великите мъже пред стадото гъски, излъгало се да им обръща внимание.
Глупавата приказка в нашата страна е по-известна и от Хари Потър - тя е навсякъде. Във всяка уста спи по една версия на глупавата приказка за това, как от нас не става нищо - как ние сме заплаха за обществото, видиш ли.
Ако е така, защо повечето от нас са дизайнери, художници, стилисти, фризьори... Защо, щом сме толкова опасни и неприятни, защо по-голямата част от същият народ, който ни хули и ругае, се доверява точно на нас да направим малкият му комплексиран свят по-красив и уникален?
Щом сме така отвратителни, защо където сме ние има пъстрота? Защо там има уют и премерен стил? Защо? Може би защото това е част от Великият План на Гейовете за Покоряване на Хетеромъжете! Трудна задача, наистина, но за наше щастие - абсурдна за изпълнние! Сякаш сме в Междузвезни войни - има разцепление, изкушаване, присъединяване към Тъмни и Светли страни, битки с епохални размери...


Имало едно време един поп. Попът си имал кученце. Кученцето умряло - той го погребал и на гробът му написал: „Имало едно време един поп. Попът си имал кученце. Кученцето умряло - той го погребал и на гробът му написал: "Имало едно време един поп. Попът си имал кученце. Кученцето умряло - той го погребал и на гробът му написал:"" и т.н. Ето как с една приказчица може да се определи голямата - глупава приказка. Тя е уникално произведение на уникален мозък, наречен за кратко - ПРОСТОТИЯ. Тя е велика авторка на най-интересните факти в нашият стремящ се към модернизъм, интересен за изучаване, пропаднал свят. Тя е автор на много клюки, клевети, свади и разводи.
Та тази глупава приказка разказва как ние сме виновни за всичко - всеки, който сгазва лука веднага става „педераст" без да се пита иска или не. Прилича си със нас, нали? И него не го питат...
Ако имах възможност веднъж само да хвана да я разкажа тая глупава приказка, сигурно щях да я превърна от предтекст за тормоз и безсмислена омраза, в аргумент за постигане на хармонията.
Като казах хармония и се сетих - Усааааа!!!
Да живее Гей Интернационала - братя, обиденявайте се и обменяйте телесни течности, поне да не ви е скучно, а аз ще отскоча до Чистилището да намрея Урсула, така и така е с въжето на врата, поне да не отиде на вятъра...
Ехооо, чува ли ме някой? О, извинете - не знаех, че е заето. О, Женя, как сме днес? Как вървят нещата при теб? Нима?! Значи най-накрая си разбрал защо те мразят? Скъпи, че ти ръкомахаш повече от гол пчелар, как да не се афифираш!
Глупавата приказка си има своите недостатъци - разказват я и хетеро и хомосексуални - с такава радост я шепнат в огледалната тоалетна на „Витал", с такова удоволствие я тръбят по митингите на болни мозъци като Воленчо-Боленчо, изпитват истинско удовлетворение, когато я разказват из рейсове, трамваи, че смисълът й отива ако не подяволите, по поне на Майнатаси (чух, че е било хубаво там тази пролет). Усещате ли как подобни глупави приказки имат една-единствена цел - да рушат малкото спокойствие, което ние, като общество си изграждаме - мине ден, минат два и хоп - появи се скандално изказване, че еди-кой си бил заварен с травестит еди-къде си. Голяма работа! Като няма достатъчно мозък да си хване жена, или достатъчно мускули, за да се домогне до някой „мъж", ще си купи мъжоженска труженичка - площад Възбуждане работи почти денонощно, заринат от високи токчета, къси полички, бради, овацпани с руж и фон дьо тен... Консуматорското общество работи на пълна пара!
Кой известен, потаен богат господин с Мерцедес иска Слънцето да огрее хилнатата му физиономия до тази на поредната му „забивка" от „Why not?" из РЕП-овете в страната? Кой депутат иска да го гледат под лупа, докато той се шматка из коридорите на Народното Събрание и търси местенце, където да си забие главата? Кой „публичен хроникьор" би искал да разкажат „публично" за привичката му да посреща женени фотографи по слипове, подпрян на рамката на врата, досущ Лолита? Коя мутра би искала да се разкрие „нежната" й страна?!
Да си гей е голям срам, да те разкрият - още по-голям! Особено, ако не си се приел, такъв, какъвто си. Аз съм се приел - искам да съм това, което сърцето ми ми шепне.
А в момента то крещи: „Разкажи ГЛУПАВАТА ПРИКАЗКА - бъди отново онзи, който разбива илюзиите...". И аз ще го послушам - ще ги разбия!

Първа под ножа ще е илюзията, че всички гейове правят безразборен секс:
„Какви поооооошли и сраамни работи!" както казва Краси Радков, скрит под смешният образ на Хулиган Кучков. Краси, както в повечето случаи, казва големите истини с големи смехории. Познавам хетеромъже, които сменят парньорките си, сякаш работят на конвеир за осеменяване. Да живее правителствената политика срещу демографската криза!
Познавам гейове, които имат сериозни връзки от години, познавам гейове, които не искат да правят секс без да са се обвързали с някой „на серизоно" и си стоят вече с години, търсещи, но сами...
Всяко стадо си има мърша! Нашата вони на същото, на която и всяка друга - на липса на морал. Не, не казвам, че докато правя секс си припомням Второзаконието на Светата Библия, но в никакъв случай тефтера с имената на осеменителите ми не е дебел като нея... не казвам и, че тези, които обичат да менкат партньорите си са „блудници"... Те просто обичат секса. И сестра ми го обича, даже повече от колкото много гейове, но тя е „страхотна мадама", а ние сме - как беше думата...а да - „педерасти"!

Втората, подготвена за екзекуция: болестотворното гей-общество:
Може ли да се изкашлям? Само да знаете - аз съм гей и следователно пренасям: СПИН, трипер, сифилис, туберколоза, пневмония, салмонела, грип с всички екстри (може и птичи) и също така и някои психички заболвания, ама те поне не са заразни! Единствената болест, която може да си лепнеш 100% само и единствено от гей е комплекси - виждал съм гейове да сътворяват комплекси за малоценност на хетреросексуални - истински шедьоври на изкуството да сдухваш с поведение и със стил! За съжаление, обаче, повечето хетеросексуални (изключвам онези, които са сигурни в сексуалната си ориентация - те не се заяждат и не си избиват комплексите върху нас) са си с вроден комплекс за малоценност и липса на сексуално либидо, затова, когато видят някой, изразяващ думата секс по-добре от неонов надпис се нахвърлят върху него. Комплекси - какво да ги правиш!
Що се отнася до болестите - леле, а дано с гей легнеш - СПИН да хванеш, да те видим. Все едно на дупето на всеки вирус на СПИН е написано: "Made in Gay". Глупости - спинозните гейове са същите като спинозните хетреросексуални - няколко варианта - или не са знаели къде си топкат чушлето, или в желанието за „трипа" са се боцнали с чужда игличка и им е станало весело после, или някой болен им е предостъпил правото за ползване на вирусите без право на обжалване, доживотно, или най-гнусния вариант - родили са се с него!
Гейовете пренасят болести толкова много и толкова често, колкото и хетеро обществото. Зрителната измама, че гейовете постоянно обменят партньори и болести, съответно, идва от числеността ни - ние сме малко, хетросексуалните са много, ние имаме по-малък избор за партньор отколкото някой хетросексуален баровец - да не казвам колко „мацета" ще се лепнат като пиявици на портфейла и BMW-то му...

Хайде - номер 3 - гейовете са курви:
Ами да - имаме си курви, имаме си пуритани, имаме си млади дедковци, имаме си старци, преживяващи втори пубертет! Ако едно извънземно кацне в полунощ на Лъвов мост какво ли мнение ще си извади за човечеството след видяното? Подобно е мнението на хетеросексуалните за гейовете, тъй като жалките им докосвания с нашите представители са били сигурно с някой лешпер, предлагащ се наляво и надясно, и подобно на „волна пеперуда" летящ от член на член, търсещ хляба свой насъщний в панталоните на подпийналите господинчовци, клатещи се под ритмите на баба Ивана и кака Азис...

Да ни е честит и номер 4 - педарст родител - педераст дете!
Въъъъъ! Ами чи как геьовити ши съ женят би!? Ам чи нали дицата им ши съ пидали кат тях би?!
Те ти булка Спасовден - кажат, че сестра ти е курва, иди доказвай, че нямаш сестра! Аз съм гей, ама си имам мама и татко - и двамата са напълно нормални хора на изкуството, очакващи доброто светло Утре, овенчано с жаждата на изпростелия след комунизма народ за изкуство и духовно засищане. Така че - както се вижда - да си хетеросексуален не е гаранция, че синчето ти няма да те изненада със зет след петнадесет години яко борене с характера му. Ето и логиката на един родител-гей:
„Имам дете - не искам детето ми страда както страдах аз. Сина ми ще е най-хубавия, ще стане красив, ще има много приятели, ще порасте, ще влезе в университет, за да има добри приходи, като моите, ще ми доведе някоя красавица за снаха и ще живее добре...". Всеки родител мисли така - без значение сексуалната ориентация. Имам наблюдения...
Представете си какъв ужас може да предизвика у един гей-родител, новината, че детето му също е гей - не искам да си преставям какъв шок е това - да знаеш, че съществото, което обичаш най-много ще страда по същия отвратителен начин, по който и ти, ще среща същите гнусни нападки, които и ти си посрещал и си таял в сърцето си с години, ще има същи страх да бъде себе си както и ти... едва ли някой нормално мислещ човек би подкрепял позицията, че един родител ще иска лошото за детето си.

Това са илюиите, които смятам да унищожа с меча на истината, защото, ако унищожа всички, рискувам след мен да тръгнат тълпи бесни селяни с вили и факли... а има и по-лош вариант - света ни, крепящ се на омразата, насаждана с лъжи и илюзии, да ръхне върху нас и да ни затрие....


Публикувано от mmm на 27.05.2006 @ 11:30:04 



Сродни връзки

» Повече за
   Хумор и сатира

» Материали от
   hekata_5

Рейтинг за текст

Средна оценка: 5
Оценки: 3


Отдели време и гласувай за текста.

Ти си Анонимен.
Регистрирай се
и гласувай.

Р е к л а м а

Рими с ..ив
автор: LeoBedrosian
543 четения | оценка 5

показвания 36185
от 50000 заявени

[ виж текста ]

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/hulite/www/www/modules/News/article.php:11) in /home/hulite/www/www/modules/News/article.php on line 277
"Глупавата приказка - обощение на глупостите, видяни, чути и осъзнати" | Вход | 5 коментара (18 мнения) | Търсене в дискусия
Коментарите са на публикуващия ги. Ние не сме отговорни за тяхното съдържание.

Не са позволени коментари на Анонимни, моля регистрирай се.

Re: Глупавата приказка – обощение на глупостите, видяни, чути и осъзнати
от pc_indi (pc_indi@mail.bg) на 27.05.2006 @ 12:35:56
(Профил | Изпрати бележка) http://indi.blog.bg/
Ей,изпусни малко парата!Не всички ви мразят!Така както ти в случая се стремиш към разбиране,би трябвало също да проявиш разбиране към нас - неразбиращите тая ориентация!Аз,например не понасям педерастите,а обратните жени хептен!Но уважавам гейовете,защото повечето известни гейове наистина са много интелегентниСпоред мен има разлика.Трудно е да се каже каква е причината за тези му предпочитания,но си обяснявам душевната му крехкост и липсата на необходимост да псува,да храчи по улиците и да ръси дебелашки шеги "като истински мъж".Всичко,което е свързано с душата,мога да разбера,но физическата необходимост от същия пол,просто не я разбирам,сори!В каквото и разочарование да съм хвърлена от мъжете,няма как да се обърна към жена.Имаш основание да се сърдиш само за агресията,защото тя наистина е безмислена,но не можеш да се сърдиш,че не ви разбират,защото това наистина е трудно за разбиране.Съгласна съм със всички отхвърлени от тебе илюзии-хора всякакви,във всяко стадо си има мърша и т.н.,но мършата в малките стада обрича цялото стадо.А да се приказва за гейсемейство,на тоя етап наистина е абсурдно!Света трябва съвсем да се доизчанчи,за да се приеме за нормално.Разбира се,че детето на двама родители с еднакъв пол,може и даже сигурно няма да е обратно,по простата причина,че единият със сигурност няма да му е биологичен родител.Двама мъже,или две жени могат да съжителстват и да отгледат едно дете,но не могат да го създадат.Не мислиш ли,че това е отговора на въпроса ти кое е нормално и кое не?Едно дете отгледано в такова семейство,може да си е с правилна сексуална ориентация и дори да е по-добре отглеждано от децата с обикновени родители,но не му мърда девиантното състояние и поведение.
Не мога да кажа дали ориентацията ти е избор,дали е болест,или просто сложна душевност,не те съдя и не нямам лошо отношение.
Просто ти пожелавам да бъдеш щастлив и да не се сблъскваш с агресия!


Re: Глупавата приказка – обощение на глупостите, видяни, чути и осъзнати
от hekata_5 на 27.05.2006 @ 15:44:03
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря ти, наистина тази приказка имаше за цел да изкритикува всички аспекти на негативизмите в гей и хетеро обществото - аз мразя парадирането със сексуална ориентация, мразя чупенето на китки с цел да те видят, да те забележат и да те коментират, мразя също и глупавото отношение, слепия страх от нас, все едно сме чумави - искам да разбера едно - имаме ли шанс за съществуване без да ни се натяква, че сме различни. Все пак - света е красив заради едно единствено нещо и това е пъстротата, нали?

]


Re: Глупавата приказка – обощение на глупостите, видяни, чути и осъзнати
от pc_indi (pc_indi@mail.bg) на 27.05.2006 @ 16:09:23
(Профил | Изпрати бележка) http://indi.blog.bg/
Пъстротата и разнообразието са интересни и се приемат,стига да няма вулгарност.Никой не бива да се интересува от интимния свят на другия и това да е критерий за общуване.Проблема с неразбирането ще остане обаче.Както ти казах,аз уважавам умните гейове и не ми пречи да общувам приятелски с тях и уважавам и харесвам това,което правят в областта на която са се посветили.Говори се,че Драго Драганов е гей,но аз го намирам за чиста и красива душа,добър и талантлив човек,а пък какво прави в спалнята си,не ме интересува.Аз си обяснявам лошото отношение с това,че повечето обратни са мъже и естествено срещат враждебност в отношението си с обикновените мъже.
Например,ти си гей,но понеже нямам сексуални интереси към тебе,нищо не ми пречи да общувам и то чудесно с тебе.Но честно казано,трудно бих общувала с обратна жена,която ще ме преценява като желан,или нежелан обект,няма значение.По-мога да възприема желанието да подражаваш на жена,отколкото на мъж.Много е сложно.Някои ви приемат,други не,а и много зависи от излъчването,поведението и културата на един такъв човек.Дадох ти пример с Драго,Евгени,Мариус - все интересни и умни личности.Доколкото е сигурно,че са такива,разбирасе
Незнам какъв съвет бих могла да ти дам за общуване.Можеби,тези подробности да ги споделяш само с хора,в които с времето си се убедил,че няма да променят отношението си към теб,или пък да общуваш само с такива,които разбирайки веднага,пак те възприемат и уважават.За да не се чувстваш наранен.
Хубави и стойностни приятелства ти пожелавам!:)))

]


Re: Глупавата приказка – обощение на глупостите, видяни, чути и осъзнати
от hekata_5 на 27.05.2006 @ 16:24:18
(Профил | Изпрати бележка)
Смисълът на това, което каза е изключително дълбок - аз уважавам изключително много хора, изредени от теб, но не искам да се възприемаме и като стадо Многострадални Геновеви - писна ми все да се ревливите, лигави същественца, които все са неразбрани и не търпят критика - аз обожавам да слушам мненията на другите, сига те да са затворени в обалстта на полемиката, а на хуленето и нападките - затова и има гейове, които никога няма да спечелят уважението дори на себеподобните си - не може да седнеш на трона на слвата си, и да се самокороноваш за Господар на света и да плюеш по всички - да не виждаш гредата в своето оченце, а да сочиш със скиптъра си треските в чуждите. Надявам се се сещаш за кого говоря - много се дразня, когато някой излишно птитегля вниманието към болната си особа и търси начин да се изтъкне като екстравагантен, а в същото време само избива комплекси и предизвиква присмех към всички като себе си. Искам у нас да се събуди чувствто за дълг към самите нас, а не постоянно да хленчим и да тичаме по офисите на Джемини, разсополивени и да се вайкаме, че еди-кой си ни погледнал на криво - искам да сме силни и за да го постигнем трябва да понесем малко критика, а тя е предостатъчно. Благодаря на всички, които ни критикуват чрез смислени и аргументирани доводи!
Благодаря и на теб, че разбираш какво искам да кажа :)

]


Re: Глупавата приказка – обощение на глупостите, видяни, чути и осъзнати
от pc_indi (pc_indi@mail.bg) на 27.05.2006 @ 17:57:34
(Профил | Изпрати бележка) http://indi.blog.bg/
:)))Няма как да критикувам нещо,което не съм сигурна,че е твой избор.
Бъди щастлив!

]


Re: Глупавата приказка – обощение на глупостите, видяни, чути и осъзнати
от sradev (sradev@о2.pl) на 27.05.2006 @ 16:53:01
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
от моята лична статистика:
"педераски номера" са ми привили изключително хетеросексуални,
сред тях 93% са от "добри семейства"

Благодаря ти за текста, а по-специално

"Ако едно извънземно кацне в полунощ на Лъвов мост какво ли мнение ще си извади за човечеството след видяното?"

С това ми напомни, че е време да понапиша за "Задния двор на София", но сега не съм в настроение


Re: Глупавата приказка – обощение на глупостите, видяни, чути и осъзнати
от hekata_5 на 27.05.2006 @ 22:20:35
(Профил | Изпрати бележка)
Ако моята статистика стане публично достояние, ще затрия половината таблоиди!
Задния двор на София - имаш превид, онова, което не се вижда по време на лъскавите шествия с BMW-тата на чуждестранните делегации ли?

]


Re: Глупавата приказка – обощение на глупостите, видяни, чути и осъзнати
от sradev (sradev@о2.pl) на 28.05.2006 @ 10:21:13
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
имам в пред вид мръсотиите, които хората си правят един на друг,
в това отношение сме по-напред от много народи, а София е водеща в страната (премислям го от времето, когато 70% от вирусите, включително такива, които физически унищожават диска, бяха произведени в България)

То не е нетолеранция, то е чиста злоба. Представи си, че половината злоба на света е събрана в България.
Ленин е бил добряк в сравнение с някои българи (независимо, че някои твърдят, че има българска кръв), а Ръсел казва, че е най-злият човек, който е срещнал (на Бертранд Ръсел не може много да му се вярва - виж оценката му за Гьодел)

Но за злобата като зараза - друг път.

]


Re: Глупавата приказка – обощение на глупостите, видяни, чути и осъзнати
от hekata_5 на 29.05.2006 @ 10:57:26
(Профил | Изпрати бележка)
Това за вирусите не го знаех, но не се учудвам - който създава нещо, лесно може и да го унищожи. Не е хубаво да съществуваш и създаваш в порутен и объркан свят като този на посткомунистическите демократични републики :)

]


Re: Глупавата приказка – обощение на глупостите, видяни, чути и осъзнати
от sradev (sradev@о2.pl) на 31.05.2006 @ 10:41:02
(Профил | Изпрати бележка) http://aragorn.pb.bialystok.pl/~radev/huli.htm
избирай: Швейцария, Канада

]


Re: Глупавата приказка – обощение на глупостите, видяни, чути и осъзнати
от hekata_5 на 31.05.2006 @ 12:39:08
(Профил | Изпрати бележка)
По-скоро вилата - достатъчно далеч е от света, и достатъчно близко до мен :)
Какво повече ми трябва :)

]


Re: Глупавата приказка – обощение на глупостите, видяни, чути и осъзнати
от liastovicata (liastovica@abv.bg) на 27.05.2006 @ 17:19:08
(Профил | Изпрати бележка) http://pavlinabg-dream.blogspot.com/
Прочетох ти и първият разказ, който си публикувал и този.
Присъединявам се към коментарите по-горе.
Смятам, че обществото трябва да бъде по толерантно към гейовете. Според мен душата е тази, която привлича или отблъсква, поведението също.
В света има не само омраза, лъжи и злоба...има и доброта , любов и топлина.
От сърце ти желая да намериш обич и щастие и да срещаш все по - малко болка:)))
Щастливи и слънчеви дни Хека:))))


Re: Глупавата приказка – обощение на глупостите, видяни, чути и осъзнати
от hekata_5 на 27.05.2006 @ 22:27:02
(Профил | Изпрати бележка)
Не случайно съм избрал Хеката да е псвевдонима ми - тя е Вседържателка на всичко - Богинята нощ, ден, живот, смърт... И това с еопитвам и да съм аз - да показвам всичко - и двете страни на медала, за да може да се изгражда реалистично мнение за света, в който живеем. На това уча всички - омразата води само до болка и болката, до огорчение...
Любовта трябва да изравнява везната, не случайно в християнската догма, която по-голямата част от света сляпо признават, но не вярва в нея, казва, че на злото отговаряй с добро...
Желая щастието на този свят и се моля на Хеката за спасението му от лепвата слуз на човешкото душевно късогледство...

]


Re: Глупавата приказка – обощение на глупостите, видяни, чути и осъзнати
от radi_radev19441944 на 27.05.2006 @ 20:39:32
(Профил | Изпрати бележка) http://literatron.dir.bg
Всеки човек е такъв, какъвто е. Природата или господа така са се разпоредили и е безсмислено да им се месим в работата. Всеки може да срещне съчувствие и подкрепа заради проблемите си, защото заедно с невежата тълпа има и мислещи хора. Въпреки всичко не мога да проумея защо е необходимо да се правят демонстрации от подобен характер, все едно някоя жена с по- леко поведение да закачи на гърдите си табела с надпис: "Курва".


Re: Глупавата приказка – обощение на глупостите, видяни, чути и осъзнати
от hekata_5 на 27.05.2006 @ 22:33:49
(Профил | Изпрати бележка)
Природата си има своите начини за регуриране - болестите, епидемиите, хомосексуалността. Щом едно нещо съществува и е създадено от природата, значи то е естествено и необходимо. Поне аз така разсъждавам - природата си знае работата, и не сме ние тези, които ще й се месим - виждаме резултатите, когато го направим - СПИН, парниковия ефект, и какви ли по-лоши неща скоро ще изникнал около земите на Чернобил, картите ми засега само шепнат предупреждения, но кога ли ще закрещят?!

]


Re: Глупавата приказка – обощение на глупостите, видяни, чути и осъзнати
от monti (nikita17@abv.bg) на 04.06.2006 @ 01:36:45
(Профил | Изпрати бележка)
ние отричаме и мразим само неразбираемото и това което е по горе от нас. лично аз имам приятел "гей" и мога да кажа, че сте страхотна порода... а какво си слагате по дупките си е лично ваша работа...всеки отговаря за себе си, а аз сам на светлинни години от идеала за да съдя другите.
Желая ти ден изпълнен с радост и красота ;)


Re: Глупавата приказка – обощение на глупостите, видяни, чути и осъзнати
от hekata_5 на 04.06.2006 @ 16:49:56
(Профил | Изпрати бележка)
Благодаря :)
Аз лично мисля, че всички сме равни - няма по-висши и по-низши видове хора... :)

]


Re: Глупавата приказка – обощение на глупостите, видяни, чути и осъзнати
от monti (nikita17@abv.bg) на 05.06.2006 @ 14:00:15
(Профил | Изпрати бележка)
ааааааааа има има
има такива животни и неандерталци, че даже не заслувават определение!
а това че си по нестандартен /но според кои стандарти/ не те прави второ качество,
напротив за мен сте по велики защото намирате сили да се разкриете и изкрещите че сте хора като всички нас...
а аз отстоявам себе си само насън
трябва наяве да съм актриса
Желая ти светъл и ползотворен ден ;)
като такъв какъвто си ;)

]